Oh zou ook kunnen dat het 65+'ers waren. Daar had mijn vader het vorige week over.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wacht even. De poll bij Renze ging over 65+
En dan zijn er nog steeds uitzonderingen.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:18 schreef H_T het volgende:
@:AgnesGru ik sta nu in de rij voor een Minions-attractie
Agnes had een cadeautje dat ze aan Gru wilde geven, maar dat werd nog een heel gedoe!quote:
Bohh nog jaloerserquote:
IK WIL ZE ZIENquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:19 schreef H_T het volgende:
@:Meke @:Arizona en andere Potterfans: ik heb foto's gemaakt van Hogwarts
OMG DAAR ZIJN ZE AL!!quote:
Ik denk dat als wij De Mol overnemen, we wel ongeveer quitte staan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me dat wel eens af, hoe het zou zijn als Vlaanderen weer bij Nederland zou horen. Ik denk dat het een hoop gedoe zou veroorzaken qua verloren identiteit. Bijvoorbeeld, welk koningshuis hou je (het onze, natuurlijk). Welke publieke TV hou je? Ga je dingen proberen te combineren? Al dat soort dingen.
Jaa dat wilde ik nog vragen, of je ook Harry Potter eten of drinken hadquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:38 schreef H_T het volgende:
Ik heb butterbeer
Voor de nieuwsgierigen: ik heb de frozen-variant gekozen. Ze hebben ook cold, hot en misschien nog wel meer. Qua smaak zit het in de richting van vanillemilkshake met een scheut caramel en een Haags hopje
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GeorgeM, Strani en Summer52 vinden het wel heel leuk!
Nog meer ouwe-lullen dagenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik door de Spaanse CAO waar mijn bedrijf aan verbonden is een extra vakantiedag per jaar krijg en met terugwerkende kracht vanaf januari 2022. Dus ik heb nu drie extra vrije dagen voor dit jaar
Zullen we wat leuks gaan doen met z'n allen?
Nog even en hij heeft zoveel vrije dagen dat ie niet meer hoeft te werken.quote:
Ik heb er meer! Ook van mijn bezoek aan Diagon Alley vandaagquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG DAAR ZIJN ZE AL!!
nog voor je m'n post had gelezen![]()
Vet
Klink wel tofquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er meer! Ook van mijn bezoek aan Diagon Alley vandaag
Het is prachtig gemaakt, maar als niet-Potterfan mis ik waarschijnlijk heel veel wat het anders nog toffer zou maken. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waarom de wagentjes op de Hippogriff-achtbaan eruit zien alsof ze van riet zijn gemaaktOverigens vond ik dat de minste echte attractie uit de set, waarbij ik het toverstaf zoeken met Olivander niet mee reken.
Butterbeer was best lekker, maar... het kost ook 9 dollar per beker en dat is niet heel goedkoop.
Qua eten en drinken hebben ze verder chocopadden en smekkies, maar die zijn op meer plekken te koop. Ze hebben ook koekjes, brownies en caramel apples en zo met een Harry Potter-thema, maar die thema's lijken me wat gezocht. Overigens zitten die dingen in de 7-13 dollar range. Ze zullen vast lekker zijn, maar ik heb nog niet genoeg zin in koek gehad om daar 8 dollar voor neer te tellen. En daarnaast heb ik meestal geen zin in de rij die er staat![]()
Je kan ook nog eten bij Leaky Cauldron. Schijnt heel mooi te zijn van binnen, maar ik ben er nog niet geweest. Misschien komt dat er nog wel van
Voor een dagje kan het best en is het ook weer niet extreem veel hoger dan wat je buiten een park in de horeca zou betalen. Maar vandaag is mijn zevende pretparkdag op rij en er komen er nog een paar aan, dus een beetje keuzes maken is zeker aan te radenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef Meke het volgende:
[..]
En dat eten qua prijzen! Maar dat is meestal wel zo in zulke parken. Toch zonde
Dat is nu al. Daarom zit die hier hele dagen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft zoveel vrije dagen dat ie niet meer hoeft te werken.
Nog minder.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft zoveel vrije dagen dat ie niet meer hoeft te werken.
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
Zojuist twee tickets gehaald voor het concert van Iceage. Nu nog iemand vinden die met me mee wil
Euhm. Sure, als jij vanuit Zeeland erheen wil, dan mag je van mij met me mee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |