Jaaaaaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk voor de reactie op dat hardcore stukje
Zwitserland is toch geen party song? Dat is meer elk muzikaal genre in de blender.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs in het "genre" partysongs ook gewoon zwak, Kroatië dendert hier aan alle kanten overheen. En als Zwitserland het kan vertalen naar een live-setting die ook.
Niet de volledige outro, maar een ingekorte versie. Zie clip op officiële kanaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef drxanax het volgende:
Zie nu dat het nummer te lang is. We krijgen die outro dus niet op Eurovision.
Iets andersquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:14 schreef Rebel- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verstappen shirt?
Ja dat zakken had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht. Maar ach, we hebben lol en Joost heeft lol en fuck de bookies.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef Zigsky het volgende:
Nederland zakt nog even naar 22. Volgens mij stond het land op 21. Bizar.
Deze vinnik ook leuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:26 schreef Greys het volgende:
Deze Italianen zeggen (gelukkig) amper iets tijdens het lied maar die twee hoofden worden tijdens het luisteren steeds gelukkiger en het is echt héél leuk om te zien.
Als een raket naar nummer 1?quote:
precies, dit is toch zaaaalig na die treurnis van afgelopen jaarquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zakken had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht. Maar ach, we hebben lol en Joost heeft lol en fuck de bookies.
Het is supercatchy en hele grote groepen mensen die in de jaren 90 zijn opgegroeid vinden dit leuk en verfrissend voor het songfestival. Ik zie dit wel hoog eindigen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:23 schreef Eightyone het volgende:
Bij de wat vlakke vocalen denk ik steeds 'hij had er een zangeres bij moeten halen'. Een goed zingende leuke jonge meid in jaren 90-eurohouse-stijl.
Joost kan het beter bij rappen houden.
Iig is het niet iets wat veel op gaat staan. Afgezien van m'n leeftijd en dat dat me parten speelt bij het luisteren ernaar: er mist wat.
Maar had het m'n 15-jarige zelf laten horen, en dan was die als een blije Teletubbie de ruimte door gesprongen. Hopelijk voor Joost zijn er voldoende jonge stemmers die er op die manier op reageren.
Uiteindelijk zijn de odds voor de winst en de jury zal wel niet zo'n fan van dit nummer zijn (al zie ik ze ook niet echt voor Kroatië gaan dusja).quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:29 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Als een raket naar nummer 1?
Waarom blijft hij in de odds op 22 staan.
Snap er niks van.
Jaaaa! Die roept ADOOOOOROquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |