Dat ben ik wel met je eens! In de embedded filmpjes komt ze goed over. Ze zal wel gehakt maken van Holm...quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bijzonder fysiek wezen inderdaad. Wel een leuk mens, van wat ik zo in interviews en dergelijke heb gezien de afgelopen tijd brengt ze een frisse en positieve vibe met zich mee
Henk Grol (judoka) kent haar goed. Ze is een erg fijn persoon. Wat betreft haar gewicht, ze is twee keer Olympisch judo. Daar vergt ook echt gigantische training, ook zelfde dag weight cuts, etc. Zij is echt uit een ander hout gesneden. Moet voor haar mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:48 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bijzonder fysiek wezen inderdaad. Wel een leuk mens, van wat ik zo in interviews en dergelijke heb gezien de afgelopen tijd brengt ze een frisse en positieve vibe met zich mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Nober op 13-04-2024 22:24:29 ]
Duidelijk niet voor iedereen gezien het boegeroep maar ik vind dit heel mooi om te zienquote:Op zondag 14 april 2024 03:22 schreef 3rr0r het volgende:
Kattar heeft nul antwoord op de grappling van Aljo
Ja mensen willen meer actie uiteraard, maar Aljo wil nadat hij vorige keer iets teveel wilde entertainen en verloor gewoon een win en als Kattar verder niet zo veel kan of wil dan kan je moeilijk boos worden op Aljo.quote:Op zondag 14 april 2024 03:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Duidelijk niet voor iedereen gezien het boegeroep maar ik vind dit heel mooi om te zien
Ja maar daarom houden we van hem, soort Johnny Walker 2.0quote:Op zondag 14 april 2024 03:52 schreef 3rr0r het volgende:
Als hij weer eens tegen Poatan zo gaat vechten gaat hij zo neer als hij niet voorzichtiger vecht en dekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |