O had het niet eens door. En je weet ik doe niet moeilijk om een TT hoor is goed zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry @:Dotteke ik werd ongeduldig
Maar verander gerust de tt
Jij had vast een anderequote:
Daarom kaapte ik hem na een ruime drie minutenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had het niet eens door. En je weet ik doe niet moeilijk om een TT hoor is goed zo
Heel ergquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je nu speciaal![]()
maar welkom!
Ik let echt nooit op of ik een laatste post hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom kaapte ik hem na een ruime drie minuten
Daarom durfde ik het wel aanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let echt nooit op of ik een laatste post hebt
En het boeit mij helemaal niet als een ander hem pakt
Regel is wel 2 minuten wachten maar pakt iemand hem binnen die tijd van mij lig ik er niet wakker van
Ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom durfde ik het wel aan
quote:
Ik ben creatief met lepelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn jouw creatieve uitspattingen?
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]thnx wat lief
Kijk jij trouwens helemaal geen BB mee of bondgenoten?
Gelijk heb je doen wat goed voor je isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee![]()
Met BB wil ik andere prikkels. Dat saai geouwehoer leidt me niet genoeg af. Dus gewoon lekker een luisterboekje of een serie met een verhaal
En de Bondgenoten ben ik mee gestopt na die rot sfeer en daarna , weet niet of het nog steeds zo is, niet meer opgepakt
tellenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat zijn jouw creatieve uitspattingen?
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je doen wat goed voor je is
Daar kijk ik eigenlijk nooit daar is zoveel haat niet normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg soms iets mee op FB
Ja klopt. Niet normaal hoe sommige mensen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik eigenlijk nooit daar is zoveel haat niet normaal
Ja niet te vatten he, ik snap zoiets echt niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet normaal hoe sommige mensen zijn
Toetsenbordhelden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niet te vatten he, ik snap zoiets echt niet.
Lijkt mij voor de familieleden zo erg dat allemaal te lezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toetsenbordhelden.
Het is onbegrijpelijk
Ja nogal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de familieleden zo erg dat allemaal te lezen.
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatief![]()
Maar ik ben wel creatief met rijmpjes en gedichtenJa, dat zeer zekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik spaar ze eigenlijk alleen, dus niet zo creatief![]()
Maar ik ben wel creatief met rijmpjes en gedichtenGeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor nodig! Bijzondere verzamelingen zijn altijd goed
Rijmen en dichten is leuk![]()
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geenvoor nodig! Bijzondere verzamelingen zijn altijd goed
Rijmen en dichten is leuk
Zet hem op!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis worden
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn politie auto stappen en de cos in de gaten houden gaat weer een gekkenhuis worden
[ afbeelding ]
Awsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
Op rijmen en dichten ben ik verzot
vraag dat maar aan de enige echte Dot
Tussen het tellen en het bolken door
probeer ik vaak te rijmen in één stuk door
Over lepels enzo maar dat is niet zo gek
dat is natuurlijk het mooiste stuk bestek
Ik werd hier uitgenodigd oh wat lief
want ik ben ook wel een beetje creatief
Als newbie hier had ik ook wel enigszins vrees
maar werd heel lief ontvangen als nieuw vlees
Dus nu heb ik helemaal geen angst,
dankjewel @:childofthestars voor de fijne ontvangst!![]()
![]()
Jeejquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws![]()
Je bent erg creatief
En je bent hartstikke welkom hier. Uiteraard! Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch
Nou dat kan een leuke avond wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wel een jolige bui. Half wijntje op
En mijn alcoholtolerantie is niet zo best
Wel een blijde dronk
Ja zo is het, lekker genietenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha jep
Ach het is weekend
Ik heb getekend en gehaakt met fijne luisterboeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het, lekker genieten
Heb je nog iets leuks gedaan vandaag?
Oh leuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb getekend en gehaakt met fijne luisterboeken.
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |