Chimaev mag USA niet in bevestigd!!!11!1!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en voor UFC 300 kon hij het niet voor elkaar krijgen
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondesquote:Op donderdag 28 maart 2024 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
Whittaker Khamzat, godverdegodver wat een prachtpartij. Ik geef 'm aan Whittaker als ie de eerste ronde overleefd, maar ik hoop ook echt dat ie wint aangezien ie één van m'n favorieten is.
Jarno Errens effe bekeken bij Vechtersbazen podcast, maar dat is eigenlijk ook echt wel een hele prima kerel.
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 22:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
De gastank van Chimaev zag er niet best uit tegen Usman en dan heb je aan Whittaker een slechte over vijf rondes
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af of Whittaker ook niet gewoon een heel stuk sterker is en z'n worstellen blokeert. Khamzat kon dat toch ook niet bij Burns? Burns had 'm ook gewoon kunnen winnen. Usman in principe ook met vijf rondes. Nou, Whittaker zit daar wel wat levels boven.
Wel echt een geweldig gevecht hoor. Net even Khamzat tegen Burns opnieuw gekeken en lijkt me niet dat Khamzat Whittaker makkelijk naar de grond kan krijgen. Ja, Whittaker moet dit gewoon winnen met 49 - 46 of tko latere rondes. Gun het hem echt ook. Khamzat vind ik maar een lul.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Chimaev favoriet bij de bookies. Betje op Bobby Knuckles lijkt me ook wel aantrekkelijk dan.
Wat een grap was dat, gewoon een vinger in ieder oog en dan iemand neerslaan en een TKO krijgen. Werd dan nog wel omgezet in een beslissing maar had gewoon een NC of diskwalificatie moeten zijn aangezien het de vijfde keer ofzo al wasquote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
wmma weer een dec![]()
Brookliyn Wren best body in the UFC
Als het niet via doping kan dan maar zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:12 schreef THEFXR het volgende:
eyepoker Weidman wins by tko, the ref is a fuck up
Ik kijk het niet meer. Waardoor je bij het wegen geen idee hebt wie dat in de thumbnail zijn.quote:wmma weer een dec
Kwestie van smaak. Die meiden blijven sowieso veels te lang zitten.quote:Brookliyn Wren best body in the UFC
Heb nog met germaine getraindquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Mousasi traint op meerdere plekken.
In Leiden en Amsterdam dacht ik.
Ik heb De Randamie ook wel eens zien posten dat ze in Oss ging trainen terwijl ze ook in Utrecht traint.
Reizen in Nederland is opzich wel prima te doen en je bent ook zo in België en Duitsland als je daar zou willen trainen.
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:44 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[..]
Moest even denken door de initialen maar ik denk Page vs. Thompson?
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Hollandquote:Op donderdag 4 april 2024 00:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ja, als je de vraag stelt wie zijn vechtstijl het dichts bij Thompson komt, dan is het antwoord Page.
Al jaren had ik deze matchup in mijn gedachten, vooral wanneer ik de gevechten van Thompson zag, moest ik aan Page denken en andersom ook met gevechten van Page.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-april-06-2024quote:Alateng Heili was expected to face Victor Hugo in a bantamweight bout at the event. However, Alateng pulled out due to illness on fight week and promotional newcomer Pedro Falcão stepped in as a replacement on three days' notice.
Als ze nog net zo goed is als in 2020 is ze ook de beste in deze divisiequote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Germaine heeft zo'n groot ego, alsof ze de beste is... Ze wil gelijk voor een title shot na de potentiële winst.
Kan ze al een takedown stoppen?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Germaine heeft zo'n groot ego, alsof ze de beste is... Ze wil gelijk voor een title shot na de potentiële winst.
als ex champ niet vreemdquote:Op donderdag 4 april 2024 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
oktober 2020 en mamma geworden, ja er zit ringrust op en 39 jaar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe lang is ze er uit geweest?
en dan heb je nog Michel Pereira, hij vecht nu op middleweight, maar soms ook op welterweight.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bellator praktisch nooit gekeken, vond Page dus echt wel vet om te zien tegen Holland, gewoon onmogelijk om hem te raken voor de steeds gefrustreerder wordende Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |