abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 08:28:26 #101
5428 crew  miss_sly
pi_212879545
Wat zijn jullie allemaal lekker bezig *O* Het weer helpt echt, he? O+

Mijn zes weken met voedingsplan zijn voorbij. De laatste fase heb ik niet zo heel erg fanatiek gedaan, want ik was ziek. Dus wel geprobeerd de voeding een beetje volgens dat schema te doen, maar sporten zat er helaas niet in.
In totaal ongeveer 3,5 kilo kwijt volgens mijn eigen weegschaal. Zaterdag wegen op de sportschool.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 maart 2024 @ 08:37:49 #102
284411 crew  heywoodu
pi_212879607
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 08:28 schreef miss_sly het volgende:
Het weer helpt echt, he?
Van de laatste maanden wel, want ik ga goed op de koudere temperaturen. Straks wordt het weer warm en wordt het lastiger :+

Dan ga ik wel vaker buiten fietsen ipv op de hometrainer, en dan fiets je makkelijker een langere tijd (vorige zomer/najaar bijna 8-9 uur per week soms, dan tikt het wel aan), maar is de intensiteit ook véél lager dan op de hometrainer, dus dat heft elkaar weer een beetje op :P
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 08:46:50 #103
5428 crew  miss_sly
pi_212879693
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Van de laatste maanden wel, want ik ga goed op de koudere temperaturen. Straks wordt het weer warm en wordt het lastiger :+

Dan ga ik wel vaker buiten fietsen ipv op de hometrainer, en dan fiets je makkelijker een langere tijd (vorige zomer/najaar bijna 8-9 uur per week soms, dan tikt het wel aan), maar is de intensiteit ook véél lager dan op de hometrainer, dus dat heft elkaar weer een beetje op :P
Het helpt mij vooral mte echt wat fijner in mijn vel zitten. En als ik fijner in mijn vel zit, dan is de behoefte aan van alles in mijn mond stoppen gewoon veel minder. Sporten doe ik in de sportschool, dus dat maakt geen verschil, maar ik werk vaker wat uurtjes in de tuin, ga wat vaker wandelen of fietsen, dus over all ben ik dan gewoon een stuk actiever. Zon, licht en warmere dagen, zo fijn na een lange, grijze, natte winter.
pi_212879706
Licht :Y Niks zo goed voor je (mijn) humeur als zonlicht. Kan geen lichttherapie tegenop.

Dat gezegd hebbende, kan iemand de zon weer even aan zetten?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 19 maart 2024 @ 08:52:48 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212879744
ik ben de motivatie aan het zoeken om mn sport kleding aan te trekken :o
hier een heerlijk licht weekend gehad, maar gister en vandaag is het weer wat minder met de zon.. bijkomend voordeel is het verbranden van energie als je lekker buiten bezig bent O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 08:54:47 #106
5428 crew  miss_sly
pi_212879759
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Licht :Y Niks zo goed voor je (mijn) humeur als zonlicht. Kan geen lichttherapie tegenop.

Dat gezegd hebbende, kan iemand de zon weer even aan zetten?
De wolken zijn hier heel licht, dus hij zit erachter, maar daar hebben we zo weinig aan, he>
pi_212879766
Overdag is het heelijk als het zonnetje schijnt. Maar ik merk dat ik het wel jammer vindt dat het weer langer licht blijft. Ik zit nog een beetje in de kaarsjes/dekentjes mood.

Gisteren was een goede dag. Vanavond filmavond dus overdag maar proberen een beetje extra op te letten.
pi_212880049
Het weer is superfijn, vorige week was heerlijk. Maar mijn knie lijkt nu wel finaal kapot :'(
Pijn aan de voorkant en achterkant, kan tegen de avond de trap niet meer op. Gelukkig donderdag al plek bij de fysio en straks maar iets van een voltaren halen zodat ik vandaag en morgen de dag nog doorkom. Maar ik baal er enorm van dat ik nu even wat rustiger aan moet doen.
Ik zie dat we hetzelfde doel hebben deze week, Pinuts! :) Ik zat op 68,3 deze morgen.

Lijstje!
O: Boterham
T: banaan
L: salade met kip
T: druiven
T: cracker met (zelfgemaakte) eiersalade
A: AVG
pi_212884570
Nog even snel tijd gemaakt voor een workout *O*
  Moderator woensdag 20 maart 2024 @ 11:59:49 #110
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212891441
Vorige week twee fietsritten gemaakt van 20 en 25km. Vandaag maak ik een rit van 30 km. Het opbouwen gaat dus goed. Wel vanmorgen nog 94,4kg schoon aan de haak, dus wat dat betreft weinig progressie. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212891812
Het gaat hier ook best lekker, elke avond even 10min krachtoefeningen, veel water drinken helpt tegen de avondhonger en de weegschaal is het er ook mee eens. De status is nu -2,1 in ongeveer 3 weken. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_212892845
67.9 *O*
Ik ben de voorbije maand maar een halve kilo kwijt, maar ik voel dat er meer aan vet weg is. Taille ook -2cm.

Vandaag weinig aan beweging, zo meteen proberen nog wat in de tuin te doen.

Lijstje
O: boterham
T: appel
L: salade met restjes van A van gisteren
T: cracker eiersalade
A: AVG weer. G wordt alleszins bloemkool (uit de oven met wat kaas).

Komt vast nog wat bij, gisterenavond ook nog 2 crackers gegeten.
  Moderator woensdag 20 maart 2024 @ 14:41:40 #113
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212892859
Het werd een ritje van 38,5 km. Iets te veel van het goede.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212900298
Vanmorgen 67,1 *O*. Doel was/is om met mijn laagste gewicht ooit op vakantie te gaan. Dat stond op 66,8 en vakantie is over 4 weken. Dus dat zou toch moeten lukken :)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 maart 2024 @ 05:54:11 #115
284411 crew  heywoodu
pi_212900302
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Het werd een ritje van 38,5 km. Iets te veel van het goede.
Toch lekker als je net begonnen bent met opbouwen? ^O^
pi_212903561
Ik heb me maar weer eens opgemeten. Toch lastig om dat bij jezelf te doen. Alle broeken zwabberen om mijn benen maar volgens de meting ben ik sinds 7 december maar een halve centimeter kwijt. Voor mijn gevoel zie je het juist aan mijn bovenbenen het best :D

Buik: -0.9cm
Heup: - 2.8cm
Bovenbeen: - 0.5cm
Borst: -4.4cm :')
Bovenarm: -0.9cm
Spoilers!
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 13:39:39 #117
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_212903934
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 05:54 schreef heywoodu het volgende:
Toch lekker als je net begonnen bent met opbouwen? ^O^
Nah, het was niet heel fijn voor mijn spieren. Vannacht behoorlijk wat spierpijn, maar met een paar paracetamols uiteindelijk toch nog wat kunnen slapen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_212903967
@Lucky_Strike, jij verliest ook de meeste cm waar je ze er het liefst nog wel wat overhoudt?

Ik heb wiebelende theezakjes na 2 zwangerschappen en 3x ~20kg aankomen/afvallen. :')

Lijstje!
O: 3 crackers, 2 pindakaas en 1 smeerworst
L: restjes pasta met braadworst, 7groentesaus, ui, prei en champignons
T: handje noten met rozijnenmix
A: shoarma met sla, champignons, paprika en knoflooksaus
B: hardlopen
pi_212904036
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef Nanuke het volgende:
@:Lucky_Strike, jij verliest ook de meeste cm waar je ze er het liefst nog wel wat overhoudt?

Ik heb wiebelende theezakjes na 2 zwangerschappen en 3x ~20kg aankomen/afvallen. :')

Lijstje!
O: 3 crackers, 2 pindakaas en 1 smeerworst
L: restjes pasta met braadworst, 7groentesaus, ui, prei en champignons
T: handje noten met rozijnenmix
A: shoarma met sla, champignons, paprika en knoflooksaus
B: hardlopen
Yup. Ik vind het een tikje oneerlijk eigenlijk :D

Ik had een prima figuur met prima borsten. Toen ik ziek werd, kwam ik 30 kilo aan maar nauwelijks op mijn borsten. Dus ik werd zo'n vrouw met een dikkere buik dan borsten :') En nu ik kilo's kwijtraak, kan er ineens wel iets veranderen aan het formaat. No fair!
Spoilers!
pi_212904140
Ik heb trouwens nog een leuke. Mijn bril gaat steeds losser zitten. Nooit aan gedacht dat dat ook gebeurt als je afvalt :D
Spoilers!
pi_212904175
Mogelijk als opkikker: het vet verdeeld zich wel weer beter als je uiteindelijk een poos stabiel bent. Maar het wordt nooit meer wat het was.

Mijn trouwring en verlovingsring zijn dus voor eeuwig te groot. En ik wil ze uit eigenwijs niet in laten nemen want dan zijn ze niet meer echt. :@
pi_212904884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke. Mijn bril gaat steeds losser zitten. Nooit aan gedacht dat dat ook gebeurt als je afvalt :D
Herkenbaar, moet alweer naar de opticien om hem strakker te laten zetten.

In kilo's gebeurt er al een tijdje weinig, ik hang zo rond de 87/88 kilo nu. Maar mijn broeken beginnen nu toch echt af te zakken, zodanig dat het genant wordt. Ik doe natuurlijk 3x per week flink aan krachttraining, wellicht dat het allemaal een stuk strakker is inmiddels.
pi_212904955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Nog even snel tijd gemaakt voor een workout *O*
En vandaag ook weer *O*

Hopelijk helpt dit om ook weer normaal te gaan eten/drinken. Die knop wil nog niet echt om.
pi_212906013
Ik merk het ook aan mijn bril. Nog niet in die mate dat hij strakker moet maar dat komt nog wel.
Mijn knie zit in de tape en ik moet hem een week laten rusten. Korte stukken mag ik wel wandelen dus dat blijf ik doen. Ik kan alleen weinig in de sportschool doen maar ik ga toch. Rustig beetje fietsen en mijn armen en schouders doen. Zal op een half uurtje wel rond zijn maar het is beter dan niks he. Maar ik baal er echt van.

Ik ga ook over 4 weken op vakantie, maar laagste gewicht ooit zal niet lukken. Ik heb even gekeken en dat is 60,9, en dat was 11 jaar geleden. 6 jaar geleden 61,5. Maar als ik dat ooit nog haal zal het ten vroegste tegen kerst zijn :D

O: boterham
T: banaan
L: restje van gisteren
T: cracker met eiersalade
A: Aardappels met runderworst en spruitjes (oven, beetje kaas erop)
T: glas eiwitmelk
pi_212906180
Herkenbaar wel van de verdeling. Ik kom het eerst aan bij benen en daar gaat het ook het laatst weer af. Het laatst aan bij borsten en buik, en daar gaat het het eerst weer af. Van buik vind ik dat prima, van borsten toch iets meer jammer haha.

Ze hebben in de sportschool de InBody weegschaal een aantal keer verplaatst afgelopen anderhalve maand, wat nogal irritant was. Want het verschil met mn eigen weegschaal ging ineens variëren, dus de verplaatsingen leken ook effect te hebben op de gewichtsmetingen (en daarmee is de trend in vet/spier over tijd ook niet helemaal betrouwbaar meer). Inmiddels staat ie op nieuwe vaste plek, dus sinds vorige week weer een nieuwe 'nulmeting' en kan ik weer daadwerkelijk gaan kijken naar de verschillen over tijd.

In 1 week tijd, +0.1 kg, +0.6kg spier, -0.7kg vet. En wat meer water.

Daar dus wel tevreden over. Wel tijd om nu echt het eten ook weer aan te pakken. Heel drukke weken gehad, dus teveel chocola en zooi en te weinig gezond normaal.

Lijst vandaag:
O: banaan
S: uur krachttraining, incl 2 dextro's en 0.7L isostar
T: plakje ontbijtkoek
L: twee volkorenbolletjes met likje truffelmayo, kappertjes en sockeye zalm
D: twee volkoren wraps, eentje met cottage cheese, spinazie, zongedroogde tomaat en halloumi sticks, eentje met cottage cheese, spinazie en een eitje
T: skyr, appel, kaneel

+-1800 kcal

[ Bericht 14% gewijzigd door vlindertje89 op 21-03-2024 19:03:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')