Willen wij meer of minder wolkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
Via de grenzen komen wel wolken het land binnen.
Sluiten die grens!
Nee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het! Zullen we hier in Assen ooit de zon nog zien?
Ik krijg volgende maand zonnepanelen. Ik ben bang dat die investering van 5k zich nooit zal terugverdienenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
afgelopen jaren steevast rond de 180 kw/h opbrengst met de panelen in februari. Dit jaar 45 kw/h, wat een ranzig slecht begin van 2024.
Ik ga mijn zonnepanelen cancelen. Assen is de minst zonnige stad van Nederland, met nog geen 800 zonuren per jaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Het begon hier grijs, mistige fris, maar inmiddels volle bak zon
De zonnepanelen zijn hard aan het werk, de electriciteitmeter draait volop terug
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor, grauw tyfusweer is het! Zullen we hier in Assen ooit de zon nog zien?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
[ afbeelding ]
Heb je 'm toch effe gezien in Assen vandaag
Thnx, bro 👍🏻quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
[ afbeelding ]
Lekker naar Rob Jetten blijven luisteren!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef RamboDirk het volgende:
afgelopen jaren steevast rond de 180 kw/h opbrengst met de panelen in februari. Dit jaar 45 kw/h, wat een ranzig slecht begin van 2024.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand zonnepanelen. Ik ben bang dat die investering van 5k zich nooit zal terugverdienen
Ik heb er net een op toevalligquote:
Brrrrrr, het is meer weer voor snert of berenburg dan voor ijsquote:
Je spelt 'bier' verkeerdquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het is altijd weer voor ijs
Of het nou 30 graden is of min 15.
Blijft droog bij jou. Elders in die contreien wel wat regenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Maart lijkt bijzonder droog te gaan verlopen
Bedankt voor het heel hard blazen, hier bijna de hele dag mooi weer geweestquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef Djeez het volgende:
Ik weet het wel zeker! Dat is echt weggegooid geld in Assen. Had je beter wat leuks mee kunnen doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik krijg volgende maand zonnepanelen. Ik ben bang dat die investering van 5k zich nooit zal terugverdienen
wie woont er nu in assen?, Zweden ligt erg dichtbijquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker! Dat is echt weggegooid geld in Assen. Had je beter wat leuks mee kunnen doen.
Had ik beter een nieuwe keuken kunnen kopen, daar is de vrouw toch altijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker! Dat is echt weggegooid geld in Assen. Had je beter wat leuks mee kunnen doen.
droog weer duurt hier nooit langquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef Drass het volgende:
De eeuwige droogte is begonnen. Weinig op de kaarten zodat we over 3 weken alweer kunnen klagen hoe we het regenwater moeten gaan opvangen
Komt wel lekker weekend aan.
Waarom vooruit kijken als je nu nog eerst mooie dagen hebt?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:05 schreef StateOfMind het volgende:
Daarna, uiteraard, weer 4 grijze dagen met wat kans op regen
Als ik de weer app open geeft ie dat automatisch aan voor de hele weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom vooruit kijken als je nu nog eerst mooie dagen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |