Ook in blauw zijn we net mensen met niet altijd online zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens andere dingen te doen gek genoeg
en ik klik die linkjes allemaal niet hoor
vreemde gewaarwording voor een god maar ja ... soms ... beetje menselijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook in blauw zijn we net mensen met niet altijd online zijn
Noemen ze dat niet Godlike, beetje als Hercules? Half mens, half god?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vreemde gewaarwording voor een god maar ja ... soms ... beetje menselijk
Hij is de president dus verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van hem dat hij zoveel invloed aan Biden koppelt.
nee ik noem het godquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet Godlike, beetje als Hercules? Half mens, half god?
Naja, van die kant bekeken zou ik je niet graag met een ijshockeystick tegen komen... Sta ik daar met een voetbal.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik noem het god
doe niet zo vervelend
ik was de keepertquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, van die kant bekeken zou ik je niet graag met een ijshockeystick tegen komen... Sta ik daar met een voetbal.
Ik was de ballenjongen #nohomoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was de keepert
die zijn heilig in ijshockey ... net als god
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was de ballenjongen #nohomo
quote:
niet echt, ik zie dat er veel bootjes worden geleverd dat duidt op aanstaande acties richting Cherson maar nog niets concreetsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Heb dan wel in de jeugd op redelijk hoog niveau handbal gespeeld... Voetballen kon ik niet. Tot ik de kroeg ontdekte en ook het handbal op laag pitje kwam te staan.
Maar nog ontwikkelingen in de Oekraine?
Dus eigenlijk bewegen we weer in cirkels, of lopen we te bitchen op details?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt, ik zie dat er veel bootjes worden geleverd dat duidt op aanstaande acties richting Cherson maar nog niets concreets
Nederland levert 3x CB90, ik weet dat de marine ze al heel lang wil hebben maar nog niet heeft kunnen aanschaffen dus waar die vandaan komen ... ?
iig interessant om te zien of dat concept stand kan houden in de echte wereld
Rusland pakt wat terrein bij Donbas
Klopt, veel vlotter en veel harder ook. Als je na een wedstrijd geen blauwe plekken overal had dan deed je eigenlijk niet mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:00 schreef sp3c het volgende:
handbal lijkt me trouwens wel leuk zonder reden
gaat allemaal wat vlotter dan voetbal of veldhockey denk ik
denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bewegen we weer in cirkels, of lopen we te bitchen op details?
backup goaliequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, veel vlotter en veel harder ook. Als je na een wedstrijd geen blauwe plekken overal had dan deed je eigenlijk niet mee.
Ik ga je plaatje van net niet herhalenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
backup goalie
dat vond ik gek genoeg hele vervelende dagen
#liefdagboek
ik was (bijna) nooit de backupquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga je plaatje van net niet herhalen
Die heb je overal in het levenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:15 schreef sp3c het volgende:
fuck die gozer
edit: nee was een aardige gast, alleen niet zo goed
Tot aan de kraters op de maan natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:43 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Hij is de president dus verantwoordelijk.
https://www.rand.org/pubs/research_reports/RRA2510-2.htmlquote:Amerikaanse denktank adviseert ‘Koude Vrede’ met Rusland
Op 9 februari van dit jaar heeft de Amerikaanse denktank, de RAND Corporation, een nieuw document uitgebracht met de titel Planning for the Aftermath. Dit rapport geeft adviezen voor de toekomstige naoorlogse periode in het conflict tussen Oekraïne en Rusland. In hoofdlijnen komt het erop neer dat er vier scenario’s zijn vastgesteld. Deze variëren van een harde lijn, waarin het conflict wordt opgeschaald, en een mildere lijn, die benoemd wordt als ‘koude vrede’. Er zijn momenteel veel aanwijzingen dat achter de schermen in de Verenigde Staten een grote machtsstrijd gaande is over de richting van het toekomstige buitenlandbeleid. Het Biden-team is, mede vanuit persoonlijke belangen, een groot voorstander van onvoorwaardelijke steun aan Oekraïne. De andere groepering binnen de regering meent dat het belangrijker is om de concurrentie met de belangrijkste rivaal, China, te gaan intensiveren. Dit RAND-rapport zou mogelijk voor een richting kunnen zorgen van meer consensus en minder chaos in het buitenlandbeleid van de Amerikaanse regering.
Waar heb je het over kerel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot aan de kraters op de maan natuurlijk...
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laten we eens kappen met iedere mening die iemand geeft die af te wegen en er dan proberen een draai aan te geven. Begint vrij vermoeiend te worden.
Dat Biden als president niet volledige invloed heeft op en verantwoordelijkheid draagt voor alles wat in de wereld gebeurt.quote:
Nog eens 5 miljard extra naar Oekraïne.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar nog ontwikkelingen in de Oekraine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |