Wijnaldum werd ook bedreigd destijds inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Net als bij Feyenoord wanneer iemand naar Ajax/PSV gaat dus?
Bij Feyenoord zijn het louter lieverdjes in het publiek inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja, die ZKA die ook gewoon kon schrijven dat PSV’ers Babadi zwaar hebben bedreigd na het Feyenoord nieuws. Ken je feiten. Fijne club waar die heeft verlengt.
- ZKA schrijft uitgebreid een artikeltje over Feyenoord dat Babadi wil hebben en op pole position ligt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:29 schreef H.FR het volgende:
Stel je voor dat dit nieuws niet naar buiten was gekomen. Dan was het wellicht anders gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Feyenoord worden echt nooit spelers bedreigd. Vooral de Ajax-spelers voelen zich altijd hartelijk ontvangen in de Kuip. Meestal zingen we erg positieve liedjes als ‘Wij begroeten Ajax en PSV, maar Feyenoord is ook wel oké!’quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het louter lieverdjes in het publiek inderdaadDat soort idioten heb je toch overal.
Volgens mij is er een foto van zo'n spandoek een jaar of 30-40 geleden, was jij degene die die heeft gepost @Caland? Dat was volgens mij letterlijk iets van 'Feyenoord is beter!' oidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord worden echt nooit spelers bedreigd. Vooral de Ajax-spelers voelen zich altijd hartelijk ontvangen in de Kuip. Meestal zingen we erg positieve liedjes als ‘Wij begroeten Ajax en PSV, maar Feyenoord is ook wel oké!’
0-4, hattrick Santiagoquote:
Zwaar kansloos gedrag, als je het mij vraagt. Sowieso reageert de hele voetbalwereld met overdreven emoties laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zulke idioten heb je bij elke club.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
- ZKA schrijft uitgebreid een artikeltje over Feyenoord dat Babadi wil hebben en op pole position ligt.
- ZKA schrijft dat PSV'ers Babadi zwaar hebben bedreigd. Als de belangstelling van Feyenoord niet zo breed werd uitgemeten waren die bedreigingen ongetwijfeld een heel stuk minder geweest
- ZKA schrijft dat 'Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen'
Oftewel, als we al zijn schrijfseltjes als waarheid aannemen heeft ZKA's dus eigenhandig een grote rol gespeeld in het verneuken van deze potentiële transfer. En hij heeft waarschijnlijk niet eens door.Mijn tektsjes op internet hebben in 4.5 jaar al 0 invloed gehad op de voetbalwereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Mijn tektsjes op internet hebben in 4.5 jaar al 0 invloed gehadindruk gemaakt op de voetbalwereld
Heeft Feyenoord die Rodriguez nu in het huidige momentum al min of meer enigszins een volledige garantie geven dat Arne Slot langer dan het huidige seizoen aanblijft bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:21 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja, die ZKA die ook gewoon kon schrijven dat PSV’ers Babadi zwaar hebben bedreigd na het Feyenoord nieuws. Ken je feiten. Fijne club waar die heeft verlengt.
Hoho, het gaat bij Rodriguez om honger heh.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord die Rodriguez nu in het huidige momentum al min of meer enigszins een volledige garantie geven dat Arne Slot langer dan het huidige seizoen aanblijft bij Feyenoord?
Anders vis je daar natuurlijk ook zwaar achter het net, zeker als die uruguyers hem gaan lopen zitten te staan bedreigen.
quote:Rodríguez voelt de honger van Feyenoord, maar Feyenoord wil andersom ook honger van de speler voelen.
Hij zal wel honger hebben zonder z’n 20% jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoho, het gaat bij Rodriguez om honger heh.
[..]
De laatste tijd? Je wil zeggen dat het vertrek van Wijnaldum en Fer destijds niet zulke taferelen opleverde?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zwaar kansloos gedrag, als je het mij vraagt. Sowieso reageert de hele voetbalwereld met overdreven emoties laatste tijd.
Pole Position genotquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:39 schreef ZKA het volgende:
[..]
Mijn tektsjes op internet hebben in 4.5 jaar al 0 invloed gehad op de voetbalwereld
Zelfs daarvoor al joh. Is helaas niks nieuws.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De laatste tijd? Je wil zeggen dat het vertrek van Wijnaldum en Fer destijds niet zulke taferelen opleverde?
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij is er een foto van zo'n spandoek een jaar of 30-40 geleden, was jij degene die die heeft gepost @:Caland? Dat was volgens mij letterlijk iets van 'Feyenoord is beter!' oidVrij tam vergeleken met wat je tegenwoordig ziet
Edit: Zal zelfs een jaar of 50-60 zijn inmiddels, zwart/wit en alles.
Hij bedoelt deze:quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Real had direct de bibbers toen ze deze doorgesnoven hooligans zagen.
Rodriguez heeft vooralsnog meer lekkere trek en kan niet kiezen tussen de snacks.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoho, het gaat bij Rodriguez om honger heh.
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Real had direct de bibbers toen ze deze doorgesnoven hooligans zagen.
Was inderdaad die van hhh38 die ik bedoelde, maar die over Madrid is ook goedquote:
Deze is echt al 100x voorbij gekomen maar hij blijft schitterendquote:
Wel een heel ander type wedstrijd natuurlijk. Maar ze liepen echt op hun tandvlees, vier midweekse wedstrijden op een rij lijkt wat te veel. Ik vrees ervoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:35 schreef fetX het volgende:
Zal wel een factor of 10 beter moeten dan afgelopen donderdag wil je vandaag resultaat halen.
Ja ze zijn op. Dus gaat lastig worden. Verbaast me wel overigens, want vorig jaar waren we met afstand het fitste team. Maar dat zal ook met de stand te maken hebben.quote:Op zondag 3 maart 2024 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een heel ander type wedstrijd natuurlijk. Maar ze liepen echt op hun tandvlees, vier midweekse wedstrijden op een rij lijkt wat te veel. Ik vrees ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |