abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 11:17:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212699998
Het zou pas kanker zijn als ik een gebleekte kut bleek te hebben. Het feit dat ik straks niet kan reageren op posts in m'n overlijden-topic. Dat stuit me tegen de afgezette borst. Dat ze je achteraf een veer in je reet steken. Zelfs de grootste stalkers en trollers, uit de kast komen. Dat ze heimelijk tegen me opzagen en me bij nader inzien op gelijke hoogte stellen als Eddie Wally, Viola Holt, Imca Marina, Koos Alberts en een Tony van Heemschut. :(

FF pissen en dan trusten. :)

Morgen ongezond weer op. _O_

:T

Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.

Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Harold Wiegmans, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.

Herman.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212700085
wat is de huidige status? die OP is alweer van september vorig jaar, gaat het goed met je?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2024 11:24:57 ]
pi_212700100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:24 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
wat is de huidige status? die OP is alweer van september vorig jaar, gaat het goed met je?
Maar die bovenstaande post is toch van 5 maart, of ben ik in een andere dimensie?

Ooooh, dat is de OP, sorry.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 11:31:34 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212700136
Hoe dan ook zou een update wel fijn zijn.
Zoals bijvoorbeeld de uitslag van een hersenscan die je recent hebt gekregen?
En wanneer heb je weer een controle-afspraak met de uroloog voor jouw prostaat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 11:47:03 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
Hoe dan ook zou een update wel fijn zijn.
Zoals bijvoorbeeld de uitslag van een hersenscan die je recent hebt gekregen?
En wanneer heb je weer een controle-afspraak met de uroloog voor jouw prostaat?
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 maart 2024 @ 11:56:16 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212700508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:

22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose.
Het is niet ongebruikelijk dat de resultaten van bestralingen pas maanden later zichtbaar zijn.
Ik had eind november mijn laatste bestraling van mijn longutumor en pas begin april krijg ik weer een CT-scan en de uitslag daarvan bij de longarts.
Ik krijg vandaag mijn (hopelijk) laatste MR-linacbestraling van mijn prostaat en pas eind mei staat er weer een afspraak met de radiotherapeut.
Het is inderdaad vervelend dat er zo'n lange tijd tussen zit, maar eerder kunnen ze nou eenmaal geen betrouwbare uitslag geven.

Ik hoop voor jou dat de MRI-scan jou ook wat meer duidelijkheid kan gaan geven. Dring erop aan dat je nog dezelfde dag of anders de volgende dag daar meteen de uitslag van krijgt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 5 maart 2024 @ 13:16:10 #7
388664 crew  Dotteke
pi_212701424
quote:

[..]
22 maart MRI-scan. Hoofdpijn wordt immers steeds erger. Zelf naar Jeroen Bosch gebeld om het urgent te maken. Heeft dus geholpen. Dezelfde week afspraak met uroloog en neuroloog. Begin mei wordt de uitslag van bestralen verwacht. Dan zijn we bijna een jaar verder na de eerste kanker-diagnose. Niet alleen ik vind dat te lang duren, ook mensen in en uit hetzelfde schuitje of kennissen uit de gezondheidszorg. Voel me verder eigenlijk steeds beroerder. Hopen dat ze eindelijk eens iets vinden naast de kanker. Hoe raar het ook klinkt. Vriendin van me is vorig jaar overleden nadat ze genezen was van kanker, en er een andere kanker werd geconstateerd. Misschien is er iets met m'n botten of weet ik veel. Het voelt iig niet goed. Denk dat het herkenbaar is als ik zeg dat je het niet kunt uitleggen, wat en hoe precies het aanvoelt. Ben continue moe en bek af. Normaal als je gaat liggen of uitrusten weet je dat je je daarna misschien wat beter voelt. Ik ga liggen en weet dat ik me als ik opsta waarschijnlijk nog beroerder voel. De Albert Heijn is hier 500 meter vandaan. Soms neem ik een taxi heen of terug. Dat zegt genoeg denk ik :)

Wat naar om te lezen :T iets hebben en niet wetende wat is zenuwslopend helemaal na wat je al hebt doorstaan. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212725420
quote:

[..]

Die hoofdpijn heb je ook al heel lang he? Ik vind eigenlijk ook dat alles lang duurt.

Sterkte.
pi_212725428
quote:

[..]

je moet op dit moment vooral doen wat voor jou goed voelt en wat je aan kan, als dat met de taxi naar de appie is, dan is dat maar zo, sterkte de komende tijd!
pi_212729850
quote:

[..]

-O- De tering, man.....

[ Bericht 40% gewijzigd door ToT op 07-03-2024 17:05:17 ]
pi_212730001
Quoten ging weer ff mis.

Anyway, de taxi nemen voor Appie die 500 meter verderop is?

pi_212732714
Klote om te horen tong80... Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en ze wat met pijnmedicatie ook voor je kunnen doen. Misschien prednison om je wat meer energie te geven. Geen idee. Iig het beste toegewenst.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 08:32:02 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:49 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- De tering, man.....
Goeiemorgen.....

Blijf dan maar eens optimistisch of positief brother. :) Dan valt tot 10 tellen op FOK! af en toe niet mee. Ha ha ha. Kom net bed uit en heb als Ajacied de wedstrijd niet kunnen zien gisteren. Nu samenvattingen en gezwets in de ruimte van de analisten. Die begrijpen niet dat Aston Villa blij, is uit tegen het grote Ajax, een onverdiend gelijkspel uit het vuur te hebben gesleept. Dus relatief prettig opstaan. Nu kijken wat de dag brengt. Eerst zo de wekelijkse hulp in de huishouding entertainen. Ze zuigt nog steeds niet onder de lakens. Dus wordt weer gewoon bed verschonen.

Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 08:33:01 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_212737290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
Quoten ging weer ff mis.

Anyway, de taxi nemen voor Appie die 500 meter verderop is?

[ afbeelding ]
_O-

vrijdag 8 maart 2024 @ 14:56:10 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_212741302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
_O-

Sterkte :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212741438
Zowel tong80 en golfer sterkte gewenst.
pi_212741836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 08:32 schreef tong80 het volgende:
Ze zuigt nog steeds niet onder de lakens. Dus wordt weer gewoon bed verschonen.
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 15:46:38 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_212741854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 15:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het zit ook niet mee he! Sterkte Tong80!
Komt goed brother. De oprecht halve zolen keepen alive.

pi_212741926
Sterkte Herman

Warme groet van Ben Horse
pi_212742060
Ik heb nou echt altijd gedacht dat je onsterfelijk zou zijn Tong. Valt me tegen.

-O-
Heel veel sterkte en zo weinig mogelijk pijn gewenst :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 16:03:09 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_212742066
Ik ben een beetje verdrietig. Vandaag weer veel te veel energie verspeeld aan de negatieven op FOK!. Ik leer het nooit af. Zal het nooit leren om tot tien te tellen. Gelukkig word ik minstens 100. Vanaf m'n 80ste zal ik een hele zool worden. Keep the FOK!-soul alive, Trusten en tot merrege.

tong80. Afgestudeerd halve zool. :*

vrijdag 8 maart 2024 @ 23:51:34 #22
2651 svann
night-hawk
pi_212749560
Goedemorgen. :)

quote:
Vanaf m'n 80ste zal ik een hele zool worden.
Dat je op je tachtigste maar weer heel mag zijn, tong80.
(En liefst heel wat eerder.)
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_212796415
Onze vriend heeft weer een streep
pi_212796450
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
Onze vriend heeft weer een streep
Te gevaarlijke machten worden altijd koud gemaakt in communistisch ussr
pi_212796521
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 11:51 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Te gevaarlijke machten worden altijd koud gemaakt in communistisch ussr