Zouden ze in een nog hoger standje verbaasd kunnenquote:
Misschien kunnen we nog wat van leren…….quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
Snap ook niet dat we moeten kijken naar een smerende en poederende Alice
Ik heb ze ook redelijk hoog maar dit is wel heel extreemquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zouden ze in een nog hoger standje verbaasd kunnen
Ik moet wel toegeven dat ze er flink relaxed bij zit, zou er toch een twist komen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
kijkers/stemmers, zien jullie hoe leuk en spontaan ik ben ?
Als het uit gaat met haar vriend gaat dat zeker komen doordat zij altijd meer tijd besteed aan make-up dan aan hem.quote:
Ze vertrouwt op de kijker, die ziet haar puurheid en oprechtheidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ze er flink relaxed bij zit, zou er toch een twist komen?
Ah tuurlijk, ik was het even vergeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze vertrouwt op de kijker, die zien haar puurheid en oprechtheid
Altijd zo saaiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:26 schreef woxxel2 het volgende:
Er moet toch nog wat gebeuren of is t altijd zo saai op zaterdag overdag?
Das niet netjesquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:31 schreef espri het volgende:
Ash boos, dr wenkbrauwpotlood is opgemaakt.
Van de Hema ja?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:33 schreef Lovely het volgende:
Dan moet er maar een nieuwe wenkbrauwpotlood komen..
en daar zit tom nu mee te kleuren ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:31 schreef espri het volgende:
Ash boos, dr wenkbrauwpotlood is opgemaakt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:34 schreef KinKiJan het volgende:
Haalt ze maar wat roet uit die hottub kachel, vinger dr in en smeren maar. No big deal
Ik ook niet.. veel dingen wel maar dat idd dan weer nietquote:
Zodra we er 1 met knalrode lippen zien, kennen we de dader.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
O jee Ashley gaat bijna over de kook zegt ze, iemand heeft aan haar make up gezeten ongevraagd.
Hoge toppen diepe dalenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
Van helemaal in de gloria van het vleigtuigje naar woestboos over een wenkbrauw potloodje
Dat kan ik me zo goed voorstellen. Dat zijn gewoon persoonlijke spullen, daar moeten ze vanaf blijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
O jee Ashley gaat bijna over de kook zegt ze, iemand heeft aan haar make up gezeten ongevraagd.
vliegtuig maar weer even terug over het huis vliegen dan maarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:37 schreef greysbones het volgende:
Van helemaal in de gloria van het vleigtuigje naar woestboos over een wenkbrauw potloodje
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Serieus... drama over een Hema oogpotlood?
Anders ontploft ashquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO stuur nu snel nog even de stagiaire naar HEMA
nee, ze is boos omdat haar wenkbrauwpotlood is gebruikt, zonder te vragen, en uit haar persoonlijke spullen is gehaald.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Ze wil vast wel even over dr rug lopen, adem innnn en uittttttquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:39 schreef Kissingbird het volgende:
Ah daar is Sabo die kan het wellicht relativeren
Gaat meer om het feit dat iemand iets pakt, zonder te vragen, en het dan ook nog kapot/opmaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Ik gebruik ook alleen maar gel voor vrouwenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wil vrouwenscheerschuim niet het mannenscheerschuim![]()
schuim is schuim
Verwend nest is hetquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wil vrouwenscheerschuim niet het mannenscheerschuim![]()
schuim is schuim
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat er straks oogpotloodjes in de wall liggen
Misschien kan Tom er 1 kopen voor 500,-quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat er straks oogpotloodjes in de wall liggen
Dat dus en het blijft maar doorgaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ervan balen snap ik nog, doen alsof de wereld vergaat is gewoon overdreven drama.
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja ergens gaat het wel om het principe , je vraagt gewoon netjes aan iemand of je dat mag gebruiken
Maar Tom is Tom en Ash is Ash
Als haar bord ( pizza hut)quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
ohh dat papiertje wat ie nu wil voor iedereen dat moet nog
welk papiertje is nu geschreven met de potlood van Ashely..
feitelijk heeft zij daar recht op.. haar potlood he
Wenkbrauw potlood he.... heel belangrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:38 schreef -river- het volgende:
Karen heeft geluk, ze mag wel lippenstift van Ash pakken zonder te vragenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
Dat had hij vanmorgen geschrevenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |