Ik zat te twijfelen aan "Auto-Refresh is ook woke", maar dat ligt misschien gevoelig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zonde, de TT had ook over F1 kunnen gaan
Verplichte kost he.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
hey dev, heppie nog gehuilie huilied?
niet alles kan F1 zijn hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zonde, de TT had ook over F1 kunnen gaan
Dat is waarquote:
Nog geen reden toe gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen huilie huilie meer gedaan.
Wordt wel weer eens tijd
speciaal voor jou een klein beetje F1 in de OPquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou een klein beetje F1 in de OP
als je goed huilie huilie doet heb je geen reden nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog geen reden toe gehad.
spekkiequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
hey dev, heppie nog gehuilie huilied?
snij een ui!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen huilie huilie meer gedaan.
Wordt wel weer eens tijd
Bahquote:
Ik heb al gegeten en lig in een hotelkamer. Ik heb geen uien voor handenquote:
Ik heb een tante die koopt altijd die voorgesneden meuk, daar kan ik echt kapot aan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Daarom laat ik ze snijden, of ik snij ze onder de afzuigkap
Mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gebrek aan leestekens in sommige van je posts doen mij ook huilie huilie
sjaaaaa, sommige mensen kunnen niet snijden, of vinden dat gewoon gemakkelijkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb een tante die koopt altijd die voorgesneden meuk, daar kan ik echt kapot aan gaan
[ afbeelding ]
wees blijquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog geen reden toe gehad.
Nee, niet "mooi".quote:
Te lui om te poepen goffedommequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
sjaaaaa, sommige mensen kunnen niet snijden, of vinden dat gewoon gemakkelijker
Nee dat wil wel met dat voorgesneden spul .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Te lui om te poepen goffedomme
En maar klagen dat ze geen geld heeft![]()
Keuzesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Te lui om te poepen goffedomme
En maar klagen dat ze geen geld heeft
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat wil wel met dat voorgesneden spul .....
Probleem is dat zij nooit twijfeltquote:
Keuzesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaan
Koop 1x zo'n ding en bespaar je joekelig veel geld joh:
[ afbeelding ]
Wrom zo onaardigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Probleem is dat zij nooit twijfelt![]()
Met 100% zekerheid het verkeerde kiezen
Zelfs ik kan geen liefde opbrengen voor die tak van mijn familiequote:
wat lees ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaakten
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaaktenquote:
Oh duidelijk, thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
er was eens een cavia die dacht dat ze mooi was ze keek altijd in de spiegel en glimlachte maar eigenlijk was ze lelijk ze had een grote neus en scheve tanden andere dieren lachten haar uit en ze voelde zich verdrietig toen ontmoette ze een hamster die zei dat ze mooi was ze geloofde hem en ze waren gelukkig samen maar de hamster was eigenlijk lelijk hij had grote oren en een rare lach toch hield ze van hem omdat hij haar mooi noemde samen liepen ze hand in hand door het park en negeerden de blikken van anderen ze waren gelukkig in hun eigen wereld waar lelijk en mooi niet uitmaakten
Vandaar dat he geïrriteerd raakt als iemand ui in n zakje koopt..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan geen liefde opbrengen voor die tak van mijn familie
Drama, dit, dat, alles.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kost ook veel kracht hoor; dat heeft ze misschien niet meer .....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze koopt ook constant van die gesneden appelpartjes, kan ik ook stuk aan gaan
Koop 1x zo'n ding en bespaar je joekelig veel geld joh:
[ afbeelding ]
Prachtig mooiquote:
Maar ook allemaal luxe artikelen kopen en dan om geld komen vragen omdat ze zo'n zwaar leven hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaar dat he geïrriteerd raakt als iemand ui in n zakje koopt..
Ze heeft een heel zwaar leven. Ja nee maar echt heel zwaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Kost ook veel kracht hoor; dat heeft ze misschien niet meer .....
Appelmoes een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |