Ik zie geen voordeel voor Oekraïne om beelden te verspreiden van dode Russische soldaten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Is idd wsl westerse propaganda om de geldschieters gemotiveerd te houden.
Vleesaanvallen zijn totaal overbodig met zulk artillerie overwicht.
Bij stadsgevechten kan ik begrijpen dat er troepen "op verkenning" gaan om vijanden te lokaliseren om ze daarna ook murw te beschieten.
Maar vleesaanvallen? Nee, bekt ntl lekker in de krant.
En nogmaals, Oekraine zou ons overstelpt hebben met beelden indien het echt zo was.
Daarom, bijna alles wat we voorgeschoteld krijgen is propaganda van de één of ander.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, die is er niet.
Eigen is die er nooit. Berichtgeving is altijd gekleurd.
Moraal van de vijand breken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie geen voordeel voor Oekraïne om beelden te verspreiden van dode Russische soldaten.
Doordat ze honderden dode collega's zien liggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat die juist worden opgezweept daardoor.
Behalve beeldenquote:
Om die Oekraïense fascisten die hun kameraden hebben vermoord een lesje te leren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Doordat ze honderden dode collega's zien liggen?
Ik zou maken dat ik weg kwam.
Waarom zouden ze daar gemotiveerd door raken?
Als je al je maatjes dood ziet liggen lijkt mij de kans op wraak niet zo hoopvol.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Om die Oekraïense fascisten die hun kameraden hebben vermoord een lesje te leren.
Je kijkt er met een westerse blik naar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je al je maatjes dood ziet liggen lijkt mij de kans op wraak niet zo hoopvol.
Maar kan zijn dat ik het verkeerd zie.
Klopt, dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kijkt er met een westerse blik naar.
Laatst nog een ingesealde pallet...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:15 schreef sp3c het volgende:
Het is niet alsof ze nooit beelden van dode Russen of gevechten waarbij Russen omkomen laten zien he
quote:Waarom zouden ze dat bij die human waves ineens te gevoelig vinden?
In het verhaal staat geen enkele backfire.quote:
Geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Laatst nog een ingesealde pallet...
[..]
In het filmpje wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het verhaal staat geen enkele backfire.
Ik ben wel benieuwd naar zijn motivatie om een pro Russische opvatting er op na te houden.
Tot het moment dat Rusland dat zelf beseft.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef QAnonn het volgende:
Biden declares in Finland that Putin has ‘already lost’ Ukraine war
Published July 13, 2023
Hoe lang moeten we nog wachten?
Boos? Totaal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tot het moment dat Rusland dat zelf beseft.
Kan nog wel even duren.
Tot die tijd kijken we naar boze filmpjes van Davids...
okquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wees blij, dat was een vreselijke foto.
Ik vind het wel lief van hem dat hij zoveel invloed aan Biden koppelt.quote:
Wel gek dat je dat gemist hebt.quote:
ik heb ook wel eens andere dingen te doen gek genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel gek dat je dat gemist hebt.
Hij is lange tijd onderwerp van gesprek geweest op nws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |