Haha ja, dat mag je best stellenquote:
Het venijn zat hem absoluut niet in de staart, de laatste drie of vier gevechten waren niet best maar daarvoor topquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef THEFXR het volgende:
kan mij wel een paar Ko's herinneren weet alleen niet wie. op naar 299
Terugkijkende naar Oliveira - Sopaj had de handdoek in de ring moeten worden gegooid in het begin van de derde ronde, slaat nergens op om een gast van 23 zo de tyfus in te laten slaan terwijl hij volledig de weg kwijt was aan het einde van de tweede rondequote:Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Marc Goddard, held en de allerbeste scheidsrechter.![]()
Wat ben je een smerige pauper trainer als je je vechter laat doorvechten en niet denkt om zijn of haar veiligheid. Vergelijk dit eens met iemand als Trevor Wittman bij Nate Marquardt. Dan ben je pas een goede trainer. Slijmerig kutvolk die corner van Gaziev.
Eerder ook bij Sopaj die had na ronde 2 gestopt kunnen worden en anders tijdens ronde 3.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Marc Goddard, held en de allerbeste scheidsrechter.![]()
Wat ben je een smerige pauper trainer als je je vechter laat doorvechten en niet denkt om zijn of haar veiligheid. Vergelijk dit eens met iemand als Trevor Wittman bij Nate Marquardt. Dan ben je pas een goede trainer. Slijmerig kutvolk die corner van Gaziev.
Denk het ook maar het wordt wel lastig. Chito is niet alleen nog nooit gefinisht maar heeft zelfs nog nooit een knockdown tegen gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:53 schreef TonyMalony het volgende:
Hyped voor het event van vanavond! Ik denk dat het hele linkerrijtje de winst pakt. O'Malley heeft 4 jaar geleden voor het laatst tegen Chito gevochten. Van de twee is O'Malley het meest gegroeid als vechter, denk ik. Dus als Chito niet weer een zenuw raakt zie ik O'Malley z'n titel verdedigen!
Sean O’Malley vs. Marlon Veraquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:26 schreef Nober het volgende:
Sean O’Malley vs. Marlon Vera
Dustin Poirier vs. Benoit Saint Denis
Kevin Holland vs. Michael Page
Gilbert Burns vs. Jack Della Maddalena
Petr Yan vs. Song Yadong
18 seconden, lang gevecht voor zijn doen maar hij gleed dan ook uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Denk het ook maar het wordt wel lastig. Chito is niet alleen nog nooit gefinisht maar heeft zelfs nog nooit een knockdown tegen gehad
Buiten alle overduidelijk zieke potten ben ik ook wel benieuwd naar Despaigne, grootste reach ooit in de UFC
Die finish van Blaydes en Maddalena waren fantastisch en Page's debuut met die walkout erbij. Poirier vs. BSD, Pereira levert ook weer inclusief breakdance. Olympisch bronze Despaigne ook interessant voor HW. Almabayev en Phillips ook dominant.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:26 schreef THEFXR het volgende:
matige kaart met weinig finishes,
op naar UFC 300
Cody Godquote:Op zondag 10 maart 2024 12:26 schreef THEFXR het volgende:
matige kaart met weinig finishes,
op naar UFC 300
Wel z'n ouders gered.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 17:38 schreef THEFXR het volgende:
Mark Coleman is fighting for his lfe.
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.mmafighting.c(...)ents-from-house-firequote:UFC legend Mark Coleman remains hospitalized after rescuing his parents from a tragic house fire early Tuesday morning in his childhood home near Toledo, Ohio.
Coleman, 59, was airlifted from the scene after pulling his mother and father out of the house, and then suffering smoke inhalation after rushing back in a third time to save his dog. Members from seven different fire departments responded to the scene after the fire reportedly broke out in the kitchen of the home, although the cause of the blaze has not yet been revealed.
Coleman’s longtime friend and fellow former UFC fighter Wes Sims provided an update on him via Facebook on Tuesday.
“I’m a very firm believer in the power of prayer,” Sims wrote. “I sent family and some friends a few pictures of Mark Coleman’s current condition. I know Mark, if he could talk he’d say ‘film this s***, Wes, we are going viral!’
“Mark’s parents’ house burnt down last night. Mark saved both [his parents] and went back for Hammer, his dog. He was life flighted to Toledo and is currently intubated and sedated. I swear to God he’s one of the toughest individuals ever created, been through so much a movie at this point could not give his life’s work justice!”
Local authorities haven’t made any further statements regarding the fire, aside from the house being called a total loss after crews were able to extinguish the flames.
Erceg kan zomaar een Stricklandje doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:11 schreef FundsAreSafu het volgende:
Die hele UFC 301 kaart is een grap
quote:UFC has reached a settlement agreement for a pair of antitrust lawsuits that will no longer go to trial.
On Wednesday, TKO Group Holdings — the parent company to the UFC — filed a disclosure with the Securities and Exchange Commission revealing that the organization had settled with the aggrieved parties in two separate lawsuits, with the company agreeing to pay out $335 million.
The settlement was reached this past Wednesday, according to the filing. The statement issued to the SEC is listed below.
The plaintiffs in the first class action suit, Le et al. vs. Zuffa, numbered about 1,200 fighters. Experts estimated potential damages they suffered to be between $894 million and $1.6 billion, though a trial would have determined the final number.
The settlement comes after Judge Richard Boulware issued an order on Wednesday delaying the start of the upcoming trial, which was scheduled to begin on April 15. Boulware made it clear in a previous hearing that he would not postpone the start date again unless the parties involved in the case reached a resolution.
The plaintiffs in the case — from two separate lawsuits led by fighters such as Cung Le, Nate Quarry and Kajan Johnson — were in private mediation with the UFC about a potential resolution. Now, it’s confirmed that the two sides reached a settlement that will prevent the antitrust lawsuit from ever going to trial.
The Mixed Martial Arts Fighters Association, fronted by Rob Maysey, one of the attorneys representing the fighters in Le et al. vs. Zuffa, released a brief statement on the settlement.
The initial antitrust lawsuit was filed all the way back in 2014, with the fighters alleging UFC engaged “in a scheme to acquire and maintain monopsony power in the market for elite professional MMA fighter services.” The fighters claimed UFC achieved that goal through three key elements: exclusive contracts, coercion, and acquisitions that eliminated potential competitors.
TKO Group Holdings previously addressed the lawsuit as the trial date grew closer while also acknowledging that talks continued about a potential resolution.
“As we’ve always said, and this is our consistent message since we started talking about this case publicly, we believe strongly that the facts and the law are on our side, and we look forward, in terms of timing, to making our arguments to a jury at trial,” TKO chief financial officer Andrew Schleimer said during a financial call in February.
“But as is typical in a case like this, we’ve been engaged in private mediation simultaneously with our trial preparation. That’s what we’re prepared to comment on at this time.”
With a settlement reached, judge Boulware will need to sign off on the settlement agreement. If confirmed, there will be no trial, and both of the antitrust lawsuits will close out.
https://www.mmafighting.c(...)-pay-out-335-million
quote:The UFC antitrust case has been settled and we have an explainer of the most important points to consider.
Earlier today, it was announced that the Plaintiffs (the fighters) in both UFC antitrust cases have reached a settlement with the Defendant (UFC/Zuffa) in the amount of $335M—an figure that will end up being tax deductible for the UFC. No further details were released other than a 50 day suspension of the case (to approve the settlement) and an order for both parties to file a status report on or before May 1, 2024.
We break down some important factors that will come into play as the final stages of this case get resolved. The episode is brief, but answers the following questions:
•How many fighters are represented in the Le v Zuffa case?
•How many fighters are represented in the Johnson v Zuffa case?
•How many fighters from each of the cases will be eligible for settlements?
•How the $335M amount may have been reached
•Method that fighters will likely get paid
•Method attorneys will likely get paid
•Possibility of contractual changes
•Why class waivers are such a big deal
•Would other promoters be able to pick up the mantle and file suit against the UFC?
•Would there be reasons why they shouldn’t?
The Hey Not the Face! Podcast is an independent publication. Please subscribe to keep up with our best work and learn ho
Podcast:
https://heynottheface.sub(...)t-not-know-about-the
op zich mooi dat er nu een einde komt aan een lange rechtszaak en dat vechters gecompenseerd worden, al weet ik niet op welk bedrag ze waren uitgekomen na een rechtszaak.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
UFC reaches settlement to close out antitrust lawsuits, promotion agrees to pay out $335 million
[..]
18/3quote:A featherweight bout between Billy Quarantillo and Gabriel Miranda was expected to take place at the event. However, Miranda was replaced by Youssef Zalal for unknown reasons.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-march-23-2024quote:A bantamweight bout between Cody Gibson and Davey Grant was expected to take place at the event. However, Grant withdrew due to injury and was replaced by former LFA Bantamweight Champion Miles Johns
Errens lijkt me een prima jongen, hij moet zich alleen eens niet zoveel bezig houden met z’n act richting ring, bij weging etc. Beetje een (nep) showtje wat hij opvoert. Kan nog altijd, maar zorg eerst eens dat je wint.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:40 schreef Nober het volgende:
Facts you might not know about the UFC antitrust case settlement
[..]
quote:De vechtsportbond UFC heeft aangekondigd de Braziliaan Igor Severino uit de bond te verwijderen. Hij ging bij zijn debuut in een UFC-vechtgala in Las Vegas over de schreef door in de arm van zijn tegenstander, zijn landgenoot Andre Lima, te bijten. De scheidsrechter diskwalificeerde Severino onmiddellijk.
In de tweede ronde van het kooigevecht schreeuwde Lima het ineens uit van de pijn. Hij stak even later zijn arm omhoog om de afdruk van de beet te laten zien. "We waren goed aan het vechten, en op een gegeven moment besloot hij om de een of andere reden mij te bijten. Ik voelde een scherpe pijn", vertelde Lima aan verslaggevers na het gevecht.
Op deze beelden is het bijtincident te zien, en ook de gevolgen van de beet.
Voorzitter Dana White van de UFC liet vrij snel na het gevecht weten dat Severino niet meer welkom is bij de bond in de zogeheten mixed martial arts. "Als je gefrustreerd raakt en uit het gevecht wilt, zijn er genoeg manieren om dat te doen, maar het ergste wat je kunt doen is je tegenstander bijten", zei White, die de winstbonus voor Lima verdubbelde naar 50.000 dollar.
Andre Lima liet de beet van zijn landgenoot meteen vereeuwigen: hij heeft een tattoo laten zetten.
Fight of the night is toch ook flink wat geld? Overwinning is hoeveel euro, weet iemand dat?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fight of the Night ook, kon 'ie wel goed gebruiken.
FotK, performance bonus is altijd 50K, overwinning is nog een keer je show money, verschilt per vechter.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fight of the night is toch ook flink wat geld? Overwinning is hoeveel euro, weet iemand dat?
50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fight of the night is toch ook flink wat geld? Overwinning is hoeveel euro, weet iemand dat?
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
50k inderdaad. De meme op Reddit is dat je een Venum-coupon krijgt als je wint. Maar minimum-loon is 10k/10k volgens mij (to show/to win), denk dat Errens daar niet heel veel boven zit eerlijk gezegd.
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.
Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?
Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker voor ‘m. Kan hij sowieso mee verder.
Hoe zit dat eigenlijk bij de UFC. Errens heeft zich omringd met mensen uit zijn eigen omgeving. Onder andere van mensen van de vechtsportschool waar hij is opgegroeid, fysio uit de buurt etc. Helemaal prima. Maar als je net die stap wil maken naar de top, hoe doen de meeste UFC vechters dat dan. Met mensen uit hun omgeving of met professionals met ervaring in de UFC?
Ik zie Errens namelijk in de drie UFC potten van ‘m keuzes maken waarvan ik als noob denk: daar mag wel aan geschaafd worden. De vraag is of de jongens (vrienden van ‘m) in zijn omgeving net dat beetje kunnen bewerkstelligen wat nodig is.
De kosten zijn of een vast bedrag of een percentage van je inkomsten. Het is dan ook raadzaam om goed management in te huren, die ervaring met de UFC hebben.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat is precies het lastige, beloningen aan de onderkant liggen erg laag, UFC is een keiharde kapitalistische organisatie. Makkelijkst is een Amerikaanse gym joinen, zijn wel programma's voor. Dit is bijvoorbeeld bij een grote gym waar o.a. Rozenstruik ook bij zit: https://americantopteam.com/performance-training/. Maar zijn ook kosten aan verbonden, geen idee hoe dat in elkaar zit.
Sowieso moet je dan in je eigen levensonderhoud voorzien, die kosten liggen natuurlijk vrij hoog in bijv. Florida. Dus hij heeft ofwel persoonlijke sponsors nodig (lastige is alleen dat hij die bijvoorbeeld niet op z'n fight kit mag afbeelden), ofwel hij moet heel snel naam maken en een verbeterd contract tekenen.
Totaal oninteressant persoon vind ik. Leuk dat er een Nederlander meespeelt, maar ik heb nog niet zoiets van oh hem moet ik gaan volgen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Errens lijkt me een prima jongen, hij moet zich alleen eens niet zoveel bezig houden met z’n act richting ring, bij weging etc. Beetje een (nep) showtje wat hij opvoert. Kan nog altijd, maar zorg eerst eens dat je wint.
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?quote:Op maandag 25 maart 2024 09:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sommige gaan naar een andere gym in NL (zelden) Cees ging bijvb naar Miami verhuizen om in Boca Raton te trainingen met de blackzillians. sommige van NL gingen mee, soms huurde hij andere vechters in voor een bepaald gevecht.
Denk dat Erens daarvoor niet het geld heeft om dit binnenkort te doen.
bij Bertjequote:Op maandag 25 maart 2024 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar zat Mousasi eigenlijk? Die bleef toch ook gewoon met z'n Nederlandse gym?
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-march-30-2024quote:A featherweight bout between Nate Landwehr and Pat Sabatini was expected to take place at the event. However, Sabatini withdrew for unknown reasons and was replaced by Jamall Emmers.
Mousasi traint op meerdere plekken.quote:
Klopt inderdaad, Nederlandse vechters maken vaak uitstapjes naar andere gyms binnen NL.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Mousasi traint op meerdere plekken.
In Leiden en Amsterdam dacht ik.
Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.
Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Chimaev mag USA niet in bevestigd!!!11!1!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en voor UFC 300 kon hij het niet voor elkaar krijgen
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondesquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
Whittaker Khamzat, godverdegodver wat een prachtpartij. Ik geef 'm aan Whittaker als ie de eerste ronde overleefd, maar ik hoop ook echt dat ie wint aangezien ie één van m'n favorieten is.
Jarno Errens effe bekeken bij Vechtersbazen podcast, maar dat is eigenlijk ook echt wel een hele prima kerel.
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondes
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.
Wel echt een geweldig gevecht hoor. Net even Khamzat tegen Burns opnieuw gekeken en lijkt me niet dat Khamzat Whittaker makkelijk naar de grond kan krijgen. Ja, Whittaker moet dit gewoon winnen met 49 - 46 of tko latere rondes. Gun het hem echt ook. Khamzat vind ik maar een lul.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.
Wat een grap was dat, gewoon een vinger in ieder oog en dan iemand neerslaan en een TKO krijgen. Werd dan nog wel omgezet in een beslissing maar had gewoon een NC of diskwalificatie moeten zijn aangezien het de vijfde keer ofzo al wasquote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
wmma weer een dec![]()
Brookliyn Wren best body in the UFC
Als het niet via doping kan dan maar zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
Ik kijk het niet meer. Waardoor je bij het wegen geen idee hebt wie dat in de thumbnail zijn.quote:wmma weer een dec
Kwestie van smaak. Die meiden blijven sowieso veels te lang zitten.quote:Brookliyn Wren best body in the UFC
Heb nog met germaine getraindquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Mousasi traint op meerdere plekken.
In Leiden en Amsterdam dacht ik.
Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.
Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:44 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Moest even denken door de initialen maar ik denk Page vs. Thompson?
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Hollandquote:Op donderdag 4 april 2024 00:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.
Al jaren had ik deze matchup in mijn gedachten, vooral wanneer ik de gevechten van Thompson zag, moest ik aan Page denken en andersom ook met gevechten van Page.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-april-06-2024quote:Alateng Heili was expected to face Victor Hugo in a bantamweight bout at the event. However, Alateng pulled out due to illness on fight week and promotional newcomer Pedro Falcão stepped in as a replacement on three days' notice.
Als ze nog net zo goed is als in 2020 is ze ook de beste in deze divisiequote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Germaine heeft zo'n groot ego, alsof ze de beste is... Ze wil gelijk voor een title shot na de potentiële winst.
Kan ze al een takedown stoppen?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Germaine heeft zo'n groot ego, alsof ze de beste is... Ze wil gelijk voor een title shot na de potentiële winst.
als ex champ niet vreemdquote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
oktober 2020 en mamma geworden, ja er zit ringrust op en 39 jaar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe lang is ze er uit geweest?
en dan heb je nog Michel Pereira, hij vecht nu op middleweight, maar soms ook op welterweight.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Holland
Had Germaine (ondanks WMMA) toch wel op de main verwacht als voormalig kampioen en nu ook nog waarschijnlijk tot de top behorend.quote:
Is geen grote naamquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had Germaine (ondanks WMMA) toch wel op de main verwacht als voormalig kampioen en nu ook nog waarschijnlijk tot de top behorend.
Neequote:
Zeker, wat goede kickboks- en clinchmomenten. Denk dat ze nog wel beter kan dan dit, alleen haar wens om voor de titel te vechten was iets te optimistisch. Takedown defense en grondwerk verbeteren zou mooi zijn maar dat gaat niet gebeuren ben ik bangquote:Op zondag 7 april 2024 08:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor 39 jaar, mamma en 4 jaar ringrust, deed ze het best goed.
Terwijl op beelden te zien is dat ze elkaar omhelsden en high hives gaven bij het afscheid aldus Jones.quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef THEFXR het volgende:
sorry, ik liep vooruit op de zaken![]()
![]()
![]()
Jones nu wel opgepakt
https://news.sky.com/stor(...)oping-agent-13109913
die probeerden daar levend weg te komen door maar aardig te doen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Terwijl op beelden te zien is dat ze elkaar omhelsden en high hives gaven bij het afscheid aldus Jones.
Ook dat detail [/quote]Ms Martinez said Mr Romero looked frightened and pale when he returned from collecting the urine sample[quote] waardoor iedereen nu denkt dat hij die Romero heeft laten pissen voor hemquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
Jones nu wel opgepakt
Dat konden we gelijk ook al wel raden.quote:Op zondag 7 april 2024 09:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
alleen haar wens om voor de titel te vechten was iets te optimistisch.
Teflon Jon, heeft dure advocaten die hem al jaren uit de bak houden.quote:Op zondag 7 april 2024 21:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zou mooi zijn als Sjon precies lang genoeg de gevangenis in moet dat het zelfs voor Dana onhoudbaar wordt om hem aan te houden als champ
Stop eens met je desinformatie!quote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
Jones nu wel opgepakt
quote:Hello everyone,
I wanted to address some misinformation that has been circulating this morning . I woke up to false reports that I had been arrested . I have not been arrested. In fact, I am currently in Texas with my daughters at a volleyball tournament.
I must admit, it's disappointing to have to clarify these things again , but I understand that I may be an easy target given some of my past issues. it's important to set the record straight and make sure the truth is told .
I was recently visited by testers while I was celebrating a birthday and taking a nap. Upon waking up, I was caught off guard by the unprofessionalism and protocol by one of the testers which caused frustration leading me to use some profanity I regret. However, I want to emphasize that at no point did I threaten , get in anyone's face , raise my voice to anyone or engage in any form of assault.
It's unfortunate that false news has been spread without proper fact-checking. I want to assure you that I will vigorously defend myself against these baseless accusations. The truth is, the incident simply did not occur.
Jon has been hacked!quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Stop eens met je desinformatie!
[..]
[ x ]
quote:Op zondag 7 april 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Stop eens met je desinformatie!
[..]
[ x ]
Juridisch gezien opgepakt, praktisch gezien nietquote:Jones was issued a summons to appear in court based on allegations of assault and interfering with communications. The summons doubled as his arrest, and it doesn't appear Jones was taken into custody or booked.
Mijn voorspelling.quote:Op dinsdag 9 april 2024 02:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Alex Pereira (c) vs. Jamahal Hill
Zhang Weili (c) vs. Yan Xiaonan
Justin Gaethje vs. Max Holloway
Charles Oliveira vs. Arman Tsarukyan
Jiří Procházka vs. Aleksandar Rakić
Calvin Kattar vs. Aljamain Sterling
Holly Holm vs. Kayla Harrison
Nu al cte?quote:
quote:
Bisping zorgde er al eens voor dat een gevecht van Max niet doorging nav een interview tijdens fight week (UFC 226).quote:
Echt? Zijn kickbokstechniek is ZO goed, die kerel heeft echt bommen in zijn klauwen, niet normaal! ;D Ik kan er wel van genieten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:41 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Pereira maar niks ofzo. Ben niet fan van hem. Hij oogt ook langzaam. Mja, hij wint wel alles natuurlijk.
Zo oogt hij op mij.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:09 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Echt? Zijn kickbokstechniek is ZO goed, die kerel heeft echt bommen in zijn klauwen, niet normaal! ;D Ik kan er wel van genieten.
quote:Op maandag 8 april 2024 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
Zin in 300 hoor.![]()
Vooral ook benieuwd naar Kayla Harrison.
quote:The MMA Hour crew and special guests Demetrious Johnson, Eric Nicksick and Tim Simpson as they preview Saturday’s massive UFC 300 event live from Las Vegas.
quote:Watch the UFC 300: Pre-Fight Press Conference live on Thursday at 5pm ET / 2pm PT featuring the entire fight card!
Pereira (c), Hill, Zhang (c), Yan, Gaethje, Holloway, Oliveira, Tsarukyan, Nickal, Brundage, Procházka, Rakić, Kattar, Sterling, Holm, Harrison, Yusuff, Lopes, Turner, Moicano, Andrade, Rodríguez, Green, Miller, Figueiredo, Garbrandt
denk de weigh in met vijf ringgirlsquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:04 schreef Nober het volgende:
Iedereen op gewicht.
Main card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(205) Alex Pereira vs. Jamahal Hill (205)
(115) Zhang Weili vs. Yan Xiaonan (115)
(156) Justin Gaethje vs. Max Holloway (156)
(156) Charles Oliveira vs. Arman Tsarukyan (156)
(186) Bo Nickal vs. Cody Brundage (186)
Prelims (ESPN/ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
(206) Jiri Prochazka vs. Aleksandar Rakic (206)
(145.5) Calvin Kattar vs. Aljamain Sterling (146)
(136) Holly Holm vs. Kayla Harrison (136)
(146) Sodiq Yusuff vs. Diego Lopes (146)
Prelims (ESPN/ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(155.5) Jalin Turner vs. Renato Moicano (156)
(116) Jessica Andrade vs. Marina Rodriguez (116)
(156) Bobby Green vs. Jim Miller (155.5)
(135.5) Deiveson Figueiredo vs. Cody Garbrandt (136)
00:00
Ja grappig, zou zogenaamd onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kayla heeft het gewicht gehaald, haters ZIEDEND
Ik begrijp niet hoe zij door die test komt, maar het zal!quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kayla heeft het gewicht gehaald, haters ZIEDEND
Bijzonder fysiek wezen inderdaad. Wel een leuk mens, van wat ik zo in interviews en dergelijke heb gezien de afgelopen tijd brengt ze een frisse en positieve vibe met zich meequote:Op vrijdag 12 april 2024 23:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja grappig, zou zogenaamd onmogelijk zijn.
Wel lichte post-USADA vibes bij haar maar dat geheel terzijde.
Dat ben ik wel met je eens! In de embedded filmpjes komt ze goed over. Ze zal wel gehakt maken van Holm...quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bijzonder fysiek wezen inderdaad. Wel een leuk mens, van wat ik zo in interviews en dergelijke heb gezien de afgelopen tijd brengt ze een frisse en positieve vibe met zich mee
Henk Grol (judoka) kent haar goed. Ze is een erg fijn persoon. Wat betreft haar gewicht, ze is twee keer Olympisch judo. Daar vergt ook echt gigantische training, ook zelfde dag weight cuts, etc. Zij is echt uit een ander hout gesneden. Moet voor haar mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bijzonder fysiek wezen inderdaad. Wel een leuk mens, van wat ik zo in interviews en dergelijke heb gezien de afgelopen tijd brengt ze een frisse en positieve vibe met zich mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Nober op 13-04-2024 22:24:29 ]
Duidelijk niet voor iedereen gezien het boegeroep maar ik vind dit heel mooi om te zienquote:Op zondag 14 april 2024 03:22 schreef 3rr0r het volgende:
Kattar heeft nul antwoord op de grappling van Aljo
Ja mensen willen meer actie uiteraard, maar Aljo wil nadat hij vorige keer iets teveel wilde entertainen en verloor gewoon een win en als Kattar verder niet zo veel kan of wil dan kan je moeilijk boos worden op Aljo.quote:Op zondag 14 april 2024 03:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Duidelijk niet voor iedereen gezien het boegeroep maar ik vind dit heel mooi om te zien
Ja maar daarom houden we van hem, soort Johnny Walker 2.0quote:Op zondag 14 april 2024 03:52 schreef 3rr0r het volgende:
Als hij weer eens tegen Poatan zo gaat vechten gaat hij zo neer als hij niet voorzichtiger vecht en dekt.
Holy tering, vol gas en comaquote:Op zondag 14 april 2024 06:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
HOLY FUCKING SHIT
Beste gevecht OOIT?
MAX
Wel een win met een smetje hoor. Die eyepokes hebben veel invloed gehad op het gevecht en eigenlijk hadden ze het daar al moeten stoppen.quote:
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.quote:Op zondag 14 april 2024 13:41 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wel een win met een smetje hoor. Die eyepokes hebben veel invloed gehad op het gevecht en eigenlijk hadden ze het daar al moeten stoppen.
Tegen Alvarez was officieel een KOquote:Op zondag 14 april 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.
Die Rus. Ankalaev.quote:Op zondag 14 april 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Historisch momentje met Holloway, alleen liet hij Gaethje gewoon in de val lokken. Pereira ook ongelooflijk goed... Hoe dan? Wie zou eigenlijk zijn volgende tegenstander moeten zijn?
Holm vs. Kayla deed me denken aan Lesnar vs. Hunt op UFC 200.quote:En Kayla ook hele leuke aanwinst voor de UFC. Jezus wat maakte zij ook gehakt van Holm, zo sterk niet normaal. Die gaat de belt echt in no time winnen van Pennington.
Herb kan er niets aan doen dat Turner een IQ van 50 heeftquote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef Nober het volgende:
Ik denk zomaar dat Turner niet zo blij is met Herb Dean.
Hij had echt geen punt aftrek gekregen voor die eye pokes, laat staan twee. Stond dus gewoon 4-1 voor. Zou wat mij betreft wel een goede regel zijn om bij de eerste een waarschuwing te geven en bij de tweede een punt aftrek. Het is wel meegenomen in de ontwikkeling van de nieuwe handschoen dus het zou minder vaak moeten voorkomen in de toekomstquote:Op zondag 14 april 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.
Ik dacht is wel leuke content voor dit topic als ik even een stand & bang met Max doe, maar laat dan maar zittenquote:Op maandag 15 april 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
TikTok vindt dat je het zelf niet moet gaan proberen
Ik zou er niet aan moeten denken in het NL te kijkenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Kijken jullie met Engels of Nederlands commentaar?
Vind Sander Schrik echt buitengewoon goed, Marloes wat minder soms.
Apart inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Hill tegen Rountree.
En na zo'n KO... Dat gaat niet goed komen, we zagen het ook bij Volkanovski. Snap überhaupt niet dat z'n manager of trainer daar mee akkoord gaat. Wat is de regel? Vier maanden ofzo toch?
Ik kan geen medical suspensions vinden voor UFC 300. Maar normaal is het een bepaalde tijd of wanneer een dokter het goedkeurt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Hill tegen Rountree.
En na zo'n KO... Dat gaat niet goed komen, we zagen het ook bij Volkanovski. Snap überhaupt niet dat z'n manager of trainer daar mee akkoord gaat. Wat is de regel? Vier maanden ofzo toch?
Aspinall vs. Pereira... Triple Champ Shit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Apart inderdaad
Ik had ook verwacht dat ze Hill - Jiri zouden doen en dan de winnaar daarvan tegen de winnaar van Pereira - Ankalaev
Wordt Jiri - Blachowicz dan denk
Of toch Jiri - Pereira rematch en Blachowicz - Ankalaev rematch omdat dat een gelijkspel was de vorige keer
Dat laatste zou wel typisch Dana zijn, Jiri - Pereira is de biggest money match en Pereira tegen Ankalaev zetten is een risico omdat Pereira op de grond waarschijnlijk niet goed genoeg is
normaal is een KO 3 mnd, een zware zoals Justin 6 mndquote:Op zondag 21 april 2024 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan geen medical suspensions vinden voor UFC 300. Maar normaal is het een bepaalde tijd of wanneer een dokter het goedkeurt.
[..]
Aspinall vs. Pereira... Triple Champ Shit.
Op termijn gaat dat gebeuren maar Aspinall gaat op UFC 304 vechten tegen waarschijnlijk Blaydesquote:Op zondag 21 april 2024 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan geen medical suspensions vinden voor UFC 300. Maar normaal is het een bepaalde tijd of wanneer een dokter het goedkeurt.
[..]
Aspinall vs. Pereira... Triple Champ Shit.
Volk ging vier maanden na zijn KO tegen Islam weer vechten, dat was niet zo'n goed ideequote:Op zondag 21 april 2024 23:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal is een KO 3 mnd, een zware zoals Justin 6 mnd
Juni? Perry vs. Alves, zondag!quote:Op donderdag 25 april 2024 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Komen weer echt topwedstrijden aan zeg in juni.
Kijk het meeste uit naar Whittaker Chimaev, want ben Bobby Knuckles fanboy.quote:
Mike Perry fan sinds UFC 202.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk het meeste uit naar Whittaker Chimaev, want ben Bobby Knuckles fanboy.
Hele eerste ronde op zijn rug gelegen maar in de tweede ronde wat goede takedown defenses, tegenstander uitgeput en toen was het schroeienquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:26 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zwaargewicht Jhonata Diniz is wel interessant om te bekijken straks, traint met Rico Verhoeven en heeft in een ver verleden ook tegen hem gevochten en op beslissing verloren. Heeft alle zes zijn MMA-wedstrijden op (T)KO in de eerste ronde gewonnen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
Pail Craig is echt zo'n halve gare. Hij oogt ook nooit echt competent.
Maar tegen Allen was ie niks waard.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel Ankalaev gesubmit en Hill in de eerste ronde TKO geslagen
Hij was net ook echt waardeloos, oprecht een goed idee om met pensioen te gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar tegen Allen was ie niks waard.
Pantoja heeft in de top zeven al een of meerdere malen gewonnen van Royval, Moreno, Kara-France, Perez en Kape. #3 Albazi is geblesseerd. #8 Nicolau was al geboekt. Dus het ging tussen Erceg en #6 Mokaev die ongeslagen is, ze vochten op dezelfde avond en Erceg sloeg iemand KO terwijl Mokaev zichzelf naar een matige beslissingsoverwinning vochtquote:Op zondag 5 mei 2024 07:03 schreef 3rr0r het volgende:
Buffer ging de mist in daarstraks haha. Smith met zo'n snelle sub op iemand die werd gehyped en dan noemt Bruce de verkeerde bij de uitslag.
Beetje raar dat ze net doen alsof Pereira niet met z'n scheenbeen Potieria z'n hoofd raakte toen die op de grond lag en Pereira z'n circus move deed. Is gewoon illegaal ook al was het niet zo bedoeld, het had wel effect.
Craig stelt teleur na die paar goede prestaties op light heavy.
Erceg netjes. Wat is het verhaal achter dat een nummer 10 opeens tegen de champ mocht? Heb het niet kunnen volgen. Het zag er in ieder geval als een 'legit' contender uit.
Ja, ik zei het hier eerder toch.quote:Op zondag 5 mei 2024 06:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij was net ook echt waardeloos, oprecht een goed idee om met pensioen te gaan
The King of Rio GENOT
Pantoja erg dominant in de eerste ronde
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-11-2024quote:The event will mark the promotion's second visit to St. Louis and first since UFC Fight Night: Stephens vs. Choi in January 2018.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lijkt me ook. Heb er wel zin in.quote:
ik zou McGregor wel tegen Sean O'Malley willen zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
McGregor heeft z'n glans wel verloren. Ik kijk vooral naar die wedstrijd uit omdat ik hoop dat Chandler gaat winnen.
Ja ik ook, eigenlijk vooral vanwege de weigh-ins. Conor op 135lb.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik zou McGregor wel tegen Sean O'Malley willen zien
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-movequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:54 schreef Nober het volgende:
Ik was al niet meer geïnteresseerd in Conor vs. Diaz II, 100 PPV's geleden (UFC 202).
Gelukkig hebben daar wel Mike Perry aan over gehouden.
[..]
Ja ik ook, eigenlijk vooral vanwege de weigh-ins. Conor op 135lb.
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-move
dat is niks, komt nooit op je record te staan als het geen vaste gewichtsklasse is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-move
"Hey, don't boo now"quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-18-2024quote:A light heavyweight bout between Oumar Sy and Rodolfo Bellato was scheduled for this event. However, Bellato withdrew for unknown reasons and was replaced by Antonio Trócoli. In turn, Trócoli was replaced by promotional newcomer Tuco Tokkos for undisclosed reasons
Buckley is geen champ en geen ex-champ.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.
er staat 155 in artikel, daarnaast gaat het gaat om geld, niet om record volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is niks, komt nooit op je record te staan als het geen vaste gewichtsklasse is.
misschien kan Dana een nieuwe belt maken, the moneybeltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Buckley is geen champ en geen ex-champ.
[..]
er staat 155 in artikel, daarnaast gaat het gaat om geld, niet om record volgens mij.
dat ze allebei iig een paycheck krijgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef Discombobulate het volgende:
Aspinal tegen Blaydes. Wat moet ik daar nou van denken.
Als interim vind ik gewoon dat ie een title shot moet krijgen. Tegen de winnaar Jones Stipe, maar 9 november is nog lang, dus tegen wie dan? Liever Cyril Gane m.i.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze allebei iig een paycheck krijgen?
Jones vecht op 9 nov in the garden tegen Stipe
dat is dus het moeilijke, het duurt te lang, je wilt ook geen ringrust krijgen en ook inkomen, Jones moet ff dimmen en gewoon slikken, ik denk dat de winnaar blades vs Aspinall tegen jones vecht 9 novquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als interim vind ik gewoon dat ie een title shot moet krijgen. Tegen de winnaar Jones Stipe, maar 9 november is nog lang, dus tegen wie dan? Liever Cyril Gane m.i.
1.46 vs 2.75 is Khamzat favoriet bij de bookmakersquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:33 schreef Discombobulate het volgende:
5 weken tot Whittaker Khamzat. Oooh, wat hoop ik dat het Khamat's eerste verlies wordt![]()
Maar van te voren nog genieten van UFC 302
Als Whittaker de eerste ronde doorkomt gaat hij gewoon winnen. Vind Khamzat sowieso een vervelend ventje. Oja, Kadyrov vriendje.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
1.46 vs 2.75 is Khamzat favoriet bij de bookmakers
ik denk dat die 1.46 nog gaat zakken tegen die tijd
Makes sense inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is dus het moeilijke, het duurt te lang, je wilt ook geen ringrust krijgen en ook inkomen, Jones moet ff dimmen en gewoon slikken, ik denk dat de winnaar blades vs Aspinall tegen jones vecht 9 nov
Je hebt alle prelims gekeken? Op Usyk Fury avondquote:Op zondag 19 mei 2024 01:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
WMMA vermakelijker dan ooit, headbutt DQ, boob punch TKO en de eerste submission win for Hill op haar 39e
Ja. Misschien ben ik apart maar boksen boeit me echt nietquote:Op zondag 19 mei 2024 02:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt alle prelims gekeken? Op Usyk Fury avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |