Van de laatste maanden wel, want ik ga goed op de koudere temperaturen. Straks wordt het weer warm en wordt het lastigerquote:
Het helpt mij vooral mte echt wat fijner in mijn vel zitten. En als ik fijner in mijn vel zit, dan is de behoefte aan van alles in mijn mond stoppen gewoon veel minder. Sporten doe ik in de sportschool, dus dat maakt geen verschil, maar ik werk vaker wat uurtjes in de tuin, ga wat vaker wandelen of fietsen, dus over all ben ik dan gewoon een stuk actiever. Zon, licht en warmere dagen, zo fijn na een lange, grijze, natte winter.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de laatste maanden wel, want ik ga goed op de koudere temperaturen. Straks wordt het weer warm en wordt het lastiger
Dan ga ik wel vaker buiten fietsen ipv op de hometrainer, en dan fiets je makkelijker een langere tijd (vorige zomer/najaar bijna 8-9 uur per week soms, dan tikt het wel aan), maar is de intensiteit ook véél lager dan op de hometrainer, dus dat heft elkaar weer een beetje op
De wolken zijn hier heel licht, dus hij zit erachter, maar daar hebben we zo weinig aan, he>quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:48 schreef Vanyel het volgende:
LichtNiks zo goed voor je (mijn) humeur als zonlicht. Kan geen lichttherapie tegenop.
Dat gezegd hebbende, kan iemand de zon weer even aan zetten?
Toch lekker als je net begonnen bent met opbouwen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Het werd een ritje van 38,5 km. Iets te veel van het goede.
Nah, het was niet heel fijn voor mijn spieren. Vannacht behoorlijk wat spierpijn, maar met een paar paracetamols uiteindelijk toch nog wat kunnen slapen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 05:54 schreef heywoodu het volgende:
Toch lekker als je net begonnen bent met opbouwen?
Yup. Ik vind het een tikje oneerlijk eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef Nanuke het volgende:
@:Lucky_Strike, jij verliest ook de meeste cm waar je ze er het liefst nog wel wat overhoudt?
Ik heb wiebelende theezakjes na 2 zwangerschappen en 3x ~20kg aankomen/afvallen.
Lijstje!
O: 3 crackers, 2 pindakaas en 1 smeerworst
L: restjes pasta met braadworst, 7groentesaus, ui, prei en champignons
T: handje noten met rozijnenmix
A: shoarma met sla, champignons, paprika en knoflooksaus
B: hardlopen
Herkenbaar, moet alweer naar de opticien om hem strakker te laten zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuke. Mijn bril gaat steeds losser zitten. Nooit aan gedacht dat dat ook gebeurt als je afvalt
En vandaag ook weerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Nog even snel tijd gemaakt voor een workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |