quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Vanochtend was het zo ver; de 65,0 stond op de weegschaal.
1 week voor mijn 'doel'/vakantie. Nu dan ook precies 15 kg kwijt
Wow! Super goed gedaan!quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:54 schreef Pinuts het volgende:
Vanochtend was het zo ver; de 65,0 stond op de weegschaal.
1 week voor mijn 'doel'/vakantie. Nu dan ook precies 15 kg kwijt
Ik mis wel de tijd dat je gewoon een dikke Winterjas kon aantrekken, niemand die zag dat ik geen zin had om een bh aan te trekkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
In theorie zou het rond 18.00 uur droog moeten zijn... even kijken of het lukt de bh zo lang aan en de motivatie zo lang vast te houden
Heb wel een geile thinspiratie foto. Van mezelf in een kringloopjurkwaar ik in pas zolang ik niet adem of beweeg
Dus we werken ergens naar toe
Ik ben er ook gewoon van overtuigd dat ik aan mn gezicht kan zien of ik op gewichtx op de weg omhoog of gewichtx op de weg omlaag zitquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:46 schreef Pinuts het volgende:
Toch altijd bijzonder hoe je je naar 1 of 2 slechte dagen dik en ongezond kan voelen en na 2 goeie dagen weer slank.
quote:Op woensdag 17 april 2024 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben door de -12 heen en zag gisteren voor het eerst in een jaar ofzo een foto van mezelfIk heb nog steeds geen passpiegel thuis en kijk eigenlijk nauwelijks in de badkamerspiegel. Wauw zeg, het is echt goed te zien dat ik ben afgevallen. Dat besef was er nog niet.
Ik heb wel vaak zin in iets lekkers, maar niet zoveel. En aangezien ik een zak/pak niet na een normale portie weg kan leggen en alles direct op moet, koop ik het maar helemaal niet. Kleine portieverpakkingen zou al enorm helpen bij wel af en toe iets lekkers nemen, maar niet direct +1000 kcal naar binnen werken.quote:Op donderdag 25 april 2024 06:02 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben momenteel op vakantie/reis in Azië. En het valt me op dat een zak chips van de suoermarkt/convenience store hier 'maar' 60 gram is. Super fijn voor mensen met bodemdrang zoals ik. Kan ik heerlijk zonder enige schaamte de hele zak op eten.
Precies dat heb ik dus ook. Dan liever een kleinere zak die wel op kan. Ik heb die zelfbeheersing ook nooit. En in het zeldzame geval dat ik het wel heb gaat de zak meestal toch 2 dagen later alsnog op want die chips is de volgende keer (paar weken later) toch niet meer lekker en weggooien is ook zo zondequote:Op donderdag 25 april 2024 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak zin in iets lekkers, maar niet zoveel. En aangezien ik een zak/pak niet na een normale portie weg kan leggen en alles direct op moet, koop ik het maar helemaal niet. Kleine portieverpakkingen zou al enorm helpen bij wel af en toe iets lekkers nemen, maar niet direct +1000 kcal naar binnen werken.
De gedachte dat je het dan alsnog weggooit, maar dan in je eigen lijf, is er wel eentje die mij daar een eind bij helptquote:Op donderdag 25 april 2024 10:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Precies dat heb ik dus ook. Dan liever een kleinere zak die wel op kan. Ik heb die zelfbeheersing ook nooit. En in het zeldzame geval dat ik het wel heb gaat de zak meestal toch 2 dagen later alsnog op want die chips is de volgende keer (paar weken later) toch niet meer lekker en weggooien is ook zo zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |