Wil je nu zeggen dat de EU democratisch is?quote:Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie binnenkort gaan stemmen op een EU kritische partij. De kans op succes voor partijen die tegen de EU zijn is nog nooit zo groot geweest.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)echtse-golf-verwacht
Maar we zullen tegen die tijd in deze reeks vast weer gaan lezen dat niemand hier gestemd heeft omdat
'het toch geen zin heeft' en het 'toch allemaal een vooropgezet plan van de elite is' enz. enz.
En weer zullen de gevestigde Europese partijen kunnen juichen dat hun achterban trouw stemt terwijl de wappies massaal niet stemmen en partijen die hun geluid laten horen daarom wederom te weinig stemmen krijgen om iets aan de gevestigde orde te kunnen doenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:38 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat de EU democratisch is?
Zoals we tijdens de Europese referenda gezien hebben is de EU niet democratisch. Maar jij mag natuurlijk in de waan leven dat het wel zo is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En weer zullen de gevestigde Europese partijen kunnen juichen dat hun achterban trouw stemt terwijl de wappies massaal niet stemmen en partijen die hun geluid laten horen daarom wederom te weinig stemmen krijgen om iets aan de gevestigde orde te kunnen doen![]()
Zelensky zal je dankbaar zijn dat je wederom niet gaat stemmen
Nou, geef daar eens een voorbeeld van.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Zoals we tijdens de Europese referenda gezien hebben is de EU niet democratisch. Maar jij mag natuurlijk in de waan leven dat het wel zo is.
Yep, alles wordt hoe dan ook toch wel doorgedrukt.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Zoals we tijdens de Europese referenda gezien hebben is de EU niet democratisch. Maar jij mag natuurlijk in de waan leven dat het wel zo is.
Probleem met referenda is dat geen hond er wat van snapt.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, alles wordt hoe dan ook toch wel doorgedrukt.
En als de uitslag van de referendum betreffende de EU invloed ons niet aan staat dan schaffen we toch gewoon de referendums af.
Dat is beter dan luisteren naar de burgers.
Schijndemocratie, alles wordt besproken in achterkamers.
Maar ik ga wel stemmen, ik ga het ze niet te makkelijk maken
Als de uitslag niet bevalt dan snap er geen hond wat vanquote:Op zondag 10 maart 2024 19:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Probleem met referenda is dat geen hond er wat van snapt.
Met als gevolg dit soort sentimenten.
Dat zag je wel bij het referendum over de Europese grondwet.
Het begin, dat schrijf ik toch?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou dan wel fijn zijn als je die fout even benoemd en zegt wat er niet aan klopt.
Beter stem je niet. Je gelooft er toch niet in. Dan kun je beter niet stemmenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, alles wordt hoe dan ook toch wel doorgedrukt.
En als de uitslag van de referendum betreffende de EU invloed ons niet aan staat dan schaffen we toch gewoon de referendums af.
Dat is beter dan luisteren naar de burgers.
Schijndemocratie, alles wordt besproken in achterkamers.
Maar ik ga wel stemmen, ik ga het ze niet te makkelijk maken
De uitslag beviel je kennelijk niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:39 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als de uitslag niet bevalt dan snap er geen hond wat van
De eerste letter?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:21 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Beter stem je niet. Je gelooft er toch niet in. Dan kun je beter niet stemmen
Dat klopt, maar als je er niet in gelooft, dan doe het nietquote:
Begrijp je niet wat een begin is?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De eerste letter?
Het eerste woord?
Wat klopt er niet en waarom?
Mooi, dan kunnen we verder met de discussiequote:
Het begin, de stelling aan het begin, de vork zit compleet anders in de steel.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we verder met de discussie
Het begin klopt niet, wat klopt er niet aan en hoe zit de vork wel in de steel
Ik vraag om argumenten, niet om bewijsquote:Op maandag 11 maart 2024 08:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het begin, de stelling aan het begin, de vork zit compleet anders in de steel.
Het is toch niet alleen de Putin-fluisterende trollen die zonder enig bewijs hun berichten mogen uitbraken op dit forum?
Het is toch overduidelijk dat het begin van dat Kremlin-stukje al totaal niet klopt?quote:Op maandag 11 maart 2024 08:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vraag om argumenten, niet om bewijs
Waarom is dit zo lastig?
Hoe zit die vork volgens jou dan wel in de steel?
Nou, dan kun je mijn vraag beantwoorden ipv metquote:Op maandag 11 maart 2024 09:33 schreef sp3c het volgende:
Ow lol gaat het daarover?
Die voorbeelden worden in het artikel zelf toch gegeven
Ja het hele artikel slaat nergens op, maar we zouden bij het begin beginnen toch?quote:Ik dacht dat het over dat snel terrein winnen gaat want dat is het begin van het artikel (verderop zelfs de stelling dat dit over het hele front gebeurt) want daar fronste ik wel ff mijn wenkbrauwen naar
.Beetje jammer dat het een halve dag duurt om er te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |