Maradona was ook zwaar gebleseerd geweest toen hij nog bij Barcelona voetbalde in de jaren 80.....had hij toen moeten stoppen met voetballen....? had niemand hem meer moeten kopen??/quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over dat hij toevallig een keer geblesseerd is geraakt tijdens een wedstrijd maar dat we willens en wetens een kreupel paard gekocht hebben:
"Ik heb ook met Calvin gewerkt voor zijn blessure en toen was hij echt belachelijk goed". Stengs heeft eerder ruim een jaar moeten herstellen van een zware kruisband blessure. ''Ik vind het al zo verschrikkelijk dat hij met deze knie die hij heeft, door het leven moet, want dat belemmert hem."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ngen-bespaard-blijft
Deels waar. Maar je moet wel stekeblind zijn om niet te zien dat Ueda gisteren gewoon matig speelde. Ballen sprongen van zijn voet, verkeerd staan, matige schoten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als je statistieken van onze hele aanval dit seizoen erbij pakt moet je op een gegeven moment toch wel tot de conclusie komen dat het echt niet aan de kwaliteiten van de spelers ligt maar het probleem veel dieper zit.
Ach jij bent mentaal ook kreupel en kan hier ook gewoon postenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dus we hebben met Stengs een soort kreupel paard gekocht waarvan vooraf bekend was dat hij nooit meer de oude zou worden? Dat is dan ook niet echt een briljante zet geweest, dunkt me.
Vond dat ook wel onverstandige uitspraken. Meteen -5 miljoen voor een eventuele transfer in de toekomst.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over dat hij toevallig een keer geblesseerd is geraakt tijdens een wedstrijd maar dat we willens en wetens een kreupel paard gekocht hebben:
"Ik heb ook met Calvin gewerkt voor zijn blessure en toen was hij echt belachelijk goed". Stengs heeft eerder ruim een jaar moeten herstellen van een zware kruisband blessure. ''Ik vind het al zo verschrikkelijk dat hij met deze knie die hij heeft, door het leven moet, want dat belemmert hem."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ngen-bespaard-blijft
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-sauer-vast-tot-2028quote:Leo Sauer heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd. Het achttienjarige Slowaakse talent, dat sinds begin dit seizoen tot de selectie van Feyenoord 1 behoort, ligt daardoor tot medio 2028 vast in De Kuip.
"Tegen een club als Feyenoord zeg je geen nee," aldus een trotse Sauer. "Het stadion, de supporters, de organisatie: het is fantastisch om hier te voetballen. Ik zie deze contractverlenging als een beloning vanuit de club en een blijk van vertrouwen in mijn ontwikkeling. Het afgelopen jaar is het heel snel gegaan. Ik zit nu bij het eerste elftal en op dat niveau leer ik veel op dagelijkse basis. Hard blijven werken is nu de opdracht, dan krijg ik vanzelf mijn kansen en kan ik laten zien wat ik in mijn mars heb."
Feyenoord nam Sauer in de zomer van 2022 op huurbasis over van M¦K ´ilina uit zijn geboorteland Slowakije. De behendige buitenspeler maakte vervolgens indruk bij de beloften van Feyenoord Onder 21, en al snel volgden de eerste officieuze minuten voor Feyenoord 1 in een oefenwedstrijd tegen KV Oostende.
Dit kan prima in het Sauertopicquote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-sauer-vast-tot-2028
Sauer
Wat heeft kreupel paard te maken met een schandalige overtreding van recidivist Peersman?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 11:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dus we hebben met Stengs een soort kreupel paard gekocht waarvan vooraf bekend was dat hij nooit meer de oude zou worden? Dat is dan ook niet echt een briljante zet geweest, dunkt me.
Leer lezen eihoofd.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 15:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft kreupel paard te maken met een schandalige overtreding van recidivist Peersman?
Hij heeft helemaal geen mindere fase. Gisteren was hij minder en tegen Almere mwoah (en ook vrij logisch te verklaren), maar daarvoor was hij eigenlijk heel erg goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 04:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een 'mindere fase' net als die andere wereldspeler Gimenez.
Kan gebeuren. Het zal vast niet liggen aan het feit dat ze na een paar leuke potjes zwaar overhyped worden omdat men in Rotterdam nogal snel blij wordt van spelers die niet elke vijf meter over de bal struikelen.
Wat nu extra grappig is, want dat is precies wat Wieffer deed gisteren.
Eigenlijk hebben we de beker al gewonnenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:11 schreef hhh38 het volgende:
We staan in de bekerfinale en toch is het hier geen warm bad
Noem je matchwinnaar Ondrej nou dikke poep?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren was gewoon een totale wanpresatie van het gehele team. Alleen Luka en David verdienen een voldoende. Minteh schuurt er nog tegenaan vanwege zijn leuke acties, alleen jammer dat hij niet kan voetballen.
De rest was gewoon DIKKE POEP.
We gaan dus winnen zondag.
Speelde te kort voor een beoordeling.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Noem je matchwinnaar Ondrej nou dikke poep?
Tja, Badderlogica. Als het een PSV’er was geweest had hij het zware speelschema van afgelopen weken aangedragen als excuus, maar nu komt hij hier lekker zuigen dat we hem allemaal overschatten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen mindere fase. Gisteren was hij minder en tegen Almere mwoah (en ook vrij logisch te verklaren), maar daarvoor was hij eigenlijk heel erg goed.
De rest is gewoon poep wat je schrijft dus dat laat ik maar even voor wat het is.
En dat in de meest matige fase voetballend gezien van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:10 schreef H.FR het volgende:
Na de winterstop in Nederland 10 potjes gespeeld, 8 gewonnen en 2 gelijk. Dat is in het verleden zelden vertoond.
Ja. Maar we zijn natuurlijk bijzonder verwend geraakt de laatste jaren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat in de meest matige fase voetballend gezien van de laatste jaren.
Einde discussiequote:Willem van Hanegem kan zich niet vinden in kritiek op Ayase Ueda: ‘Ik had hem al eerder in de basis gezet’
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat in de meest matige fase voetballend gezien van de laatste jaren.
Een beetje basisschool logica. Een heel groot deel van het seizoen speelt hij echt heel erg goed en nu een paar potjes minder. En dan kan hij er ineens niks van. Kan toch niet Johanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, Badderlogica. Als het een PSV’er was geweest had hij het zware speelschema van afgelopen weken aangedragen als excuus, maar nu komt hij hier lekker zuigen dat we hem allemaal overschatten.
Dat met een paar mindere wedstrijden van Wieffer het voetbal ineens echt slecht is valt trouwens ook wel op. Maar het halve elftal liep op zijn tandvlees, en de reserves die meededen waren echt zwaar onder de maat.
Dat is toch geen koekebakkert, die japannert? Ik zou hem gewoon opstellen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over statistieken gesproken.
[ x ]
We willen meer Lingr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |