SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zei 'een potje'quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan hier een wedstrijd of 20 tegenover zetten. Dus wat is je punt?
Nou, 2 potjes dan. Misschien zelfs 3 of 4.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zei 'een potje'
BagatelliserenGod
Nee dat is waar we moeten het ook niet groter maken dan het is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, 2 potjes dan. Misschien zelfs 3 of 4.
Wat gek dat een speler niet elke wedstrijd heel goed speelt.
DommigheidGod
Precies. Geeft niks makker. Iedereen zit er weleens naast (zo ook Wieffer vandaag)quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat is waar we moeten het ook niet groter maken dan het is.
Hij heeft gewoon een 'mindere fase' net als die andere wereldspeler Gimenez.quote:Op donderdag 29 februari 2024 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, 2 potjes dan. Misschien zelfs 3 of 4.
Wat gek dat een speler niet elke wedstrijd heel goed speelt.
DommigheidGod
Dat is een hesje met meetapparatuur. Die draagt elke speler tegenwoordig.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 06:57 schreef Bugno3 het volgende:
Wellicht al besproken, maar waarom draagt Lingr een sport-beha?
Zat inderdaad op precies hetzelfde niveau als de rest van het elftal. Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
Wat was Ueda weer goed gisteren zeg![]()
Ongekend, wat een kwaliteit.
Die kan er écht helemaal niks van. We zijn in de maling genomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 07:50 schreef Scrummie het volgende:
Wat was Ueda weer goed gisteren zeg![]()
Ongekend, wat een kwaliteit.
Ik word in ieder geval heel moe van de discussiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:13 schreef Pistolero het volgende:
Deze Ueda-hetze begint walgelijke vormen aan te nemen.
Heel gek is het niet dat het nu zo benoemd wordt na gisteren. Die jongen is wel een uitgaand transferrecord he. En het is bepaald niet de enige dure aankoop die niet rendeert.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval heel moe van de discussie
Er zijn wel meer spelers die er lang over hebben gedaan tot ze rendeerden. Zo lang hij geen vaste basisspeler is of door Slot zelf wordt afgeschreven trek ik geen conclusies.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel gek is het niet dat het nu zo benoemd wordt na gisteren. Die jongen is wel een uitgaand transferrecord he. En het is bepaald niet de enige dure aankoop die niet rendeert.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik word in ieder geval heel moe van de discussie
Dat deed Slot natuurlijk wel in iets subtielere woorden en door hem bij een 1-1 stand te wisselen voor een middenvelder. Het is nou ook niet dat hij de laatste tijd weinig speelt, hij is in de minuten die hij maakt gewoon écht slecht. Niks hoopgevends, en dat voor iemand 25. Het is nu alweer maart, ik denk dat je toch voorzichtig conclusies moet trekken dat dit hem gewoon niet is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer spelers die er lang over hebben gedaan tot ze rendeerden. Zo lang hij geen vaste basisspeler is of door Slot zelf wordt afgeschreven trek ik geen conclusies.
Beetje van beiden denk ik. Er wordt veel van de aanvallers gevraagd in deze speelwijze. Tegelijkertijd zou Geertruida niet op zoveel goals staan als traditionele verdediger.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar als je statistieken van onze hele aanval dit seizoen erbij pakt moet je op een gegeven moment toch wel tot de conclusie komen dat het echt niet aan de kwaliteiten van de spelers ligt maar het probleem veel dieper zit.
Zou fijn zijn als Veerman niet mee doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:50 schreef Document1 het volgende:
Als we zo spelen als gisteren dan wordt het een vreselijke zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |