Precies, er worden zelfs rankings bijgehouden voor postaantallen met meermaals een felle strijd om in de top 3 te komen/blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je speelt nu echt mee met de allergrootsten, dit is toch opeens alsof je in de Premier League staat hè.
Niet heel concreet, maar we blijven denken in mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
ZondeHeb je al iets nieuws in het vooruitzicht?
Ja, het ging echt heel snel! Dus blij dat het gelukt is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 04:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat goedik zag dat het heel rap ging echt niet normaal
![]()
Ik doe niet mee, het ging wel weer kriebelen hoor maar ik hou het gewoon bij die ene keer. Dat was al bijzonder genoeg.
Heb je al een basis of begin je nu op nul met trainen?
Dat nog maar even nietquote:
Top! Heb je Goeie schoenen en sokken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het ging echt heel snel! Dus blij dat het gelukt is.
Ik ben eigenlijk al wel soort van sinds afgelopen zomer bezig. Alleen nu in de winter kwam het even op een wat lager pitje door matig weer. Maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik nu minder snel blaren krijg dan eerst dus dat is al vooruitgang
Schoenen wel, sokken tot nog toe ook prima, maar ik wil wel echt gaan voor van die betere wandelsokken nog.quote:
Hebben jullie geen chocolaatjes op kantoorquote:
Same, als het topic dan te lang wordt vindt mijn browser het niet meer leuk ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij veel plaatjes/tweets/youtubes gaat FOK bij mij dan wel sputteren. Ik heb ook al een eeuwigheid 50 posts per pagina trouwens, dus dat laat ik heel conservatief zoals het is.
Jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, goed gesprek maar ben het uiteindelijk niet geworden.
Jammer Sjaan, misschien toch een stukje vertrouwen omdat het een goed gesprek was?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Yes, goed gesprek maar ben het uiteindelijk niet geworden.
Ik zie mijn eigen posts niet als ik ze plaats, pas als ik terug kom in topic.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had zojuist dat ik een stuk of 30 posts miste. Heel raar, dan moet ik het topic verversen en dan komen alle posts wel tevoorschijn.
hahaha ja precies!!! Ik ben nog een beetje keuken kampioen divisie. Maar ik leer het wel😉quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je speelt nu echt mee met de allergrootsten, dit is toch opeens alsof je in de Premier League staat hè.
Ah ja, het is een bug: FB / auto refresh werkt niet of half?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie mijn eigen posts niet als ik ze plaats, pas als ik terug kom in topic.
Het quoten moet je nog even leren (je eigen reactie onder [/quote]quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:00 schreef RadioJoost het volgende:
[..]
hahaha ja precies!!! Ik ben nog een beetje keuken kampioen divisie. Maar ik leer het wel😉
Straks hebben ze niet eens een TV op hun WCquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:45 schreef Arizona het volgende:
Hebben jullie geen chocolaatjes op kantoor
Ik wandel vrij veel en ik vind de sokken van Falke met merinowol erin het fijnst. Nooit te warme voeten, nooit te koude voeten en nooit natte (zweet-)voetenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Schoenen wel, sokken tot nog toe ook prima, maar ik wil wel echt gaan voor van die betere wandelsokken nog.
Of geen verwarmde massagebureaustoelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks hebben ze niet eens een TV op hun WC
Hmm hebben jullie niet gewoon professionele masseurs rondlopen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of geen verwarmde massagebureaustoelen
Als je straks hier : LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2024 #6quote:Op maandag 4 maart 2024 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Sterker nog, ik heb me vandaag officieel in mogen en kunnen schrijven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Spanning en sensatie, want binnen een halfuur waren alle plekken voor nieuwkomers al vergevenEn nu trainen, trainen, trainen!
@:Prisha doe jij ook weer mee?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks hebben ze niet eens een TV op hun WC
Natuurlijk wel, maar er zijn minder masseurs dan werknemers.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm hebben jullie niet gewoon professionele masseurs rondlopen dan?
Jeetje ja ik vind minder masseurs dan werknemers sowieso wel heftig. Maar de bedrijfssauna met jacuzzi heeft wel gewoon voldoende personeel hoop ik?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar er zijn minder masseurs dan werknemers.
Als we dan net een meditatiesessie met klankschalen hebben gehad, wil iederéén nog even gemasseerd worden en dat gaat niet. Beetje skeer bedrijf dus wel maar ja
Ja, gelukkig wel! Ze kunnen soms wel wat sneller zijn met het brengen van nieuwe handdoeken en het verstellen van mijn loungebed in de gewenste stand, maar ja, het zijn natuurlijk ook maar mensen hè.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje ja ik vind minder masseurs dan werknemers sowieso wel heftig. Maar de bedrijfssauna met jacuzzi heeft wel gewoon voldoende personeel hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |