Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dat hij na een drift- en scheldbui alles weer weghaalt. Jammer.
Ach, vergeef het golfer, dat over het paard getilde paard die denkt dat hij beter is dan de rest is een ban niet waard, hij is zelf ook ziek en verbitterdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?quote:
Staat leuk op de UWV naambordjes.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
ole is haar FOK! naam. Jij heet buiten FOK! ook uitkeringsgenieter ?
Je riep?quote:
Ik zet gewoon een tr als golfer belachelijke dingen post, en dat is best vaak. Meestal wordt er dan ook goed en kordaat ingegrepen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren oprechte gevoelens. Die me te kwetsbaar maakten voor types zoals jij. Soms, zo af en toe kom ik bij zinnen. En realiseer me dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan me druk maken om uitlokkingen door users die daarna lachen om mijn ban. Jij bent het niet waard. Toen ik een ban had was je zo laag me een mes in de rug te steken in dit topic. Je lafhartige opmerking is toen verwijderd door een opmerkzame mod. Ik heb je vanavond geprobeerd te bellen. Wilde je "face to face" zeggen wat ik van je vind, en hoe ik over je denk. Ik kreeg je niet te pakken. Misschien heb je een nieuw nummer. Ik kreeg ole aan de foon. Dus dit is geen gelul. Ga vooral door hier op FOK! met de wijsneus uithangen. Het schijnt dat wijsheid met de jaren komt. Ik was vanavond zo wijs m'n ongenuanceerde posts te verwijderen. Bij jou heb ik m'n twijfels of je ooit zo verstandig zal zijn. Ik lag al in bed en m'n voorgevoel zei dat ik toch even moest kijken. M'n intuïtie liet me niet in de steek. Zoals veel FOK!ers me niet laten vallen. Ik gun jou hetzelfde. Ondanks alles. Ik ga weer liggen. Met een goed en gerust gemoed.
Ole-Ole-Ole-Olequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ole-Ole-Ole-Ole
Ole-Ole-Ole-Ole
Feelin' Hot Hot Hot
Feelin' Hot Hot Hot
schrok ik,quote:Zie zelfs geen voetbal in de avond meer.
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:11 schreef sturmpie het volgende:
Sterkte Tong
(als ik ooit kanker krijg dan gooi ik direct de handdoek in de ring, ik ga niet aan chemo e.d. gewoon morfine en slapen.)
ik denk 't wel, je mag behandeling weigeren met als doel natuurlijk te sterven met de nodige pijnstilling in bijv. de vorm van morfine/fentanyl cq wat doorgaans voorgeschreven wordt als pijnbestrijding.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat zomaar zelf kunt bepalen. Tenzij je bedoelt dat je het illegaal ergens vindt.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Morgen schijnt de zon weer. Morgen voel je je minder beroerd.
Fijn! Zo kennen we jequote:Op zaterdag 13 april 2024 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boven je imbeciele, zwakzinnige, debiele, idiote post wordt me aangeraden de rust te bewaren. Dat valt niet mee. Ik kan je de tyfus en de tering wensen. Je uitschelden voor krankzinnige en zwakbegaafde. Je een langzame, pijnlijke doodstrijd toewensen. Dat alles doe ik niet. Ik bewaar de rust. Ik blijf cool. Je mag van mij gewoon, ordinair dood vallen. Wel met een vervuilde spuit in de laatste ader die er rond je bebloede anus was te vinden die niet geïnfecteerd was door aids. Verder nog iets ? Trusten trouwens.
Van Hanegem was de eerste Nederlander die een gele kaart kreeg en Cruijff de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd. Je kunt niet stellen dat ze als ervaringsdeskundige geen recht van spreken hadden en ook nog een bietje konden voetballen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Jij kan geen mod worden in het EK forum, je zou er een dagtaak aan hebben om je eigen topics te sluiten.
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
Kop op Tong. FOK! is een prachtig forum, maar dat geldt niet voor elke user. Ik ben ook wel eens voor racist uitgemaakt, schouders ophalen en erboven proberen te staan.
Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man!quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt 100 % gelijk. Zal ik het ooit leren ? Tot 10 tellen ?
Ik haat de zon. Die kan me gestolen worden. I'm happy when it rains.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
I KNOOOOWWWWWWWWW. Zal het waarschijnlijk nooit leren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit soort trollkloontjes moet je je sowieso nooit druk om maken, man!
Kom je nou mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goeiemorgen Meneer Tong, laat je niet gek maken he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |