ach als je met je pruim op tafel kanquote:
Ja heel inconsequent. Zo blijven ze nooit uit bed.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar het is wel meten met 2 maten want vanmiddag lach bijna de hele hut te tukken
Dat schrikken van Ashley bedoelde ik eerder. Ik vind dat een stukje oprechtheid...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang, maar ash schrok echt en Karen maar stom lachn
Maarja, wat moet je doen de hele dag?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:38 schreef MacDeMarco het volgende:
BB mag ook wel boetes geven voor uren op de bank hangen met een kleedje
Ach de FEBO krijgt zelf ook hulpquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef Hunter het volgende:
Het coaching bedrijf
https://mindworkbroadcasting.com/portfolio/
ja idd maar niet in bed denk dat dat verschil isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar het is wel meten met 2 maten want vanmiddag lach bijna de hele hut te tukken
Bezopen! De plakjes salami moesten geteld wordenquote:
Niet in bed.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja dat was zeker niet gespeeldquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat schrikken van Ashley bedoelde ik eerder. Ik vind dat een stukje oprechtheid...
uhuquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano is zenuwachtiger dan de mensen op de bank
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:41 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! Sabeau als populairste!!!
Krijg een hartverzakkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hij raakt 1 van zijn maatjes kwijt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano is zenuwachtiger dan de mensen op de bank
Andy Warhol.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef odie22 het volgende:
oh de vader en moeder van jimmy zijn er ook
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef BB-King het volgende:
Jimmy's vader en zijn moeder zitten er zo te zien.
ja en niet eens wat gevraagd aan pap en vriendinquote:
Nee joh...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:44 schreef odie22 het volgende:
oh de vader en moeder van jimmy zijn er ook
Dat had ik dan eerder de titel "Minst walgelijke" gegevenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:42 schreef Ireth het volgende:
Ik sweer, jimmy als populairste waardoor Dilano denkt "dat was mijn plek, dus dan was ik de populairste geweest!!"
ty en chou gaan gewoon viezevozelen in de deurquote:
Ja precies dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb wel medelijden met Geraldine en Tatyana die zitten straks met sabeau
BB doet het ook expres om haar te pesten!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou BB, gooi maar een paar dozen tissues in de voorraadkamer, want dat wordt straks één groot tranendal met Ronahi.
Ne ze krijgen een eigen hok in de deurquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ty en chou gaan gewoon viezevozelen in de deur
1,2,3 dramaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:47 schreef B00STER het volgende:
Ik blijf ie draaideur niet helemaal begrijpen... het lijkt of hij uit 3 vakken bestaat maar ook tegelijk uit 5. Of drink ik gewoon teveel?
Sonja zit ook nog nog ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:47 schreef B00STER het volgende:
Ik blijf ie draaideur niet helemaal begrijpen... het lijkt of hij uit 3 vakken bestaat maar ook tegelijk uit 5. Of drink ik gewoon teveel?
Randy is ook een verkapte travestietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
vroeg Randy nu weer om dat Jasje van Jimmy??
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 Zet de confettikanonen klaar
quote:
Ik begreep in eerste instantie niet wat ze aan het doen warenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk... Ja, Ja en Ja
Rocken, denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Even de schmink bijwerken
Randy gaat koken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begreep in eerste instantie niet wat ze aan het doen waren
En een defribilator voor Dilanoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Staat de koffie met cake al klaar in de voorraadkamer
1 flesje wijn voor een feest, wel eerlijk verdelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
toeter en confettiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Die gaat zeggen dat hij liever zelf was weg gegaanquote:
Glenn: Alice; Tyron; Randy en Ronahi zullen ook niet helemaal blij zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
joh iedereen is blij dat soebaroe weg gaat zo, behalve dilano dan
tijd voor feest
Dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
moeder sabeau kijkt ook ietwat psycho
@enginequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef mazaru het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die hoopt dat Sabo blijft?
moeder jimquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
wie is die mevrouw met dat vele haar?![]()
De moeder van Jimmyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ja natuurlijk, dan gebeurt er tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef mazaru het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die hoopt dat Sabo blijft?
Ja lijkt mij wel een geschikte man, moeder een beetje stugquote:
Vriendin van Jimmyquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:55 schreef Kissingbird het volgende:
jij bent snel hahaquote:
Vind het ook wel jammer.quote:
Nou liever nu een uit het leger van de generaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef Lrod01 het volgende:
Doei, opgeruimd staat netjes. Ro of Randy next
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zolang het niet Tom of Karen isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou liever nu een uit het leger van de generaal
vind je het gekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef kiki2024 het volgende:
Ik vind de presentatrices een beetje afstandelijk naar haar
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoveel meer rust met haar zelf en acceptatie gevonden
Je mag er zijn
En Glenn en Alice niet, blijven er niet veel overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zolang het niet Tom of Karen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |