abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 08:52:31 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212737545
Ja extreem zou ik hem persoonlijk ook niet noemen

Imo is het vanuit zijn perspectief vrij logisch wat hij doet, voorspelbaar zelfs, liever niet natuurlijk maar dat schip is de haven uit

Ik zou dan eerder voor meedogenloos gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212737835
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 07:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En wordt hij opgevolgd door een nog extremer figuur >:)

Always be carefull what you wish for O-)
Interessante vorm van verdedigen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212738991
quote:
Amerikanen en Britten waarschuwen voor terroristische aanslag in Moskou in komende 24 uur: “Vermijd drukke plaatsen”

De ambassades van de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk in Rusland waarschuwen dat er in de komende 24 uur een terroristische aanslag gepleegd zou kunnen worden in Moskou.

https://www.hln.be/buiten(...)e-plaatsen~a5794fce/
Best jullie city tripje even uitstellen
:P

We zullen zien hoeveel hun inlichtingendiensten waard zijn :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212755188
https://deanderekrant.nl/(...)sche-zege-2024-03-02

quote:
Terwijl Rusland snel terrein wint in Oekraïne, voert het Westen de propagandacampagne tegen Rusland tot ongekende hoogte op. Rusland zou roekeloos tienduizenden militairen in ‘de vleesmolen’ gooien om de Oekraïense verdediging met pure mankracht te overweldigen, melden media en analisten, tegen alle logica en bewijsvoering in.

Rusland maakt over het hele Oekraïense front snelle vorderingen na de val van Avdiivka op 17 februari. Bij deze slag werden de Oekraïense troepen tot een chaotische terugtocht gedwongen. Er zijn berichten dat Russische troepen de afgelopen week verschillende dorpen hebben veroverd, waaronder ­Lastochkino, en doorstoten naar Tonenke en de belangrijke plaats Orlovka. Een voormalig kolonel van de Oekraïense geheime dienst, Oleg Starikov, stelt dat “de vijand zijn troepen in zes richtingen dirigeert: Kupyansk, Seversk, Liman, Bachmoet, Ugledar, Avdiivka en Orekhovskoye. De verschillende troepen zijn opgeschaald van tactisch naar operationeel – dat is 50- tot 70.000 man.”

Een Oekraïens parlementslid, Oleksandra Ustinova, heeft gezegd dat Koepjansk (Kupyansk) binnen afzienbare tijd in Russische handen zal vallen. “Daarna volgt Charkiv”, voegde zij hieraan toe. Charkiv (Kharkov) is de op een na grootste stad van Oekraïne. Volgens de Oekraïense journalist Yuri Butusov heeft het Oekraïense leger geen verdedigingslinies om op terug te vallen. “Die zijn niet aangelegd ten westen van Avdiivka.”

De Russische opmars leidt tot paniek in het Westen. De Franse president Macron bracht op maandag meer dan twintig Europese ­leiders bij elkaar in Parijs. Macron zei dat moest worden overwogen “westerse troepen” in Oekraïne te laten interveniëren. Dit zou tot een openlijke oorlog tussen de Navo en Rusland leiden. Andere regeringsvertegenwoordigers, waaronder de Duitse bondskanselier Scholz, wezen een directe westerse interventie af. Macron kondigde ook aan dat hij een ‘coalitie’ heeft gevormd van landen om langeafstandsraketten en bommen te leveren aan Oekraïne, waarmee Russische doelen kunnen worden bestookt.

Ondertussen voeren westerse media de propagandaoorlog tegen Rusland op. Amerikaanse en Europese media verspreiden nu de notie dat Rusland zijn overwinning in Avdiivka te danken heeft aan wat wordt genoemd human wave attacks of ook wel meat wave tactics. Rusland zou ‘menselijke golven’ loslaten op de Oekraïense posities en zo met enorme verliezen de Oekraïeners overweldigen. Meat wave slaat op het idee dat Russische troepen massaal worden opgeofferd in de spreekwoordelijke ‘vleesmolen’.

De New York Post meldde: “Door Moskou’s meat wave-tactiek liggen de bevroren lijken van Russen verspreid op het slagveld”. Business Insider: “Rusland brengt zijn human wave-tactiek weer in stelling, gooit slechtgetrainde troepen in een massale aanval op Oost-Oekraïne”. CNN spreekt van “Ruslands onophoudelijke vlees-aanvallen”. Professor Michael Clarke van het Britse Royal United Services Institute (RUSI) zei dat “Oekraïense troepen de Russen neermaaien, maar zij (de Russen) mogen niet van hun koers afwijken.” Volgens militair analist Anders Puck Nielsen van het Royal Danish Military College hebben “de Russische meat wave-aanvallen” het doel om “de Oekraïense verdediging te overweldigen door steeds meer soldaten het slagveld op te sturen totdat de Oekraïners geen munitie meer hebben.” Deze aantijgingen zijn niet helemaal nieuw. Een artikel op de website Historici.nl meldde vorig jaar al: “Rusland liet deze winter zijn nieuw gemobiliseerde soldaten massale, dicht opeengepakte bestormingen uitvoeren.”

Onafhankelijke waarnemers doen deze beweringen af als bizarre propaganda. Het Youtube-kanaal History Legends wijdde er een speciale uitzending aan. Een oproep voor videobeelden van de vermeende meat wave-aanvallen leverde niets op. Volgens de presentator van het kanaal is er nul bewijs voor, en druist een dergelijke tactiek in tegen alle logica van moderne oorlogvoering. De Oekraïense kolonel Starikov bevestigt dit. “Luister niet naar de mensen die het hebben over vleesmolen-aanvallen”, stelde hij. “Dit is een uiting van paniek. Het is een onderschatting van de vijand, en het zal terugslaan op ons.”

Westerse media hameren er al langere tijd op dat Rusland zware verliezen zou hebben geleden, en Oekraïne lichte. BNR Nieuwsradio meldde in december op gezag van woordvoerder John Kirby van het Pentagon dat de Russen “schrikbarend hoge verliezen” hadden geleden. De Belgische krant De Morgen meldde in december dat volgens “een rapport van de Amerikaanse inlichtingendienst (CIA) de oorlog in Oekraïne bijna 315.000 doden en gewonden heeft gekost aan Russische kant, oftewel bijna 90 procent van het personeel toen Rusland in februari 2022 Oekraïne binnenviel. Deze verliezen zouden bovendien de militaire modernisering van Rusland met achttien jaar hebben vertraagd”, aldus De Morgen.

Ook voor deze claims is geen bewijs. Juist deze week verscheen een rapport van onderzoeksjournalisten van de BBC Russian Service en Mediazona, beide anti-Russische publicaties, dat uitkomt op “tenminste 45.123 doden” aan Russische zijde sinds het begin van de oorlog. Dit cijfer komt overeen met schattingen van onafhankelijke waarnemers als Scott Ritter, voormalig wapeninspecteur van de VS en Douglas McGregor, gepensioneerd luitenant-kolonel in het Amerikaanse leger.

De westerse media bagatelliseren tegelijkertijd de Oekraïense verliezen. De Oekraïense president Zelensky verklaarde afgelopen week in een interview met CNN en andere Amerikaanse tv-stations dat Oekraïne 31.000 militairen heeft verloren. Dit getal wordt als volstrekt ongeloofwaardig beschouwd door onafhankelijke analisten. Ritter en McGregor komen met schattingen van meer dan 400.000 doden. Zij baseren zich daarbij op overlijdensberichten. De Russische minister van Defensie Sergey Shoigu zei afgelopen week dat het Oekraïense leger 440.000 militairen heeft “verloren” (doden en gewonden samen)
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 maart 2024 @ 15:10:17 #105
364681 over_hedge
pi_212755275
Dus rusland heeft maar 45k doden. En Oekraine 440k. En toch doet rusland er al meer dan 2 jaar over en zijn er nog lang niet? Vind je dit zelf heel logisch klinken?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212755303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 15:10 schreef over_hedge het volgende:
Dus rusland heeft maar 45k doden. En Oekraine 440k. En toch doet rusland er al meer dan 2 jaar over en zijn er nog lang niet? Vind je dit zelf heel logisch klinken?
Klopt, klinkt ook totaal niet logisch.
Daarom plaats ik het ook hier zodat we er over kunnen discussiëren :P

Dat de verdedigende partij 10x zo veel verliezen heeft als de aanvallende partij klinkt in deze situatie gewoon belachelijk.
Maar als de cijfers van Zelensky waar zijn, die had het over 31.000 Oekraïense doden, dan zou 45.000 Russische doden wel weer aardig kloppen.
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 maart 2024 @ 16:01:36 #107
364681 over_hedge
pi_212755795
Als rusland maximaal 45k doden had. Dan was heel die extra mobilisatie niet nodig geweest. Alleen dat zijn toch al een teken moeten zijn dat het meer is dan die krant of what ever het is je wilt laten geloven
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212756040
Een extra mobilisatie wilt niet zeggen dat de rest dood is.
Kan zijn dat je meer mensen nodig hebt om de frontlinie te verbreden of voor het aanleggen van verdedigingswerken.
Of de oorlog duurt langer dan verwacht en je hebt meer roulatie nodig.
Redenen zat voor een extra mobilisatie.
pi_212756083
Er staat in het bericht ten minste 45k doden.
Dat betekent dus minimaal en niet maximaal ;)
  Moderator zaterdag 9 maart 2024 @ 16:30:59 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212756101
440.000 doden en gewonden staat er als we uit gaan van 1 dode op de vier, ervanuit gaat dat de Russische meneer dat aantal misschien wat overdrijft en en dat er waarschijnlijk veel vermisten zijn die het niet hebben overleefd dan kom je op een gegeven moment wel in de buurt van die 31.000 doden van zelensky
pi_212756154
Ja dan zit je aan de 50 doden per dag ofzo.
  Moderator zaterdag 9 maart 2024 @ 16:38:49 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212756173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 16:36 schreef Candymannetje het volgende:
Ja dan zit je aan de 50 doden per dag ofzo.
Ik had daar minimaal 500 van gemaakt als ik Zelensky was
pi_212756188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 15:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Dat de verdedigende partij 10x zo veel verliezen heeft als de aanvallende partij klinkt in deze situatie gewoon belachelijk.
Maar als de cijfers van Zelensky waar zijn, die had het over 31.000 Oekraïense doden, dan zou 45.000 Russische doden wel weer aardig kloppen.
Het afgelopen jaar heeft Rusland bijvoorbeeld ruim 5 miljoen artilleriegranaten verschoten. Dat is ruim 10x zoveel als Oekraïne tot zijn beschikking had en ruim het dubbele van wat het zelf produceerde. De russen konden zoveel granaten verschieten doordat ze 2 miljoen van Noord Korea konden kopen en zelf nog een flinke voorraad hadden. maar die voorraad bruikbare granaten is nu op en Noord Korea heeft ook niets meer. Dat terwijl de bondgenoten van Oekraïne juist bezig zijn om langdurig veel meer voor Oekraïne te regelen/produceren.

Zonder die artilleriegranaten worden de eigen aantallen slachtoffers veel groter en kunnen ze zelf minder slachtoffers maken bij hun vijand.

En inderdaad, hoeveel slachtoffers er nu zijn bij beide partijen is heel moeilijk geloofwaardig te zeggen. Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat de Russen veel meer slachtoffers hebben. Zij kunnen die aantallen dan ook makkelijker vervangen itt Oekraïne.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212756226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het afgelopen jaar heeft Rusland bijvoorbeeld ruim 5 miljoen artilleriegranaten verschoten. Dat is ruim 10x zoveel als Oekraïne tot zijn beschikking had en ruim het dubbele van wat het zelf produceerde. De russen konden zoveel granaten verschieten doordat ze 2 miljoen van Noord Korea konden kopen en zelf nog een flinke voorraad hadden. maar die voorraad bruikbare granaten is nu op en Noord Korea heeft ook niets meer. Dat terwijl de bondgenoten van Oekraïne juist bezig zijn om langdurig veel meer voor Oekraïne te regelen/produceren.

Zonder die artilleriegranaten worden de eigen aantallen slachtoffers veel groter en kunnen ze zelf minder slachtoffers maken bij hun vijand.

En inderdaad, hoeveel slachtoffers er nu zijn bij beide partijen is heel moeilijk geloofwaardig te zeggen. Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat de Russen veel meer slachtoffers hebben. Zij kunnen die aantallen dan ook makkelijker vervangen itt Oekraïne.
Rusland produceert ook volop granaten.
Dus dat zal het verschil niet gaan maken.

Je ziet nu dat er een belangrijke fase is begonnen.
Beide partijen nemen meer risico's.
Rusland neemt meer risico omdat het nu snel door wilt stoten voordat Oekraïne nieuwe verdedigingslinies heeft gemaakt en verliest daarom meer vliegtuigen bijvoorbeeld.
En Oekraïne neemt ook meer risico's omdat het wilt voorkomen dat Rusland door stoot en verliest ook meer materiaal zoals HIMARS.
pi_212756236
Ook wel een dingetje is dat Rusland bij bakhmut veel mensen heeft verloren maar die waren van Wagner en tellen dus niet mee in de statistieken.
pi_212758809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 15:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

De verhouding is 1 op 5, dus dan zit je boven de 150.000 Russische slachtoffers.
pi_212771626
twitter
pi_212772751
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:29 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
En ondertussen gaan hun lekker hun zakken vullen.
pi_212773527
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:29 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Dan moeten jullie binnenkort gaan stemmen op een EU kritische partij. De kans op succes voor partijen die tegen de EU zijn is nog nooit zo groot geweest.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)echtse-golf-verwacht

Maar we zullen tegen die tijd in deze reeks vast weer gaan lezen dat niemand hier gestemd heeft omdat
'het toch geen zin heeft' en het 'toch allemaal een vooropgezet plan van de elite is' enz. enz.
pi_212773731
quote:
Wat een bizar artikel. Het begint al met een fout
pi_212773745
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 21:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb daar gewerkt op meerdere plekken en wat relaties gehad.
Maar ik heb nergens gezegd dat ze graag bij Rusland willen horen, dat maak je er weer zelf van.
Of jij mijn ervaringen representatief vind of nuttig mag je zelf bepalen.
Totaal niet representatief
pi_212773870
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar dat is te verwachten van Russische propaganda.
Ik begrijp niet dat iemand er voor kiest daar in te trappen.
pi_212774129
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Zou dan wel fijn zijn als je die fout even benoemd en zegt wat er niet aan klopt.
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 18:16:14 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212774155
Dat doettie nooit
pi_212774181
Beetje vermoeiend discussiëren zo
pi_212774486
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan moeten jullie binnenkort gaan stemmen op een EU kritische partij. De kans op succes voor partijen die tegen de EU zijn is nog nooit zo groot geweest.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)echtse-golf-verwacht

Maar we zullen tegen die tijd in deze reeks vast weer gaan lezen dat niemand hier gestemd heeft omdat
'het toch geen zin heeft' en het 'toch allemaal een vooropgezet plan van de elite is' enz. enz.
Wil je nu zeggen dat de EU democratisch is?
pi_212774549
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 18:38 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Wil je nu zeggen dat de EU democratisch is?
En weer zullen de gevestigde Europese partijen kunnen juichen dat hun achterban trouw stemt terwijl de wappies massaal niet stemmen en partijen die hun geluid laten horen daarom wederom te weinig stemmen krijgen om iets aan de gevestigde orde te kunnen doen *O*

Zelensky zal je dankbaar zijn dat je wederom niet gaat stemmen :M
pi_212774575
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En weer zullen de gevestigde Europese partijen kunnen juichen dat hun achterban trouw stemt terwijl de wappies massaal niet stemmen en partijen die hun geluid laten horen daarom wederom te weinig stemmen krijgen om iets aan de gevestigde orde te kunnen doen *O*

Zelensky zal je dankbaar zijn dat je wederom niet gaat stemmen :M
Zoals we tijdens de Europese referenda gezien hebben is de EU niet democratisch. Maar jij mag natuurlijk in de waan leven dat het wel zo is.
pi_212775279
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Zoals we tijdens de Europese referenda gezien hebben is de EU niet democratisch. Maar jij mag natuurlijk in de waan leven dat het wel zo is.
Nou, geef daar eens een voorbeeld van.
pi_212775564
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Yep, alles wordt hoe dan ook toch wel doorgedrukt.
En als de uitslag van de referendum betreffende de EU invloed ons niet aan staat dan schaffen we toch gewoon de referendums af.
Dat is beter dan luisteren naar de burgers.
Schijndemocratie, alles wordt besproken in achterkamers.
Maar ik ga wel stemmen, ik ga het ze niet te makkelijk maken :)
pi_212775639
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En als de uitslag van de referendum betreffende de EU invloed ons niet aan staat dan schaffen we toch gewoon de referendums af.
Probleem met referenda is dat geen hond er wat van snapt.
Met als gevolg dit soort sentimenten.

Dat zag je wel bij het referendum over de Europese grondwet.
pi_212776694
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Probleem met referenda is dat geen hond er wat van snapt.
Met als gevolg dit soort sentimenten.

Dat zag je wel bij het referendum over de Europese grondwet.
Als de uitslag niet bevalt dan snap er geen hond wat van _O-
pi_212777973
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 18:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou dan wel fijn zijn als je die fout even benoemd en zegt wat er niet aan klopt.
Het begin, dat schrijf ik toch?
pi_212778006
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Beter stem je niet. Je gelooft er toch niet in. Dan kun je beter niet stemmen
pi_212778830
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:39 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Als de uitslag niet bevalt dan snap er geen hond wat van _O-
De uitslag beviel je kennelijk niet.
pi_212779969
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:19 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Het begin, dat schrijf ik toch?
De eerste letter?
Het eerste woord?
Wat klopt er niet en waarom?

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:21 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Beter stem je niet. Je gelooft er toch niet in. Dan kun je beter niet stemmen
Dat maak ik zelf wel uit.
pi_212780803
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Dat klopt, maar als je er niet in gelooft, dan doe het niet

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 00:22:48 ]
pi_212780807
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De eerste letter?
Het eerste woord?
Wat klopt er niet en waarom?
Begrijp je niet wat een begin is?
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 02:54:44 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212781140
:')
pi_212781430
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 00:23 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Begrijp je niet wat een begin is?
Ik snap ook niet waterzo moeilijk aan is.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 07:48:32 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212781619
Doe niet zo kinderachtig man
pi_212781709
quote:
88s.gif Op maandag 11 maart 2024 07:48 schreef sp3c het volgende:
Doe niet zo kinderachtig man
Ik ben het helemaal met je eens
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 08:07:08 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212781813
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 07:59 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met je eens
Mooi, dan kunnen we verder met de discussie ^O^

Het begin klopt niet, wat klopt er niet aan en hoe zit de vork wel in de steel
pi_212781883
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Mooi, dan kunnen we verder met de discussie ^O^

Het begin klopt niet, wat klopt er niet aan en hoe zit de vork wel in de steel
Het begin, de stelling aan het begin, de vork zit compleet anders in de steel.

Het is toch niet alleen de Putin-fluisterende trollen die zonder enig bewijs hun berichten mogen uitbraken op dit forum?
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 08:13:53 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212781924
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:11 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Het begin, de stelling aan het begin, de vork zit compleet anders in de steel.

Het is toch niet alleen de Putin-fluisterende trollen die zonder enig bewijs hun berichten mogen uitbraken op dit forum?
Ik vraag om argumenten, niet om bewijs

Waarom is dit zo lastig?

Hoe zit die vork volgens jou dan wel in de steel?
pi_212782094
quote:
88s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik vraag om argumenten, niet om bewijs

Waarom is dit zo lastig?

Hoe zit die vork volgens jou dan wel in de steel?
Het is toch overduidelijk dat het begin van dat Kremlin-stukje al totaal niet klopt?
Waarom is dat zo moeilijk te begrijpen?
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 08:37:59 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212782205
Ben je bang voor een discussie erover?
pi_212782507
Westerse media voeren oorlogs­propaganda op na Russische zege

Nou, laat eens een artikel zien uit een Nederlandse krant of nieuws site waaruit dat blijkt.
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 09:33:50 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212782678
Ow lol gaat het daarover?
Die voorbeelden worden in het artikel zelf toch gegeven _O-

Ik dacht dat het over dat snel terrein winnen gaat want dat is het begin van het artikel (verderop zelfs de stelling dat dit over het hele front gebeurt) want daar fronste ik wel ff mijn wenkbrauwen naar

Beetje jammer dat het een halve dag duurt om er te komen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 11-03-2024 09:39:41 ]
pi_212783608
quote:
88s.gif Op maandag 11 maart 2024 09:33 schreef sp3c het volgende:
Ow lol gaat het daarover?
Die voorbeelden worden in het artikel zelf toch gegeven _O-
Nou, dan kun je mijn vraag beantwoorden ipv met _O- te komen...

quote:
Ik dacht dat het over dat snel terrein winnen gaat want dat is het begin van het artikel (verderop zelfs de stelling dat dit over het hele front gebeurt) want daar fronste ik wel ff mijn wenkbrauwen naar

.Beetje jammer dat het een halve dag duurt om er te komen

Ja het hele artikel slaat nergens op, maar we zouden bij het begin beginnen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')