Ik vind dat wel een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
Gelijk aan het werk gezet, zo hoort hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eerste 40+ meet was gelijk in de organisatie
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
In Friesland.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar weer organiseert Nederland weer ESF.
Mag jij het regelen ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelenquote:Het Europese publiek zal het omarmen.. de Jury gaat het haten.
Dat wil Joost zelf,dus.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een dieptepunt.
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.quote:
Mooiquote:
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:
[..]
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelen
Of gewoon in Utrecht een tent opzetten, wat voor 2020 serieus een van de opties wasquote:
Ik zal het aan Chantal vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjes
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.
Een tent ook echt, en dan Co de Rood uitnodigenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of gewoon in Utrecht een tent opzetten, wat voor 2020 serieus een van de opties was
Europapa!!quote:
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'quote:
Mooi stukje tekstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'
Dat was vroeger toch ook op tvquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ondertussen begonnen Shogun aan het kijken, en nu schiet me te binnen dat ik dat boek gelezen heb in mijn jonge jaren. Leuk!
Misschien toch meer een film voor een avond met een goede focus.
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'
je herkent het een en anderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt... zou zo maar kunnen
Ik hou van dat soort verwijzingen, net een zoekplaatje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.
Joost werkt altijd samen met Tantu Beats. Dat hoor je ook. Dit is niet een beat waar hij daarna een tekstje op verzonnen heeft.
quote:Paella is een oorspronkelijk Valenciaans en typisch Spaans gerecht, dat oorspronkelijk uit de lagune van Albufera afkomstig is. Het bevat, afhankelijk van de regio, als hoofdingrediënten: rijst, zeevruchten als vis en schaaldieren, stukjes kip, konijn, tomatenbasis, garrofónes, snijbonen en saffraan.
Vanmorgen nog 4,1..... miljoen views, nu al bijna 4,5quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.
Joost werkt altijd samen met Tantu Beats. Dat hoor je ook. Dit is niet een beat waar hij daarna een tekstje op verzonnen heeft.
Voor gebruik wel ...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees niets over dat pannen horen te hangen
Klopt .. maar om eerlijk te zijn heb ik ook 1 van de LidLquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Beter voor dan tijdens gebruik, daar is over nagedacht
Ik had gegrilde paprika van de Lidl, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. maar om eerlijk te zijn heb ik ook 1 van de LidL
Joost hype!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 4,1..... miljoen views, nu al bijna 4,5
Ik denk dat ik het toch wel leuk vind
Deze trein is pas net vertrokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang nog voordat dat weer over is?
Shit, dan komt er nog een berg vertraging bij ookquote:
13 mei.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shit, dan komt er nog een berg vertraging bij ook
Wanneer zou die moeten aankomen?
Omdat drankquote:Op zondag 3 maart 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Waarom ben ik in a zondag mode terwijl het zaterdag is toch ?
F1 op zaterdag is wennen hequote:Op zondag 3 maart 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Nee is zondagquote:Op zondag 3 maart 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Ja vroeger was er weinig keuze dus pikten we allesquote:Op zondag 3 maart 2024 00:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is waar ook. Ik was het helemaal vergeten. Mooie serie.
Geen idee, maar volgens mij niet .. F5 af en toe op de Active topics ... Soms maak ik het laat en soms lig ik al in bed ,,, In bed post ik meestal weinig of nietquote:Op zondag 3 maart 2024 01:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tis 's nachts ook niet heel druk meer op FOK!?
Vrijdagavond/nacht was altijd wel druk, zaterdag op zondag valt wel een beetje tegen ja. In het weekend ook vroeg naar bed!quote:Op zondag 3 maart 2024 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij niet .. F5 af en toe op de Active topics ... Soms maak ik het laat en soms lig ik al in bed ,,, In bed post ik meestal weinig of niet
Klopt .. op een of andere manier was er een drang om minder te posten ..quote:Op zondag 3 maart 2024 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
Het is echt een stuk rustiger de laatste tijd.
Grote vriend, is iedereen weggepest, of gaat iedereen vroeg naar bed?quote:Op zondag 3 maart 2024 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
Het is echt een stuk rustiger de laatste tijd.
Heer BEA.quote:Op zondag 3 maart 2024 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Grote vriend, is iedereen weggepest, of gaat iedereen vroeg naar bed?
Het is FoK! wijt dus mijn persoonlijke issues staan er los vanquote:Op zondag 3 maart 2024 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Grote vriend, is iedereen weggepest, of gaat iedereen vroeg naar bed?
Niemand begon over jouw persoonlijke issues. Maar jij voelt je wel aangesproken daarover dus?quote:Op zondag 3 maart 2024 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is FoK! wijt dus mijn persoonlijke issues staan er los van
Baas!quote:Op zondag 3 maart 2024 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer BEA.![]()
Beetje van beide denk ik.
Mag sinds deze week weer hier posten.quote:
was je stout?quote:Op zondag 3 maart 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag sinds deze week weer hier posten.
Tsja,best wel.quote:
Goed je weer te zien!quote:Op zondag 3 maart 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag sinds deze week weer hier posten.
Dat viel me ook al op ... af en toe aardige muziekjes voor je gepostquote:Op zondag 3 maart 2024 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Goed je weer te zien!
Ik ben hier ook heel onregelmatig aanwezig.
Heer sly.quote:
Hoiii FFquote:Op zondag 3 maart 2024 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer sly.![]()
Nogal slecht luisteren.Is soms wel een dingetje bij mij.
Ja hoor,hier alles rustig.En in Huize sly?quote:Op zondag 3 maart 2024 02:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii FF. Who cares, ikke niet
![]()
Alles goed verder?
Heb je me wel getagd daarbij?quote:Op zondag 3 maart 2024 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ... af en toe aardige muziekjes voor je gepost
Mooi!! Je was erg lang weg. Alsof je Quincy Promes bentquote:Op zondag 3 maart 2024 02:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,hier alles rustig.En in Huize sly?
Boeie FF, fijn dat je er weer bent!quote:Op zondag 3 maart 2024 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer sly.![]()
Nogal slecht luisteren.Is soms wel een dingetje bij mij.
Quincy is al bijna ook weer terug.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!! Je was erg lang weg. Alsof je Quincy Promes bent. Zo erg was het nou allemaal ook weer niet, dacht ik.
Alles oké, thnks, heb wel ff wat in de airfryert, check je straks nog, mocht je antwoordennnnn!
Ja, haha, laten we daar hoop op houden.quote:
Betrokken bij een aanrijding in Dubai las ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, laten we daar hoop op houden.
Toch nog geen uitleveringsverzoek door NL gedaan (of loop ik achter?). Best apart, right?
Ja, las ik ook. Maar of er nu een verzoek ligt is niet duidelijk, dacht ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Betrokken bij een aanrijding in Dubai las ik.
De verenigde Arabische emiraten hebben een uitleveringsverdrag met Nederland. Hij is in Dubai aangehouden omdat hij zou zijn doorgereden na een ongeluk. Hij werd op de luchthaven tegengehouden.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, laten we daar hoop op houden.
Toch nog geen uitleveringsverzoek door NL gedaan (of loop ik achter?). Best apart, right?
Ja, dat is de informatie die ik ook gelezen had. Maar over die uitlevering zijn geen duidelijke berichten, so far..quote:Op zondag 3 maart 2024 02:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verenigde Arabische emiraten hebben een uitleveringsverdrag met Nederland. Hij is in Dubai aangehouden omdat hij zou zijn doorgereden na een ongeluk. Hij werd op de luchthaven tegengehouden.
Gaat natuurlijk helemaal niet om dat ongeluk, die man wordt aangehouden en uitgeleverd aan Nederland.
Z'n IQ zal wel ergens rond de 60 liggen. Dus wekt hier weinig verbazingquote:Op zondag 3 maart 2024 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Maar de arrogantie ook dat hij dacht even fijn in Dubai te kunnen gaan trainen.
Ik heb liever dat ze hem op straat pakken.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Heer Killem.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze hem op straat pakken.
My brother from another mother!quote:Op zondag 3 maart 2024 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Die zijn er vast ook wel.
Hey Baas.quote:
Ja joh, Taghi is daar ook opgepakt. Nederland neemt daar voor miljarden aan olie en gas af, In Dubai worden echt geen vragen gesteld hoor, het gaat alleen maar om geld. Die leveren met groot plezier een crimineel af aan zo'n grote klant.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik juich pas als hij hier tussen 4 muren zit (of tussen 6 planken ligt).quote:Op zondag 3 maart 2024 03:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, Taghi is daar ook opgepakt. Nederland neemt daar voor miljarden aan olie en gas af, In Dubai worden echt geen vragen gesteld hoor, het gaat alleen maar om geld. Die leveren met groot plezier een crimineel af aan zo'n grote klant.
Taghi idd,moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op zondag 3 maart 2024 03:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, Taghi is daar ook opgepakt. Nederland neemt daar voor miljarden aan olie en gas af, In Dubai worden echt geen vragen gesteld hoor, het gaat alleen maar om geld. Die leveren met groot plezier een crimineel af aan zo'n grote klant.
quote:Op zondag 3 maart 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik juich pas als hij hier tussen 4 muren zit (of tussen 6 planken ligt).
Morguh Pullup ik doe gezellig meequote:
quote:
Ja zo af en toe gebeurd datquote:
Die kijkt niet vriendelijk, wat is at voor vogeltje Pullup?quote:
Egyptian Nightjar (Caprimulgus aegyptius)quote:Op zondag 3 maart 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kijkt niet vriendelijk, wat is at voor vogeltje Pullup?
Ziet er gevaarlijk uit zoquote:Op zondag 3 maart 2024 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Egyptian Nightjar (Caprimulgus aegyptius)
Geen idee wat de Nederlandse naam is
Egyptische nachtzwaluw zegt googlequote:Op zondag 3 maart 2024 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Egyptian Nightjar (Caprimulgus aegyptius)
Geen idee wat de Nederlandse naam is
Ik heb ergens in Juni een tochtje met een gids van Natuurmonumenten. Dan hebben we een avondwandeling op zoek naar de nachtzwaluw. Ben heel benieuwd.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Het geluid van die nachtzwaluw
https://xeno-canto.org/412387
O wat leuk. Mijn fysio doet ook altijd dat soort tochtjes. Hij geniet er echt van en verteld er dan vol overgave overquote:Op zondag 3 maart 2024 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ergens in Juni een tochtje met een gids van Natuurmonumenten. Dan hebben we een avondwandeling op zoek naar de nachtzwaluw. Ben heel benieuwd.
Heerlijk is dat, mensen die zo'n passie hebben. Ik vind het altijd een genot om naar te luisteren.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk. Mijn fysio doet ook altijd dat soort tochtjes. Hij geniet er echt van en verteld er dan vol overgave over
hey youquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel 20 buitenlandse reactie video's zitten kijken over dat liedje.. de buitenlanders vinden het allemaal prachtig
Ja is het ook. Hij gaat ook altijd net de grens hier over om naar flamingo's te kijken en in Duitsland naar de reigers.quote:Op zondag 3 maart 2024 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, mensen die zo'n passie hebben. Ik vind het altijd een genot om naar te luisteren.
Ditquote:
Ja! Heb ik ook gedaan, de grens daar bij Duitsland die falmingos bedoel je toch? En idd op zoek naar de herten in de bronstijd!quote:Op zondag 3 maart 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Hij gaat ook altijd net de grens hier over om naar flamingo's te kijken en in Duitsland naar de reigers.
En naar de herten in de brons tijd
Mooi toch, de dag vrolijk beginnen is altijd fijnquote:Op zondag 3 maart 2024 07:59 schreef Prisha het volgende:
Beetje aan het teruglezen voor de veranderingik begin de dag met dat liedje, ben al helemaal vrolijk
Ja dat, Wat dat betreft is het wel jammer dat ik niet goed ter been benquote:Op zondag 3 maart 2024 08:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! Heb ik ook gedaan, de grens daar bij Duitsland die falmingos bedoel je toch? En idd op zoek naar de herten in de bronstijd!
Prachtig!
Dat lijkt me zo lastig Dot..vooral als er dingen zijn die je zo graag zou willen doen en dan weet je dat het moeilijk kanquote:Op zondag 3 maart 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat, Wat dat betreft is het wel jammer dat ik niet goed ter been ben
Hij gaat ook met die tochten mee op een bootje op de eilanden naar vogels kijken
Ach het is niet anders, ik heb veel voer in mijn tuin en geniet dan van de vogeltjes die daar komenquote:Op zondag 3 maart 2024 08:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig Dot..vooral als er dingen zijn die je zo graag zou willen doen en dan weet je dat het moeilijk kan
Elk nadeel heeft z'n voordeelquote:Op zondag 3 maart 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is niet anders, ik heb veel voer in mijn tuin en geniet dan van de vogeltjes die daar komen
Er zijn ook voordelen, ik hoef nooit lang te staan bij de kassa, kan er heerlijk bij blijven zitten
Ik had dit lievige geluid niet bij die vogel verwachtquote:Op zondag 3 maart 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Het geluid van die nachtzwaluw
https://xeno-canto.org/412387
Wat leukquote:Op zondag 3 maart 2024 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ergens in Juni een tochtje met een gids van Natuurmonumenten. Dan hebben we een avondwandeling op zoek naar de nachtzwaluw. Ben heel benieuwd.
En zo is hetquote:
Ik ook niet en hij is groter dan ik verwachtequote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had dit lievige geluid niet bij die vogel verwacht
Ja zin in.! Ik vind dat heerlijk, vooral als zo'n gids je er meer over kan vertellen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leukJij doet altijd van die leuke uitstapjes
Ja dat werkt altijd zo aanstekelijk qua enthousiasme, als iemand er zo gepassioneerd over isquote:Op zondag 3 maart 2024 08:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja zin in.! Ik vind dat heerlijk, vooral als zo'n gids je er meer over kan vertellen.
Ik heb ook binnenkort een vleermuizen nachtwandeling, met gids. Heerlijk! En wat ik eerder zei, ze vertellen er met zo'n passie over, dat alleen al is geweldig om naar te luisteren.
Ik kan je UI niet goed zien...wat is het?quote:Op zondag 3 maart 2024 08:29 schreef Aoibhin het volgende:
Op een eilandje voor de kust van Wales ooit mijn UI-vogel gezien. Dat was ook wel een mooi momentZe waren daar ook wel toeristen gewend, dus kwamen heel dichtbij
Een papegaaiduikerquote:Op zondag 3 maart 2024 08:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan je UI niet goed zien...wat is het?
ohhhh mooiquote:
That's the spiritquote:Op zondag 3 maart 2024 10:33 schreef D. het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met Europapa in mijn hoofd
Niks opgegeten intussen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef engine het volgende:
Vandaag in 13 potjes 10 watermeloenen gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Nee ik vind watermeloen niet lekkerquote:
Wat doe je dan met 10 potjesquote:
Geef dan maar door aan mijquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Komt vast omdat ik vannacht nog 20+ reactionvideos bekeken heb voor het slapen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef engine het volgende:
Vandaag in 13 potjes 10 watermeloenen gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen bananen vandaagquote:Op zondag 3 maart 2024 11:15 schreef Domnivoor het volgende:
Lelijke meloenenkop, geef me een banaan!
Er zit wel gedroogde appel in volgens mijquote:
ik ookquote:Op zondag 3 maart 2024 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2024 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus ook last van.quote:
quote:
Steeds als je denkt dat het niet triester kan .........quote:
Het verhaal is bizar, fascinerend, de decors zijn prachtig!quote:Poor Things
HD R 8.3 141 min
The incredible tale about the fantastical evolution of Bella Baxter, a young woman brought back to life by the brilliant and unorthodox scientist Dr. Godwin Baxter.
Wil die van de week nog eens in de bios gaan bekijken. Het werd me net afgeraden omdat ie te vreemd zou zijnquote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor diegene die van aparte films houden.
Zit nu iets fascinerends bizars te kijken:
Poor Things
HD R 8.3 141 min
The incredible tale about the fantastical evolution of Bella Baxter, a young woman brought back to life by the brilliant and unorthodox scientist Dr. Godwin Baxter.
Afgeraden? hmm. Het 'vergt" enig inlevingsvermogen en nieuwsgierigheid. maar denk dat jij dat wel hebtquote:Op zondag 3 maart 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Wil die van de week nog eens in de bios gaan bekijken. Het werd me net afgeraden omdat ie te vreemd zou zijn
Sushi is wel weer een goed idee voor vanavond.quote:
Ik denk ook wel dat het me gaat bevallen hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afgeraden? hmm. Het 'vergt" enig inlevingsvermogen en nieuwsgierigheid. maar denk dat jij dat wel hebt
De decors alleen al maken het de moeite waard.
Het is eigenlijk een jaren 20 film... die gemaakt is in 2024 .. of zoiets.
Wel eens een 'vuurval' gezien?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het me gaat bevallen hoor
Fraaiquote:Op zondag 3 maart 2024 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens een 'vuurval' gezien?
https://www.ad.nl/video/p(...)in-californie-430397
Haha zijn ze weer begonnen?quote:Op zondag 3 maart 2024 17:04 schreef chufi het volgende:
Ik post net het echte werk
chufi in 40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 15
Ben je mooi stom als je je daar als vrijwilliger voor opgeeft zegquote:
Ik keek dat vroeger veelquote:Op zondag 3 maart 2024 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je mooi stom als je je daar als vrijwilliger voor opgeeft zeg
Ook wel gekeken.quote:
Zo... was bijna 2enhalf uur.. maar afgekeken.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het me gaat bevallen hoor
Zit net te puzzelen maar ga dat pas de week na de volgende kunnen gaan zien vrees ikquote:Op zondag 3 maart 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo... was bijna 2enhalf uur.. maar afgekeken.![]()
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
Ik vroeg me wel af hoe ze zijn losgekomenquote:Op zondag 3 maart 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel gekeken.
Zouden ze nog vast zitten ?
Verwarmen...quote:Op zondag 3 maart 2024 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vroeg me wel af hoe ze zijn losgekomen
Die ene die er bijna vol met zijn smoel in kwam had echt mazzelquote:Op zondag 3 maart 2024 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vroeg me wel af hoe ze zijn losgekomen
Wächter der Galaxiequote:Op zondag 3 maart 2024 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Guardians of the Galay in het Duits is zo fout![]()
Beschützer der Galaxisquote:
Had even op IMDB gekeken en het commentaar was niet mals en het regende 1-en. Disgusting en mensen die het 10 minuten volhielden. Reden om te kijken dus.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor diegene die van aparte films houden.
Zit nu iets fascinerends bizars te kijken:
[..]
Het verhaal is bizar, fascinerend, de decors zijn prachtig!
quote:
Good morningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die waren rap jaquote:Op maandag 4 maart 2024 09:17 schreef Treehut362 het volgende:
Belgian Tornados claim back-to-back 4x400m gold | World Athletics Indoor...
Heb jij nog ergens dranghekken staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
@:lovely
[ afbeelding ]Je hebt het service binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best snel volgens mij..
Oh nou ben ik wel nieuwsgierig wat erin het bord lag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
We zijn gisteren naar Breda gereden, Ikea bezorgt geen servies, dat snap ik wel, dat komt nooit heel aanquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt het service binnenNog best snel volgens mij..
Oh nou ben ik wel nieuwsgierig wat erin het bord lag
Die hadden nog weer genoeg op voorraad? Dan wordt het doe zelf pakketquote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn gisteren naar Breda gereden, Ikea bezorgt geen servies, dat snap ik wel, dat komt nooit heel aan
Er lag rijst met een prutje van gehakt, spitskool en paprika op
Lekkere combi hoor, met flink wat kerrie en een wat ketjapquote:Op maandag 4 maart 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die hadden nog weer genoeg op voorraad? Dan wordt het doe zelf pakket
Dat heb ik al lang niet meer gegeten spitskool
Omnomnomquote:Op maandag 4 maart 2024 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkere combi hoor, met flink wat kerrie en een wat ketjap
Fatsoenlijk merk servies kopen?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn gisteren naar Breda gereden, Ikea bezorgt geen servies, dat snap ik wel, dat komt nooit heel aan
Ik heb een tijdje geleden leuk servies besteld, van Cookinglife, alles uitgepakt, ontdaan van stickers e.d. om daarna in de vaatwasser te zetten, bleken de borden niet te passen omdat de rand net te hoog wasquote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fatsoenlijk merk servies kopen?![]()
Dan komt het wel heel aan met pakketbezorging
Nou vraag het mij af, als je ziet hoe sommige postbezorgers om gaan met pakketjesquote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fatsoenlijk merk servies kopen?![]()
Dan komt het wel heel aan met pakketbezorging
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag rijst met een prutje van gehakt, spitskool en paprika op
Precies!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vraag het mij af, als je ziet hoe sommige postbezorgers om gaan met pakketjes
Anders kreeg ze haar vent niet mee naar de Ikea op zondag... snap dat nou!quote:
Das gewoon klote als het niet past idd.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden leuk servies besteld, van Cookinglife, alles uitgepakt, ontdaan van stickers e.d. om daarna in de vaatwasser te zetten, bleken de borden niet te passen omdat de rand net te hoog was![]()
Ik vind deze blauwe kleur leuk en voor een leuke prijs, dus als ik het zat ben hoef ik me niet zo schuldig te voelen.
T is bij mij, in 3 zendingen, allemaal heel aangekomenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vraag het mij af, als je ziet hoe sommige postbezorgers om gaan met pakketjes
Ja toch kan je er ook een mooi uitje makenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies!
Ik haal mijn porselein, glaswerk en marmeren beelden ook liever zelf op.
Nou dat is dan mooi..quote:Op maandag 4 maart 2024 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon klote als het niet past idd.
[..]
T is bij mij, in 3 zendingen, allemaal heel aangekomen
Toen moest alles weer terug in dezelfde doos, wat een gedoe.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon klote als het niet past idd.
[..]
T is bij mij, in 3 zendingen, allemaal heel aangekomen
Uw pakketje ligt onder de deurmatquote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies!
Ik haal mijn porselein, glaswerk en marmeren beelden ook liever zelf op.
Dan is het onhandig ja,quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen moest alles weer terug in dezelfde doos, wat een gedoe.
Foto van je servies!
Die eerste vind ik leuk !quote:Op maandag 4 maart 2024 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het onhandig ja,
ik heb hier wat uit:
https://www.villeroy-boch.nl/shop/collecties/organic.html
en hier uit:
https://www.villeroy-boch(...)anufacture-rock.html
Dit is wel chique ja, Villeroy en Bochquote:Op maandag 4 maart 2024 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het onhandig ja,
ik heb hier wat uit:
https://www.villeroy-boch.nl/shop/collecties/organic.html
en hier uit:
https://www.villeroy-boch(...)anufacture-rock.html
Smaken verschillen, dus primaquote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die eerste vind ik leuk !![]()
Die tweede wat minder
Die 1e serie die ik link lijkt ook wel iets op het bord dat jij laat zienquote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel chique ja, Villeroy en Boch![]()
4 borden kost ongeveer net zoveel als mijn hele Ikea servies
Deze bedoel jequote:Op maandag 4 maart 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger toen borden nog gewoon rond waren, motiefje aan de rand.
Deze pluizebolletjesquote:Op maandag 4 maart 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik reed daarnet naar huis, en zag eerst een witte zwaan.. toen een witte reiger... en zelfs nog een witte eend.
Redelijk grote beesten ... ok de eend wat minder..maar.,..
Ik ging me daardoor afvagen... zijn er ook witte kleine vogeltjes? Zeg maar alla mus, spreeuw, zingend en vliegend..
Dacht.. dat ga ik eens ff aan @:pullup vragen!
Vond zelf deze, maar dat blijkt een afwijking, een "albino" zeg maar...
[ afbeelding ]
Mjah, er zijn methoden voor zulk soort mensenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oef ik ben van die klote antibiotica af.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen gebruikte kleding.SPOILER: BBCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.thredup.com/resale
etc.
[ Bericht 7% gewijzigd door Treehut362 op 05-03-2024 09:02:06 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Niet liefquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:21 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)sterdam-omvergereden
Lomperik
Oh dat klinkt weer niet goed danquote:
Ja vraag me af hoe hij hem uberhaupt te pakken heeft gekregenquote:
Krab lag vast te slapen toenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja vraag me af hoe hij hem uberhaupt te pakken heeft gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |