Ik zat te twijfelen aan "Auto-Refresh is ook woke", maar dat ligt misschien gevoelig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zonde, de TT had ook over F1 kunnen gaan
Verplichte kost he.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
hey dev, heppie nog gehuilie huilied?
niet alles kan F1 zijn hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zonde, de TT had ook over F1 kunnen gaan
Dat is waarquote:
Nog geen reden toe gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen huilie huilie meer gedaan.
Wordt wel weer eens tijd
speciaal voor jou een klein beetje F1 in de OPquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou een klein beetje F1 in de OP
als je goed huilie huilie doet heb je geen reden nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog geen reden toe gehad.
spekkiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
hey dev, heppie nog gehuilie huilied?
snij een ui!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen huilie huilie meer gedaan.
Wordt wel weer eens tijd
Bahquote:
Ik heb al gegeten en lig in een hotelkamer. Ik heb geen uien voor handenquote:
Ik heb een tante die koopt altijd die voorgesneden meuk, daar kan ik echt kapot aan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Daarom laat ik ze snijden, of ik snij ze onder de afzuigkap
Mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens in sommige van je posts doen mij ook huilie huilie
sjaaaaa, sommige mensen kunnen niet snijden, of vinden dat gewoon gemakkelijkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb een tante die koopt altijd die voorgesneden meuk, daar kan ik echt kapot aan gaan
[ afbeelding ]
wees blijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog geen reden toe gehad.
Nee, niet "mooi".quote:
Te lui om te poepen goffedommequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
sjaaaaa, sommige mensen kunnen niet snijden, of vinden dat gewoon gemakkelijker
Nee dat wil wel met dat voorgesneden spul .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Te lui om te poepen goffedomme
En maar klagen dat ze geen geld heeft![]()
Keuzesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Te lui om te poepen goffedomme
En maar klagen dat ze geen geld heeft
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat wil wel met dat voorgesneden spul .....
Probleem is dat zij nooit twijfeltquote:
Keuzesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaan
Koop 1x zo'n ding en bespaar je joekelig veel geld joh:
[ afbeelding ]
Wrom zo onaardigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Probleem is dat zij nooit twijfelt![]()
Met 100% zekerheid het verkeerde kiezen
Zelfs ik kan geen liefde opbrengen voor die tak van mijn familiequote:
wat lees ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaakten
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaaktenquote:
Oh duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaakten
Vandaar dat he geïrriteerd raakt als iemand ui in n zakje koopt..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan geen liefde opbrengen voor die tak van mijn familie
Drama, dit, dat, alles.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kost ook veel kracht hoor; dat heeft ze misschien niet meer .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaan
Koop 1x zo'n ding en bespaar je joekelig veel geld joh:
[ afbeelding ]
Prachtig mooiquote:
Maar ook allemaal luxe artikelen kopen en dan om geld komen vragen omdat ze zo'n zwaar leven hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaar dat he geïrriteerd raakt als iemand ui in n zakje koopt..
Ze heeft een heel zwaar leven. Ja nee maar echt heel zwaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kost ook veel kracht hoor; dat heeft ze misschien niet meer .....
Appelmoes een optie?
Eerste moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar ook allemaal luxe artikelen kopen en dan om geld komen vragen omdat ze zo'n zwaar leven hebben
En als mijn tante wielen had dan was het een fiets.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik dat huisje had gekregen kon ik binnenkort mooi chillen daar.
Moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze heeft een heel zwaar leven. Ja nee maar echt heel zwaar.
Misschien neemt die andere het niet heb ik nog een kans. Is niet fijn als je ergens woont wat niet als thuis voelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En als mijn tante wielen had dan was het een fiets.
Ja jammer, pech, gedane zaken, toedels, over and out, deze komt niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik dat huisje had gekregen kon ik binnenkort mooi chillen daar.
Kan nogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja jammer, pech, gedane zaken, toedels, over and out, deze komt niet meer.
KLAAR!
Moving on.
Kan.quote:
Earl(y) Greyskequote:
Aloaquote:
Dat is correct!quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl(y) Greyske
Op woensdag altijd
Half 6 wakker, 6 uur in de autoquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed bezig
Was er om half 7 uit
Vind ik al vroeg zat
Damnnnnnnnquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half 6 wakker, 6 uur in de auto
En dan nog files hebben uiteraardquote:
Ah vandaar dat je op fok kon postenquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan nog files hebben uiteraard
Zit inmiddels al even kantoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je op fok kon posten
Mailykequote:
Dotjequote:
Spekkiequote:
Hey Stigquote:
Hey Spekkiequote:
Als ik tot je vriendjes behoor dan is het met mij uitstekendquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:22 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe is het met mijn prachtige ONZ-vriendjes hier?
Ik wil terug naar bed, maar ik ben ruim 2 uur rijden van mijn bed vandaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik tot je vriendjes behoor dan is het met mij uitstekend
EN hoe is het met mijn lekkere speklap dan
Sowquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik tot je vriendjes behoor dan is het met mij uitstekend
EN hoe is het met mijn lekkere speklap dan
Lust jij geen speklap, ik wel vind ze heerlijkquote:
Ik hou wel van spek jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lust jij geen speklap, ik wel vind ze heerlijk
Was foutjequote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou wel van spek ja
En niet snel je typo aanpassen he
O dat is nog even volhouden dan, of je moet een hotelletje nemenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik wil terug naar bed, maar ik ben ruim 2 uur rijden van mijn bed vandaan
Elke dag is een strijd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog even volhouden dan, of je moet een hotelletje nemen
Ja gaat niets boven je eigen bed dat is waar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Elke dag is een strijd.
Maar eigen bed
Momenteel omgeving Utrecht, en jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat niets boven je eigen bed dat is waar.
In welk deel van het land zit je nu dan?
Je reist best veel volgens mij of niet?
O dat is nog een eindje hier vandaan, anders had ik je mijn logeer bed wel even aangebodenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Momenteel omgeving Utrecht, en ja
Zal jou eens sexyquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was foutje![]()
Wat niet weg neemt dat jij ook een lekker sexy ding bent in je witte pakkie hoor
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nog een eindje hier vandaan, anders had ik je mijn logeer bed wel even aangeboden
Muiskequote:
Het heeft wat --------- aantrekkelijks----- wat zit er onder dat witte pak----- die helm----- het eeuwige mystrieuzequote:
Morguh Ieniquote:
Kom maar eens uitvinden danquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft wat --------- aantrekkelijks----- wat zit er onder dat witte pak----- die helm----- het eeuwige mystrieuze
I see what you did there.quote:
Ja ontbrak opvallend veel verlichting buitenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
Onderweg ook, al werd het ineens een zee aan rode lichtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ontbrak opvallend veel verlichting buiten
Ik zie hier nog steeds geen steekquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I see what you did there.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar eens uitvinden dan
Steak?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds geen steek
You know you want toquote:
Dat is ook een beetje het spek op de kat bindenquote:
Vleeschquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het spek op de kat binden
Hier ook niet hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie hier nog steeds geen steek
is die al zo oud?quote:
ToTkequote:
Sallykequote:
Mogguh Stiggyquote:
Hoe is hetquote:
Gaat wel weer.quote:
Eigen bed beste bedquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat wel weer.
Eigen bed ligt ook altijd wel prettig.
En met jou?
Hoppa! Daar doe je het voorquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eigen bed beste bed
Prima, nieuwe omgeving eindelijk klaar. Ik klik er doorheen en meteen 3 fouten in 1 minuut
Ja, nog meer vertragingquote:
Maar ik neem aan dat het de bedoeling is de fouten er uit te halen?quote:
Ja, maar ze hebben er zo lang over gedaan om het in orde te krijgen, na 3 eerdere pogingen, en dan krijg je de bevestiging dat alles goed is, en dan haal ik er meteen 3 fouten uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het de bedoeling is de fouten er uit te halen?
Arme hun ....quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben er zo lang over gedaan om het in orde te krijgen, na 3 eerdere pogingen, en dan krijg je de bevestiging dat alles goed is, en dan haal ik er meteen 3 fouten uit
Kwaliteit is soms verder te zoeken
Gaat de livegang vooral in de weg zitten.quote:
Ja, precies?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat de livegang vooral in de weg zitten.
Yup. Want conversiedata moet straks ook op productie komen.quote:
Ehm.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Want conversiedata moet straks ook op productie komen.
En dat is nu het grootste probleemquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm.
Ja
Ik bedoel maar.![]()
Nee, serieus. Het bedrijf wil natuurlijk de boel kunnen gebruiken. Zonder fouten.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat is nu het grootste probleem
quote:
Was niet helemaal duidelijkquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was niet helemaal duidelijk
quote:
Op je werk?quote:
Andere opdracht nu, wachten tot er een scheepsreis wordt gesimuleerd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Op je werk?
Je had al 3 fouten opgespoord!
En nu dan wachten tot ze het gefixt hebben...?
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere opdracht nu, wachten tot er een scheepsreis wordt gesimuleerd.
Zoietsquote:
wat toevallig, ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vrij ik wil weekend. Ik wil dingen doen die niet werk is
#MeThreequote:
quote:
quote:
Doe ik alquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je er zelf een feestje van maken
En dat.quote:
Leuke dingen!quote:
Hhahahaa - vriendin heeft een kortingskaart en we gaan naar de dierentuin. Zij gratis en ik mag tegenwoordig met haar Begeleiderspas dus ook met korting meequote:
Leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hhahahaa - vriendin heeft een kortingskaart en we gaan naar de dierentuin. Zij gratis en ik mag tegenwoordig met haar Begeleiderspas dus ook met korting mee![]()
Vorig jaar kerstvakantie zijn we ook geweest![]()
Dus nu kijken wat er is veranderd - mooie dierentuin is hier in de stad
burgersquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hhahahaa - vriendin heeft een kortingskaart en we gaan naar de dierentuin. Zij gratis en ik mag tegenwoordig met haar Begeleiderspas dus ook met korting mee![]()
Vorig jaar kerstvakantie zijn we ook geweest![]()
Dus nu kijken wat er is veranderd - mooie dierentuin is hier in de stad
Leuke zoo datquote:
Jouw bush?quote:
Nooit geweest, wil er wel eens heen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is geweldig!
Maar die in Emmen is ook echt een aanrader hoor!
Of Beekse Bergenquote:
Mijn bush? Mag hopen dat Sally daar niet heen gaatquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw bush?
[..]
Nooit geweest, wil er wel eens heen.
[..]
Of Beekse Bergen
Berenbosquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw bush?
[..]
[..]
Of Beekse Bergen
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn bush? Mag hopen dat Sally daar niet heen gaat
De Orchideeënhoeve is ook wel een leuk uitstapje, maar meer voor met kinderen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw bush?
[..]
[..]
Of Beekse Bergen
Ik kan er weinig over zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
De Orchideeënhoeve is ook wel een leuk uitstapje, maar meer voor met kinderen.
Maar die in Emmen is in sommige opzichten beter dan Burgers' Zoo, maar andersom is ook wel het geval.
Ik heb geen favoriet tussen die 2.
ik las blondesquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan er weinig over zeggen
Burger's Zoo is wel tof om door al die biomes te lopen.
blondjes? waar?quote:
Kan ook, 18+ zooquote:
quote:
Daar ben ik ook een keer geweest, mooie orcihdeeen wel daarquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die in Emmen is in sommige opzichten beter dan Burgers' Zoo, maar andersom is ook wel het geval.
mensen onder de 40 kijken je nu vragend aanquote:
jij?quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen onder de 40 kijken je nu vragend aan
quote:
Remixenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar tegenwoordig kennen jongeren alle oude muziek
omdat dit steeds vernaggeld wordt in remixen
jarig jobjequote:Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:greybones schat mensen altijd jonger dan ze echt zijn![]()
Eigenlijk ben ik voor eeuwig 69![]()
Te makkelijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:greysbones schat mensen altijd jonger dan ze echt zijn![]()
Eigenlijk ben ik voor eeuwig 69![]()
Jij bent zelluf te makkelijkquote:
Kom dan, zal ik je laten zien hoe makkelijkquote:
Lekker makkelijk weer dat ik naar jou toe moet komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan, zal ik je laten zien hoe makkelijk
Ja, ook al 2x geweest (lang, heel lang geleden en de nieuwe Wildlands ook)quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is geweldig!
Maar die in Emmen is ook echt een aanrader hoor!
Zie je!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer dat ik naar jou toe moet komen
zover wonen jullie niet uit de buurt van elkaar tochquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer dat ik naar jou toe moet komen
App maar even je locatie door, dan kom ik wel!quote:
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zover wonen jullie niet uit de buurt van elkaar toch
Ik ga dit keer starten in de (vrij nieuwe) Mangrovequote:
Mangrove is echt mooi jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga dit keer starten in de (vrij nieuwe) Mangrove![]()
![]()
Daar eindigden we mee, maar jammer want de vlinders waren al gaan slapen
Da's Rhenen he! Ook wel leukquote:
Souverein Brabant toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zover wonen jullie niet uit de buurt van elkaar toch
Brabant beste landquote:
Oooh, maar voor een bioloog met een goede fotocamera ook een genot wil ik wedden! En ze hebben ook vlinders, toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Burgers' Zoo heeft ook veel waar je met slecht weer gewoon binnen je kan vergapen aan van alles en nog watquote:Maar die in Emmen is in sommige opzichten beter dan Burgers' Zoo, maar andersom is ook wel het geval.
Je bent dus nog nooit buiten de provincie grenzen geweestquote:
Oh jawelquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent dus nog nooit buiten de provincie grenzen geweest
Ik de Bush, maar laatst dus de Mangrovehal ontdekt, maar wat te laat voor sluitingstijdquote:
Lekker warmquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik de Bush, maar laatst dus de Mangrovehal ontdekt, maar wat te laat voor sluitingstijd![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beekse Bergen en dan de autosafari doen
Vlindertjes, vogels, koikarpers, schildpadden; van alles!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooh, maar voor een bioloog met een goede fotocamera ook een genot wil ik wedden! En ze hebben ook vlinders, toch?
[..]
Burgers' Zoo heeft ook veel waar je met slecht weer gewoon binnen je kan vergapen aan van alles en nog wat![]()
Ja, de andere al gezien in de kerstvakantie!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
@:Sally ze hebben 2 jongen bij de zeekoeien in de mangrove een wat oudere en eentje van dit jaar!
Ik sta nu weer 2e op een huis maar er staan daar twee coffeshops in de straat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, de andere al gezien in de kerstvakantie!
Ow dan hoef je dus mooi niet ver te lopen om lekker te relaxen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta nu weer 2e op een huis maar er staan daar twee coffeshops in de straat.
Laatste keer dat ik bij een coffee shop ben geweest was toen Nederland met 5-1 won van Spanjequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan hoef je dus mooi niet ver te lopen om lekker te relaxen!
(Nee, ik snap wel dat dat onwenselijk is natuurlijk!)
The Light Safariquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beekse Bergen en dan de autosafari doen
En toen heb je een latte macchiato besteld?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij een coffee shop ben geweest was toen Nederland met 5-1 won van Spanje
Ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog nooit een coffeeshop bezocht
Een havermout cappuccino met fair trade cacaoquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen heb je een latte macchiato besteld?
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een havermout cappuccino met fair trade cacao
Net thuis na lange dag. Erg fijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven is één groot tranendal!
En daarzo?
quote:
ff gecheckt.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
SwJ is er klaar mee. (Naja hij bekijkt of het voor altijd dicht gaat)
Ik ben ook lekker in de tuin gaan zittenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:33 schreef maily het volgende:
Ik zit lekker buiten, lekker gewerkt en een gratis vogelconcert
Toch wel bestrijdingsmiddel gespoten tegen die geluidsoverlastgevende krengen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:33 schreef maily het volgende:
Ik zit lekker buiten, lekker gewerkt en een gratis vogelconcert
Nixte bestrijdingsmiddelquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel bestrijdingsmiddel gespoten tegen die geluidsoverlastgevende krengen?
Mailykequote:
We gaan natuurlijk beginnen bij ONZ voor we heel FOK op slot krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga je nu hier de SC verklotendoe jezelf een plezier joh.
Wouter mag ook wel in Tru SC posten hoor, bij @ToTquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Whut?
Dan post je in het goede topic qua TT
Dan gaat het straks weer overstromen hier ....![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ach, dan schuiven we gewoon op naar TRU SC!quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier geen spatje zon te zien helaas De mist is wel weg maar 11 graden buitenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker in de tuin gaan zitten
Behalve mijn stalker danquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, dan schuiven we gewoon op naar TRU SC!
Ik ben nu weer thuis, en hier is het heerlijk weer. Sapje erbij gepakt en in de ligstoel in de tuin gaan liggenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen spatje zon te zien helaas De mist is wel weg maar 11 graden buiten
TRU heeft een plekje in mijn hart dat is niet te omschrijven dus gedraag jequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, dan schuiven we gewoon op naar TRU SC!
Ja hallo, ik ben juist bezig daar weer leven in te blazen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
TRU heeft een plekje in mijn hart dat is niet te omschrijven dus gedraag je
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wouter mag ook wel in Tru SC posten hoor, bij @:tot
Hier heel de dag zonquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen spatje zon te zien helaas De mist is wel weg maar 11 graden buiten
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer wel dat het slotje niet was na een post van mij
TRU bestaat toch nog niet zo lang BNW was jij toch eerder mod? Was toevallig daar vanmorgen kijken maar die SC loopt ook niet echt. In TRU kijk ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben juist bezig daar weer leven in te blazen!
als ex mod zal ik altijd een zwak houden voor TRUquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben juist bezig daar weer leven in te blazen!
Lamsgehakt vet, dacht dat dat mager vlees was?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier heel de dag zon
en heerlijk vet lamsgehakt dus ik ga zo ff terug naar de slager om nog meer te halen
Volgens mij was er zowel een TRU als een BNW toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TRU bestaat toch nog niet zo lang BNW was jij toch eerder mod? Was toevallig daar vanmorgen kijken maar die SC loopt ook niet echt. In TRU kijk ik eigenlijk nooit
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
gemiste kans iddquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
ja het is geen varkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lamsgehakt vet, dacht dat dat mager vlees was?
In de advertentie staat gelieve rustiger bewoner er wonen veel ouderen in dit pand terwijl schuin tegenover zitten er twee coffeeshopsquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan hoef je dus mooi niet ver te lopen om lekker te relaxen!
(Nee, ik snap wel dat dat onwenselijk is natuurlijk!)
Ik dacht dat TRU juist langer dan BNW bestond?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TRU bestaat toch nog niet zo lang BNW was jij toch eerder mod? Was toevallig daar vanmorgen kijken maar die SC loopt ook niet echt. In TRU kijk ik eigenlijk nooit
ZIe nu net dat het er al wel heel lang isvanag 2009quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij was er zowel een TRU als een BNW toch?
TRU bestaat echt al mega langquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat TRU juist langer dan BNW bestond?
Van BNW ben ik wel modje geweest, ja!
Ik was al even kijken is er inderdaad al lang Heb mij dus vergistquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat TRU juist langer dan BNW bestond?
Van BNW ben ik wel modje geweest, ja!
Ik zag laatst een iets over een verzorgingshuis die zowat leeg stond, zodat ze de kamers tegen lage prijzen gingen verhuren waardoor het daar nu stampvol met drugsverslaafden zit, terwijl er nog steeds een aantal oorspronkelijke bewoners wonen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de advertentie staat gelieve rustiger bewoner er wonen veel ouderen in dit pand terwijl schuin tegenover zitten er twee coffeeshops
Toen was ik nog niet op Fokquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe nu net dat het er al wel heel lang isvanag 2009
Ik weet wel dat ik toentertijd meer interesse in TRU had dan in BNW, maari n BNW hadden ze echt een modje nodig en TRU was al voorzien.quote:
En anders worden de oudjes wel geterroriseerd door aso's die in de bergingen "overnachten"quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst een iets over een verzorgingshuis die zowat leeg stond, zodat ze de kamers tegen lage prijzen gingen verhuren waardoor het daar nu stampvol met drugsverslaafden zit, terwijl er nog steeds een aantal oorspronkelijke bewoners wonen.
TRU heeft forum ID 28 en is dus al ouder dan onzin met 49quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Poolse variant van een BMWquote:
Brave New Worldquote:
De eerste posts die ik in TRU vind zijn uit 2001:quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BNW vind ik voor de eerste keren rond 2005 terug:quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:59 schreef NorthernStar het volgende:
[ afbeelding ]
"The policeman said 'mind that hole, that's where the bomb was'. The metal was pushed upwards as if the bomb was underneath the train. They seem to think the bomb was left in a bag, but I don't remember anybody being where the bomb was, or any bag," he said.
Cambridge Evening News
-------------------------------------------------------
Wat sites en blogs die de ontwikkelingen volgen:
What Really Happened
Jeff Rense
Prison Planet
WagNews
(vul de lijst gerust aan)
Aluhoedjes terrein.quote:
Bier na wijn, laat het zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow shit dat doe ik altijd
Bier Na Wijn is best fijn
Ow nee dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Brave New World
Allemaal conspiracy shit.
A Brave New World was een boek van Aldous Huxley een variant op 1984 van George Orwell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |