Om die reden is het handig om kinderen te hebben. Wij hebben standaard uitdeelverpakkingen chips en snoepjes in huis.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Precies dat heb ik dus ook. Dan liever een kleinere zak die wel op kan. Ik heb die zelfbeheersing ook nooit. En in het zeldzame geval dat ik het wel heb gaat de zak meestal toch 2 dagen later alsnog op want die chips is de volgende keer (paar weken later) toch niet meer lekker en weggooien is ook zo zonde
Dat werkt dus niet. Die zakjes kunnen įllemaal open.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:16 schreef Nanuke het volgende:
Om die reden is het handig om kinderen te hebben. Wij hebben standaard uitdeelverpakkingen chips en snoepjes in huis.
Van elke smaak een zakjequote:Op zaterdag 27 april 2024 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Die zakjes kunnen įllemaal open.
Het is volbrachtquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag 2 van 3 van een strak doordrinkschema en de bijhorende snacks.
Het leven is mooi, maar niet mager. Was het maar maandag.
Ik at vandaag de 18 grams variant en dan salt en pepper. Goede tip! De rest van het gezin zat aan de Pringles en tuccies en ik zo'n zakjequote:Op zaterdag 27 april 2024 18:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht laatst Bites we Love flip-its. Linzenchips, zijn er in drie smaken: salt&pepper, cheese en paprika. De cheese komt qua smaak echt best in de buurt van gewone chips en vind ik lekker en de paprika vond ik ook echt niet verkeerd. Smaakt niet echt zoals normale paprikachips, maar wel best lekker. Zakken van 75 gram, 285 kcal per zak. Relatief laag in vet/verzadigd vet, hoog in vezels, hoog in eiwitten. 75% linzen. En als voordeel dat ik er een bakje (halve zak) lekker van vind, maar meer hoeft niet. Terwijl ik bij gewone chips echt geen rem heb.
Dus dat is mijn nieuwe go to. Ik kocht ze bij Lidl voor ¤1.49 per zak in de aanbieding, maar ze verkopen ze ook elders.
Oh, ze hebben zelfs kleine zakjes dus! Dat wist ik niet eens, good to know. Hoe was die smaak? Die hadden ze niet bij de Lidl toen ik ze kocht, dus nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 28 april 2024 19:56 schreef exode het volgende:
[..]
Ik at vandaag de 18 grams variant en dan salt en pepper. Goede tip! De rest van het gezin zat aan de Pringles en tuccies en ik zo'n zakje
Ik vond het lekkerquote:Op zondag 28 april 2024 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ze hebben zelfs kleine zakjes dus! Dat wist ik niet eens, good to know. Hoe was die smaak? Die hadden ze niet bij de Lidl toen ik ze kocht, dus nog niet geprobeerd.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Die zakjes kunnen įllemaal open.
Ik had dat eerder ook altijd. Heel blij dus dat ik nu wat gevonden heb wat ik wel ook echt lekker vind! Anders werkt het inderdaad ook niet als vervanger, dan kun je beter af en toe genieten van echte chips.quote:Op zondag 28 april 2024 20:27 schreef Nanuke het volgende:
Maar ik kan dan dus weer niet linzenchips of lage calorie ijs of andere nepprut eten. Ik vind het niet vies, maar het doet me ook niks. Dus ik houd het wel bij af en toe zo'n uitdeelzakje.
Dat heb ik met chocolade en ook met ijs. Ik eet het liefste ijs van de Italiaanse ijssalon in het dorp dus dat eet ik af en toe. Geen low fat ijs of whatever uit de supermarkt.quote:Op zondag 28 april 2024 20:27 schreef Nanuke het volgende:
Maar ik kan dan dus weer niet linzenchips of lage calorie ijs of andere nepprut eten. Ik vind het niet vies, maar het doet me ook niks. Dus ik houd het wel bij af en toe zo'n uitdeelzakje.
Dankquote:Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus Lucky, goed!! Sticker in je boekje voor zelfzorg
Ik heb toevallig gisteren allemaal noten gehaald en ze verstopt voor rupsjenooitgenoeg hier. Voordeel is dat ze dan ook een beetje buiten mijn zicht liggen. Gevaar is dan toch wel weer te veel eten, omdat het gezond is...
Is dat een shark coochie platter maar dan met dieetsnackies? Dat maakte ik vroeger ook vaak en wil ik nu weer een beetje gaan terugbrengen voor de afwisseling. Dadeltje, hazelnootje, stukkie gedroogd fruit. Je hebt ook hele lekkere repen, waar ik nu even de naam niet van weet, en daar dan blokkies van snijden. En dan een klein mixie als avondsnackiequote:Op woensdag 1 mei 2024 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik snack niet heel vaak met noten, veel te gevaarlijk inderdaad. Ik doe ze vaker door maaltijden, ook om te zorgen dat mijn vriend er genoeg van eet.
Als ik snack zijn ze onderdeel van een monkey platter of eet ik ze onderweg, ook vaak in combinatie met rauwkost of druiven.
Zoiets ja. Gisteren had ik radijs, koolrabi, paprika, blokjes kaas, walnoot en druiven. Het ligt er aan wat ik in huis heb.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is dat een shark coochie platter maar dan met dieetsnackies? Dat maakte ik vroeger ook vaak en wil ik nu weer een beetje gaan terugbrengen voor de afwisseling. Dadeltje, hazelnootje, stukkie gedroogd fruit. Je hebt ook hele lekkere repen, waar ik nu even de naam niet van weet, en daar dan blokkies van snijden. En dan een klein mixie als avondsnackie
Nee, helaas niet meer. Maar ik neem sowieso wel fruit en snackgroente meequote:Op woensdag 1 mei 2024 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je geen koelingen Sarabi? Als je midden op de dag een grote bak yoghurt met muesli en fruit kunt eten tegen de snaaitrek ben je al een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |