Nee, de hype is nu ook puur voor de winstmarkt. Voor Top 10 staat Nederland op 2,3. Dat is dus 43% kans dat Joost überhaupt de Top 10 gaat halen.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost stond echt te laag als 22ste, maar eerlijk gezegd gokken dat hij zou winnen zou ik ook niet doen zelf (als het zou mogen in Nederland).
Ik weet niet beter of het is negatief: dom, achterlijk, onzin. Zoiets.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweet is zo te zien verwijderd. Volgens mij gebruikte hij wat ik zo snel in de comments las een Duits woord dat ook 'silly' kan betekenen, dus het hoeft niet echt negatief bedoeld te zijn. Er is ook leuk-silly en kan me haast niet voorstellen dat er een deelnemer is die het slim vindt om collega's af te zeiken.
Als het in ons voordeel is lopen we de polonaise, zijn ze in ons nadeel dan is het opgeklopte hypelarijquote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef Miloutchi het volgende:
Toch leuk om te zien hoe die discussies over odds elk jaar toch maar weinig evolueren, maar we ze elk jaar toch maar weer als idioten in de gaten houden. 😂
Er is wel iets veranderd toch? Het nummer is uitgebracht. En het slaat aan. 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 16:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je binnen een paar dagen van 22e naar 6e in de odds kunt stijgen zonder dat er iets wezenlijk is veranderd, kun je wel zeggen dat je niet zoveel waarde hoeft te hechten aan de oddsZowel in positieve als in negatieve zin.
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef Miloutchi het volgende:
Toch leuk om te zien hoe die discussies over odds elk jaar toch maar weinig evolueren, maar we ze elk jaar toch maar weer als idioten in de gaten houden. 😂
Ook deze discussie komt elk jaar weer terug. 😜 Ik ben het verder wel met je eens, hoor. De winnaar is nooit echt spannend meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.
Ik volg dit allemaal niet zo normaal gesproken maar het verbaasde mij om die reden heel erg dat ze het op hun eigen site zetten ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.
Waardeloos, politiek oostblokfeestje, volgend jaar niet meer meedoenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:49 schreef Miloutchi het volgende:
Terug naar 7e …
*wacht op het gifje van de omgekeerde procentenpolonaise*
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:49 schreef Miloutchi het volgende:
Terug naar 7e …
*wacht op het gifje van de omgekeerde procentenpolonaise*
Maar toch, het was een mooie middagquote:Op maandag 4 maart 2024 17:02 schreef MielMonteur het volgende:
Op winnen reken ik sowieso niet, want de jury gaat het nog minder punten geven dan Cha Cha Cha, en ik vrees dat Europapa de televote bij lange na niet zo gaat killen als Cha Cha Cha.
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderdquote:Op maandag 4 maart 2024 16:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er is wel iets veranderd toch? Het nummer is uitgebracht. En het slaat aan. 😊
Beter dat het een grower is dan een slower, zou ik zeggen 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderd
Het is gedaan wat een aanfluiting niks is meer leuk gewoon sjanant Euroflop.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, politiek oostblokfeestje, volgend jaar niet meer meedoen
NPO opheffen subsidies stopzetten rutte oprottequote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is gedaan wat een aanfluiting niks is meer leuk gewoon sjanant Euroflop.
Maar aan de views wel dus er is wel iets veranderd. Toch niet zo gek dat gokkers daar op meebewegen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderd
Maar aan de ontvangst wel. Hij wordt immers als een malle Europa(pa)-wijd gestreamd en bekeken. En daar reageren gokkers nu op. Je zou eerder kunnen zeggen dat 22ste veel te laag was.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |