Tweet is zo te zien verwijderd. Volgens mij gebruikte hij wat ik zo snel in de comments las een Duits woord dat ook 'silly' kan betekenen, dus het hoeft niet echt negatief bedoeld te zijn. Er is ook leuk-silly en kan me haast niet voorstellen dat er een deelnemer is die het slim vindt om collega's af te zeiken.quote:
Not in a nice way zegt ze en hij vroeg zich ook af of Slimane het nummer live wel kan brengen.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweet is zo te zien verwijderd. Volgens mij gebruikte hij wat ik zo snel in de comments las een Duits woord dat ook 'silly' kan betekenen, dus het hoeft niet echt negatief bedoeld te zijn. Er is ook leuk-silly en kan me haast niet voorstellen dat er een deelnemer is die het slim vindt om collega's af te zeiken.
Dat kanquote:Op maandag 4 maart 2024 14:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij Baby Lasagna vond ik de tekst bij de eerste keer luisteren echt irritant slecht, onder het mom van "als het maar rijmt is het goed". Dus dat is me opgevallen ja
Wat denk je van mij...71 jaar!quote:Op maandag 4 maart 2024 15:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik zit met mijn 67 jaar toch ver over die kloof, lijkt me. En ik ben echt niet de enige 😊
mijn ouders vinden het ook wel geinig (rond de 70)quote:Op maandag 4 maart 2024 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders van 76 vinden het 'wát een leuke grappige jongen en wat een lekker ritme zeg in het liedje'.![]()
Bescheuert. Dat is zoiets als "getikt". Hoeft inderdaad niet negatief te zijn, zeker niet in het geval van Europapa.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweet is zo te zien verwijderd. Volgens mij gebruikte hij wat ik zo snel in de comments las een Duits woord dat ook 'silly' kan betekenen, dus het hoeft niet echt negatief bedoeld te zijn. Er is ook leuk-silly en kan me haast niet voorstellen dat er een deelnemer is die het slim vindt om collega's af te zeiken.
Es verdadquote:Op maandag 4 maart 2024 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kanHeb ik met sommige nummers ook, maar meestal niet bij de eerste keer.
Ook met een tekst als 'I really really really wanna zig-a-zig-ah' kan je een hit scorenSalsa Tequila neemt vaak niet eens de moeite om te rijmen. Als het Spaans klinkt en je kan het meebrullen is het genoeg
Als je binnen een paar dagen van 22e naar 6e in de odds kunt stijgen zonder dat er iets wezenlijk is veranderd, kun je wel zeggen dat je niet zoveel waarde hoeft te hechten aan de oddsquote:Op maandag 4 maart 2024 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Nu al op 6? Rustig mensen ik hou het niet meer bij. 5de plek moet ook te doen zijn. Daar staat het rommeltje van Zwitserland.
Oja ik zei dat er niet zoveel waarde aan hecht he?
Hmm in eerste instantie was de ontvangst redelijk tam maar de 'tweede golf' aan reacties lijkt aanzienlijk positiever, en ook het succes van het liedje op Spotify en YouTube zal tot betere odds leiden.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je binnen een paar dagen van 22e naar 6e in de odds kunt stijgen zonder dat er iets wezenlijk is veranderd, kun je wel zeggen dat je niet zoveel waarde hoeft te hechten aan de oddsZowel in positieve als in negatieve zin.
Joost stond echt te laag als 22ste, maar eerlijk gezegd gokken dat hij zou winnen zou ik ook niet doen zelf (als het zou mogen in Nederland).quote:Op maandag 4 maart 2024 16:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je binnen een paar dagen van 22e naar 6e in de odds kunt stijgen zonder dat er iets wezenlijk is veranderd, kun je wel zeggen dat je niet zoveel waarde hoeft te hechten aan de oddsZowel in positieve als in negatieve zin.
Ik ken het alleen in negatieve context.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bescheuert. Dat is zoiets als "getikt". Hoeft inderdaad niet negatief te zijn, zeker niet in het geval van Europapa.
Ook mooi voor artiesten die het overwegen en te zien dat je niet alleen bagger over je heen hoeft te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2024 14:26 schreef Strani het volgende:
Ik vind het vooral fantastisch dat Nederland de eigen inzending eindelijk eens écht omarmt. En dat het dan met zo'n sympathieke artiest over een heel persoonlijk onderwerp is, maakt het alleen nog maar mooierDie jongen komt echt in een warm bad terecht zo.
Ik hecht er niet te veel waarde aan omdat er nog van alles kan gebeuren. Maar ik kan niet ontkennen dat dit heel knap isquote:Op maandag 4 maart 2024 16:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is sowieso een verbetering inderdaad in vergelijking met vorig jaar, al had je op enkele plaatsen nu natuurlijk ook mensen die verder dan een mening gaan en komen aanzetten met termen als debiel en mongool. Ook hier op fok. Is natuurlijk nooit nodig bij een mening over een nummer. Social media (in algemeen en rond songfestival) kan behoorlijk hard zijn, dat heb ik ook dit jaar weer gezien bij andere landen. Dat nare commentaren dan meest geliked zijn in een reactie op insta omdat mensen boos zijn omdat hun favoriet niet heeft gewonnen bij een nationale finale. Opmerkingen als "iemand zo lelijk als jou zou niet op het songfestival mogen staan" "Niemand wil je nummer horen, trek je terug voordat je je zelf voor schut zet" (altijd ironisch als iemand de televote heeft gewonnen in eigen land). Je moet wel een stevige huid hebben als je mee wilt doenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ook mooi voor artiesten die het overwegen en te zien dat je niet alleen bagger over je heen hoeft te krijgen.
Nee, de hype is nu ook puur voor de winstmarkt. Voor Top 10 staat Nederland op 2,3. Dat is dus 43% kans dat Joost überhaupt de Top 10 gaat halen.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Joost stond echt te laag als 22ste, maar eerlijk gezegd gokken dat hij zou winnen zou ik ook niet doen zelf (als het zou mogen in Nederland).
Ik weet niet beter of het is negatief: dom, achterlijk, onzin. Zoiets.quote:Op maandag 4 maart 2024 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het in ons voordeel is lopen we de polonaise, zijn ze in ons nadeel dan is het opgeklopte hypelarijquote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef Miloutchi het volgende:
Toch leuk om te zien hoe die discussies over odds elk jaar toch maar weinig evolueren, maar we ze elk jaar toch maar weer als idioten in de gaten houden. 😂
Er is wel iets veranderd toch? Het nummer is uitgebracht. En het slaat aan. 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 16:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:38 schreef Miloutchi het volgende:
Toch leuk om te zien hoe die discussies over odds elk jaar toch maar weinig evolueren, maar we ze elk jaar toch maar weer als idioten in de gaten houden. 😂
Ook deze discussie komt elk jaar weer terug. 😜 Ik ben het verder wel met je eens, hoor. De winnaar is nooit echt spannend meer.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.
Ik volg dit allemaal niet zo normaal gesproken maar het verbaasde mij om die reden heel erg dat ze het op hun eigen site zetten ook.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:50 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, voor mij doen odds, zeker de laatste 4-5 jaar, wel afbreuk aan het Songfestival. Zeker de winnaar wordt vaak een soort self fulfilling prophecy. Het staat bovenaan bij de bookies, dus mensen gaan erop stemmen.
Waardeloos, politiek oostblokfeestje, volgend jaar niet meer meedoenquote:Op maandag 4 maart 2024 16:49 schreef Miloutchi het volgende:
Terug naar 7e …
*wacht op het gifje van de omgekeerde procentenpolonaise*
quote:Op maandag 4 maart 2024 16:49 schreef Miloutchi het volgende:
Terug naar 7e …
*wacht op het gifje van de omgekeerde procentenpolonaise*
Maar toch, het was een mooie middagquote:Op maandag 4 maart 2024 17:02 schreef MielMonteur het volgende:
Op winnen reken ik sowieso niet, want de jury gaat het nog minder punten geven dan Cha Cha Cha, en ik vrees dat Europapa de televote bij lange na niet zo gaat killen als Cha Cha Cha.
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderdquote:Op maandag 4 maart 2024 16:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er is wel iets veranderd toch? Het nummer is uitgebracht. En het slaat aan. 😊
Beter dat het een grower is dan een slower, zou ik zeggen 😊quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderd
Het is gedaan wat een aanfluiting niks is meer leuk gewoon sjanant Euroflop.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, politiek oostblokfeestje, volgend jaar niet meer meedoen
NPO opheffen subsidies stopzetten rutte oprottequote:Op maandag 4 maart 2024 17:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is gedaan wat een aanfluiting niks is meer leuk gewoon sjanant Euroflop.
Maar aan de views wel dus er is wel iets veranderd. Toch niet zo gek dat gokkers daar op meebewegen?quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar nadat het nummer werd uitgebracht was er amper reactie, hij bleef 22e staan (of 21e). En aan het liedje is sindsdien niks veranderd
Maar aan de ontvangst wel. Hij wordt immers als een malle Europa(pa)-wijd gestreamd en bekeken. En daar reageren gokkers nu op. Je zou eerder kunnen zeggen dat 22ste veel te laag was.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |