Zonder gabber of eurodancequote:Op maandag 4 maart 2024 17:45 schreef Za het volgende:
Eigenlijk is het refrein best tamelijk K3, het dansje erbij ook.
Maar dan kun je dus beter naar concrete feiten kijken, namelijk de streams en het aantal landen waar hij wordt gestreamd, dan naar de odds.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar aan de ontvangst wel. Hij wordt immers als een malle Europa(pa)-wijd gestreamd en bekeken. En daar reageren gokkers nu op. Je zou eerder kunnen zeggen dat 22ste veel te laag was.
Ik denk meer een intelligentiekloof.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja, er is wel een opvallende generatiekloof.
Ja, het getuigt van weinig intelligentie als je dit nummer niet begrijpt. Klopt.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk meer een intelligentiekloof.
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, het getuigt van weinig intelligentie als je dit nummer niet begrijpt. Klopt.
Tijd voor een nationale finale met èchte muziek als Tino Martin, Jannes en Frans Duijts! LAAT HET VOLK SPREKEN!!1!quote:Op maandag 4 maart 2024 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
NPO opheffen subsidies stopzetten rutte oprotte
Dat is zo, maar naar beide kijken is net zo leuk.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dan kun je dus beter naar concrete feiten kijken, namelijk de streams en het aantal landen waar hij wordt gestreamd, dan naar de odds.
Al die mopperige bejaarden die het liedje niks vinden zijn heel slim?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk meer een intelligentiekloof.
Zo makkelijk om het op leeftijd te gooien. Is ook niet slim.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die mopperige bejaarden die het liedje niks vinden zijn heel slim?
Staat genoteerd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo makkelijk om het op leeftijd te gooien. Is ook niet slim.
Maar ik zou echt wel eens een onderzoek willen zien naar IQ en muzieksmaak. Denk dat de liefhebbers van bijvoorbeeld Radiohead of Amenra een stuk hoger scoren dan mensen die van deze shit houden.
Mijn dieptepunt van jaren Werchter was het optreden van Joost Klein vorig jaar. Wat een bagger. En het is niet dat ik niet van dancemuziek of zo houd, maar daar heeft dit ook niks mee te maken. Het is meer carnavalsmuziek.
Wat lees ik nu toch allemaal weerquote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ik zou echt wel eens een onderzoek willen zien naar IQ en muzieksmaak. Denk dat de liefhebbers van bijvoorbeeld Radiohead of Amenra een stuk hoger scoren dan mensen die van deze shit houden.
Mijn dieptepunt van jaren Werchter was het optreden van Joost Klein vorig jaar. Wat een bagger. En het is niet dat ik niet van dancemuziek of zo houd, maar daar heeft dit ook niks mee te maken. Het is meer carnavalsmuziek.
Dat is geen intelligentie, maar snobisme.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En toch is jouw score blijkbaar niet toereikend om te begrijpen dat deze shit absoluut geen shit is.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je neemt jezelf wel heel erg serieus zo. Net of mensen niet naar meerdere dingen mogen luisteren. Buiten ESF om luister ik vooral naar metal. Alsof je niet van meerdere muziekstijlen kan houden of soms gewoon iets vrolijks of opzwepend zoekt. Genoeg intelligente mensen die ook van "domme" carnaval muziek houden op zijn tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:16 schreef Momo het volgende:
[..]
. Genoeg intelligente mensen die ook van "domme" carnaval muziek houden op zijn tijd.
De grote Bloodmary dicht zichzelf een hoog IQ toe.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Papa wel, maar pa pa betekent in sommige talen dag/doei/bye-byequote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Papa wel, maar pa pa betekent in sommige talen dag/doei/bye-bye
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef blackswangreen het volgende:
Kerrolain trekt de stoute schoenen aan en durft haar Wappie-volgers te laten weten dat ze Europapa goed vindt. Dapper.
[ x ]
quote:Dat mag, maar ik denk dat ik de volgende keer maar PVV stem in plaats van BBB.
Voor een asielstop moet je het namelijk opnemen tegen europapa.
Dit getuigt niet van betrouwbaarheid als politiek persoon.
Tis toch vreselijk.quote:
Kan soms niet geloven dat deze mensen echt zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis toch vreselijk.
"HOE KIJK JE DAN AAN TEGEN DIE MOLEN IN DE FIK? HM? NOU?"
Al die bezuinigingen op onderwijs en cultuur hebben ertoe geleid dat mensen gewoon niks meer van cultuuruitingen begrijpen. Een molen staat in de fik, dat betekent dat hij molens in de fik wil zetten. Niks symboliek, niks metaforen, alles moet letterlijk worden genomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan soms niet geloven dat deze mensen echt zijn.
Zijn ze soms ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er wordt ook gespeeld met bots, ik zag een typische "woke ophef" tweet meerdere keren voorbij komen, allemaal van accounts met locatie Pakistan.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Daar was een mobiel vrije avond, als @Cee er ook heen gaat.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef Momo het volgende:
Voor eerst het nummer live tijdens Eurovision in Concert, niet eerder tijdens concerten in Tilburg?
Hallo, wat een onzin, groetjes van een Radiohead liefhebber die een schijthekel heeft aan carnavalsmuziek en wel van dit houdt.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is meer carnavalsmuziek.
Aran Bade zei dat de AVROTROS dat tegen hem had gezegdquote:Op maandag 4 maart 2024 18:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch? Daar was een mobiel vrije avond, als @:cee er ook heen gaat.
Ja ik hoorde het net, geen idee.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef Momo het volgende:
Voor eerst het nummer live tijdens Eurovision in Concert, niet eerder tijdens concerten in Tilburg?
Ik geloof zeker dat er een verband is tussen muzieksmaak en IQ, maar ik denk niet dat je makkelijk een verband kunt vinden tussen dit nummer en een laag of hoog IQ. Dit is namelijk gewoon een nummer met grote mate van 90s-invloeden en veel mensen, ongeacht IQ, die in de 90s zijn opgegroeid vinden dit een leuk nummer.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Offfff opnames van publiek voor op de LED's straks waar hij dna niet wil dat er 400 telefoons voor alle gezichten zitten.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net, geen idee.Kan zijn dat het gewoon een show is waar hij geen telefoons bij wil voor de lol en zo.
je ken je d’r ook gewoon voor openstellen hè, ik hep ook eerder gezegt dat ik liever wat anders gehad had, maar ken het liedje inmiddels niet meer uit m’n kop krijge maar mesgien moet jij even op een klassieke versie wagte en dat je het dan wel begrijpt ken tog?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Aran Bade heeft zelf te vroeg gepiekt.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:54 schreef Fascination het volgende:
Aran Bade is bang dat Joost weleens te vroeg kan pieken. Zucht.
Hij had het lied niet echt veel later uit kunnen brengen want de deadline komt eraan. Dus geen idee wat hij bedoelt want de hype komt toch vaak enigszins vlak na uitbrengen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:54 schreef Fascination het volgende:
Aran Bade is bang dat Joost weleens te vroeg kan pieken. Zucht.
@Cee neem het songfestivalforum spandoek mee!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Offfff opnames van publiek voor op de LED's straks waar hij dna niet wil dat er 400 telefoons voor alle gezichten zitten.
Niet in Madrid?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |