Ja op zich zou ik ook nooit geld inzetten op winst van een nummer als Europapa. Maar ik zag Ierland op een 15e plekquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zakken had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht. Maar ach, we hebben lol en Joost heeft lol en fuck de bookies.
Ik!!!! Kom maar op ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef Dave het volgende:
Wie durft Vandaag Inside op te zetten?
Is VI overleden dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef Dave het volgende:
Dat is uiteraard ook niets, maar op de Britse Eilanden wordt vrij fanatiek gegokt, daardoor staan UK en Ierland standaard vrij hoog.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:33 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja op zich zou ik ook nooit geld inzetten op winst van een nummer als Europapa. Maar ik zag Ierland op een 15e plek![]()
Kon bij Lights & Shadows ook, dus komt vast goed.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef Em31 het volgende:
Wel benieuwd of we dat laatste rustige stukje ook in Malmö gaan horen. Zou wel mooi zijn met op één of andere manier de vertaling erbij, als dat op een normale manier kan.
We moeten de Cactus Blossoms naar het ESF sturenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:32 schreef Dave het volgende:
Ohja, misschien kunnen ze ook dat lettertype gebruiken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Kon bij Lights & Shadows ook, dus komt vast goed.
Dat eurovisie-podium gaat kapooooot.quote:
Dat heb ik inmiddels wel afgeleerdquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:43 schreef Meke het volgende:
En raaaaaaaazendnieuwsgierig naar de staging!
Nouja het traject tot nu toe stemt me positiefquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels wel afgeleerd
Kunnen ze dat later nog terugkrijgen of op iets anders inzetten? Anders echt weggegooid geld (wat Ierland betreft iig). Of zij zullen dat misschien een goed doel vindenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is uiteraard ook niets, maar op de Britse Eilanden wordt vrij fanatiek gegokt, daardoor staan UK en Ierland standaard vrij hoog.
Nou ja, in het niet zo hypothetische scenario dat Ierland niet wint, ben je dat geld kwijt natuurlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:47 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Kunnen ze dat later nog terugkrijgen of op iets anders inzetten? Anders echt weggegooid geld (wat Ierland betreft iig). Of zij zullen dat misschien een goed doel vinden![]()
Alsof je geld in een bodemloze put gooit. Gelukkig zelf geen enkele aanleg om ooit gokverslaafd te worden. Blij mee
Ja, die zullen het niks vinden net als Honest Vocal Coachquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die ook altijd de reactievideo's kijken:
Ik vrees wel een beetje voor de reactie van Toy en Goy.
Hier valt ook niet zoveel aan te honest vocal coachenquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, die zullen het niks vinden net als Honest Vocal Coach
Die gimmick is er wel snel af joh. En wat je dan overhoudt, houdt niet overquote:Op donderdag 29 februari 2024 22:03 schreef Gehenna het volgende:
Joost gaat het nog lastig krijgen met de win95 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |