Ik vind dat wel een dieptepunt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
Gelijk aan het werk gezet, zo hoort hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eerste 40+ meet was gelijk in de organisatie
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Onze Joost mag nog even blijven.
In Friesland.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar weer organiseert Nederland weer ESF.
Mag jij het regelen ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelenquote:Het Europese publiek zal het omarmen.. de Jury gaat het haten.
Dat wil Joost zelf,dus.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een dieptepunt.
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.quote:
Mooiquote:
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar dan wel een aandeel in, vind het jammer dat ik het gemist heb, want het schijnt echt een heel spektakel te zijn geweest.
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde een reactie vandaag op ht nummer:
[..]
En ergens.... zie ik wel wat ze daar bedoelen
Of gewoon in Utrecht een tent opzetten, wat voor 2020 serieus een van de opties wasquote:
Ik zal het aan Chantal vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht het zover komen regel je daar gewoon een 40+ meet met kaartjes
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hecht nooit zo veel waarde aan dat soort voorspellingen, go with the flow.
Een tent ook echt, en dan Co de Rood uitnodigenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of gewoon in Utrecht een tent opzetten, wat voor 2020 serieus een van de opties was
Europapa!!quote:
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'quote:
Mooi stukje tekstquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'
Dat was vroeger toch ook op tvquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ondertussen begonnen Shogun aan het kijken, en nu schiet me te binnen dat ik dat boek gelezen heb in mijn jonge jaren. Leuk!
Misschien toch meer een film voor een avond met een goede focus.
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'En waarom had ik geen horloge toen ik nog de tijd had'
je herkent het een en anderquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt... zou zo maar kunnen
Ik hou van dat soort verwijzingen, net een zoekplaatje.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.
Joost werkt altijd samen met Tantu Beats. Dat hoor je ook. Dit is niet een beat waar hij daarna een tekstje op verzonnen heeft.
quote:Paella is een oorspronkelijk Valenciaans en typisch Spaans gerecht, dat oorspronkelijk uit de lagune van Albufera afkomstig is. Het bevat, afhankelijk van de regio, als hoofdingrediënten: rijst, zeevruchten als vis en schaaldieren, stukjes kip, konijn, tomatenbasis, garrofónes, snijbonen en saffraan.
Vanmorgen nog 4,1..... miljoen views, nu al bijna 4,5quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het hele nummer zit vol met verwijzingen naar van alles en nog wat. Zowel in de clip, de tekst als de beats.
Joost werkt altijd samen met Tantu Beats. Dat hoor je ook. Dit is niet een beat waar hij daarna een tekstje op verzonnen heeft.
Voor gebruik wel ...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees niets over dat pannen horen te hangen
Klopt .. maar om eerlijk te zijn heb ik ook 1 van de LidLquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Beter voor dan tijdens gebruik, daar is over nagedacht
Ik had gegrilde paprika van de Lidl, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. maar om eerlijk te zijn heb ik ook 1 van de LidL
Joost hype!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
Vanmorgen nog 4,1..... miljoen views, nu al bijna 4,5
Ik denk dat ik het toch wel leuk vind
Deze trein is pas net vertrokkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe lang nog voordat dat weer over is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |