abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212837187
Os dit ooit geplaatst? telgesprek tussen Makroon en Dobby
https://www.reddit.com/r/(...)_before_the_war_eng/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  FOK!Fotograaf vrijdag 15 maart 2024 @ 14:52:25 #277
364681 over_hedge
pi_212837206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:49 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
Zal best, maar ik zie dat continue zo gaan, elk onwelgevallig geluid moet in de kiem gesmoord worden. Helemaal als het gaat om hooggeplaatsten die deelnemen in pedonetwerken. Daar mag geen onderzoek naar komen.
Nou geef eens wat voorbeelden. Dit voorbeeld zat je in ieder geval er al naast.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212837266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:03 schreef Bananenbennie het volgende:
Eigenlijk best wel eng dat je in het Europees Parlement alleen maar oorloghitserige taal richting Rusland mag bezigen.

Ik ben benieuwd waar je dan op doelt, en ik vraag me af of de oorlogstaal van Rusland richting de EU ook zoveel indruk op je maakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212837347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou geef eens wat voorbeelden. Dit voorbeeld zat je in ieder geval er al naast.
Is een beetje offtopic, dus ik zou zeggen bekijk de kamerdebatten over ritueel kindermisbruik eens.
pi_212837451
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 15:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
oorlogstaal van Rusland richting de EU
Dat de EU helemaal geïndoctrineerd is met de woke ideologie? En dat het westen een web van leugens is? Daar hebben ze wel een punt vind ik.
pi_212837603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 15:20 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat de EU helemaal geïndoctrineerd is met de woke ideologie? En dat het westen een web van leugens is? Daar hebben ze wel een punt vind ik.
Nee, dat ze bijvoorbeeld Parijs gaan platgooien met nukes.

Dat ze moeite hebben onze cultuur is verder hun probleem.
Ik noem kritiek daarop geen oorlogshitserij.

En jij mag het eens zijn met de Russische propaganda.
pi_212837620

[ Bericht 100% gewijzigd door Wantie op 15-03-2024 15:44:57 ]
pi_212837650
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 15:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat ze bijvoorbeeld Parijs gaan platgooien met nukes.
Alsof alleen Rusland in het bezit is van Nukes :')
pi_212838627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 14:49 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
Zal best, maar ik zie dat continue zo gaan, elk onwelgevallig geluid moet in de kiem gesmoord worden. Helemaal als het gaat om hooggeplaatsten die deelnemen in pedonetwerken. Daar mag geen onderzoek naar komen.
Mijn parlementslid moet ook zich houden aan de regels voor alle parlementariërs, dus zal het pedonetwerk er wel achter zitten. Ieder geluid moet in de kiem gesmoord worden, dus kijken we het dagen later in HD op een wereldwijd voor iedereen toegankelijke website.

Gaat het goed met je?
pi_212838872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 15:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Alsof alleen Rusland in het bezit is van Nukes :')
Ja, op die manier wordt er de hele tijd gedraaid in dit soort discussies, om vervolgens te lopen janken dat de discussies vastlopen.

Maar dat is verder mijn probleem niet..

Jij hebt dus geen problemen met oorlogshitserij van Rusland, want ze zijn niet de enige met nukes.

Maar ondertussen verwijt je het Europees Parlement dat ze alleen oorlogshitserij toelaten.

Het wordt almaar gekker.
pi_212838916
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 17:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mijn parlementslid moet ook zich houden aan de regels voor alle parlementariërs, dus zal het pedonetwerk er wel achter zitten. Ieder geluid moet in de kiem gesmoord worden, dus kijken we het dagen later in HD op een wereldwijd voor iedereen toegankelijke website.

Gaat het goed met je?
Uitstekend, dankje.

Als het gaat om ritueel kindermisbruik waar politici betrokken bij zijn schiet men snel in een stuip. Toch met de Argos uitzending in het achterhoofd en alle verklaringen die daar weer op volgden zou een onafhankelijk onderzoek heel logisch en volkomen gerechtvaardigd zijn. Maar nee dat komt er niet. Dat onderzoek is volledig gesaboteerd. Dat heeft Gideon van Meijeren heel goed blootgelegd.
pi_212838979
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, op die manier wordt er de hele tijd gedraaid in dit soort discussies, om vervolgens te lopen janken dat de discussies vastlopen.

Maar dat is verder mijn probleem niet..

Jij hebt dus geen problemen met oorlogshitserij van Rusland, want ze zijn niet de enige met nukes.

Maar ondertussen verwijt je het Europees Parlement dat ze alleen oorlogshitserij toelaten.

Het wordt almaar gekker.
Laten we niet vergeten wat hier allemaal aan vooraf is gegaan. Rusland heeft nu inderdaad verklaard dat ze paraat staan voor nucleaire oorlog met het westen. Dat is weer een reactie op de oorlogshitserij vanuit de NAVO. Want door de NAVO is Putin geradicaliseerd. Daar heeft voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer, al eens een heel duidelijke verklaring over afgelegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 15-03-2024 18:21:29 ]
pi_212839889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Laten we niet vergeten wat hier allemaal aan vooraf is gegaan. Rusland heeft nu inderdaad verklaard dat ze paraat staan voor nucleaire oorlog met het westen. Dat is weer een reactie op de oorlogshitserij vanuit de NAVO. Want door de NAVO is Putin geradicaliseerd. Daar heeft voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer, al eens een heel duidelijke verklaring over afgelegd.

Oh de NAVO is stom, dus is het niet zo gek dat hij honderdduizenden mensen buiten de NAVO doodmaakt.
pi_212840152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh de NAVO is stom, dus is het niet zo gek dat hij honderdduizenden mensen buiten de NAVO doodmaakt.
Ga je nu ook al zulke rare reacties geven als Wantie?
pi_212840285
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Ik ben nu 6 minuten in het filmpje en meneer Scheffer heeft tot nu toe gezegd dat Poetin heel boos werd, omdat soevereine staten de keuze kregen of ze ook NAVO lid wilden worden, Poetin heeft gelogen en zijn land heeft opgehitst over het raketschild in Polen en een oorlog is gestart tegen Georgië.

Phoah wat een agressie van de NAVO allemaal!
pi_212840872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Laten we niet vergeten wat hier allemaal aan vooraf is gegaan.
Zoals?

Welke Russische gebieden zijn recent ingenomen door een eu land?

quote:
Rusland heeft nu inderdaad verklaard dat ze paraat staan voor nucleaire oorlog met het westen.
Niet alleen dat, zijn propaganda machine gaat een heel stuk verder dan dat

quote:
Dat is weer een reactie op de oorlogshitserij vanuit de NAVO. Want door de NAVO is Putin geradicaliseerd.
Onzin, de NAVO heeft 0,0 oorlogshitserij richting Rusland getoond.
Zelfs nu houdt de NAVO zich vooral afzijdig en bieden individuele leden hulp aan Oekraïene, die in beperkte mate mag worden ingezet, om een confrontatie met Rusland te vermijden.

quote:
Daar heeft voormalig secretaris-generaal van de NAVO, Jaap de Hoop Scheffer, al eens een heel duidelijke verklaring over afgelegd.

Poetin is voor zichzelf verantwoordelijk.
Hij heeft zelf een afgrijselijke oorlog gestart in Tsjetsjenië, en gebieden losgeweekt in Oekraïne, Georgië en Moldavië...

En het dan gek vinden dat andere buurlanden zich gaan wapenen tegen Rusland.

En het meest hilarische is dat het Europees Parlement van oorlogshitserij wordt beticht, terwijl het Rusland is die in Oekraïne aan het moorden geslagen is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Het is de wereld op zijn kop.

Rusland is het zielige slachtoffer.....

Het is ongekend.
pi_212841481
Het is heel eenvoudig. Gemaakte afspraken zijn door de NAVO niet nagekomen. Toen in 1990 Duitsland toetrad tot de NAVO is overeengekomen dat de alliantie zich niet verder naar het oosten zou uitbreiden. Door de enorme NAVO expansiedrift nadien (Hongarije, Tsjechië, Polen / Slovakije, Slovenië, Roemenië, Bulgarije / Estland, Letland en Litouwen) werd Rusland steeds meer ingesloten. Oekraine is nu de laatste bufferstaat tussen het oosten en het westen. Daar heeft Poetin een rode lijn getrokken. Als je dan toch de druk op blijft voeren dan weet je wat je met iemand als Poetin kunt verwachten.

Praat ik het daarmee goed? Nee maar het had allemaal heel eenvoudig voorkomen kunnen worden. Maar de VS heeft continue dreiging van oorlog nodig om hun militair industrieel complex in stand te houden. En ze hebben er totaal geen belang bij als er een sterk machtsblok ontstaat tussen oost en west (ook wel Eurazië genoemd) want dan zijn zij zelf niet meer belangrijk. Het is allemaal verdeel en heers tactiek. Dat de VS dit allemaal uitlokt blijkt ook wel uit het opblazen van de Nordstream, we weten allemaal dat Biden deze aanslag heeft aangekondigd.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar je wilt het zien of niet. Mensen die het niet willen zien, prima, maar ik ga daar mijn tijd daar niet meer aan verspillen.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 21:20:50 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212841549
Die afspraak is alleen nooit gemaakt daarnaast zou je met dezelfde logica kunnen stellen dat die genoemde landen door de expansiedrift van de Russen in de handen van de NAVO zijn gedreven net als Zweden en Finland nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212841705
Het is wel toegezegd maar niet vastgelegd in een verdrag.

Welke expansiedrift bedoel je?
Rusland heeft toch alleen maar ingeleverd sinds de val van de sovjet unie?
pi_212841875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:32 schreef Candymannetje het volgende:
Het is wel toegezegd maar niet vastgelegd in een verdrag.

Welke expansiedrift bedoel je?
Rusland heeft toch alleen maar ingeleverd sinds de val van de sovjet unie?
Rusland heeft sinds de val van de SU Itsjkerië, een stuk Georgie, de facto een stuk Moldavië en nu meerdere stukken Oekraïne veroverd.
pi_212841918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:14 schreef Bananenbennie het volgende:
Het is heel eenvoudig. Gemaakte afspraken zijn door de NAVO niet nagekomen. Toen in 1990 Duitsland toetrad tot de NAVO is overeengekomen dat de alliantie zich niet verder naar het oosten zou uitbreiden. Door de enorme NAVO expansiedrift nadien (Hongarije, Tsjechië, Polen / Slovakije, Slovenië, Roemenië, Bulgarije / Estland, Letland en Litouwen) werd Rusland steeds meer ingesloten. Oekraine is nu de laatste bufferstaat tussen het oosten en het westen. Daar heeft Poetin een rode lijn getrokken. Als je dan toch de druk op blijft voeren dan weet je wat je met iemand als Poetin kunt verwachten.

Praat ik het daarmee goed? Nee maar het had allemaal heel eenvoudig voorkomen kunnen worden. Maar de VS heeft continue dreiging van oorlog nodig om hun militair industrieel complex in stand te houden. En ze hebben er totaal geen belang bij als er een sterk machtsblok ontstaat tussen oost en west (ook wel Eurazië genoemd) want dan zijn zij zelf niet meer belangrijk. Het is allemaal verdeel en heers tactiek. Dat de VS dit allemaal uitlokt blijkt ook wel uit het opblazen van de Nordstream, we weten allemaal dat Biden deze aanslag heeft aangekondigd.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar je wilt het zien of niet. Mensen die het niet willen zien, prima, maar ik ga daar mijn tijd daar niet meer aan verspillen.
Tezamen produceert het militair industrieel complex van het westen nog niet een derde van het aantal granaten dat relatieve dwergeconomie Rusland doet. Waar haal jij in vredesnaam vandaan dat juist wij onder controle van dat complex zouden staan?
pi_212841957
quote:
88s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:20 schreef sp3c het volgende:
Die afspraak is alleen nooit gemaakt
Jawel. Dit is door James Baker, destijds de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, en vele andere leiders toegezegd aan Gorbatsjov. De NAVO zou "not one inch" naar het oosten uitbreiden. Toegegeven, met de kennis van nu had Gorbatsjov een schriftelijke garantie af moeten dwingen, maar mondelinge afspraken zijn ook bindend.
pi_212841972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tezamen produceert het militair industrieel complex van het westen nog niet een derde van het aantal granaten dat relatieve dwergeconomie Rusland doet. Waar haal jij in vredesnaam vandaan dat juist wij onder controle van dat complex zouden staan?
Wij zijn een vazalstaat van de VS.
pi_212842091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:55 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wij zijn een vazalstaat van de VS.
_O-
pi_212842093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 21:54 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Jawel. Dit is door James Baker, destijds de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, en vele andere leiders toegezegd aan Gorbatsjov. De NAVO zou "not one inch" naar het oosten uitbreiden. Toegegeven, met de kennis van nu had Gorbatsjov een schriftelijke garantie af moeten dwingen, maar mondelinge afspraken zijn ook bindend.
Wanneer werd Poetin premier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')