Weet niet meer of er gezegd werd dat ze maar 50k had of dacht dat het 50k ging kosten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ze had zelf maar 50k.... die andere 50k komen vast van jack zijn spaarrekening
Even terug geluisterd :quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet niet meer of er gezegd werd dat ze maar 50k had of dacht dat het 50k ging kosten.
Ze is goed één met zichtzelf, heet datquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:25 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk egocentrisch mens is zij.
Alles was en is ik, ik ik, ik
Door dat ohm roepen ze weerstand op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze is goed één met zichtzelf, heet dat
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomstquote:
Of toch wel? DM mij de getallen van de euromillions van volgende week.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomst
Vies?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:51 schreef Sarabi het volgende:
Wow wat een vieze vrouw, ze wist precies hoe ze hem ging gebruiken.
Zie topicpointerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomst
Hier ook, niks te zweven, wel verhuren en een huiskamer restaurantquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwevende gebeuren, wij houden het op het verhuren van huizen en wat kluswerk.
Jack heeft geen contact meer staat overal te lezen. Natuurrampen zijn steeds meer iets om rekening mee te houden, zoals bosbranden en overstromingen, maar je bent nooit 100% zeker dat er niet iets kan gebeuren wat de hele emigratie verpesten kan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:39 schreef Maretakje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met wat jullie schrijven over Mirjam, hele nare vrouw en zoveel mensen voor haar karretje spannen. Hopelijk houdt Jack zijn poot stijf en is het nu echt klaar voor hem.
Die verbouwingsbudgetten snap ik nooit, na ik weet niet hoeveel seizoenen ik vertrek weet je toch wel dat je het onder de 50k niet redt.
Ik had een veel hoger budget, daar werd alleen al door een klein natuur rampje veel meer uitgehapt. Die natuurramp stond dan weer niet in onze mogelijke dingen die extra geld zouden gaan kosten.
Dat klopt dat dat er staat over Jack. Alleen kan hij uiteraard weer van gedachten veranderen, ik hoop dat dat hij niet doet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Jack heeft geen contact meer staat overal te lezen. Natuurrampen zijn steeds meer iets om rekening mee te houden, zoals bosbranden en overstromingen, maar je bent nooit 100% zeker dat er niet iets kan gebeuren wat de hele emigratie verpesten kan.
Hagel is echt ruk, Portugese kennis van ons had in augustus 2020 tien centimeter ijs in zijn wijngaard liggen. De hele omgeving waarin voornamelijk kersengaarden liggen (Fundão is bekend door de kersen) had veel schade.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dat klopt dat dat er staat over Jack. Alleen kan hij uiteraard weer van gedachten veranderen, ik hoop dat dat hij niet doet.
Wij zitten in een gebied waar bosbranden niet voorkomen, of het moet aangestoken worden, overstroming alleen als er een dam doorbreekt. Maar een hagelbui met tennisballen van 5 minuten die hadden we niet aan zien komen, zeker niet omdat dat in 70 jaar (zover konden we terug gaan met informatie) zoiets nog nooit voor gekomen was. Daarentegen betalen wij wel extra verzekering voor vulkaanuitbarstingen die al meer dan 7000 jaar stilliggen. Het kan zomaar gebeuren dat hij uit barst dus risico gebied.
Overigens heeft het onze emigratie niet verpest, wel een grote hap uit ons budget gehaald net als de corona crisis.
Dat is ook heftig, hele oogst naar de knoppen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hagel is echt ruk, Portugese kennis van ons had in augustus 2020 tien centimeter ijs in zijn wijngaard liggen. De hele omgeving waarin voornamelijk kersengaarden liggen (Fundão is bekend door de kersen) had veel schade.
De definitie van een zweefteef die dame.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
Wow, ik loop achter, net de aflevering van 15 oktober terug gekeken. Kreeg een deja-vu, wat leek Mirjam sprekend op Joyce uit B&Bvl. Allebei zwevers, impulsief en yoga adepten. Zelfs met die scheve staart in hun kapsel.
Niet mijn vriendinnen (understatement).
Labiele dominante impulsieve yoga zweefteven, hordes zijn ervan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
De definitie van een zweefteef die dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |