Pantoja heeft in de top zeven al een of meerdere malen gewonnen van Royval, Moreno, Kara-France, Perez en Kape. #3 Albazi is geblesseerd. #8 Nicolau was al geboekt. Dus het ging tussen Erceg en #6 Mokaev die ongeslagen is, ze vochten op dezelfde avond en Erceg sloeg iemand KO terwijl Mokaev zichzelf naar een matige beslissingsoverwinning vochtquote:Op zondag 5 mei 2024 07:03 schreef 3rr0r het volgende:
Buffer ging de mist in daarstraks haha. Smith met zo'n snelle sub op iemand die werd gehyped en dan noemt Bruce de verkeerde bij de uitslag.
Beetje raar dat ze net doen alsof Pereira niet met z'n scheenbeen Potieria z'n hoofd raakte toen die op de grond lag en Pereira z'n circus move deed. Is gewoon illegaal ook al was het niet zo bedoeld, het had wel effect.
Craig stelt teleur na die paar goede prestaties op light heavy.
Erceg netjes. Wat is het verhaal achter dat een nummer 10 opeens tegen de champ mocht? Heb het niet kunnen volgen. Het zag er in ieder geval als een 'legit' contender uit.
Ja, ik zei het hier eerder toch.quote:Op zondag 5 mei 2024 06:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij was net ook echt waardeloos, oprecht een goed idee om met pensioen te gaan
The King of Rio GENOT
Pantoja erg dominant in de eerste ronde
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-11-2024quote:The event will mark the promotion's second visit to St. Louis and first since UFC Fight Night: Stephens vs. Choi in January 2018.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lijkt me ook. Heb er wel zin in.quote:
ik zou McGregor wel tegen Sean O'Malley willen zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
McGregor heeft z'n glans wel verloren. Ik kijk vooral naar die wedstrijd uit omdat ik hoop dat Chandler gaat winnen.
Ja ik ook, eigenlijk vooral vanwege de weigh-ins. Conor op 135lb.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik zou McGregor wel tegen Sean O'Malley willen zien
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-movequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:54 schreef Nober het volgende:
Ik was al niet meer genteresseerd in Conor vs. Diaz II, 100 PPV's geleden (UFC 202).
Gelukkig hebben daar wel Mike Perry aan over gehouden.
[..]
Ja ik ook, eigenlijk vooral vanwege de weigh-ins. Conor op 135lb.
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-move
dat is niks, komt nooit op je record te staan als het geen vaste gewichtsklasse is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 04:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
https://www.espn.com/mma/(...)en-weight-class-move
"Hey, don't boo now"quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-may-18-2024quote:A light heavyweight bout between Oumar Sy and Rodolfo Bellato was scheduled for this event. However, Bellato withdrew for unknown reasons and was replaced by Antonio Trcoli. In turn, Trcoli was replaced by promotional newcomer Tuco Tokkos for undisclosed reasons
Buckley is geen champ en geen ex-champ.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn er nog veel die een McGregor fight eyen. Buckley van de week nog.
er staat 155 in artikel, daarnaast gaat het gaat om geld, niet om record volgens mij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is niks, komt nooit op je record te staan als het geen vaste gewichtsklasse is.
misschien kan Dana een nieuwe belt maken, the moneybeltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 01:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Buckley is geen champ en geen ex-champ.
[..]
er staat 155 in artikel, daarnaast gaat het gaat om geld, niet om record volgens mij.
dat ze allebei iig een paycheck krijgen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef Discombobulate het volgende:
Aspinal tegen Blaydes. Wat moet ik daar nou van denken.
Als interim vind ik gewoon dat ie een title shot moet krijgen. Tegen de winnaar Jones Stipe, maar 9 november is nog lang, dus tegen wie dan? Liever Cyril Gane m.i.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze allebei iig een paycheck krijgen?
Jones vecht op 9 nov in the garden tegen Stipe
dat is dus het moeilijke, het duurt te lang, je wilt ook geen ringrust krijgen en ook inkomen, Jones moet ff dimmen en gewoon slikken, ik denk dat de winnaar blades vs Aspinall tegen jones vecht 9 novquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als interim vind ik gewoon dat ie een title shot moet krijgen. Tegen de winnaar Jones Stipe, maar 9 november is nog lang, dus tegen wie dan? Liever Cyril Gane m.i.
1.46 vs 2.75 is Khamzat favoriet bij de bookmakersquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:33 schreef Discombobulate het volgende:
5 weken tot Whittaker Khamzat. Oooh, wat hoop ik dat het Khamat's eerste verlies wordt![]()
Maar van te voren nog genieten van UFC 302
Als Whittaker de eerste ronde doorkomt gaat hij gewoon winnen. Vind Khamzat sowieso een vervelend ventje. Oja, Kadyrov vriendje.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
1.46 vs 2.75 is Khamzat favoriet bij de bookmakers
ik denk dat die 1.46 nog gaat zakken tegen die tijd
Makes sense inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is dus het moeilijke, het duurt te lang, je wilt ook geen ringrust krijgen en ook inkomen, Jones moet ff dimmen en gewoon slikken, ik denk dat de winnaar blades vs Aspinall tegen jones vecht 9 nov
Je hebt alle prelims gekeken? Op Usyk Fury avondquote:Op zondag 19 mei 2024 01:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
WMMA vermakelijker dan ooit, headbutt DQ, boob punch TKO en de eerste submission win for Hill op haar 39e
Ja. Misschien ben ik apart maar boksen boeit me echt nietquote:Op zondag 19 mei 2024 02:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt alle prelims gekeken? Op Usyk Fury avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |