Holy tering, vol gas en comaquote:Op zondag 14 april 2024 06:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
HOLY FUCKING SHIT
Beste gevecht OOIT?
MAX
Wel een win met een smetje hoor. Die eyepokes hebben veel invloed gehad op het gevecht en eigenlijk hadden ze het daar al moeten stoppen.quote:
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.quote:Op zondag 14 april 2024 13:41 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wel een win met een smetje hoor. Die eyepokes hebben veel invloed gehad op het gevecht en eigenlijk hadden ze het daar al moeten stoppen.
Tegen Alvarez was officieel een KOquote:Op zondag 14 april 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.
Die Rus. Ankalaev.quote:Op zondag 14 april 2024 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Historisch momentje met Holloway, alleen liet hij Gaethje gewoon in de val lokken. Pereira ook ongelooflijk goed... Hoe dan? Wie zou eigenlijk zijn volgende tegenstander moeten zijn?
Holm vs. Kayla deed me denken aan Lesnar vs. Hunt op UFC 200.quote:En Kayla ook hele leuke aanwinst voor de UFC. Jezus wat maakte zij ook gehakt van Holm, zo sterk niet normaal. Die gaat de belt echt in no time winnen van Pennington.
Herb kan er niets aan doen dat Turner een IQ van 50 heeftquote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef Nober het volgende:
Ik denk zomaar dat Turner niet zo blij is met Herb Dean.
Hij had echt geen punt aftrek gekregen voor die eye pokes, laat staan twee. Stond dus gewoon 4-1 voor. Zou wat mij betreft wel een goede regel zijn om bij de eerste een waarschuwing te geven en bij de tweede een punt aftrek. Het is wel meegenomen in de ontwikkeling van de nieuwe handschoen dus het zou minder vaak moeten voorkomen in de toekomstquote:Op zondag 14 april 2024 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eyepokes zijn erg, dus een punt aftrek per keer, kom je op -2, dus had Max die KO wel nodig, Justin trapte er in en ging voor de 1ste keer KO.
Ik dacht is wel leuke content voor dit topic als ik even een stand & bang met Max doe, maar laat dan maar zittenquote:Op maandag 15 april 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
TikTok vindt dat je het zelf niet moet gaan proberen
Ik zou er niet aan moeten denken in het NL te kijkenquote:Op woensdag 17 april 2024 18:30 schreef Discombobulate het volgende:
Kijken jullie met Engels of Nederlands commentaar?
Vind Sander Schrik echt buitengewoon goed, Marloes wat minder soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |