quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Thanks ga direct dm sturen als het niks word aan het einde.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
https://www.instagram.com/snackieinfluencer/
Ze ademt en heeft hartslag dus Sapstengel gaat er voorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks ga direct dm sturen als het niks word aan het einde.
Haha nee gewoon juiste kleurtje, grappig, houdt van snackbar Zijn al 3 vinkjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze ademt en heeft hartslag dus Sapstengel gaat er voor
https://www.instagram.com/culisjors/quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks ga direct dm sturen als het niks word aan het einde.
Als ik mocht kiezen koos ik ook voor haar. Hquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze ademt en heeft hartslag dus Sapstengel gaat er voor
Wat een warm welkom!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootjes hallootjes het warme bad staat weer op zijn pootjes. Welkom allemaal en welkom bij een nieuwe, haarscherpe, analyse van First Dates op FOK!![]()
Goed teken in Groningen. Daar hebben ze de 'Schurft-bingo-kaart" In welk huis heb je geneukt en waar ben je besmet. Geen huis zonder soa.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
snap het wel. Ik heb ook liever een vers blaadje
quote:
Zekerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag jezelf af en toe wel kietelen he
Ja als ik nu nog 20 was en in mijn alto/skater fase dan wist ik het wel.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een leuk meisje, deze blonde. Ik vind de kledingstijl ook wel leuk, al zou ik het zelf nooit aandoen.
Op wereldreis denk ikquote:Op maandag 4 maart 2024 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Hey maar waar is Piesje ? Heb haar al lang niet meer gezien hier.
Ja vind ik nooit een goede reden, maar goed naar mij luisteren ze niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Op zoek naar een MAATJE.
Ik snap wat ze zegt, maar ik vind het een verschrikkelijk woord.
Ik ook ja, krijg daar ook altijd het idee van een seksloze relatie bij.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Op zoek naar een MAATJE.
Ik snap wat ze zegt, maar ik vind het een verschrikkelijk woord.
die skatester?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel een leuk meisje, deze blonde. Ik vind de kledingstijl ook wel leuk, al zou ik het zelf nooit aandoen.
Precies, ik ben geen matennaaier.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook ja, krijg daar ook altijd het idee van een seksloze relatie bij.
Die denkt dat hij mister bigstar is sinds hij bij de Big 4 zit.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die doet een beetje bipolair tegen me
Wie zijn de Big 4?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Die denkt dat hij mister bigstar is sinds hij bij de Big 4 zit.
Dat vind ik wel prima. Maar nog niemand in first dates gezien die zei op zoek te zijn naar een fwbquote:
Wetend dat het uitgezonden kan worden zal ik het ook niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel prima. Maar nog niemand in first dates gezien die zei op zoek te zijn naar een fwb
Niet als ze 'spatvinder' isquote:Op maandag 4 maart 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze moet de UV lamp maar even thuislaten.
Scheelt dat oma het toch niet snapt in de meeste gevallen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wetend dat het uitgezonden kan worden zal ik het ook niet doen.
Ja die.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jaaa Joost Klein dacht ik ook al aan
jammer dat je nog steeds doorgaat met het roddelen over mijquote:Op maandag 4 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die doet een beetje bipolair tegen me
Pakje scrumpoker kaarten.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Welk instrument neemt een scrum master mee? Een Excel-printje?
Ja nee dus, Alkmaar, nou goed met ook goed te doen, Trein naar Leeuwarden en vanuit de de Q-liner naar Kaastownquote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze uit Grunn voor jou
Waar komt ze vandaan? Had dat gemist.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja nee dus, Elkaar, nou goed met ook goed te doen, Trein naar Leeuwarden en vanuit de de Q-liner naar Kaastown
Wel lekker opzich #hazyquote:Op maandag 4 maart 2024 19:55 schreef NoCigar het volgende:
New England IPA, dit is iets voor @:havermelkelite (Insta).
Lekker agile gewerkt manquote:Op maandag 4 maart 2024 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vandaag nog met een scrum master geluncht, komt wel erg dichtbij.
Oei, hopelijk zoekt ze geen tegengas danquote:
Alkmaarquote:Op maandag 4 maart 2024 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan? Had dat gemist.
Ik ben een en al tegengasquote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, hopelijk zoekt ze geen tegengas dan
Haha, als zij dat graag wil zekerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben een en al tegengasLekker rebels
Na de seks.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij hebben mensen alleen tijdens dit programma het over allemaal ellende. In 't echt ga je toch nooit meteen over al je ziektes en overlijden van familieleden hebben.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een draak op zijn rug, zijn spirit animal.
Als je ze de deur uit wil werken?quote:
Ik heb een keer op een trauma dump gehad op een eerste date. Laat ik het zo zeggen, het was niet bevorderlijk.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij hebben mensen alleen tijdens dit programma het over allemaal ellende. In 't echt ga je toch nooit meteen over al je ziektes en overlijden van familieleden hebben.
begrijp er ook niets van. Praat gewoon over huisdieren, reizen, werk, studie, wonen, eten, drinken, festivals, bier, sport, gym, creatine, wasmiddel, first dates, boeken, seriesquote:Op maandag 4 maart 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Voor de mensen die het zich afvragen staat het m.i. voor: Ik ben beter dan mijn highs en lows.quote:
Welk wasmiddel raad jij aan?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
begrijp er ook niets van. Praat gewoon over huisdieren, reizen, werk, studie, wonen, eten, drinken, festivals, bier, sport, gym, creatine, wasmiddel, first dates, boeken, series
doe tegenwoordig AH huismerk. Deed eerst altijd wat in de bonus was maar dan ben je nog steeds duurder uitquote:
Beter alles halen in Duitsland als je toch goedkoop wil.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe tegenwoordig AH huismerk. Deed eerst altijd wat in de bonus was maar dan ben je nog steeds duurder uit
Lang niet meer gehoordquote:
dan ben ik 6 uur onderwegquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter alles halen in Duitsland als je toch goedkoop wil.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag je lang zoeken want ik heb t nie
Verdikkeme !quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag je lang zoeken want ik heb t nie
Ja sowieso. Of een Thaise ladyboy.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
Leuk maar dan zie je in Indonesie een lekker getint meisje en dump je haar @:sapstengel
Wat ben je positief vandaag!quote:
prima voor een nachtje (of een paar) dusquote:Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Uiterlijk erg leuk, maar daar houd het op voor mij.
Haver melk bij de koffiemachine of controleert de baas dat je leverworst op de boterhammen hebt?quote:
Mag je ook thuiswerken?quote:
1 dag per week verplicht kantoorquote:
Heeft de diversity coordinator weer bedacht?quote:
Hopelijk wel gefrituurd in zonnebloemolie en niet de ouderwetse varkensvet.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
1 dag per week verplicht kantoor
Dat wordt frietje halen die dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reuzel heet dat toch ?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk wel gefrituurd in zonnebloemolie en niet de ouderwetse varkensvet.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Op curaçao genieten van het leven, in een bar gewerktPrecies wat in mijn gedachte speeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest even zoeken, ossenwit blijkbaar, de echte vlaamse friet wordt daarin gebakken.quote:
Moet je echt die FD -redactie mailen he en vragen om de nummer.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:15 schreef Gibson88 het volgende:
Nou Sandy, kom lekker naar Grunn, ik trakteer
Jaaaaa! En hier de updates delen!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je echt die FD -redactie mailen he en vragen om de nummer.
Niet links genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Leuk, maar hij komt niet uit Amsterdam. Wordt niks.
Dit heet toch een pleonasme?quote:
Is een goede optie !quote:Op maandag 4 maart 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet je echt die FD -redactie mailen he en vragen om de nummer.
Met Lizzy zit ik nog steeds op instaquote:
Wat ga je eten?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Jammer, weinig succes. Morgen ga ik zelf uit eten, dus tot woensdag!
Lizzy?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Met Lizzy zit ik nog steeds op instaAlleen amper contact
maar god blijft ook een ontzettend mooie vrouw.
Maar hey poging waard
Ja vorig jaar kwam ze ins FD, die ene Kast-haai die haar toen een trap na gaf. ' Ik heb van mijn moeder geleerd geen genoegen te nemen met minder'quote:
Dat weet ik nog niet, hangt van de date af, ik geef niet zoveel tegengasquote:
Piano.wavquote:
Vrouw van mijn hart. Veel plezier.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, hangt van de date af, ik geef niet zoveel tegengas(en ik lust ook gewoon alles, lekker makkelijk)
Haha heb je haar opgezocht?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Met Lizzy zit ik nog steeds op instaAlleen amper contact
maar god blijft ook een ontzettend mooie vrouw.
Maar hey poging waard
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekkenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha heb je haar opgezocht?
Ook ooit een keer schuldig aan gemaakt. Alleen ontvolgt toen ze 24/7 over politiek en BIJ1 begon in alle posts en stories.
Bij ‘bij1’ posts moet je sowieso de grens trekken.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekken
Oh ja sowieso, houd daar ook wel van. Maar vind het ook wel fijn als iemand politiek soms even los kan laten en iets minder ideologisch is.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenpolen kunnen ook elkaar aantrekken
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?quote:
Lang niet gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?
Oorspronkelijk Spanjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe komt zo’n leuke jongen uit Eindhoven?
Ik denk dat hij een leuke muzieksmaak heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |