Waar maak je dat uit op? Ik erken dat er problemen zijn ontstaan door steeds verdere afschaling. Daar verbind jij meteen weer allerlei dingen aan. Moet je niet doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:25 schreef Wantie het volgende:
Anyway, je erkent dus wel dat er sprake is geweest van een pandemie.
Waarom waren die problemen daarvoor en daarna er niet?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Ik erken dat er problemen zijn ontstaan door steeds verdere afschaling.
Ja, dat moet ik wel doen.quote:Daar verbind jij meteen weer allerlei dingen aan. Moet je niet doen.
Daarvoor was de zorg nog niet afgschaald. En de druk op de zorg is er nu nog steeds.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom waren die problemen daarvoor en daarna er niet?
Dus ten tijde van de pandemie is de zorg afgeschaald?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Daarvoor was de zorg nog niet afgschaald.
Dus het aantal patiënten op de IC is nu even hoog als tijdens de piekmomenten van de pandemie?quote:En de druk op de zorg is er nu nog steeds.
Je doet zelf belerend. Dan moet je daar ook mee ophouden.quote:Verder vind ik je weer erg zuigerig bezig en ik verzoek je een andere toon tegen me aan te slaan. Alvast dank daarvoor.
Je weet ook dat ik zojuist dit al had gepost:quote:Op maandag 11 maart 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus ten tijde van de pandemie is de zorg afgeschaald?
Je bent duidelijk niet bezig met een normale dialoog maar probeert continue ruis op de lijn te krijgen en mij daar vervolgens op te "pakken". Ik ga je maar weer negeren want dit leidt tot niets.quote:Dat had alles te maken met de afschaling van de zorg de jaren er voor.
Je schrijft ook dit:quote:Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je weet ook dat ik zojuist dit al had gepost:
[..]
Tja, er zit totaal geen lijn in je reacties.quote:Je bent duidelijk niet bezig met een normale dialoog maar probeert continue ruis op de lijn te krijgen en mij daar vervolgens op te "pakken". Ik ga je maar weer negeren want dit leidt tot niets.
Ah, dus het fundament uit de discussie halen. Ok logisch voor een forum dit.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laten we eens kappen met iedere mening die iemand geeft die af te wegen en er dan proberen een draai aan te geven. Begint vrij vermoeiend te worden.
Doe je zo dom of ben je daadwerkelijk zo dom ?.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ah, dus het fundament uit de discussie halen. Ok logisch voor een forum dit.
Het ene sluit het andere niet uit hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:10 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Doe je zo dom of ben je daadwerkelijk zo dom ?.
Zegt dat wat over de cijfers of over de meeste mensen in dit topic?quote:Op zondag 10 maart 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarvan de meesten in dit topic niks van geloven? Goed argument dan wel.
Nee, iemands woorden continue proberen te verdraaien haalt het fundament uit de discussie. Ik krijg de indruk dat dit bewust gebeurt om zo om de hete brei heen te blijven draaien.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ah, dus het fundament uit de discussie halen. Ok logisch voor een forum dit.
Uiteraard, dat zie je duidelijk gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:04 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee, iemands woorden continue proberen te verdraaien haalt het fundament uit de discussie. Ik krijg de indruk dat dit bewust gebeurt om zo om de hete brei heen te blijven draaien.
Volgens mij was het tot 3 jaar cel of tussen de 15.000 en 45.000 euro boete.quote:
Dat is wel het mantra hier, waardoor discussies waarbij iemand niet dat narratief volgt ontsporen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zie je duidelijk gebeuren.
Ze trekken dingen tot in het uiterste zodat ze het belachelijk kunnen maken en niet inhoudelijk hoeven te reageren.
Het is gewoon een tactiek.
Niet alleen hier op het forum maar in talkshows e.d gebeurd dat ook.
Het gewenste narratief moet koste wat het kost verdedigd worden.
Klopt, bijvoorbeeld net doen dat je niet weet wat ik bedoel als ik het over de pandemie heb...quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:04 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee, iemands woorden continue proberen te verdraaien haalt het fundament uit de discussie. Ik krijg de indruk dat dit bewust gebeurt om zo om de hete brei heen te blijven draaien.
Misschien zijn een aantal fokkers wel betaalde overheidstrollen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zie je duidelijk gebeuren.
Ze trekken dingen tot in het uiterste zodat ze het belachelijk kunnen maken en niet inhoudelijk hoeven te reageren.
Het is gewoon een tactiek.
Niet alleen hier op het forum maar in talkshows e.d gebeurd dat ook.
Het gewenste narratief moet koste wat het kost verdedigd worden.
Zou kunnen maar ik had het er pas geleden met een psycholoog over die ik trof tijdens het stappen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien zijn een aantal fokkers wel betaalde overheidstrollen...
Niet doorhebben dat je bij het groepje neezeggers wilt horen en daarom met een groep andere samen het BNW narratief aanhoudt. De drang om ergens bij te horen werkt overduidelijk 2 kanten op.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik had het er pas geleden met een psycholoog over die ik trof tijdens het stappen.
De meeste mensen hebben de drang om ergens bij te willen horen.
Die zoeken kuddegedrag en een leider waar ze zich aan vast kunnen houden.
En dat zullen ze dan ook ten aller tijde blijven verdedigen.
Dus wij vertonen afwijkend gedrag
Ben ik wel blij om eigenlijk.
Tja, zo kun je het ook zien, maar dat is niet de reden waarom ik de gevestigde wetenschap eerder geloof dan random youtube en twitter filmpjes.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik had het er pas geleden met een psycholoog over die ik trof tijdens het stappen.
Tja, ik ben ook wel eens dronkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe meer posts, hoe meer geld...quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien zijn een aantal fokkers wel betaalde overheidstrollen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |