Hij had 2 nummers opgestuurd naar de commissie in ´Sinatra stijl`, en was verbaasd dat de commissie voor Joost was gegaan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Verassend, een boomer die de connectie met de wereld kwijt is
Hij was bij de bekendmaking van Joost al aan het zeiken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had 2 nummers opgestuurd naar de commissie in ´Sinatra stijl`, en was verbaasd dat de commissie voor Joost was gegaan.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Ama het volgende:
Op Spotify zie ik nu ook een outro voor dit liedje. Even traantje weg slikken.
Een samenwerking met Joost was ook wel leuk geweest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had 2 nummers opgestuurd naar de commissie in ´Sinatra stijl`, en was verbaasd dat de commissie voor Joost was gegaan.
Ik kijk voor de reactie op dat hardcore stukjequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
Heb nog nooit zo genoten van de reactievideo's van buitenlanders sinds Duncan geloof ik.
Tony neef is een nicht grquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Dit komt toch een beetje zuur over als je weet dat hij zelf ook een nummer in had gezondenvorige keer ook al bij de bekendmaking
[ x ]
Jaaaaaquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk voor de reactie op dat hardcore stukje
Zwitserland is toch geen party song? Dat is meer elk muzikaal genre in de blender.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs in het "genre" partysongs ook gewoon zwak, Kroatië dendert hier aan alle kanten overheen. En als Zwitserland het kan vertalen naar een live-setting die ook.
Niet de volledige outro, maar een ingekorte versie. Zie clip op officiële kanaal.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:06 schreef drxanax het volgende:
Zie nu dat het nummer te lang is. We krijgen die outro dus niet op Eurovision.
Iets andersquote:Op donderdag 29 februari 2024 21:14 schreef Rebel- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verstappen shirt?
Ja dat zakken had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht. Maar ach, we hebben lol en Joost heeft lol en fuck de bookies.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:24 schreef Zigsky het volgende:
Nederland zakt nog even naar 22. Volgens mij stond het land op 21. Bizar.
Deze vinnik ook leuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:26 schreef Greys het volgende:
Deze Italianen zeggen (gelukkig) amper iets tijdens het lied maar die twee hoofden worden tijdens het luisteren steeds gelukkiger en het is echt héél leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |