rip aan de ferrari fansquote:
Na een ijzersterke opmars naar het podium had Hamilton helaas pech, aldus Sky.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik mag niet niet om juichen.
Ik mag hier niet om juichen.
Ik mag hier niet om juichen.
Carlos gaat echt niet naar RBRquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:31 schreef Evenstar het volgende:
Red Bull kijken jullie mee voor een 2e coureur?
Ik nietquote:
van mij mag hijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sainz is aan het solliciteren voor het stoeltje bij RBR
Mercedes of Red Bull zijn de enige twee opties als hij ooit weer een keer wil winnen.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:32 schreef wdn het volgende:
lol
Sainz en Leclerc rijden elkaar nog wel eraf dit seizoen
Hij zal wellicht wel willen, maar RBR nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mercedes of Red Bull zijn de enige twee opties als hij ooit weer een keer wil winnen.
We are checkingquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
hoevaak mag Lec buiten de baan zonder straf?
1,7.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Probeer in zijn Drs te blijven George
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zal wellicht wel willen, maar RBR niet
Question?quote:
Zolang Per op P2 eindigt is er geen nut om 'm te vervangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:33 schreef Middelpunt het volgende:
Zet Sainz maar naast Verstappen volgend seizoen (is liefst die seizoen nog)
de glazen bol gaf het dan niet goed weer.....quote:
Die hebben genoeg coureurs. Ze moesten dit seizoen al liezen tussen RIC en LAW.quote:
dit. Perez doet dan wat hij voor betaald worden: maximaal punten wegpakken van de restquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zolang Per op P2 eindigt is er geen nut om 'm te vervangen.
Perez ookquote:
Amenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
RIC mag dit seizoen nog plaatsmaken voor Lawson
laat hem dan dat gaspedaal eens intrappenquote:
Nee, dit is normaalquote:
opgegeven voor een betere race pacequote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Hammie had gewoon de batterij opgebruikt.
Perez heeft nu ook wel een betere wagen dan de rest.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
dit. Perez doet dan wat hij voor betaald worden: maximaal punten wegpakken van de rest
Ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat Sainz die 3e plek vast weet te houden
Ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat Sainz die 3e plek vast weet te houden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |