Ricciardo is beter voor de PR.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:11 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sws bizar dat hij met z'n slechte prestaties kans op kans krijgt, terwijl een de vries, die nieuw was, na 9 races al het veld moest ruimen
Tsunoda is consequent beter dan RIC. Die mag eerder RIC helpenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo is beter voor de PR.
Handig voor een "nieuw" team
En mogelijk moet die Tsunoda ook wat helpen.
Pas na 29 keer telt het toch?quote:
Zipportal actquote:
Ik denk eerder dat tsunado Daniel moet helpen, die laat hem al consistent elk race weekend alle hoeken van het circuit zienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ricciardo is beter voor de PR.
Handig voor een "nieuw" team
En mogelijk moet die Tsunoda ook wat helpen.
ik zie zo sainz gewoon weer opofferen zoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:15 schreef SiGNe het volgende:
Leclerc faalt weer eens..
Hopelijk gaat Sainz van ín elk geval Leclerc winnen
Ik zie SAI dat niet meer pikkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie zo sainz gewoon weer opofferen zo
Daar moet Sainz dikke schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat toch weg volgend jaar, niks te verliezenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie SAI dat niet meer pikken
Uiteraard, het blijft Ferrariquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon domquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bizar dat Ferrari Sainz niet voorbij laat.
Of met zijn voet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:18 schreef Middelpunt het volgende:
Heeft Leclerc problemen met zn remmen ofzo?
Die bezwijkt nu al onder de druk van een bejaarde HAM in hetzelfde team over 12 maandenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:18 schreef Sabata het volgende:
Leclerc komt niet meer van die lockups af zo
Rookgordijnen voor de concurrentie?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Carlos ook rokende bandjes, gok dat ze bij Ferrari weer een goed plan hebben bedacht
Ik heb de clown pitmuur gemistquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Carlos ook rokende bandjes, gok dat ze bij Ferrari weer een goed plan hebben bedacht
Hij kan hier weinig aan doen hoor..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sargeant nu al bezig om F1 exit te vinden
Denk dat die bij Audi terecht gaat komen, misschien met Maloney er naast (die is niet voor niets naar de Sauber Academy overgestapt)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercedes moet Sainz gewoon binnenharken
Maar dat is pas over 2 jaar, wat moet Sainz volgend jaar doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Denk dat die bij Audi terecht gaat komen, misschien met Maloney er naast (die is niet voor niets naar de Sauber Academy overgestapt)
Bij RBR met de brievenbus luchtinlaat kan dit niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit blijft ook amateuristisch van de F1, dat gebeurt zo vaak.
Tijd voor een prullenbakje aan boordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit blijft ook amateuristisch van de F1, dat gebeurt zo vaak.
Prima podium.quote:
Harde bandjes nog niet opgewarmd?quote:
1 stopper tenzij hij een gratis 2de stop kan doen (en daar ziet het wel naar uit)quote:
Hij kan het nog!quote:
'he pushed me off the track'quote:
Ja man hij is de enige met drs. Hele rare opmerkingquote:
Moet gewoon accepteren dat hij nooit van Max kan winnen, 2e plek daar moet hij voor gaan. Hij kan echt wel een potje sturen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:27 schreef R-woud93 het volgende:
Perez weer erg goed aan het begin van een seizoen, nog een paar GP's te gaan voordat hij weer door de ondergrens gaat.
Zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Moet gewoon accepteren dat hij nooit van Max kan winnen, 2e plek daar moet hij voor gaan. Hij kan echt wel een potje sturen.
Ik mag niet niet om juichen.quote:
Dan gebruikt hij geen Duracellquote:
er zijn altijd 2 gedeeltes in een seizoen (zo vaak dat een team het begin van het seizoen goed doetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is nu officieel; red bull is gewoon weer de beste auto.
Als hij geen stoeltje voor een jaar kan krijgen, alvast contract tekenen voor Audi's instap, veel testen in Audi simulators en misschien in sportscars mee gaan doen. Sebastien Ogier tekende ook bij Volkswagen in het WRC, wetende dat hij een jaar aan de kant zou staan omdat hij bij Citroen einde contract was. Die was vervolgens betrokken bij de ontwikkeling van de auto en reed veel WRC2 rally's en nationale events.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dat is pas over 2 jaar, wat moet Sainz volgend jaar doen?
het sneeuwtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:29 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom is het zo wit in de pitstraat?
Gaat volgend jaar leuk worden als Hamilton bij het team rijdtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef trein2000 het volgende:
Sainz genaaid. Dit gaat lelijk worden.
Na een ijzersterke opmars naar het podium had Hamilton helaas pech, aldus Sky.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag niet niet om juichen.
Ik mag hier niet om juichen.
Ik mag hier niet om juichen.
Carlos gaat echt niet naar RBRquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:31 schreef Evenstar het volgende:
Red Bull kijken jullie mee voor een 2e coureur?
Ik nietquote:
van mij mag hijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz is aan het solliciteren voor het stoeltje bij RBR
Mercedes of Red Bull zijn de enige twee opties als hij ooit weer een keer wil winnen.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:32 schreef wdn het volgende:
lol
Sainz en Leclerc rijden elkaar nog wel eraf dit seizoen
Hij zal wellicht wel willen, maar RBR nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mercedes of Red Bull zijn de enige twee opties als hij ooit weer een keer wil winnen.
We are checkingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
hoevaak mag Lec buiten de baan zonder straf?
1,7.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Probeer in zijn Drs te blijven George
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zal wellicht wel willen, maar RBR niet
Question?quote:
Zolang Per op P2 eindigt is er geen nut om 'm te vervangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:33 schreef Middelpunt het volgende:
Zet Sainz maar naast Verstappen volgend seizoen (is liefst die seizoen nog)
de glazen bol gaf het dan niet goed weer.....quote:
Die hebben genoeg coureurs. Ze moesten dit seizoen al liezen tussen RIC en LAW.quote:
dit. Perez doet dan wat hij voor betaald worden: maximaal punten wegpakken van de restquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zolang Per op P2 eindigt is er geen nut om 'm te vervangen.
Perez ookquote:
Amenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
RIC mag dit seizoen nog plaatsmaken voor Lawson
Nee, dit is normaalquote:
opgegeven voor een betere race pacequote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Hammie had gewoon de batterij opgebruikt.
Perez heeft nu ook wel een betere wagen dan de rest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
dit. Perez doet dan wat hij voor betaald worden: maximaal punten wegpakken van de rest
Ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat Sainz die 3e plek vast weet te houden
Ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat Sainz die 3e plek vast weet te houden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |