Alleen met een balletje! En soms heb je ook hele grote ballen of sticky balls.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Golfen is toch dat je met een stok een balletje wegslaat om daar dan achteraan te lopen door een weiland waar je dat balletje dan weer terug moet zien te vinden (om het dan weer opnieuw weg te slaan)?
Hoe oefen je zoiets op een online platform?
Ja! Wandelen met een extraatje erbij!quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Golfen is toch dat je met een stok een balletje wegslaat om daar dan achteraan te lopen door een weiland waar je dat balletje dan weer terug moet zien te vinden (om het dan weer opnieuw weg te slaan)?
Hoe oefen je zoiets op een online platform?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben enigszins bekend met die laatste twee, maar dit klinkt niet als golf zoals ik het ken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen met een balletje! En soms heb je ook hele grote ballen of sticky balls.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Wandelen met een extraatje erbij!
En af en toe roep je Fore, als je balletje bijna op iemands hoofd landt! Ik weet er al heel veel van zoals je merkt.Misschien wel een mooie sport als je een hond hebt. Die lijken het altijd erg leuk te vinden om op zoek te gaan naar dingen die je weggooit, kan die hond lekker steeds dat balletje gaan zoeken terwijl ik een beetje door kan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Alsof jij je aan je contract houdtquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
In mijn contract staat niks over siëstas
Heb je een Pitch & Putt in de buurt? Dat is nog geen echt golfen (want heel weinig clubs en kortere afstanden) maar wel leuk en je hebt er geen cursus voor nodigquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het op de wii geprobeerd![]()
Ik zou heel graag een keer een golfclinic doen maar dat kan alleen maar in groepen.
SPOILER: Voor mensen die het zoeken het leukste vinden aan golfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat is een goeie, dat zit hier redelijk in de buurt zie ik en kan al vanaf 2 personenquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je een Pitch & Putt in de buurt? Dat is nog geen echt golfen (want heel weinig clubs en kortere afstanden) maar wel leuk en je hebt er geen cursus voor nodig
Tussen 9 en 11 mei schijnt er een leuk feestje in Zweden te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik door de Spaanse CAO waar mijn bedrijf aan verbonden is een extra vakantiedag per jaar krijg en met terugwerkende kracht vanaf januari 2022. Dus ik heb nu drie extra vrije dagen voor dit jaar
Zullen we wat leuks gaan doen met z'n allen?
Zal wel iets vaags zijn, die Zweden weten toch helemaal niet wat leuk is?quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tussen 9 en 11 mei schijnt er een leuk feestje in Zweden te zijn.
Hoeraaaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geslaagd voor dag 1. En net thuis.
Wat dacht je van een karaoke?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik door de Spaanse CAO waar mijn bedrijf aan verbonden is een extra vakantiedag per jaar krijg en met terugwerkende kracht vanaf januari 2022. Dus ik heb nu drie extra vrije dagen voor dit jaar
Maar 2022, ik had toch minstens op 1990 gerekend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:52 schreef Strani het volgende:
En daar heb je ons niet voor uitgenodigd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik voor deze zaterdag al plannen voor
Mijn vader vindt het niks.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
Hier ook even
Mijn 70+ vader, mijn songfestivalhatende vader, zong net Europapa
Hij heeft echt nog NOOIT ook maar iets leuk gevonden wat met het songfestival te maken heeft.
Maar hiervan zei hij, ik vind dit gewoon zo'n gezellig liedje!
GezelligZo grappig dat hij het een gezellig liedje vindt
Mijn oma ook niet!quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader vindt het niks.
De meeste 50+'er vinden het niks blijkbaar.quote:
GeorgeM, Strani en Summer52 vinden het wel heel leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De meeste 50+'er vinden het niks blijkbaar.
Mijn oma ook niet, want die is dood! Anders vermoedelijk nog steeds nietquote:
Wacht even. De poll bij Renze ging over 65+quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De meeste 50+'er vinden het niks blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |