Eens. Geen sprake van machtsmisbruik en ook weinig pushen. Niet handig, maar staat ver af van waar me-too over moet gaan. De maatschappij zou hier ook duidelijk in moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Na alles gelezen en gezien te hebben, kan ik me nog steeds vinden in het oordeel van RBR dat er niet zo veel aan de hand was/is. Geen dickpicks of iets, of dingen die verder totaal niet door de beugel kunnen. Misschien wat onhandig hier en daar maar niks om iemand te moeten cancellen.
Het word veel te groot opgeblazen door die Gen z snowflake mentaliteit van tegenwoordig. Grow a fucking spine and get over it.
Ook lekker van die van Haren trouwens, zou die nou trots zijn dat ie iemand zijn carriere kost met dit soort bullshit?
Mja, dat oordeel van RB klopt wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Na alles gelezen en gezien te hebben, kan ik me nog steeds vinden in het oordeel van RBR dat er niet zo veel aan de hand was/is. Geen dickpicks of iets, of dingen die verder totaal niet door de beugel kunnen. Misschien wat onhandig hier en daar maar niks om iemand te moeten cancellen.
Het word veel te groot opgeblazen door die Gen z snowflake mentaliteit van tegenwoordig. Grow a fucking spine and get over it.
Ook lekker van die van Haren trouwens, zou die nou trots zijn dat ie iemand zijn carriere kost met dit soort bullshit?
Het is niet zomaar een werknemer, het is zijn PA.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:44 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou ff lekker worden als 'ie alle onzin die over hem verkondigd wordt moet gaan zitten ontkennen. Er wordt ook beweerd dat hij de FIA/Masi omgekocht heeft voor het kampioenschap in '21. Heeft 'ie ook niet ontkend, dus waarschijnlijk ook waar, volgens jou?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:41 schreef Adames het volgende:
Horner heeft alleen niet ontkend dat de berichten nep zijn, heeft alleen verwezen naar het statement van gisteren.
Hoe weet jij wat als bewijs is aangevoerd binnen de zaak?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou ff lekker worden als 'ie alle onzin die over hem verkondigd wordt moet gaan zitten ontkennen. Er wordt ook beweerd dat hij de FIA/Masi omgekocht heeft voor het kampioenschap in '21. Heeft 'ie ook niet ontkend, dus waarschijnlijk ook waar, volgens jou?![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die hele zaak die speelde bij Red Bull, en wat niets bleek te zijn, sowieso niet om deze drek ging, maar om iets heel anders. Anders was dit wel als bewijs aangevoerd en dat is dus niet gebeurd.
En ik betwijfel ten zeerste of die apps berhaupt echt zijn.
Maar dit bewijst maar weer dat mensen graag roddels geloven en dat zo'n lastercampagne - ook al is het niet waar - dus toch z'n vruchten afwerpt, als je iemand kapot wil maken. Maakt niet uit hoe ongeloofwaardig dingen zijn, veel mensen willen het maar al te graag geloven en dan heb je je doel bereikt.
Niet wederzijds? Zij zegt bijna letterlijk dat zij alle aandacht en geflirt leuk vindt .... Horner vraagt meerdere keren of hij moet stoppen en zij zegt echt geen enkele keer duidelijk nee. Die paar keer dat ze zegt dat hij moet stoppen haalt ze het een berichtje of twee later weer onderuit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een werknemer, het is zijn PA.
Daar zit wel een machtsverhouding.
Ik vind dat dit niet door de beugel kan. Zeker niet omdat het ook niet helemaal wederzijds lijkt. Mogelijk zijn de berichten selectief, maar zelfs dan heb je niet het idee informatie te missen.
Als dit wel door de beugel kan volgens anderen, dan staat hij in ieder geval compleet voor lul. Wat een kneuzerige puber is het daar.
Even onder voorbehoud dat de berichten kloppen en dat het niet nep is. Horner heeft alleen niet ontkend dat de berichten nep zijn, heeft alleen verwezen naar het statement van gisteren.
Ik neem aan dat dit wel als bewijs is aangevoerd toch? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou ff lekker worden als 'ie alle onzin die over hem verkondigd wordt moet gaan zitten ontkennen. Er wordt ook beweerd dat hij de FIA/Masi omgekocht heeft voor het kampioenschap in '21. Heeft 'ie ook niet ontkend, dus waarschijnlijk ook waar, volgens jou?![]()
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die hele zaak die speelde bij Red Bull, en wat niets bleek te zijn, sowieso niet om deze drek ging, maar om iets heel anders. Anders was dit wel als bewijs aangevoerd en dat is dus niet gebeurd.
En ik betwijfel ten zeerste of die apps berhaupt echt zijn.
Maar dit bewijst maar weer dat mensen graag roddels geloven en dat zo'n lastercampagne - ook al is het niet waar - dus toch z'n vruchten afwerpt, als je iemand kapot wil maken. Maakt niet uit hoe ongeloofwaardig dingen zijn, veel mensen willen het maar al te graag geloven en dan heb je je doel bereikt.
Volgens diverse nieuwsmedia niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit wel als bewijs is aangevoerd toch? Heb ik iets gemist?
Hoe weten zij wat er wel of niet is aangevoerd als bewijs? Het lijkt mij echt sterk als dit niet als bewijs is gebruikt. Hoe is het anders gegaan?quote:
Het is hier al vrij uitgebreid besproken en ik heb geen bron paraat, maar zoals ik het begreep is er niks concreets in het onderzoek naar boven gekomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoe weten zij wat er wel of niet is aangevoerd als bewijs? Het lijkt mij echt sterk als dit niet als bewijs is gebruikt. Hoe is het anders gegaan?
Zij: Er was sprake van sexueel ongepast gedrag.
Advocaten: Ok, vertel, heb je bewijs?
Zij: Ja, maar ga ik niet delen. Je moet mij op mijn blauwe spandex broekje vertrouwen.....
Sure ...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat als bewijs is aangevoerd binnen de zaak?
Nou, speciaal voor jullie ben ik op dit onchristelijke uur nog even terug gaan zoeken en vond deze post in het vorige deel van dit topic. Staat dus blijkbaar in het artikel van The Times over de vrijspraak.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 00:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit wel als bewijs is aangevoerd toch? Heb ik iets gemist?
Het lijkt mij dat dit gewoon is gebruikt, maar dat er dus is besloten dat hier niks mis mee was. In ieder geval niet genoeg "mis" om iemand te cancellen. Vervolgens vonden blijkbaar sommige mensen dit niet terecht, of was het niet wat hun verwachting was, en hebben zij alle berichten selectief en gericht lopen lekken om Horner voor de wolven te gooien.
Die apps zijn BS, maar al zijn ze van Horner (wat ik dus betwijfel), dan hebben ze niks met die zaak te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Times meldt ook dat de door Erik genoemde appjes (die hij gezien zou hebben), niet zijn gedeeld met de onafhankelijke onderzoeker (i.e. die bestaan dus niet) en dat er een 150-pagina tellend rapport ligt.
Ik denk dat die apps wel echt zijn. Als iemand ze had gefaked denk ik dat er wel wat spannenders in zou staan, dit stelt helemaal niks voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 01:47 schreef Jane het volgende:
Die apps zijn BS, maar al zijn ze van Horner (wat ik dus betwijfel), dan hebben ze niks met die zaak te maken.
Mijn persoonlijke vermoeden is dat iemand dit in elkaar is gaan frbelen toen bekend werd dat er bij Red Bull een onderzoek liep (waarvan onbekend was waar het precies om ging), om Horner op die manier te schaden.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Hem van iets juridisch strafbaars beschuldigen (verkrachting o.i.d.) is een te groot risico, omdat de politie zich er dan mee gaat bemoeien. Maar goed, hier kunnen we lang en kort over discussiren en daar heb ik om dit uur geen zin in. Ik ga naar bed.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:02 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat die apps wel echt zijn. Als iemand ze had gefaked denk ik dat er wel wat spannenders in zou staan, dit stelt helemaal niks voor.
James had had geen tijd voor appjes, die ging gelijk voor de hapjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:43 schreef Cilantro het volgende:
Horner is wel echt een boefje hoor. Stoute appjes sturen. Zelfs James Hunt maakte het niet zo bont.
Toch wordt het beeld al weer een stuk minder fijn als je James Hunt vervangt voor Flavio Briatore. Ik denk dat het goed is dat je tegenwoordig gemakkelijker je grenzen aan kan geven, tegelijk zijn we wel wat doorgeslagen in het Trial by Media verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 02:43 schreef Cilantro het volgende:
Horner is wel echt een boefje hoor. Stoute appjes sturen. Zelfs James Hunt maakte het niet zo bont.
mwa ik heb de yt van #99 ook al 3 keer eerder gezienquote:
Toto als nein nein nein nein nein.quote:
Precies dit. Niemand met een beetje publieke positie mag meer een "foutje" maken of buiten de lijnen kleuren zonder meteen gecancelled te worden. Enige die hier wat over te vinden heeft is Geri.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp de ophef echt niet. Er zijn wat appjes te lezen. Heel erg onschuldig, alleen niet leuk voor de partner. Verder is er blijkbaar dus niks gebeurd.
En al zou hij wel met dat mens zijn vreemd gegaan. Wat dan nog? Wat heeft dat met zijn werk te maken, dat is dan toch compleet een privzaak. Wat hebben wij en de rest van de wereld daar mee te maken.
Al gaat hij elke week naar de hoeren, als hij zijn werk maar goed doet.
Rare wereld is dit geworden.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp de ophef echt niet. Er zijn wat appjes te lezen. Heel erg onschuldig, alleen niet leuk voor de partner. Verder is er blijkbaar dus niks gebeurd.
En al zou hij wel met dat mens zijn vreemd gegaan. Wat dan nog? Wat heeft dat met zijn werk te maken, dat is dan toch compleet een privzaak. Wat hebben wij en de rest van de wereld daar mee te maken.
WEER CAKE!quote:
nee. dat klopt nu niet, omdat hij de grote baas van het team is en zij een werkneemster.stel dat jouw baas/bazin dit doet, zou je er in mee gaan omdat je je baan wilt houden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ojee. Dit is zo niet handig, ook al weten we niet wat er achter de schermen speelt.quote:
Daily Mail, Britse media. Sure.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ojee. Dit is zo niet handig, ook al weten we niet wat er achter de schermen speelt.
Deze uitspraken van Jos passen goed bij de geruchten van deze winterstop. Dat 'de Verstappens' aan de poten van Horner aan het zagen zijn. Blijkbaar was dat gerucht niet op niks gebaseerd
Ja, alles om RBR in kwaad daglicht te zetten. Ik probeer het inmiddels wel te negeren.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ojee. Dit is zo niet handig, ook al weten we niet wat er achter de schermen speelt.
Deze uitspraken van Jos passen goed bij de geruchten van deze winterstop. Dat 'de Verstappens' aan de poten van Horner aan het zagen zijn. Blijkbaar was dat gerucht niet op niks gebaseerd
Ja dit gaat over de e-mail.quote:Jos Verstappen ontkent betrokkenheid volstrekt
In dit verhaal is nu weer een nieuwe twist ontstaan doordat er op sociale media wordt gespeculeerd dat de vader van Max Verstappen, Jos Verstappen, de mogelijke gesprekken zou hebben gelekt. In gesprek met De Limburger ontkent Jos deze beschuldigingen volledig. ''De grootste onzin! Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen? Ik wil maar n ding en dat is dat mijn zoon op een goede plek zit en kan acteren in een rustige omgeving. Maar in plaats daarvan staat de boel nu in brand. Hier is toch niemand bij gebaat? Max al helemaal niet!’’, zegt de 52-jarige coureur stellig.
Die smeerlap is de hetze begonnen....quote:Op zondag 3 maart 2024 09:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Erik van Haren tweet het ook, maar die kunnen we inmiddels ook niet meer vertrouwen
Dat zeg ik al vanaf het begin. Het is totaal niet logisch dat de Verstappens erachter zitten. Ze zitten precies waar ze willen zitten waarom dat verstoren?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ja dit gaat over de e-mail.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan wel een opnaaiend interview geeft.
Samequote:Op zondag 3 maart 2024 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf het begin. Het is totaal niet logisch dat de Verstappens erachter zitten. Ze zitten precies waar ze willen zitten waarom dat verstoren?
Jos insinueert wel dat de appberichten echt zijn. Anders kun je onmogelijk een quote gebruiken als ‘hij doet alsof hij het slachtoffer is’. Als de berichten fake zijn dan is zijn dan is hij dat namelijk wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Ja dit gaat over de e-mail.
Ik kan me niet voorstellen dat hij dan wel een opnaaiend interview geeft.
Machtsstrijd tussen Horner en Marko, waarbij de eerste de laatste heeft geprobeerd te wippen?quote:Op zondag 3 maart 2024 09:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf het begin. Het is totaal niet logisch dat de Verstappens erachter zitten. Ze zitten precies waar ze willen zitten waarom dat verstoren?
Dat komt uit de Britse media (Daily Mail is tabloid niveau) niet de Nederlandse. Als de Nederlandse media Jos direct quote dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jos insinueert wel dat de appberichten echt zijn. Anders kun je onmogelijk een quote gebruiken als ‘hij doet alsof hij het slachtoffer is’. Als de berichten fake zijn dan is zijn dan is hij dat namelijk wel.
Dat is allemaal puur speculatie.... als dat echt was gebeurd was Horner al lang gezien. En Marko is nou niet de persoon om zijn mond daarover te houden, dan hadden we het echt wel gehoord.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Machtsstrijd tussen Horner en Marko, waarbij de eerste de laatste heeft geprobeerd te wippen?
Formule1.nl quote het ook. Dat vind ik geen roddelblad.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat komt uit de Britse media (Daily Mail is tabloid niveau) niet de Nederlandse. Als de Nederlandse media Jos direct quote dan is het een ander verhaal.
Het is niet alleen Horner-Marko, het is ook Thailand-Oostenrijk. In de preshow op Viaplay werd dat gisteren ook duidelijk uitgelegd. Het team is op meerdere niveaus verdeeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat is allemaal puur speculatie.... als dat echt was gebeurd was Horner al lang gezien. En Marko is nou niet de persoon om zijn mond daarover te houden, dan hadden we het echt wel gehoord.
Die quoten ook gewoon daily mail. Al die sites en kranten quoten alleen de daily mail.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Formule1.nl quote het ook. Dat vind ik geen roddelblad.
Zou totaal het tegenovergestelde zijn van wat hij tegen de Nederlandse media heeft gezegd dus zou het ook vreemd vinden. En dan helemaal omdat de bron de Britse riool media is die een duidelijke agenda hebben in dit hele gezeik.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:49 schreef Nizno het volgende:
Ik betwijfel of Jos dat interview gegeven heeft.
Oh FFS.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:04 schreef Sabata het volgende:
daily mail is blijkbaar een roddel op X na aan het gaan dat Jos en Horners PA een relatie hadden
Dat versterkt mijn vermoeden idd alleen maar meer dat Jos nooit gesproken heeft met degene die dit op heeft lopen kalken (kan het niet eens een journalist noemen)quote:
Ja dat idd. Maar echt het lijkt wel of die Britten elke giertank opentrekken.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat versterkt mijn vermoeden idd alleen maar meer dat Jos nooit gesproken heeft met degene die dit op heeft lopen kalken (kan het niet eens een journalist noemen)
Ik sta echt te kijken, Jos moet nu toch gewoon niks meer zeggen.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk niet dat hem dat veel interesseert maar rust in het team is natuurlijk wel belangrijk en dat is er momenteel even niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:47 schreef Breekfast het volgende:
Jos Verstappen is toch wel echt de laatste die iets zou moeten vinden van het whatsapp verkeer van Horner met een vrouwelijke collega.
Ja dit statement van Jos gaat vast helpen om de rust terug te brengen in het teamquote:Op zondag 3 maart 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat hem dat veel interesseert maar rust in het team is natuurlijk wel belangrijk en dat is er momenteel even niet.
Dat doen ze ook. Het is de pers die van alles verzint. Vooral de britse tabloids want die kunnen het niet hebben dat LH Schumachers record niet heeft verbroken door RBR en Max. Zowel Marko mals Horner zijn niet dom genoeg om de gans met de gouden eieren te slachten. Marko heeft zelf over Horner gezegd dat ie zijn werk altijd goed deed toen deze heksenjacht begon. Dat doe je niet als je hem weg wilt hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:03 schreef Kickinalfa het volgende:
In snap ook die hele vete niet.
Als Marko/Horner ben je bezig met het meest dominante seizoen ooit.
Dan laat je elkaar toch lekker je ding doen met zulke resultaten.
Nee heel tactisch is dit ook niet, dat Horner z'n vrouw en ook de Thaise eigenaar liet opdraven (voor zover dat niet al gepland was) vond ik wel wat handiger.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja dit statement van Jos gaat vast helpen om de rust terug te brengen in het team![]()
Als dat al waar is, The Daily Mail is nog meer een rioolkrant dan de Televaag.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja dit statement van Jos gaat vast helpen om de rust terug te brengen in het team![]()
Ng meer?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als dat al waar is, The Daily Mail is nog meer een rioolkrant dan de Televaag.
Ik geloof er geen hol van. In de Nederlandse pers heeft Jos precies het tegenover gestelde gezegd. Ik bedoelo de man is een heethoofd en heeft losse handjes, maar is niet dom.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Google translate foutjequote:Op zondag 3 maart 2024 11:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van. In de Nederlandse pers heeft Jos precies het tegenover gestelde gezegd. Ik bedoelo de man is een heethoofd en heeft losse handjes, maar is niet dom.
Dat is reeds een gegevenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tevens onzinquote:Op zondag 3 maart 2024 11:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een volstrekt debiele actie van Jos.
Tja, check je bronnen eer je dit naar buiten brengt en zulks.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat op zo'n beetje alle forums die ik lees en twitter, 99% van de reageerders nu keihard de kant van Horner kiest. Erik van Haren wordt keihard afgefikt, en terecht. De roddelmedia gaat op zijn bek en dat vind ik prachtig om te zien.
Ik lees vooral dat iedereen heel graag wil dat het niet waar is. Maar Ter Haaren quote Jos zelf en niet the Daily mail. En hij heeft een goeie band met de Verstappen s dus waarom dat in de waagschaal stellen door een verzinsel?quote:Op zondag 3 maart 2024 11:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat op zo'n beetje alle forums die ik lees en twitter, 99% van de reageerders nu keihard de kant van Horner kiest. Erik van Haren wordt keihard afgefikt, en terecht. De roddelmedia gaat op zijn bek en dat vind ik prachtig om te zien.
In de Telegraaf zegt hij niet dat Horner weg moet. Alleen dat er weer rust in de tent moet komen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:44 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat iedereen heel graag wil dat het niet waar is. Maar Ter Haaren quote Jos zelf en niet the Daily mail. En hij heeft een goeie band met de Verstappen s dus waarom dat in de waagschaal stellen door een verzinsel?
En tegenover de BBC heeft Jos schijnbaar zijn uitspraken bevestigd.
Tussen hem en Horner komt het niet meer goed. Of Horner is paranoia, of Jos is bezig met een campagne. Ik zie geen middenweg.
Elke bron haalt de Daily Mail aan. Het is dus onzin tot er een andere bron is.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:44 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik lees vooral dat iedereen heel graag wil dat het niet waar is. Maar Ter Haaren quote Jos zelf en niet the Daily mail. En hij heeft een goeie band met de Verstappen s dus waarom dat in de waagschaal stellen door een verzinsel?
En tegenover de BBC heeft Jos schijnbaar zijn uitspraken bevestigd.
Tussen hem en Horner komt het niet meer goed. Of Horner is paranoia, of Jos is bezig met een campagne. Ik zie geen middenweg.
De Telegraaf is een bron, BBC sport inmiddels ook.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke bron haalt de Daily Mail aan. Het is dus onzin tot er een andere bron is.
De telegraaf bevestigt dat dus niet zoals hierboven genoemd, en van de BBC heb ik nog niets gezien.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:53 schreef aesop het volgende:
[..]
De Telegraaf is een bron, BBC sport inmiddels ook.
En inmiddels gaat verhaal rond dat Jos een verhouding had/heeft met de betreffende PA van Horner. Dat beschouw ik voorlopig nog wel als een goedkope roddel...
quote:Ik wil maar n ding en dat is dat mijn zoon op een goede plek zit en kan acteren in een rustige omgeving. Maar in plaats daarvan staat de boel nu in brand. Hier is toch niemand bij gebaat? Max al helemaal niet!
Wat ontbreekt is de tijdlijn, ik denk dat dit allemaal van de donderdag is toen die appjes gelekt werden.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)gedaan-na-ruzie.html
Volgens bovenstaand bericht heeft Jos tegenover de BBC de berichtgeving bevestigd, oliedom.
Nee, zo werkt dat dus niet. Ze rapporteren wat een andere 'krant' schrijft. Dan ben je dus geen bron.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:53 schreef aesop het volgende:
[..]
De Telegraaf is een bron, BBC sport inmiddels ook.
Misschien even lezen, BBC heeft aan Jos gevraagd of die de uitspraken heeft gedaan en die heeft daarop dat tegen de BBC bevestigd.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat dus niet. Ze rapporteren wat een andere 'krant' schrijft. Dan ben je dus geen bron.
Wat is dat ineens met al die mensen hier die klakkeloos de roddelpers geloven? Het is wel duidelijk waarom de wereld in de staat verkeert waarin 'ie verkeert.
Ik moet wel zeggen dat als BBC dit plaatstquote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat dus niet. Ze rapporteren wat een andere 'krant' schrijft. Dan ben je dus geen bron.
Wat is dat ineens met al die mensen hier die klakkeloos de roddelpers geloven? Het is wel duidelijk waarom de wereld in de staat verkeert waarin 'ie verkeert.
Ik toch mn eerdere wantrouwen ongelijk moet geven.quote:Verstappen told BBC Sport he had made the comments to the two newspapers after a falling out with Horner in Bahrain.
Akkoord.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat als BBC dit plaatst
[..]
Ik toch mn eerdere wantrouwen ongelijk moet geven.
BBC is nou niet een medium dat die zin zou plaatsen zonder dat Jos het echt gezegd heeft.
van die appjes staat nog steeds niet vast of ze echt zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens ben ik het wel met Jos eens dat dit gewoon een afleiding is, kan Horny nog zo hard roepen dat het team verenigder is dan ooit, maar nu iedereen de appjes heeft gezien is er toch een vreemde situatie ontstaan.
En de echtheid van die appjes wordt ook ernstig in twijfel getrokken.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens ben ik het wel met Jos eens dat dit gewoon een afleiding is, kan Horny nog zo hard roepen dat het team verenigder is dan ooit, maar nu iedereen de appjes heeft gezien is er toch een vreemde situatie ontstaan.
Horner ontkent het niet dus die appjes zijn gewoon echt, daar twijfelt echt niemand meer aan.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die appjes staat nog steeds niet vast of ze echt zijn.
Allang niet meer, Horner zijn lijn is ook 'no comment' of een ontwijkend antwoord als hem gevraagd wordt of de appjes echt zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En de echtheid van die appjes wordt ook ernstig in twijfel getrokken.
Dat vind ik ook wat te makkelijk, voor hem is de zaak afgehandeld dus of die appjes echt zijn doet er niet toe.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Horner ontkent het niet dus die appjes zijn gewoon echt, daar twijfelt echt niemand meer aan.
[..]
Allang niet meer, Horner zijn lijn is ook 'no comment' als hem gevraagd wordt of de appjes echt zijn.
Dat is pas echt makkelijk en ondertussen wel aan alles willen laten zien dat je vrouw je steunt, dat ziet er niet uit als een afgehandelde zaak.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wat te makkelijk, voor hem is de zaak afgehandeld dus of die appjes echt zijn doet er niet toe.
Verstappen also denied that he was the source of the leaks concerning Horner.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor Horner is het afgehandeld, voor anderen blijkbaar niet. Dan is het logisch dat hij er weer bij betrokken raakt en dan zegt "No comment".quote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is pas echt makkelijk en ondertussen wel aan alles willen laten zien dat je vrouw je steunt, dat ziet er niet uit als een afgehandelde zaak.
Alles wat hij er nog over zegt is in zijn nadeel dus waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is pas echt makkelijk en ondertussen wel aan alles willen laten zien dat je vrouw je steunt, dat ziet er niet uit als een afgehandelde zaak.
Hij mag niets zeggen over de hele zaak, ga lekker conclusies over je eigen kutleven trekkenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Horner ontkent het niet dus die appjes zijn gewoon echt, daar twijfelt echt niemand meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |