Maar die bovenstaande post is toch van 5 maart, of ben ik in een andere dimensie?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:24 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wat is de huidige status? die OP is alweer van september vorig jaar, gaat het goed met je?
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook zou een update wel fijn zijn.
Zoals bijvoorbeeld de uitslag van een hersenscan die je recent hebt gekregen?
En wanneer heb je weer een controle-afspraak met de uroloog voor jouw prostaat?
Het is niet ongebruikelijk dat de resultaten van bestralingen pas maanden later zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose.
Wat naar om te lezenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik
Die hoofdpijn heb je ook al heel lang he? Ik vind eigenlijk ook dat alles lang duurt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik
je moet op dit moment vooral doen wat voor jou goed voelt en wat je aan kan, als dat met de taxi naar de appie is, dan is dat maar zo, sterkte de komende tijd!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.....quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
Quoten ging weer ff mis.
Anyway, de taxi nemen voor Appie die 500 meter verderop is?
[ afbeelding ]
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
Ze zuigt nog steeds niet onder de lakens. Dus wordt weer gewoon bed verschonen.
Komt goed brother. De oprecht halve zolen keepen alive.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!
Dat zijn jouw woorden.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:51 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Te gevaarlijke machten worden altijd koud gemaakt in communistisch ussr
*beetje laat gezien*quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt.
vervelend dat we nu geen updates krijgenquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
tong80, ik heb niet alles kunnen volgen maar nog even sterkte gewenst,. Klote, man.
Bedankt maar niet voor de onnodige sneer.quote:
Weer een ban?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 01:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Sterkte kerel.
Je kan nu niet posten, zelfs niet in je eigen topic.. zouden ze eens iets aan moeten doen
Maar ik hoop dat je het leest
Hopen dat die nieuwe scan ook goed is, Tong.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat redeliijk. MRI-scan was maandag positief. Voorlopig geen uitzaaingen. Wel iets dat er op lijkt. Dus volgende week nieuwe scan. Voel me verder niet echt lekker. Lig meer in bed dan dat ik op zit. Als je ligt voel je je minder slecht. ha ha ha. Eigenlijk gaat het kut. Iedere keer dat ik ga slapen is het om te rusten. Niet om de andere dag weer fris op te staan. Ik ga nu weer legge. Daar baal ik van. Heb net een onterechte ban achter de rug en wil reageren op kut opmerkingen. Keep de halve zolen alive. Laat je niet kisten. Er zijn al eikels genoeg.
'
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat redeliijk. MRI-scan was maandag positief. Voorlopig geen uitzaaingen. Wel iets dat er op lijkt. Dus volgende week nieuwe scan. Voel me verder niet echt lekker. Lig meer in bed dan dat ik op zit. Als je ligt voel je je minder slecht. ha ha ha. Eigenlijk gaat het kut. Iedere keer dat ik ga slapen is het om te rusten. Niet om de andere dag weer fris op te staan. Ik ga nu weer legge. Daar baal ik van. Heb net een onterechte ban achter de rug en wil reageren op kut opmerkingen. Keep de halve zolen alive. Laat je niet kisten. Er zijn al eikels genoeg.
'
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat hij na een drift- en scheldbui alles weer weghaalt. Jammer.
Ach, vergeef het golfer, dat over het paard getilde paard die denkt dat hij beter is dan de rest is een ban niet waard, hij is zelf ook ziek en verbitterdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?quote:
Staat leuk op de UWV naambordjes.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?
Je riep?quote:
Ik zet gewoon een tr als golfer belachelijke dingen post, en dat is best vaak. Meestal wordt er dan ook goed en kordaat ingegrepen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.
Ole-Ole-Ole-Olequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ole-Ole-Ole-Ole
Ole-Ole-Ole-Ole
Feelin' Hot Hot Hot
Feelin' Hot Hot Hot
schrok ik,quote:Zie zelfs geen voetbal in de avond meer.
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:11 schreef sturmpie het volgende:
Sterkte Tong
(als ik ooit kanker krijg dan gooi ik direct de handdoek in de ring, ik ga niet aan chemo e.d. gewoon morfine en slapen.)
ik denk 't wel, je mag behandeling weigeren met als doel natuurlijk te sterven met de nodige pijnstilling in bijv. de vorm van morfine/fentanyl cq wat doorgaans voorgeschreven wordt als pijnbestrijding.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Morgen schijnt de zon weer. Morgen voel je je minder beroerd.
Fijn! Zo kennen we jequote:Op zaterdag 13 april 2024 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boven je imbeciele, zwakzinnige, debiele, idiote post wordt me aangeraden de rust te bewaren. Dat valt niet mee. Ik kan je de tyfus en de tering wensen. Je uitschelden voor krankzinnige en zwakbegaafde. Je een langzame, pijnlijke doodstrijd toewensen. Dat alles doe ik niet. Ik bewaar de rust. Ik blijf cool. Je mag van mij gewoon, ordinair dood vallen. Wel met een vervuilde spuit in de laatste ader die er rond je bebloede anus was te vinden die niet geïnfecteerd was door aids. Verder nog iets ? Trusten trouwens.
Van Hanegem was de eerste Nederlander die een gele kaart kreeg en Cruijff de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd. Je kunt niet stellen dat ze als ervaringsdeskundige geen recht van spreken hadden en ook nog een bietje konden voetballen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Jij kan geen mod worden in het EK forum, je zou er een dagtaak aan hebben om je eigen topics te sluiten.
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man!quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ?
Ik haat de zon. Die kan me gestolen worden. I'm happy when it rains.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
I KNOOOOWWWWWWWWW. Zal het waarschijnlijk nooit leren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man!
Kom je nou mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goeiemorgen Meneer Tong, laat je niet gek maken he.
Ik laat me nooit klein krijgen brother. Zo ware ik in de Bommelerwaard woon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:00 schreef Seeburg54 het volgende:
Verstandslozen en idioten heb je overal. Zelfs op Fok!![]()
Ze zijn het niet waard, kop op Tong!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik laat me nooit klein krijgen brother. Zo ware ik in de Bommelerwaard woon.
Ik duim voor je vrijdag, Tong. Fijn dat er iemand met je meegaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Gaat de laatste dagen steeds minder. Erg moe, krachteloos en rare, verschillende extra pijntjes. Voor de avond lig ik al in bed. Andere dag mezelf dwingen om op te staan. Omdat ik weet me waarschijnlijk nog beroerder te voelen dan de dag ervoor. Normaal ga je liggen om te slapen, ik meer om te rusten en minder te voelen. Alles wat ik qua slaap meepik is meegenomen. Ga zo weer liggen. Meestal word ik in m'n dromen achter het doel van de tribune geplukt om de beslissende strafschop te nemen voor het Nederlands elftal. Hopen dat dat tijdens het EK nog steeds gebeurt. Vrijdag gesprek met uroloog of bestralen heeft geholpen. Gelukkig gaat begeleidster van Iris-zorg mee en rijdt ze bovendien. Een week later gesprek met cardioloog. Dat laatste zou later volgende maand zijn, doordat m'n hartritmestoornissen/fibribibilabilabalaties weer zijn toegenomen, bloeddruk extreem hoog is en steeds moeër ben kan het eerder. Beetje veel, en beetje door elkaar wat precies waar door komt. Misschien nieuwe medicatie nodig, of verhoging. Of zal ik er mee moeten leren leven. M'n hulp in de huishouding van de Betuwezorg vanochtend wel laten lachen. Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege.
Godsamme.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege.
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Gaat de laatste dagen steeds minder. Erg moe, krachteloos en rare, verschillende extra pijntjes. Voor de avond lig ik al in bed. Andere dag mezelf dwingen om op te staan. Omdat ik weet me waarschijnlijk nog beroerder te voelen dan de dag ervoor. Normaal ga je liggen om te slapen, ik meer om te rusten en minder te voelen. Alles wat ik qua slaap meepik is meegenomen. Ga zo weer liggen. Meestal word ik in m'n dromen achter het doel van de tribune geplukt om de beslissende strafschop te nemen voor het Nederlands elftal. Hopen dat dat tijdens het EK nog steeds gebeurt. Vrijdag gesprek met uroloog of bestralen heeft geholpen. Gelukkig gaat begeleidster van Iris-zorg mee en rijdt ze bovendien. Een week later gesprek met cardioloog. Dat laatste zou later volgende maand zijn, doordat m'n hartritmestoornissen/fibribibilabilabalaties weer zijn toegenomen, bloeddruk extreem hoog is en steeds moeër ben kan het eerder. Beetje veel, en beetje door elkaar wat precies waar door komt. Misschien nieuwe medicatie nodig, of verhoging. Of zal ik er mee moeten leren leven. M'n hulp in de huishouding van de Betuwezorg vanochtend wel laten lachen. Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege.
Goeiemorgen. Bedankt. Laatste van 35 bestralingen was 10 januari. Bestralingen is wat anders dan Echo. Daar kun je erg ziek door worden. Meestal ook zijn. Bestralen heeft vrijwel nooit consequenties. Ik ben ook hartpatient dus ik heb momenteel geen idee waarom het zo achteruit gaat. Als vrijdag blijkt dat ik "schoon" ben kun je de optie kanker (gelukkig) wegstrepen. Dan blijft over het hart. Of natuurlijk nog iets anders. Vriendin van me was genezen van de ene kanker en overleed twee jaar later aan een andere soort. Kan natuurlijk ook een fase zijn. Ik kijk het nu dag bij dag. En bij kleine vooruitgang of verbetering krijg ik hoop.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:32 schreef svann het volgende:
Zijn de bestralingen nu afgerond?
Ik neem aan dat je daar extra beroerd door werd.
Sterkte!
En hoop doet leven, dus je moet gewoon heel veel hoop hebben!quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Bedankt. Laatste van 35 bestralingen was 10 januari. Bestralingen is wat anders dan Echo. Daar kun je erg ziek door worden. Meestal ook zijn. Bestralen heeft vrijwel nooit consequenties. Ik ben ook hartpatient dus ik heb momenteel geen idee waarom het zo achteruit gaat. Als vrijdag blijkt dat ik "schoon" ben kun je de optie kanker (gelukkig) wegstrepen. Dan blijft over het hart. Of natuurlijk nog iets anders. Vriendin van me was genezen van de ene kanker en overleed twee jaar later aan een andere soort. Kan natuurlijk ook een fase zijn. Ik kijk het nu dag bij dag. En bij kleine vooruitgang of verbetering krijg ik hoop.
[ afbeelding ]
Dan heb ik het misschien mis. Ik had en kreeg klachten tijdens het bestralen die daar volgens de radioloog niet door kwamen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:15 schreef Eightyone het volgende:
De doktoren beweren dat de bijwerkingen en langdurige effecten van bestralingen wel meevallen.
Ik lees her en der andere dingen.
Mijn vader werd altijd een paar dagen na de bestralingen tegen prostaatkanker erg moe. Misschien heeft het er wel iets mee te maken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien mis. Ik had en kreeg klachten tijdens het bestralen die daar volgens de radioloog niet door kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |