Zouden ze in een nog hoger standje verbaasd kunnenquote:
Misschien kunnen we nog wat van leren…….quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
Snap ook niet dat we moeten kijken naar een smerende en poederende Alice
Ik heb ze ook redelijk hoog maar dit is wel heel extreemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze in een nog hoger standje verbaasd kunnen
Ik moet wel toegeven dat ze er flink relaxed bij zit, zou er toch een twist komen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
kijkers/stemmers, zien jullie hoe leuk en spontaan ik ben ?
Als het uit gaat met haar vriend gaat dat zeker komen doordat zij altijd meer tijd besteed aan make-up dan aan hem.quote:
Ze vertrouwt op de kijker, die ziet haar puurheid en oprechtheidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ze er flink relaxed bij zit, zou er toch een twist komen?
Ah tuurlijk, ik was het even vergeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vertrouwt op de kijker, die zien haar puurheid en oprechtheid
Altijd zo saaiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:26 schreef woxxel2 het volgende:
Er moet toch nog wat gebeuren of is t altijd zo saai op zaterdag overdag?
Das niet netjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:31 schreef espri het volgende:
Ash boos, dr wenkbrauwpotlood is opgemaakt.
Van de Hema ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
Dan moet er maar een nieuwe wenkbrauwpotlood komen..
en daar zit tom nu mee te kleuren ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:31 schreef espri het volgende:
Ash boos, dr wenkbrauwpotlood is opgemaakt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
Haalt ze maar wat roet uit die hottub kachel, vinger dr in en smeren maar. No big deal
Ik ook niet.. veel dingen wel maar dat idd dan weer nietquote:
Zodra we er 1 met knalrode lippen zien, kennen we de dader.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
O jee Ashley gaat bijna over de kook zegt ze, iemand heeft aan haar make up gezeten ongevraagd.
Hoge toppen diepe dalenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
Van helemaal in de gloria van het vleigtuigje naar woestboos over een wenkbrauw potloodje
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Dat zijn gewoon persoonlijke spullen, daar moeten ze vanaf blijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
O jee Ashley gaat bijna over de kook zegt ze, iemand heeft aan haar make up gezeten ongevraagd.
vliegtuig maar weer even terug over het huis vliegen dan maarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
Van helemaal in de gloria van het vleigtuigje naar woestboos over een wenkbrauw potloodje
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Serieus... drama over een Hema oogpotlood?
Anders ontploft ashquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuur nu snel nog even de stagiaire naar HEMA
nee, ze is boos omdat haar wenkbrauwpotlood is gebruikt, zonder te vragen, en uit haar persoonlijke spullen is gehaald.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Ze wil vast wel even over dr rug lopen, adem innnn en uittttttquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ah daar is Sabo die kan het wellicht relativeren
Gaat meer om het feit dat iemand iets pakt, zonder te vragen, en het dan ook nog kapot/opmaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Ik gebruik ook alleen maar gel voor vrouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wil vrouwenscheerschuim niet het mannenscheerschuim![]()
schuim is schuim
Verwend nest is hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wil vrouwenscheerschuim niet het mannenscheerschuim![]()
schuim is schuim
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat er straks oogpotloodjes in de wall liggen
Misschien kan Tom er 1 kopen voor 500,-quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat er straks oogpotloodjes in de wall liggen
Dat dus en het blijft maar doorgaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ervan balen snap ik nog, doen alsof de wereld vergaat is gewoon overdreven drama.
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja ergens gaat het wel om het principe , je vraagt gewoon netjes aan iemand of je dat mag gebruiken
Maar Tom is Tom en Ash is Ash
Als haar bord ( pizza hut)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
ohh dat papiertje wat ie nu wil voor iedereen dat moet nog
welk papiertje is nu geschreven met de potlood van Ashely..
feitelijk heeft zij daar recht op.. haar potlood he
Wenkbrauw potlood he.... heel belangrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Karen heeft geluk, ze mag wel lippenstift van Ash pakken zonder te vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
Dat had hij vanmorgen geschrevenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
hahaha jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doet ze zelluf ook met veul dingen
Bob Ross is sponsor van BBquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
Snap ook niet dat we moeten kijken naar een smerende en poederende Alice
Thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
Maar wanneer kunnen ze op een normale manier douchen? Of pas op het eind van BB
Niet. Coin inwerpen is 5 minuten warm water uit 1 douche of 2,5 minuut uit 2 douchesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
Maar wanneer kunnen ze op een normale manier douchen? Of pas op het eind van BB
Gewoon je ogen dichthoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo komt ook zo douchen
ze heeft last van haar hoofd met knipperen of zo
ze gaat nu even naar db
Ja inprincipe, maar ze hebben daar allemaal ongeveer dezelfde donkere wenkbrauwen dus ze kan gerust 1 of 2x die van een ander lenenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:42 schreef Snoozey het volgende:
als je een fijn potlood hebt in de voor jou juiste kleur. leker afblijven of op zijn minst even vragen
oe misschien al vroegtijdige exit sabeauquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo komt ook zo douchen
ze heeft last van haar hoofd met knipperen of zo
ze gaat nu even naar db
Stom hoor..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet. Coin inwerpen is 5 minuten warm water uit 1 douche of 2,5 minuut uit 2 douches
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
aha Ashely dacht dat Alice de potloodpikkert was
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oe misschien al vroegtijdige exit sabeau
ze heeft hem nog tot aan de finale nodigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja inprincipe, maar ze hebben daar allemaal ongeveer dezelfde donkere wenkbrauwen dus ze kan gerust 1 of 2x die van een ander lenen
is toch niet met elkaar te vergelijken. Van een keer lippenstift opdoen, gaat niet die hele lippenstift op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen heeft geluk, ze mag wel lippenstift van Ash pakken zonder te vragen
Zou het ook niet fijn vinden als anderen aan mijn make-up zaten. Al waren er nog 100 potloodjes wat van mij is blijf je af. of je vraagt of je het mag gebruiken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zit ongeveer 6m3 make up in die hut. Daar zit ongetwijfeld nog wel een dozijn van die potloodjes tussen voor mevrouw.
Volgende week regeld bb of bart vast wel een nieuw potloodjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:48 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze heeft hem nog tot aan de finale nodig
Ik vond het grote aanstellerij.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zou het ook niet fijn vinden als anderen aan mijn make-up zaten. Al waren er nog 100 potloodjes wat van mij is blijf je af. of je vraagt of je het mag gebruiken.
Of ze leent hem van alice of karenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:48 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze heeft hem nog tot aan de finale nodig
Natuurlijk pakt trashley iedere kans aan om Alice te beschuldigen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
aha Ashely dacht dat Alice de potloodpikkert was
Zeker niet te vergelijken een lippenstift van iemand gebruiker is goorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch niet met elkaar te vergelijken. Van een keer lippenstift opdoen, gaat niet die hele lippenstift op.
van briefjes schrijven met een wenkbrauwpotlood wel.
Dat moet ieder voor zich weten, maar het is niet zo dat door 1 keer gebruiken, de lippenstift op isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker niet te vergelijken een lippenstift van iemand gebruiker is goor
netjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:04 schreef espri het volgende:
Ash biedt excuus aan aan Alice omdat ze dacht dat zij het. Had gepakt.
Klopt, ze wist dat Tom het had gepakt zonder te vragen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:06 schreef Snoozey het volgende:
nee. dat dacht ze niet. ze bood excuus aan omdat ze beetje tekeer ging omdat het potloodje niet meer te slijpen was
wist dat tom hem wederom had gepakt
Ah Dan zal ik het verkeerd begrepen hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:10 schreef Snoozey het volgende:
ja ze snapte niet dat ash wat bozig reageerde toen alice aanbood de potlood te slijpen
iets wat totaal geen nut meer had
De vraag is eigenlijk, heeft Tyron al gezegd dat Tom sorry moet zeggen?quote:
Is de figurant zoals hier al eerder geopperdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny deze week was de slechtste week in mijn avontuur
Ik ben gehecht aan mijn eigen potlood voor wenkbrauwen qua kleur enz. Zou enorm balen om daar weken zonder mee te zittenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of ze leent hem van alice of karen
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:52 schreef kater1 het volgende:
Heeft Karin nou echt zo'n rare tattoo op de onderkant van haar bovenarm?
is denk ik het de route van het vliegtuigje van vanmorgen, die tom op haar arm heeft getekend met het wenkbrauwpotloodje van assliequote:
Met het oogpotloodje van Ashley zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
is denk ik het de route van het vliegtuigje van vanmorgen, die tom op haar arm heeft getekend
Ze zat toen uit te leggen dat het een leeuw moet voorstellenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
is denk ik het de route van het vliegtuigje van vanmorgen, die tom op haar arm heeft getekend met het wenkbrauwpotloodje van asslie
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Adat231 het volgende:
is dat vliegtuigje voor tom en ash nog geweest vanochtend?
ja ik heb mn kop al op zn kop, maar ik kan het er niet uithalenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze zat toen uit te leggen dat het een leeuw moet voorstellen
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja ik heb mn kop al op zn kop, maar ik kan het er niet uithalen
maar ze is gestopt met de snorharen ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze zat toen uit te leggen dat het een leeuw moet voorstellen
ze lijken ook wel op elkaar , en misschien moet ze nog terug , doen ze meestal met grote tatoeages, daar doen ze soms maanden overquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze zei echt leeuw tegen basiri toen
Zeker, heb hem na afloop zelf met eigen ogen nog over het Gooi zien vliegen terug richting Teugequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:00 schreef Adat231 het volgende:
is dat vliegtuigje voor tom en ash nog geweest vanochtend?
Dit jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani wilde geen eten meer, en sabo bleef aandringen eet eet, en wilde een vork met twee garnalen in haar mond doen. rohani had daar geen zin in en zei wil je alsjeblieft ophouden ik ben 28, dank je wel
Aha ok waar bemoeit ze haar meequote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani wilde geen eten meer, en sabo bleef aandringen eet eet, en wilde een vork met twee garnalen in haar mond doen. rohani had daar geen zin in en zei wil je alsjeblieft ophouden ik ben 28, dank je wel
Ja hoor. Dit is het ongeveer deze weekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:46 schreef espri het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe hard Randy heeft gerockt deze week want ik heb het even gemist….
Ah natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:47 schreef Snoozey het volgende:
hij heeft dilan ook zo ver gekregen om overal Ja man achter te zeggen. ik vind dat wel rocking
ik hoor het zijn moeder nog zo zeggen een week terug, deze week gaat hij rockenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor. Dit is het ongeveer deze week![]()
[ afbeelding ]
Nou, ga dan! Nog niet weg?!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil wel naar een tempel in China, tussen de monniken
Misschien is ze een Laafje of kabouter ofzo, je weet het niet hèquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef humpty het volgende:
Korea daar wil Randt zijn vrouwtje graag naar toe....pfff vrouwtje
Noord Korea prefereer ik voor hem dan, zeeeeer pittoresk...quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:52 schreef humpty het volgende:
Korea daar wil Randy zijn vrouwtje graag naar toe....pfff vrouwtje
Ze kwamen er even bij voor het tv-momentje, maar wisten niet hoe snel ze weer naar binnen moesten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Net filmpje van het vliegtuigje even gekeken, maar al die jaloerse gasten zoals Ty, Dilano etc in geen velden of wegen te bekennen...
Net of-ie een heel schaap onder zijn kin heeft gebonden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan er met me hoofd niet bij, en die baard van hem ziet er ook niet uit
Doet alles om nog maar in dat huis te blijven na vanavond....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kwamen er even bij voor het tv-momentje, maar wisten niet hoe snel ze weer naar binnen moesten.![]()
Ik moet Sabeau wel nageven dat zij er wel de hele tijd bij bleef.
dan nog , zijn niet de goedkoopste vluchten en slecht voor het klimaat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:55 schreef Puzzie het volgende:
Randy is drie keer in Brazilië geweest , zijn vrouwtje komt daar vandaan
Ah, kan die rocken in Poängquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
en is volgens mij ook nog scheef gedaan. De afstand van zijn mondhoeken naar zijn baard is links en rechts niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net of-ie een heel schaap onder zijn kin heeft gebonden.
Moeten we komen om te helpen?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, kan die rocken in PoänglolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, kan die rocken in PoängSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Prijs de dag niet voor het avond is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
Vanavond eindelijk die Sabo van de streams af![]()
![]()
![]()
Ja bedankt, nu ga ik met m’n neus op het scherm om het te zienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en is volgens mij ook nog scheef gedaan. De afstand van zijn mondhoeken naar zijn baard is links en rechts niet hetzelfde.
Dilano trekt vanavond nog witter weg dan dat hij er al uit ziet....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Ja, een wijntje krijgen we daar toch niet aangeboden, dus je hebt eigenlijk nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ben niet gek, blijf zitten waar ik zit.
Krijg nog nergens het idee dat dit inderdaad gaat gebeuren vanavond. Nog geen hints in die richting. Bij een vorige dubbele exit, volgens mij was dat in seizoen 2021 werd er in de middag al een hint gemaakt via de socials.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef odie22 het volgende:
ik hoop op een twist vanavond, misschien wel 2 eruit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, een wijntje krijgen we daar toch niet aangeboden, dus je hebt eigenlijk nog gelijk ook.
Bij 9 bewoners dubbele exit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg nog nergens het idee dat dit inderdaad gaat gebeuren vanavond. Nog geen hints in die richting. Bij een vorige dubbele exit, volgens mij was dat in seizoen 2021 werd er in de middag al een hint gemaakt via de socials.
toen met vera ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijg nog nergens het idee dat dit inderdaad gaat gebeuren vanavond. Nog geen hints in die richting. Bij een vorige dubbele exit, volgens mij was dat in seizoen 2021 werd er in de middag al een hint gemaakt via de socials.
Denk dat ze een beetje aan het melken zijn bij de Febo want anders wordt het zo rustig. Ze moeten nog 6 weken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Bij 9 bewoners dubbele exit.
7+2=9
Of bij 7 komen er 2 terug.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
7+2=9
ik denk waar heb je het over, maar je doelt op het schilderijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
7+2=9
Ik heb me wel prima vermaakt met die zweverige ratelpraat waarin ze vervolgens totaal vastliep Ik heb toen echt in een deuk gelegen .,Was ook een heel leuk topic.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:59 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
Ze is ook nog heel jong en ik vind haar ook heel kinderlijk. Die moet echt nog heel veel groeien.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb me wel prima vermaakt met die zweverige ratelpraat waarin ze vervolgens totaal vastliep Ik heb toen echt in een deuk gelegen .,Was ook een heel leuk topic.
Maar met dat gaslighten , overschreeuwen, slachtofferen , overdreven emotioneel reageren, manipuleren en die hele act er omheen viel ze door de mand. Zoveel tegenstrijdige verhalen en acties zorgt ervoor dat niemand je meer gelooft.
Maar ik denk dat ze daarbuiten vast okay is ,
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Zou zo een shot uit Baantjer ofzo kunnen zijn
Baantjer en het gestolen oogpotlood
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Zou zo een shot uit Baantjer ofzo kunnen zijn
Baantjer en het gestolen oogpotlood
Inderdaad, die blijft gewoon, en daarmee meteen vrijgesteld voor volgende weekquote:
2 jaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan hem beter hebben dan de grote jerrel show van vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |