abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 11:17:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212699998
Het zou pas kanker zijn als ik een gebleekte kut bleek te hebben. Het feit dat ik straks niet kan reageren op posts in m'n overlijden-topic. Dat stuit me tegen de afgezette borst. Dat ze je achteraf een veer in je reet steken. Zelfs de grootste stalkers en trollers, uit de kast komen. Dat ze heimelijk tegen me opzagen en me bij nader inzien op gelijke hoogte stellen als Eddie Wally, Viola Holt, Imca Marina, Koos Alberts en een Tony van Heemschut. :(

FF pissen en dan trusten. :)

Morgen ongezond weer op. _O_

:T

Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.

Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Harold Wiegmans, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.

Herman.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212700085
wat is de huidige status? die OP is alweer van september vorig jaar, gaat het goed met je?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2024 11:24:57 ]
pi_212700100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:24 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wat is de huidige status? die OP is alweer van september vorig jaar, gaat het goed met je?
Maar die bovenstaande post is toch van 5 maart, of ben ik in een andere dimensie?

Ooooh, dat is de OP, sorry.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 11:31:34 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212700136
Hoe dan ook zou een update wel fijn zijn.
Zoals bijvoorbeeld de uitslag van een hersenscan die je recent hebt gekregen?
En wanneer heb je weer een controle-afspraak met de uroloog voor jouw prostaat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 11:47:03 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook zou een update wel fijn zijn.
Zoals bijvoorbeeld de uitslag van een hersenscan die je recent hebt gekregen?
En wanneer heb je weer een controle-afspraak met de uroloog voor jouw prostaat?
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 maart 2024 @ 11:56:16 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212700508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:

22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose.
Het is niet ongebruikelijk dat de resultaten van bestralingen pas maanden later zichtbaar zijn.
Ik had eind november mijn laatste bestraling van mijn longutumor en pas begin april krijg ik weer een CT-scan en de uitslag daarvan bij de longarts.
Ik krijg vandaag mijn (hopelijk) laatste MR-linacbestraling van mijn prostaat en pas eind mei staat er weer een afspraak met de radiotherapeut.
Het is inderdaad vervelend dat er zo'n lange tijd tussen zit, maar eerder kunnen ze nou eenmaal geen betrouwbare uitslag geven.

Ik hoop voor jou dat de MRI-scan jou ook wat meer duidelijkheid kan gaan geven. Dring erop aan dat je nog dezelfde dag of anders de volgende dag daar meteen de uitslag van krijgt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 13:16:10 #7
388664 crew  Dotteke
pi_212701424
quote:

[..]
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik :)

Wat naar om te lezen :T iets hebben en niet wetende wat is zenuwslopend helemaal na wat je al hebt doorstaan. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212725420
quote:

[..]

Die hoofdpijn heb je ook al heel lang he? Ik vind eigenlijk ook dat alles lang duurt.

Sterkte.
pi_212725428
quote:

[..]

je moet op dit moment vooral doen wat voor jou goed voelt en wat je aan kan, als dat met de taxi naar de appie is, dan is dat maar zo, sterkte de komende tijd!
pi_212729850
quote:

[..]

-O- De tering, man.....

[ Bericht 40% gewijzigd door ToT op 07-03-2024 17:05:17 ]
pi_212730001
Quoten ging weer ff mis.

Anyway, de taxi nemen voor Appie die 500 meter verderop is?

pi_212732714
Klote om te horen tong80... Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en ze wat met pijnmedicatie ook voor je kunnen doen. Misschien prednison om je wat meer energie te geven. Geen idee. Iig het beste toegewenst.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 08:32:02 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:49 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- De tering, man.....
Goeiemorgen.....

Blijf dan maar eens optimistisch of positief brother. :) Dan valt tot 10 tellen op FOK! af en toe niet mee. Ha ha ha. Kom net bed uit en heb als Ajacied de wedstrijd niet kunnen zien gisteren. Nu samenvattingen en gezwets in de ruimte van de analisten. Die begrijpen niet dat Aston Villa blij, is uit tegen het grote Ajax, een onverdiend gelijkspel uit het vuur te hebben gesleept. Dus relatief prettig opstaan. Nu kijken wat de dag brengt. Eerst zo de wekelijkse hulp in de huishouding entertainen. Ze zuigt nog steeds niet onder de lakens. Dus wordt weer gewoon bed verschonen.

Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 08:33:01 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
Quoten ging weer ff mis.

Anyway, de taxi nemen voor Appie die 500 meter verderop is?

[ afbeelding ]
_O-

vrijdag 8 maart 2024 @ 14:56:10 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212741302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
_O-

Sterkte :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212741438
Zowel tong80 en golfer sterkte gewenst.
pi_212741836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
Ze zuigt nog steeds niet onder de lakens. Dus wordt weer gewoon bed verschonen.
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 15:46:38 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_212741854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 15:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!
Komt goed brother. De oprecht halve zolen keepen alive.

pi_212741926
Sterkte Herman

Warme groet van Ben Horse
pi_212742060
Ik heb nou echt altijd gedacht dat je onsterfelijk zou zijn Tong. Valt me tegen.

-O-
Heel veel sterkte en zo weinig mogelijk pijn gewenst :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 16:03:09 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_212742066
Ik ben een beetje verdrietig. Vandaag weer veel te veel energie verspeeld aan de negatieven op FOK!. Ik leer het nooit af. Zal het nooit leren om tot tien te tellen. Gelukkig word ik minstens 100. Vanaf m'n 80ste zal ik een hele zool worden. Keep the FOK!-soul alive, Trusten en tot merrege.

tong80. Afgestudeerd halve zool. :*

vrijdag 8 maart 2024 @ 23:51:34 #22
2651 svann
night-hawk
pi_212749560
Goedemorgen. :)

quote:
Vanaf m'n 80ste zal ik een hele zool worden.
Dat je op je tachtigste maar weer heel mag zijn, tong80.
(En liefst heel wat eerder.)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_212796415
Onze vriend heeft weer een streep
pi_212796450
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
Te gevaarlijke machten worden altijd koud gemaakt in communistisch ussr
pi_212796521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:51 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Te gevaarlijke machten worden altijd koud gemaakt in communistisch ussr
Dat zijn jouw woorden.
  donderdag 28 maart 2024 @ 05:40:22 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212986744
quote:

[..]
Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt.
*beetje laat gezien*

Of dat je met de stethoscoop, bloeddrukmeter, bloedsaturatiemeter, of weet-ik-veel-wat voor thuisapparaat, naar afwijkingen gaat zoeken. Al kan ik me zo voorstellen dat jij zo'n beetje alles al gesignaleerd heb.

Begrijpelijk. Dat je weleens hoopt volledig van alles af te kunnen komen.

(Ben bekend met medisch gedoe, wat verder gaand dan een griepje of zo.)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 maart 2024 @ 08:31:23 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212987246
tong80, ik heb niet alles kunnen volgen maar nog even sterkte gewenst, :*. Klote, man.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_212987523
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2024 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
tong80, ik heb niet alles kunnen volgen maar nog even sterkte gewenst, :*. Klote, man.
vervelend dat we nu geen updates krijgen :(
pi_212990549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef golfer het volgende:

[..]
-reactie op verwijderde post-
Bedankt maar niet voor de onnodige sneer.

[ Bericht 19% gewijzigd door capuchon_jongen op 28-03-2024 19:19:02 ]
pi_212999649
Tong, ik wens je alle sterkte die je maar kunt gebruiken. Vind het vreselijk voor je en hoop dat de artsen je beter kunnen maken.
Liefs, Lav.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 01:44:26 #31
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213001551
Sterkte kerel.

Je kan nu niet posten, zelfs niet in je eigen topic.. zouden ze eens iets aan moeten doen

Maar ik hoop dat je het leest
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 02:28:08 #32
2651 svann
night-hawk
pi_213001603
Sterkte, Tong!

Het is voorjaar; wat minder grijs, wat meer zo'n. :)
Nu nog een wondertje.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 29 maart 2024 @ 03:04:23 #33
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213001638
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 01:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Sterkte kerel.

Je kan nu niet posten, zelfs niet in je eigen topic.. zouden ze eens iets aan moeten doen

Maar ik hoop dat je het leest
Weer een ban?
pi_213001762
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 03:04 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Weer een ban?
What else?
U MAD?
pi_213003938
Zet ‘m op Tong! Hopelijk tot snel.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 10:52:15 #36
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_213004384
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
Zal ie dan wel weer verdiend hebben.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_213021330
Hey Tong, hoe gaat het met je?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 maart 2024 @ 15:38:32 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_213021520

[ Bericht 100% gewijzigd door capuchon_jongen op 31-03-2024 17:09:36 ]
pi_213022331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 15:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het gaat redeliijk. MRI-scan was maandag positief. Voorlopig geen uitzaaingen. Wel iets dat er op lijkt. Dus volgende week nieuwe scan. Voel me verder niet echt lekker. Lig meer in bed dan dat ik op zit. Als je ligt voel je je minder slecht. ha ha ha. Eigenlijk gaat het kut. Iedere keer dat ik ga slapen is het om te rusten. Niet om de andere dag weer fris op te staan. Ik ga nu weer legge. Daar baal ik van. Heb net een onterechte ban achter de rug en wil reageren op kut opmerkingen. Keep de halve zolen alive. Laat je niet kisten. Er zijn al eikels genoeg.

'
Hopen dat die nieuwe scan ook goed is, Tong.
Wat klote dat je je fysiek nog steeds zo slecht voelt.
Doe kalm aan en hou je haaks. :*
pi_213022352
quote:

[..]
Het gaat redeliijk. MRI-scan was maandag positief. Voorlopig geen uitzaaingen. Wel iets dat er op lijkt. Dus volgende week nieuwe scan. Voel me verder niet echt lekker. Lig meer in bed dan dat ik op zit. Als je ligt voel je je minder slecht. ha ha ha. Eigenlijk gaat het kut. Iedere keer dat ik ga slapen is het om te rusten. Niet om de andere dag weer fris op te staan. Ik ga nu weer legge. Daar baal ik van. Heb net een onterechte ban achter de rug en wil reageren op kut opmerkingen. Keep de halve zolen alive. Laat je niet kisten. Er zijn al eikels genoeg.

'
-O- Echt kut, man.....heel veel sterkte! ^O^
pi_213022964
Hopelijk geeft een nieuwe scan geen akeligheden. Waardeloos dat je je zo slecht voelt, ik gun je beter nieuws en wat voorjaarszon op je lijf. Knap je misschien wat van op. :*
Sterkte!
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 maart 2024 @ 23:07:59 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_213029409
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Niet voor het eerst dat hij na een drift- en scheldbui alles weer weghaalt. Jammer. :{
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.

pi_213029946
O nee bejaarden fittie
pi_213031202
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:45 schreef DrDentz het volgende:
O nee bejaarden fittie
Kaasknabbels en glaasje advocaat erbij. Genieten.
U MAD?
  zondag 31 maart 2024 @ 09:28:30 #45
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_213031751
quote:

Laat je bericht dan staan of durf je dat niet ? :D
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zondag 31 maart 2024 @ 09:29:15 #46
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213031765
Je zou maar ole heten
Je bent een waardeloze agent.
pi_213031981
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.

Ach, vergeef het golfer, dat over het paard getilde paard die denkt dat hij beter is dan de rest is een ban niet waard, hij is zelf ook ziek en verbitterd
  zondag 31 maart 2024 @ 12:15:13 #48
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213033757
"Ik zat hier ergens gedurende Big Brother 1 of 2 al, al dus ik mag alles zeggen." Of zo.
  Trouwste user 2022 zondag 31 maart 2024 @ 12:51:37 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_213034148
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 09:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je zou maar ole heten
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?

[ Bericht % gewijzigd door capuchon_jongen op 31-03-2024 17:05:09 ]
  zondag 31 maart 2024 @ 14:07:49 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213035141
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:

[..]
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?

Staat leuk op de UWV naambordjes. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Miss SHO zondag 31 maart 2024 @ 16:41:06 #51
22592 crew  Ole
pi_213037968
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 09:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je zou maar ole heten
Je riep?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 31 maart 2024 @ 17:18:48 #52
pi_213038419
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Je riep?
Ik heb niks gezegd... _O- :X
pi_213065013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zet gewoon een tr als golfer belachelijke dingen post, en dat is best vaak. Meestal wordt er dan ook goed en kordaat ingegrepen!
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:09:42 #54
pi_213065149
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 16:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Je riep?
Ole-Ole-Ole-Ole
Ole-Ole-Ole-Ole
Feelin' Hot Hot Hot
Feelin' Hot Hot Hot
~O>
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 april 2024 @ 22:03:01 #55
22592 crew  Ole
pi_213066916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Ole-Ole-Ole-Ole
Ole-Ole-Ole-Ole
Feelin' Hot Hot Hot
Feelin' Hot Hot Hot
~O>
:D
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 17:14:15 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_213181832
Iedere ochtend en-of middag-en-of avond effe bellen met moeke. Gaat steeds minder met haar. Nog niet helemaal dementerend, wel heel veel vergetend. Net weer aan de telefoon. Over een half uur is ze dat vergeten. 'Hoe gaat het Herm?' 'Gaat wel moeke, net ff gelegen en een stukje gewandeld. Komt goed' Niks van gelogen. Misschien "Komt goed" Gaat namelijk niet echt goed. Durf niet te zeggen dat het slecht gaat. Ik functioneer nog redelijk, en kindjes in Afrika hebben pas honger. Sta wel steeds later op en ga steeds vroeger slapen. Zie zelfs geen voetbal in de avond meer. Voel me de hele dag best wel een beetje veel beroerd en misselijk bovendien. Daardoor smaakt het eten niet echt lekker en moet me dwingen om een normale warme maaltijd te nuttigen. Wil me nog wel nuttig maken voor de maatschappij. Zeg daarom momenteel op FOK! in de SC-topics vlak voor 12:00 snel nog ff goeiemorgen. Doe als een speer m'n dagelijkse FOK!-post-routine, en zie dan wel wat de dag brengt.

Nadat ik vandaag van racisme ben beschuldigd op FOK! weet ik weer te relativeren. Straks moeke weer ff bellen. Ga ik zeggen dat ik een goede dag heb gehad. Dat ik van haar hou. Dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Dan zegt moeke : 'Mooi Hermke, as er echt iets is motte me belle, anders de dokter wor kul.'

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 april 2024 @ 17:50:17 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213182128
Klote Tong, dat het niet lekker gaat en je je beroerd voelt. Toen ik las:

quote:
Zie zelfs geen voetbal in de avond meer.
schrok ik, :o. Da's nait best, ;(.

Je moeder weet nog wel dat je kanker hebt, begrijp ik? Al is ze het dagelijkse belletje wel snel weer vergeten dan, maar dat terzijde. Ook hier op FOK! lekker 'goeiemorgen' blijven zeggen, hoor :*. Is het, naast je snelle FOK!-routine, vooral veel liggen en rusten? Nog wel zelf naar de supermarkt maar wel vermoeiend? Dat idee?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 18:39:56 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_213182641

[ Bericht 94% gewijzigd door tong80 op 12-04-2024 21:04:56 ]
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 21:01:06 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_213184535

[ Bericht 85% gewijzigd door tong80 op 13-04-2024 07:07:22 ]
pi_213184644
Jij kan geen mod worden in het EK forum, je zou er een dagtaak aan hebben om je eigen topics te sluiten.
  vrijdag 12 april 2024 @ 21:11:34 #61
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213184673
Sterkte Tong

(als ik ooit kanker krijg dan gooi ik direct de handdoek in de ring, ik ga niet aan chemo e.d. gewoon morfine en slapen.)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_213184747
Kalm aan, Tong. Hou je haaks. O+
  vrijdag 12 april 2024 @ 21:29:45 #63
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213184906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:11 schreef sturmpie het volgende:
Sterkte Tong

(als ik ooit kanker krijg dan gooi ik direct de handdoek in de ring, ik ga niet aan chemo e.d. gewoon morfine en slapen.)
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.
  vrijdag 12 april 2024 @ 21:32:10 #64
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213184939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.
ik denk 't wel, je mag behandeling weigeren met als doel natuurlijk te sterven met de nodige pijnstilling in bijv. de vorm van morfine/fentanyl cq wat doorgaans voorgeschreven wordt als pijnbestrijding.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 21:40:47 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_213185055

[ Bericht 100% gewijzigd door tong80 op 13-04-2024 07:07:05 ]
pi_213185424
Sterkte tong80, en bewaar de rust!
pi_213186576
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Morgen schijnt de zon weer. Morgen voel je je minder beroerd.
  zaterdag 13 april 2024 @ 00:44:28 #68
2651 svann
night-hawk
pi_213186605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Wat hij zegt.
Morgen hopelijk een betere dag -in ieder geval wens ik je dat toe.
  zaterdag 13 april 2024 @ 01:07:24 #69
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213186700
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 00:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Boven je imbeciele, zwakzinnige, debiele, idiote post wordt me aangeraden de rust te bewaren. Dat valt niet mee. Ik kan je de tyfus en de tering wensen. Je uitschelden voor krankzinnige en zwakbegaafde. Je een langzame, pijnlijke doodstrijd toewensen. Dat alles doe ik niet. Ik bewaar de rust. Ik blijf cool. Je mag van mij gewoon, ordinair dood vallen. Wel met een vervuilde spuit in de laatste ader die er rond je bebloede anus was te vinden die niet geïnfecteerd was door aids. Verder nog iets ? Trusten trouwens.

Fijn! Zo kennen we je :T
Hij is het niet waard :*
Sterkte iig!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 13 april 2024 @ 06:19:11 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213187221

[ Bericht 34% gewijzigd door Eightyone op 13-04-2024 13:59:31 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 07:10:19 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_213187309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Jij kan geen mod worden in het EK forum, je zou er een dagtaak aan hebben om je eigen topics te sluiten.
Van Hanegem was de eerste Nederlander die een gele kaart kreeg en Cruijff de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd. Je kunt niet stellen dat ze als ervaringsdeskundige geen recht van spreken hadden en ook nog een bietje konden voetballen. ;)

Goeiemorgen. :)

Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 07:12:28 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_213187316
quote:
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ? :D

pi_213187328
Goedemorgen Tong. Hoop dat je een goede dag hebt. c_/
pi_213187387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:12 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ? :D

Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man! :)
  Moderator zaterdag 13 april 2024 @ 09:09:11 #75
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_213187883
Getroll zal meteen genote worden en verwijderd en er kan een ban komen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zaterdag 13 april 2024 @ 09:11:19 #76
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_213187907
Goeiemorgen Meneer Tong, laat je niet gek maken he. :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 09:23:03 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_213188000
quote:
Ik haat de zon. Die kan me gestolen worden. I'm happy when it rains. ;) Dank je. :)

Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 09:24:49 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_213188014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man! :)
I KNOOOOWWWWWWWWW. Zal het waarschijnlijk nooit leren. :{ Maar ja, dat maakt me wel Tong natuurlijk. :D

Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 09:26:36 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_213188038
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goeiemorgen Meneer Tong, laat je niet gek maken he. :T
Kom je nou mee. :{ Had dat eerder gezegd. ;) Bedankt voor het verwijderen van de shit posts. Ik zal nooit om een ban vragen. Maar dit ging wel ver. :{

pi_213188396
Verstandslozen en idioten heb je overal. Zelfs op Fok! ;)
Ze zijn het niet waard, kop op Tong!
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2024 @ 11:42:12 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_213189494
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:00 schreef Seeburg54 het volgende:
Verstandslozen en idioten heb je overal. Zelfs op Fok! ;)
Ze zijn het niet waard, kop op Tong!
Ik laat me nooit klein krijgen brother. Zo ware ik in de Bommelerwaard woon. :)

pi_213189778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik laat me nooit klein krijgen brother. Zo ware ik in de Bommelerwaard woon. :)

:) ^O^
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 april 2024 @ 15:23:58 #83
22592 crew  Ole
pi_213191461
Tong :*
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 april 2024 @ 16:24:51 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_213334381
Gaat de laatste dagen steeds minder. Erg moe, krachteloos en rare, verschillende extra pijntjes. Voor de avond lig ik al in bed. Andere dag mezelf dwingen om op te staan. Omdat ik weet me waarschijnlijk nog beroerder te voelen dan de dag ervoor. Normaal ga je liggen om te slapen, ik meer om te rusten en minder te voelen. Alles wat ik qua slaap meepik is meegenomen. Ga zo weer liggen. Meestal word ik in m'n dromen achter het doel van de tribune geplukt om de beslissende strafschop te nemen voor het Nederlands elftal. Hopen dat dat tijdens het EK nog steeds gebeurt. Vrijdag gesprek met uroloog of bestralen heeft geholpen. Gelukkig gaat begeleidster van Iris-zorg mee en rijdt ze bovendien. Een week later gesprek met cardioloog. Dat laatste zou later volgende maand zijn, doordat m'n hartritmestoornissen/fibribibilabilabalaties weer zijn toegenomen, bloeddruk extreem hoog is en steeds moeër ben kan het eerder. Beetje veel, en beetje door elkaar wat precies waar door komt. Misschien nieuwe medicatie nodig, of verhoging. Of zal ik er mee moeten leren leven. M'n hulp in de huishouding van de Betuwezorg vanochtend wel laten lachen. Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege. :)

pi_213334486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Gaat de laatste dagen steeds minder. Erg moe, krachteloos en rare, verschillende extra pijntjes. Voor de avond lig ik al in bed. Andere dag mezelf dwingen om op te staan. Omdat ik weet me waarschijnlijk nog beroerder te voelen dan de dag ervoor. Normaal ga je liggen om te slapen, ik meer om te rusten en minder te voelen. Alles wat ik qua slaap meepik is meegenomen. Ga zo weer liggen. Meestal word ik in m'n dromen achter het doel van de tribune geplukt om de beslissende strafschop te nemen voor het Nederlands elftal. Hopen dat dat tijdens het EK nog steeds gebeurt. Vrijdag gesprek met uroloog of bestralen heeft geholpen. Gelukkig gaat begeleidster van Iris-zorg mee en rijdt ze bovendien. Een week later gesprek met cardioloog. Dat laatste zou later volgende maand zijn, doordat m'n hartritmestoornissen/fibribibilabilabalaties weer zijn toegenomen, bloeddruk extreem hoog is en steeds moeër ben kan het eerder. Beetje veel, en beetje door elkaar wat precies waar door komt. Misschien nieuwe medicatie nodig, of verhoging. Of zal ik er mee moeten leren leven. M'n hulp in de huishouding van de Betuwezorg vanochtend wel laten lachen. Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege. :)

Ik duim voor je vrijdag, Tong. Fijn dat er iemand met je meegaat.
Dikke knuffel. O+
  vrijdag 26 april 2024 @ 17:43:24 #86
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213334973
Godver tong, klinkt allemaal zeer kut.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_213335509
Waardeloos Tong, het valt allemaal niet mee.
Maar je humor blijft gelukkig!
Sterkte :* en succes gewenst vrijdag. :{
  vrijdag 26 april 2024 @ 18:56:39 #88
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213335519
quote:
Had assistente in Jeroen Bosch ziekenhuis aan de telefoon. Die vroeg hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde haar een pen te gebruiken. Truste alvast en tot merrege. :)

Godsamme. _O-
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  vrijdag 26 april 2024 @ 19:28:08 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213335708
Humor idd.
pi_213336318
Die kroop vast over de grond van het lachen
pi_213336399
quote:

Sterkte! *;

Hopelijk kunnen ze achterhalen waardoor je je zo voelt en is dat goed aan te pakken. En hopelijk een goede uitslag of de bestraling heeft geholpen. :*
  vrijdag 26 april 2024 @ 23:32:54 #92
2651 svann
night-hawk
pi_213338011
Zijn de bestralingen nu afgerond?
Ik neem aan dat je daar extra beroerd door werd.
Sterkte! :*
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 april 2024 @ 10:07:45 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_213339955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 23:32 schreef svann het volgende:
Zijn de bestralingen nu afgerond?
Ik neem aan dat je daar extra beroerd door werd.
Sterkte! :*
Goeiemorgen. Bedankt. Laatste van 35 bestralingen was 10 januari. Bestralingen is wat anders dan Echo. Daar kun je erg ziek door worden. Meestal ook zijn. Bestralen heeft vrijwel nooit consequenties. Ik ben ook hartpatient dus ik heb momenteel geen idee waarom het zo achteruit gaat. Als vrijdag blijkt dat ik "schoon" ben kun je de optie kanker (gelukkig) wegstrepen. Dan blijft over het hart. Of natuurlijk nog iets anders. Vriendin van me was genezen van de ene kanker en overleed twee jaar later aan een andere soort. Kan natuurlijk ook een fase zijn. Ik kijk het nu dag bij dag. En bij kleine vooruitgang of verbetering krijg ik hoop.

w/
  zaterdag 27 april 2024 @ 10:15:23 #94
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213340008
De doktoren beweren dat de bijwerkingen en langdurige effecten van bestralingen wel meevallen.

Ik lees her en der andere dingen.
pi_213340031
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 10:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Goeiemorgen. Bedankt. Laatste van 35 bestralingen was 10 januari. Bestralingen is wat anders dan Echo. Daar kun je erg ziek door worden. Meestal ook zijn. Bestralen heeft vrijwel nooit consequenties. Ik ben ook hartpatient dus ik heb momenteel geen idee waarom het zo achteruit gaat. Als vrijdag blijkt dat ik "schoon" ben kun je de optie kanker (gelukkig) wegstrepen. Dan blijft over het hart. Of natuurlijk nog iets anders. Vriendin van me was genezen van de ene kanker en overleed twee jaar later aan een andere soort. Kan natuurlijk ook een fase zijn. Ik kijk het nu dag bij dag. En bij kleine vooruitgang of verbetering krijg ik hoop.

[ afbeelding ]

w/
En hoop doet leven, dus je moet gewoon heel veel hoop hebben! ^O^
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 april 2024 @ 10:20:57 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_213340046
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 10:15 schreef Eightyone het volgende:
De doktoren beweren dat de bijwerkingen en langdurige effecten van bestralingen wel meevallen.

Ik lees her en der andere dingen.
Dan heb ik het misschien mis. Ik had en kreeg klachten tijdens het bestralen die daar volgens de radioloog niet door kwamen.

pi_213341031
Nou.Tong, Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en je beter gaat voelen. Dit klinkt niet tof zo
pi_213341262
Oh Tong..... Wat naar om dit te lezen. Zolang ik al op FOK! Kom, geniet ik van je posts. Ik hoop dat het beter gaat. Sterkte ❤
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 27 april 2024 @ 14:22:50 #99
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213343405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dan heb ik het misschien mis. Ik had en kreeg klachten tijdens het bestralen die daar volgens de radioloog niet door kwamen.

Mijn vader werd altijd een paar dagen na de bestralingen tegen prostaatkanker erg moe. Misschien heeft het er wel iets mee te maken.
pi_213343553
Allemachtig Tong. Ik wist niet dat je een lotgenoot was. Ik post zelden over mijn situatie. Nadat ik je dm had ontvangen post ik dan hier.

Sterkte man.

Ik ben een vrij nuchter persoon. Maar zo nu en dan breek ik wel. Zeker als ik naar bepaalde muziek luister en met mijn partner en kinderen voorbereidingen tref. Ik zal deze draad eens goed doorlezen en volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')