Haha ja, dat mag je best stellenquote:
Het venijn zat hem absoluut niet in de staart, de laatste drie of vier gevechten waren niet best maar daarvoor topquote:Op zondag 3 maart 2024 17:29 schreef THEFXR het volgende:
kan mij wel een paar Ko's herinneren weet alleen niet wie. op naar 299
Terugkijkende naar Oliveira - Sopaj had de handdoek in de ring moeten worden gegooid in het begin van de derde ronde, slaat nergens op om een gast van 23 zo de tyfus in te laten slaan terwijl hij volledig de weg kwijt was aan het einde van de tweede rondequote:Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Marc Goddard, held en de allerbeste scheidsrechter.![]()
Wat ben je een smerige pauper trainer als je je vechter laat doorvechten en niet denkt om zijn of haar veiligheid. Vergelijk dit eens met iemand als Trevor Wittman bij Nate Marquardt. Dan ben je pas een goede trainer. Slijmerig kutvolk die corner van Gaziev.
Eerder ook bij Sopaj die had na ronde 2 gestopt kunnen worden en anders tijdens ronde 3.quote:Op zondag 3 maart 2024 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Marc Goddard, held en de allerbeste scheidsrechter.![]()
Wat ben je een smerige pauper trainer als je je vechter laat doorvechten en niet denkt om zijn of haar veiligheid. Vergelijk dit eens met iemand als Trevor Wittman bij Nate Marquardt. Dan ben je pas een goede trainer. Slijmerig kutvolk die corner van Gaziev.
Denk het ook maar het wordt wel lastig. Chito is niet alleen nog nooit gefinisht maar heeft zelfs nog nooit een knockdown tegen gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:53 schreef TonyMalony het volgende:
Hyped voor het event van vanavond! Ik denk dat het hele linkerrijtje de winst pakt. O'Malley heeft 4 jaar geleden voor het laatst tegen Chito gevochten. Van de twee is O'Malley het meest gegroeid als vechter, denk ik. Dus als Chito niet weer een zenuw raakt zie ik O'Malley z'n titel verdedigen!
Sean O’Malley vs. Marlon Veraquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:26 schreef Nober het volgende:
Sean O’Malley vs. Marlon Vera
Dustin Poirier vs. Benoit Saint Denis
Kevin Holland vs. Michael Page
Gilbert Burns vs. Jack Della Maddalena
Petr Yan vs. Song Yadong
18 seconden, lang gevecht voor zijn doen maar hij gleed dan ook uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Denk het ook maar het wordt wel lastig. Chito is niet alleen nog nooit gefinisht maar heeft zelfs nog nooit een knockdown tegen gehad
Buiten alle overduidelijk zieke potten ben ik ook wel benieuwd naar Despaigne, grootste reach ooit in de UFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |