O had het niet eens door. En je weet ik doe niet moeilijk om een TT hoor is goed zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry @:Dotteke ik werd ongeduldig
Maar verander gerust de tt
Jij had vast een anderequote:
Daarom kaapte ik hem na een ruime drie minutenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had het niet eens door. En je weet ik doe niet moeilijk om een TT hoor is goed zo
Heel ergquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu speciaal![]()
maar welkom!
Ik let echt nooit op of ik een laatste post hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom kaapte ik hem na een ruime drie minuten
Daarom durfde ik het wel aanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let echt nooit op of ik een laatste post hebt
En het boeit mij helemaal niet als een ander hem pakt
Regel is wel 2 minuten wachten maar pakt iemand hem binnen die tijd van mij lig ik er niet wakker van
Ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom durfde ik het wel aan
quote:
Ik ben creatief met lepelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn jouw creatieve uitspattingen?
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]thnx wat lief
Kijk jij trouwens helemaal geen BB mee of bondgenoten?
Gelijk heb je doen wat goed voor je isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee![]()
Met BB wil ik andere prikkels. Dat saai geouwehoer leidt me niet genoeg af. Dus gewoon lekker een luisterboekje of een serie met een verhaal
En de Bondgenoten ben ik mee gestopt na die rot sfeer en daarna , weet niet of het nog steeds zo is, niet meer opgepakt
tellenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn jouw creatieve uitspattingen?
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je doen wat goed voor je is
Daar kijk ik eigenlijk nooit daar is zoveel haat niet normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg soms iets mee op FB
Ja klopt. Niet normaal hoe sommige mensen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk nooit daar is zoveel haat niet normaal
Ja niet te vatten he, ik snap zoiets echt niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet normaal hoe sommige mensen zijn
Toetsenbordhelden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te vatten he, ik snap zoiets echt niet.
Lijkt mij voor de familieleden zo erg dat allemaal te lezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toetsenbordhelden.
Het is onbegrijpelijk
Ja nogal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de familieleden zo erg dat allemaal te lezen.
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatief![]()
Maar ik ben wel creatief met rijmpjes en gedichtenJa, dat zeer zekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatief![]()
Maar ik ben wel creatief met rijmpjes en gedichtenGeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor nodig! Bijzondere verzamelingen zijn altijd goed
Rijmen en dichten is leuk![]()
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geenvoor nodig! Bijzondere verzamelingen zijn altijd goed
Rijmen en dichten is leuk
Zet hem op!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis worden
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis worden
[ afbeelding ]
Awsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
Op rijmen en dichten ben ik verzot
vraag dat maar aan de enige echte Dot
Tussen het tellen en het bolken door
probeer ik vaak te rijmen in één stuk door
Over lepels enzo maar dat is niet zo gek
dat is natuurlijk het mooiste stuk bestek
Ik werd hier uitgenodigd oh wat lief
want ik ben ook wel een beetje creatief
Als newbie hier had ik ook wel enigszins vrees
maar werd heel lief ontvangen als nieuw vlees
Dus nu heb ik helemaal geen angst,
dankjewel @:childofthestars voor de fijne ontvangst!![]()
![]()
Jeejquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws![]()
Je bent erg creatief
En je bent hartstikke welkom hier. Uiteraard! Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch
Nou dat kan een leuke avond wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wel een jolige bui. Half wijntje op
En mijn alcoholtolerantie is niet zo best
Wel een blijde dronk
Ja zo is het, lekker genietenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha jep
Ach het is weekend
Ik heb getekend en gehaakt met fijne luisterboeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het, lekker genieten
Heb je nog iets leuks gedaan vandaag?
Oh leuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb getekend en gehaakt met fijne luisterboeken.
En jij?
Het was mooi weer vandaag he. Ik heb her vakkundig genegeerdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh leuk!Ik heb lekker gewandeld in het zonnetje en F1 gekeken.
Ja... ik denk een man met krullenquote:
Het was zeker mooi weer. Hopelijk gaat het nu de betere kant opquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was mooi weer vandaag he. Ik heb her vakkundig genegeerd
F1 weer? Die sport is vaak bezig toch? Mijn overburen kijken het ook (ze hebben een gigantische televisie )
Ohja Kees heb ik vaker gehoord.... maar ik volg het zelf nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik denk een man met krullen
Daar zijn er twee van
Waarbij ik neig naar Kees. Alleen dan ligt het er wel metersdik bovenop
Ja dat zou fijn zijn. Ben wel toe aan warmtequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was zeker mooi weer. Hopelijk gaat het nu de betere kant op
Dit was de eerste race van het seizoen. Net een paar maanden niet geweest dus
Ja... er zijn wat opvallende dingenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja Kees heb ik vaker gehoord.... maar ik volg het zelf niet
Vanaf nu welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En oh! Ik dacht dat ze van de ene wedstrijd naar de andere gingen![]()
Hmm... afwachten dus. Loopt het al richting het einde?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er zijn wat opvallende dingen
Alleen het is te gemakkelijk. Dus ik durf er niet geheel op te vertrouwen
Ja klein clubje nog maarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmm... afwachten dus. Loopt het al richting het einde?
quote:
Hij ligt vol metquote:
Nee, deze ronde niet gelukkigquote:
Was het maar zo feestquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt er goed de duim op dus
NIet angstig zijn ik bijt nietquote:
Ja pas maar opquote:
quote:
Zou ik dat voor de gein eens gaan doenquote:
quote:
Bang voor mij nog wel Je maakt mij verdrietig hoorquote:
Twijfel je ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bang voor mij nog wel Je maakt mij verdrietig hoor
Nu twijfel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Twijfel je ja?Of ik het koud heb 🤣🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb lang getwijfeld, maar had het toch warmquote:
Morguhquote:
Wauw wat goed Sarabi. Het gaat goed he met het bierbrouwenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren was de releaseparty van het bier dat we met 80 andere brouwerijen voor ALS het gebrouwen![]()
Het bier is lekker geworden en het was een mooi feestje. Maar nog belangrijker er is 87 duizend euro voor het goede doel opgehaald
We maken in ieder geval veel leuke dingen meequote:Op zondag 3 maart 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Wauw wat goed Sarabi. Het gaat goed he met het bierbrouwen
Ja dat lees ik. Wel leuk toh dat jullie hobby zo gegroeid is en je er ook echt iets mee kan doenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We maken in ieder geval veel leuke dingen mee
Daar stonden we gisteren ook wel even bij stil.
Moguhquote:Op zondag 3 maart 2024 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisteren was de releaseparty van het bier dat we met 80 andere brouwerijen voor ALS het gebrouwen![]()
Het bier is lekker geworden en het was een mooi feestje. Maar nog belangrijker er is 87 duizend euro voor het goede doel opgehaald
quote:Op zondag 3 maart 2024 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Dit is zo mooiquote:Op zondag 3 maart 2024 11:33 schreef Patapon het volgende:
Gister weer een ster gemaakt. Verder erg lui op creatief gebied....Ben veel aan het gamen.
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op zondag 3 maart 2024 11:41 schreef Patapon het volgende:
Dat is waar... Maar vind het altijd zonde als ik dan weinig creatief ben geweest
Ik had ook nog paaskuikentjes gehaakt.
[ afbeelding ]
Je weet dat Pasen eraan komt hequote:Op zondag 3 maart 2024 11:46 schreef Patapon het volgende:
Ik ga zo nog een ster maken...of toch verder aan de kerststal haken...
Voor de kerststal bezig met een schaap, das ook een beetje Pasen.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet dat Pasen eraan komt he
Hahahah ja touchéquote:Op zondag 3 maart 2024 15:59 schreef Patapon het volgende:
[..]
Voor de kerststal bezig met een schaap, das ook een beetje Pasen.
Lekker niet nadenken maar haken. Ook lekkerquote:Op zondag 3 maart 2024 16:25 schreef Patapon het volgende:
Ik heb het lijf met back-loop gedaan en ben nu met fluffy garen de front-loops aan het haken.
Moguhquote:Op maandag 4 maart 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag/week met nieuwe kansen
Ik ben nog een dagje vrij
Veel succes met werkquote:Op maandag 4 maart 2024 08:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moguh![]()
Lekker, geniet ervan![]()
Ik ga aan het werk
Klinkt goedquote:Op maandag 4 maart 2024 08:26 schreef Patapon het volgende:
Ik werk niet op maandag.![]()
Straks boodschappen doen. En dan een dagje hobbyen.
Klinkt ontspannenquote:Op maandag 4 maart 2024 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Nog geen plannen voor vandaag.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eventjes voorjaar gemaaktMooi Child, kwam het al elders tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben lid van GoudenLijntjes, verder ook via instagram en de Becreativeshopquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:22 schreef Serinde het volgende:
Waar doe jij de tekenlessen CotS?
Ik maak weinig plannen, afwachten hoe het deze week gaat. Ben nog wel lekker met mijn teddy tas aan het haken. Gisteren lekker in het late middagzonnetje koffie gedronken voor de deur (nog wel met jas aan) en met de hond mijn man opgewacht, die op de fiets naar zijn werk was. Heerlijk, dat soort dagen
Strak haken is wel mooi met zulke dingen. Anders blijf je de onderlaag zienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:29 schreef Patapon het volgende:
Gister met dat schaap bezig geweest. Ik haak heel strak dus het is wel lastig om in de front-loops te komen
[ afbeelding ]
Kale kont!
[ afbeelding ]
Wat is jouw favoriet? En welke vind je het beste en waarom? (Ik ben absolute beginner, geen talent)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben lid van GoudenLijntjes, verder ook via instagram en de Becreativeshop
En ik heb eerder cursussen van Nienke Vletter gedaan, Carla Kamphuis en Paperfuel en GoudenLijntjes. Die cursussen spaar ik voor. En via Instagram en Becreative zijn gratis
Klinkt goed jouw dagenen ook ideaal weer voor zulke dingen
geniet ervan
Beginner en geen talent hier ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriet? En welke vind je het beste en waarom? (Ik ben absolute beginner, geen talent)
@:Patapon dat is ook de techniek die bij mijn teddy tas gebruikt wordt maar omdat jouw schaapje gevuld is, lijkt me dat inderdaad een stuk lastiger! Ik kan mijn tas vouwen en dan zijn de lusjes best makkelijk insteken. Hij wordt wel echt leuk
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eventjes voorjaar gemaaktHeel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:29 schreef Patapon het volgende:
Gister met dat schaap bezig geweest. Ik haak heel strak dus het is wel lastig om in de front-loops te komen
[ afbeelding ]
Kale kont!
[ afbeelding ]![]()
Halloquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:34 schreef Donna het volgende:
![]()
Ik ben zo druk in m'n hoofd. Amper tijd voor het forum. Maar hallo.
Hier hetzelfde, met andere zaken aan mijn hoofd, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:34 schreef Donna het volgende:
![]()
Ik ben zo druk in m'n hoofd. Amper tijd voor het forum. Maar hallo.
Leuk! Al bepaalde sets op het oog?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:08 schreef Sumppi het volgende:
Die is tof!
Ik ben toevallig net aan het kijken naar Lego voor m'n jongste. Ze is bijna jarig.
Klinkt heftig, maar wel leuk?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, met andere zaken aan mijn hoofd, waarschijnlijk.
Ik ben veel meer uren gaan werken en volg daarnaast een opleiding. Daar heb ik me iets op verkeken.Deze week moet ik elke avond aan de bak met huiswerk. Dat ben ik echt niet meer gewend.
Veel plezier!quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nu lekker crea, vanmiddag vrijwilligerswerk
Klinkt goed! Voor de week vooruit gekookt?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ben de dag begonnen met een wandeling en daarna een paar uur in de keuken gestaan.
Yes, de vriezer en koelkast zit weer vol.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed! Voor de week vooruit gekookt?
En lekker wandelweertje
Fijn meidquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes, de vriezer en koelkast zit weer vol.
Net ook eindelijk weer een uurtje gepuzzeldhij is zo leuk.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef Donna het volgende:
Mini updateOch meissie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet helaas niks nuttigs of helpend te zeggen. Heel erg veel sterkte en een heel dikke knuffel. Rot situatie
![]()
Maagontsteking doet zo zeer en word je zo beroerd vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:33 schreef Donna het volgende:
Dankjewel. Die maagonsteking helpt niet mee en de medicatie daarvoor helpt ook nog niet voldoende. Zondag de laatste lading en anders maandag maar weer bellen of ik iets sterkers krijgen kan.
Het is niet meer zo erg als vorige week, maar er is wel een reactie op alles wat ik eet. Maar dat moet waarschijnlijk even tijd hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maagontsteking doet zo zeer en word je zo beroerd vanik hoop dat het snel aanslaat. Is het niet verstandig om even voor het weekend aan te bellen? Anders zit je twee dagen zonder mogelijkheden...
Ja, gelukkig dan wel iets beter. En logisch dat dit alles op je maag slaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet meer zo erg als vorige week, maar er is wel een reactie op alles wat ik eet. Maar dat moet waarschijnlijk even tijd hebben.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef Donna het volgende:
Mini updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte!
Ook altijd bijzonder hoe heftig een lichaam op dit soort dingen kan reageren.
Heel je hormoonhuishouding raakt van slag met alle stresshormonen. Je brein werkt er zelfs anders door... je lichaam krijgt een enorme opdofferquote:
Dat ken ik ja...quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Heel ander verhaal maar ik merkte deze week ook hoe stress meteen effect heeft op mijn menstruatie. Het moment dat de stress weg was kwam meteen alles op gang.
Ja herkenbaar hoor. Is ook al een paar keer veel te laat geweest de afgelopen periode. Hormonen en lichaam, het doet allemaal mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Heel ander verhaal maar ik merkte deze week ook hoe stress meteen effect heeft op mijn menstruatie. Het moment dat de stress weg was kwam meteen alles op gang.
Beterschap!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ziek
straks wat mannetjes voor de asbest in mijn huis. En daarna weer naar bed denk ik
Oh meh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je @:Donna
Buh expres op tijd opgestaan voor die mannetjes. Bellen ze last minute af. Ja overmacht, snap ik, alleen wel irritant
Inderdaad! Doe zo iig lekker een warme pyjama aanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh meh.
Voordeel: geen mannetjes over de vloer terwijl je je niet fit voelt.
Beterschap!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier nog steeds hangen en ziek
Hoe vaak zijn de Oscars? Ik had het idee dat in de herfst ook al was?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Was weer een leuke Oscarnacht.
Aws meissie tochquote:Op maandag 11 maart 2024 10:36 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Het was een druk weekend. Was wel heel leuk hoor, maar de klap van het alleen zijn kwam wel gisteren. Al keek ik ook een super emo serie, dat hielp ook niet mee. Heel de middag gejankt haha.
Ah ja..!quote:Op maandag 11 maart 2024 11:50 schreef Donna het volgende:
Ah, ongesteld geworden. Dat verklaard een hoop.![]()
![]()
1x per jaarquote:Op maandag 11 maart 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn de Oscars? Ik had het idee dat in de herfst ook al was?
Fijn dat je het leuk hebt gehad! Veel van de films gezien?
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:50 schreef Donna het volgende:
Ah, ongesteld geworden. Dat verklaard een hoop.![]()
![]()
Oh! ik weet alleen van de vorige keer nog dat je een stuk of twee films niet gezien had? (kan me vergissen, alleen dat dacht ik me te herinneren)quote:Op maandag 11 maart 2024 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
1x per jaar
En we hebben ze alle 53 gezienzaten ook wel 12 shorts tussen, die duren gemiddeld maar een kwartiertje.
[..]
Nee dat kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! ik weet alleen van de vorige keer nog dat je een stuk of twee films niet gezien had? (kan me vergissen, alleen dat dacht ik me te herinneren)
Knap dat je dit jaar wel alles aanschouwd hebtRespect. Het is hier al heel wat als ik een film afkijk
(heb eergisteren Het Diner gezien, boek zoveel beter). Ik vind het echt een toffe hobby van je
![]()
Beetje eens met de verdeling van de prijzen?
Hahaha oké, dan heb ik één ding goed onthouden (mijn brein is soms wat raar in wat wel en niet te onthouden).quote:Op maandag 11 maart 2024 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee dat klopt
Vroeger waren films echt onze hobby. Dan keken we er 300-400 per jaar. Dat is nu wel een stuk minder geworden. Alleen de maand voor de Oscars besteden we er nog veel tijd aan.
En ja we zijn wel blij met de winnaars. Ookal was het eigenlijk echt een goed filmjaar en hadden we het zo'n beetje iedereen wel gegund.
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:07 schreef Sarabi het volgende:
En over hobbies gesproken, even een crosspost:
Nou over 2 weken gaan we alweer brouwen, 2 nieuwe bieren. Zo snel was eigenlijk niet de bedoeling maar vanwege meivakantie en begin van het festivalseizoen hadden we weinig keuzeDus dan maar eerst eigen geld investeren en hopen dat we mooie maanden/festivals gaan draaien.
Ja, Kriek is bijzonder. Heeft veel verschillende smaken in een. Wat vind je van dat zure?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik hoop met je mee dat jullie goede maanden draaien!
Trouwens, ik heb laatst een slokje kriek gehad van iemand. Heel apart. Eerst een lekkere kersensmaak, toen ineens heel zuur en dan ineens een biersmaak. Niet echt mijn ding, maar voor een bier wel lekker
Heel kinderachtig, maar ik ben meer een zoetekauw. Dat eerste moment, die zoete kersensmaak was lekker. Dat zure was me een beetje te. Ik denk dat de bier-nasmaak wel oké was, maar die zure bom ... nee....quote:Op maandag 11 maart 2024 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, Kriek is bijzonder. Heeft veel verschillende smaken in een. Wat vind je van dat zure?
Woensdag ga ik met ons mam uiteten en ik twijfel nog of ik haar Orval wil laten proeven. Die heeft ook iets zuurs. Maar denk dat het te bijzonder voor haar is.
Niets kinderachtigs aan!quote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel kinderachtig, maar ik ben meer een zoetekauw. Dat eerste moment, die zoete kersensmaak was lekker. Dat zure was me een beetje te. Ik denk dat de bier-nasmaak wel oké was, maar die zure bom ... nee....
Kan je moeder geen slokje van jou proberen voordat ze een heel flesje moet leegdrinken? Ik weet niet hoe vies jullie van elkaar zijnik ben er nogal gemakkelijk in
Oh dat is slim! Dan kan je snel vijf of zes biertjes proevenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets kinderachtigs aan!
We delen sowieso de flesjes
Als ik uiteten ga vraag ik meestal om proefglaasjes, daar past precies een half bierflesje in. Zo kan je lekker veel proeven
We zijn ooit wel begonnen met het bewaren van bijzondere flesjes, maar dat werden er na 10 jaar toch te veelquote:Op maandag 11 maart 2024 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is slim! Dan kan je snel vijf of zes biertjes proeven
(Oké ik ga eens per jaar met een vriendin uiteten en dan gaan er wel drie of vier cocktails in)
Ik wist niet eens dat er zoiets was als een proefglaasje
Bewaar je ook flesjes van bijzondere bieren? Of als een biertje extra speciaal moment geschonken is?
Haha ja dat snap ik wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn ooit wel begonnen met het bewaren van bijzondere flesjes, maar dat werden er na 10 jaar toch te veeldus maar mee gestopt.
Oh buh! Er heerst iets vervelends heb ('k heb het ook). Beterschapjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah al een paar dagen zwaar verkouden dus ben daar eigenlijk wel klaar mee
Ook beterschap voor jou!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh buh! Er heerst iets vervelends heb ('k heb het ook). Beterschapjes
Dank je wel!quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook beterschap voor jou!
Net wel even 20 minuutjes in de tuin gewerkt. Dag is wel weer genoeg voor vandaag
Vervelend dat ze allemaal te laat kwamenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel!
Oh dat is toch helemaal primadie tuin loopt niet weg
Hier gewacht op mannen die dingen deden en die anderhalf uur te laat kwamen en mijn begeleider die een kwartier te laat kwam. En nu van mijn a propos zodat ik maar anderhalf uur crea ben geweest en er eigenlijk klaar mee benen nu voel ik me schuldig
maar goed... mijn psycholoog zegt dat kopjes nuttig moeten zijn en niet mensen. En de laatste keer dat ik checkte was ik geen theekopje
Ach uiteindelijk een prima dagjequote:Op donderdag 14 maart 2024 19:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vervelend dat ze allemaal te laat kwamen![]()
En je moet je idd niet schuldig voelen
Ik ben lekker gaan kleienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:25 schreef Serinde het volgende:
Nog even tekenen? Puzzelen? (Of is dat een avond-activiteit?) of even lekker in je nieuwe boekje bladeren om een volgend project uit te zoeken?
Ik word knettergek van een van de buren die met de hogedrukspuit bezig is. Elke keer 2 seconden, stoppen, 3 seconden, stoppen, 2 seconden etc. Ik hoop dat die tegels gauw schoon zijn
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze had ik trouwens vanochtend afgemaakt
[ afbeelding ]
Gaaf! Mooi met dat gouddraad erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze had ik trouwens vanochtend afgemaakt
[ afbeelding ]
Ah ja snap ik ook wel weer. Alleen ik heb geen geld om een hoge drukspuit te huren oid. En het hoeft maar eens in de twee jaar hierquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Serinde het volgende:
Oja ik zie nu de tijd van jouw post. Gelukkig had je al wat anders verzonnen![]()
Ik ben wel blij dat de buren geen chloor of iets anders gebruiken, op een balkon is dat niet zo erg maar in de tuin ben ik daar geen voorstander van. Het gaat nog wel even door. Ik zet wel een koptelefoon op met luisterboek!
Dat goud was eigenlijk niet de bedoelig. Had te weinig blauw, dus dit leek me wel een oké oplossingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Serinde het volgende:
[..]
[..]
Gaaf! Mooi met dat gouddraad erbij
Ooh wat een verwennerijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:12 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag bier bezorgd en we kregen taart bij @:Sumppi
Dank je! Mijn tanden waren in ordequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef Sumppi het volgende:
Wat een rust hier! Hoe was het bij de tandarts?
Vanavond verder met de serie 'The Gentlemen', kijkt nog iemand die serie?
Halverwege de ochtend kreeg ik te horen dat ik m'n nieuwe -vaste- contract kan gaan tekenen. Hoeraaa! Omhoog in uren, schaal, loon, alles.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:12 schreef Sumppi het volgende:
Wat een rust hier! Hoe was het bij de tandarts?
Vanavond verder met de serie 'The Gentlemen', kijkt nog iemand die serie?
Halverwege de ochtend kreeg ik te horen dat ik m'n nieuwe -vaste- contract kan gaan tekenen. Hoeraaa! Omhoog in uren, schaal, loon, alles.
Fijn allemaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Yes yes yes ik ga naar Kreadoe![]()
Btw mijn echo was goed. Wel was er nog ontsteking aanwezig.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Zometeen eerst boekenclub met schoonfamilie. Daarna bier bezorgen in Rotterdam en omgeving. Laatste bezorgdag van deze ronde![]()
Maandag weer 2 nieuwe bieren brouwen en dan start het hele riedeltje weer van voor af aan.
Thanks!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Leuk, boekenclub. Wat hebben jullie gelezen?
Succes met bezorgen en brouwen
Veel plezier bij het vrijwilligerswerk!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier dadelijk vrijwilligerswerk
En daarna lekker in mijn hobbykamer of gamen...
Heb een nieuw, verslavend spel
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
We hebben De zevenvoudige dood van Evelyn Hardcastle gelezen
[..]
Veel plezier bij het vrijwilligerswerk!
Welk spel ben je aan het spelen?
Mwah we vonden het allemaal vrij taai om doorheen te komen. Maar het idee is wel heel cool.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die ken ik nietwas het goed?
Dank je wel
Chill Town. Hij doet zijn naam eer aan. Echt heel ontspannen spelenmaar je moet wel van liefelijke spelletjes houden om het te waarderen
Oké! Ik schrijf hem op mijn lijstje. Uit nieuwsgierigheid. Die lijst is wel meterslangquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah we vonden het allemaal vrij taai om doorheen te komen. Maar het idee is wel heel cool.
Heerlijk dat soort spelletjes
Mooi Child, je bent goed bezigquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een tekening ( @:Dotteke , nu via Imgur, dus moet het goed doen)
[ afbeelding ]
Het festival seizoen weer begonnen. In Juni is in Zutphen ook een festival, gaan jullie daar ook staan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Gisteren een lange maar succesvolle eerste festivaldag gehad.
Nu 3 dagen niets en dan weer 3 dagen festival![]()
Vanavond film kijken met mijn moeder. We proberen het al een maand te plannen maar steeds kwam er onverwacht wat tussen.
Oh wat leuk! Een bierfestival? Lekker bijkomen voor het komende festival weerquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Gisteren een lange maar succesvolle eerste festivaldag gehad.
Nu 3 dagen niets en dan weer 3 dagen festival![]()
Vanavond film kijken met mijn moeder. We proberen het al een maand te plannen maar steeds kwam er onverwacht wat tussen.
Dank je wel!quote:
Ahh dank!!quote:Op donderdag 4 april 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
@:Puzzie
Hier staan ook nog wat crea beurzen
CRE / [Beurzen]
Bierfestival inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Een bierfestival? Lekker bijkomen voor het komende festival weer
Leuk! Welke film gaan jullie zien?
[..]
Dank je wel!
Super!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bierfestival inderdaad
En we hebben Poor Things gekeken.
Als iemand “spannend, maar toch ook fijn” zegt of schrijft, denk ik meteen aan Henny Huismanquote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben naar een nieuw clubje geweest. Was erg spannend, maar ook erg fijn
Hahaha Huisman was er gelukkig niet. Dank je, ik heb een liedje in mijn hoofd nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 07:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als iemand “spannend, maar toch ook fijn” zegt of schrijft, denk ik meteen aan Henny Huisman![]()
![]()
Wat voor clubje was het?
Je hebt best wel het een en ander gedaan dus, leuk om te lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh dank!!
Enige beurs waar ik nog wel eens heen ging was de stoffenbeurs![]()
Ik ben niet zo'n beurzen type , veel te massaal en te algemeen vaak voor wat ik interessant vind.
Ik heb wel workshops gedaan maar dan wat specifieker(zilverklei, tyvek, Rubber/silicone , glas, edelsmeden)
Maar ik vind het wel heel erg leuk dat mensen lekker creatief bezig zijn en daar hun plezier uit halen
Dat soort dingen doe ik veel met mijn moeder, ik vind dat leukquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt best wel het een en ander gedaan dus, leuk om te lezen
Workshops zijn er ook genoeg Na BB zou ik mij weer eens op zoektocht begeven. Dan zal ik er wel wat neer zetten hier.
O dat is zeker leuk. En zo fijn dat je dat nog met je moeder kan doen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik veel met mijn moeder, ik vind dat leuk
Mijn moeder is nog haske jongquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker leuk. En zo fijn dat je dat nog met je moeder kan doen.
Dat is leuk ouder worden toch. Mijn vader ook altijd, die was 92 en ging nog krachttraining doen. Voor die tijd ging hij volleyballen en fitness ( tot zijn 89ste) doen, maar die twee gingen niet meer omdat hij last kreeg van zijn benen, dus ging hij een ander sport doen. Vond dat zo knapquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder is nog haske jong( bij wijze van
Wow!! Dat is idd wel ff andere koek, is ook knapquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is leuk ouder worden toch. Mijn vader ook altijd, die was 92 en ging nog krachttraining doen. Voor die tijd ging hij volleyballen en fitness ( tot zijn 89ste) doen, maar die twee gingen niet meer omdat hij last kreeg van zijn benen, dus ging hij een ander sport doen. Vond dat zo knap
Ja hij zag er ook jong uit, helaas kreeg hij een zware hersenbloeding. Het was triest om hem zo te zien.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow!! Dat is idd wel ff andere koek, is ook knapmijn moeder is net 77 en is kunstenaar ,altijd bezig , en wij samen ook .
Ik wil zelf heel graag iets d oen met electroforming .en dan voornamelijk het electroformen van sieraden en organisch gevonden spul voor sieraden. Ik heb jaren gezocht en nu eindelijk iets gevonden wat op een workshop lijkt.
En in mei gaan we ons storten op Hotpots, ( voor glas smelten )Ik ben nu op internet aan het zoeken naar info daarover. Maar dat lijkt me wel heel erg tof
Ik heb hier ooit wel iets gepostquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij zag er ook jong uit, helaas kreeg hij een zware hersenbloeding. Het was triest om hem zo te zien.
Gelukkig was hij snel uit zijn lijden verlost, dit was altijd wat hij niet wilden. Hij kon niets meer![]()
electroforming ken ik niet zal het eens opzoeken op google. Je zal er vasat veel over kunnen vinden op internt. Leuk hoor. En je kan hier showen wat je hebt gemaakt, weer eens wat anders om te laten zien
Ja nare dingen heeft wel gehad, maar op een ander vlag, qua gezondheid heeft hij wel heel veel mazzel gehad. Hij was 90 toen hij voor het eerst in een ziekenhuis lag na zijn 60 jaar Ooit in een ziekenhuis gelegen toen hij jong was door een verkeerde injectie, die was dus bedorven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit wel iets gepost
Jeetje wat verdrietig van je vadermaar ook mooi om te zien dat hij wel daarvoor nog heel actief was. Gezondheid , sterke geest , ouder worden zonder al te veel nare dingen is een geluk. Mijn moeder is in die zin redelijk gezond , ze gaat er zelf vanuit dat ze een jaar of 95 wordt
![]()
maar voor nu is dat nog ver wegIk ga maar eens wat doen. Op zoek naar glas dingen
Ik had er nog nooit van gehoord tot @Puzzie er over begon.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:10 schreef Serinde het volgende:
Ik wil ook nog eens een workshop hot pot doen. Lijkt me zo leuk! Sowieso hou ik van workshops doen. Onlangs nog bloemen gemaakt van gekleurd metaaldraad.
Die Hotpot gaan we geen workshop voor doen , we gaan er een kopen en dan maar gewoon experimenterenquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord tot @:Puzzie er over begon.
Er zijn echt nog zoveel creatieve dingen om te doen.
Zal mij er eens meer in gaan verdiepen allemaal
Laat je horen hoe het bevalt?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Hotpot gaan we geen workshop voor doen , we gaan er een kopen en dan maar gewoon experimenteren
Het lijkt me wel heel erg leuk
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laat je horen hoe het bevalt?
Haha we zijn geduldigquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen![]()
Duurt nog wel ff hoor
Gelukkigquote:
Dat zijn wel belangrijke detailsquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GelukkigIk ben nu voornamelijk aan het zoeken naar info over hotpots , en wat je nog meer nodig hebt
Echt wel!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn wel belangrijke details
He verdorie wat naar. Ik duim voor de katquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een beetje.
Een van de katten wil niet eten, dus veel met hem bij de dierenarts gezeten.
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He verdorie wat naar. Ik duim voor de kat
Dat is het fijne van online in meets zittenquote:Op zondag 14 april 2024 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zat donderdag veel in meetings van werk. Dus camera uitgedaan en een breiwerkje erbij gepakt en lekker luisteren wat anderen hadden te zeggen
Meestal staat de camera aan als ik met mijn eigen kleine team vergader, maar de meetings was met hele grote ploeg mensen dan heb ik vaak de camera uit.quote:Op zondag 14 april 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het fijne van online in meets zitten![]()
Ik heb er zelf zo hekel aan om de hele tijd mezelf te zien tijdens die online vergaderingen. Zet meestal ook de camara uit alleen als ik aan het woord ben gaat hij aan
Ik blijf toch een liefhebber van live heb zo hekel met een camera voor je neus te moeten zitten vergaderen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal staat de camera aan als ik met mijn eigen kleine team vergader, maar de meetings was met hele grote ploeg mensen dan heb ik vaak de camera uit.
Het is wel uitkomst als je verkouden bent, dat ben ik nu.quote:Op zondag 14 april 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf toch een liefhebber van live heb zo hekel met een camera voor je neus te moeten zitten vergaderen.
Ja dan zeer zeker. Ik doe het soms ook als ik last van mijn rug heb, dan gaat iedereen op locatie en ik zit er dan via teams bij. Dan is het een perfecte oplossingquote:Op zondag 14 april 2024 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel uitkomst als je verkouden bent, dat ben ik nu.
Verder werk ik gewoon 2 dagen op kantoor en 2 dagen thuis. Dat vind ik op zich een goede balans
Het is ontzettend gezellig en over 3 a 4 weken is het zover.quote:Op zondag 14 april 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan zeer zeker. Ik doe het soms ook als ik last van mijn rug heb, dan gaat iedereen op locatie en ik zit er dan via teams bij. Dan is het een perfecte oplossing
Hoe is het in het ESF topic? Het is bijna zover of niet?
Ik heb zelf niet zo heel veel met het songfestival en het nummer van dit jaar vind ik echt helemaal niets (sorry)quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is ontzettend gezellig en over 3 a 4 weken is het zover.
quote:Op maandag 15 april 2024 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh, druk met liefde? Tell us more (als je wil uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |