En nu wil ze een stickerquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
Dit is goed , dit is goed , en dit is goed
Ik ben eerlijk gebleven , altijd respectvol gebleven , dicht bij mezelf gebleven , lief geweest bla bla
[ afbeelding ]
Daar kun je iemand een hersenschudding mee gooienquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef zodeju het volgende:
Zal een beetje droog zijn nu denk ik......
Ze wordt weggestuurd door de masterchef.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi heeft er niet zo veel vertrouwen in zo te zien. Ze staat er ook aan te ruiken.
Droge rijst met droge garnalen met verbrande droge kip.. ik geef 'r gelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi heeft er niet zo veel vertrouwen in zo te zien. Ze staat er ook aan te ruiken.
Niet iedereen is een top kok , ze koken iigquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Droge rijst met droge garnalen met verbrande droge kip.. ik geef 'r gelijk
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet iedereen is een top kok , ze koken iig
zit vast een gehele fles olie door, dus droog zal het niet zijnquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:53 schreef Willewa het volgende:
Enige manier om dit niet in je nadeel te laten werken is denk ik zoals iemand hier al zei; excuses, aangeven dat ze ¤250 pp uit eigen zak voor de winnaar betalen en zorgen dat het niet weer gebeurd. Dan laat je zien dat je het meent en het belangrijk is dat niemand nadeel heeft van je domme fout.
De meesten tekenen hun wenkies bij. Iets wat ik niet zou kunnenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:10 schreef zodeju het volgende:
Krijgt Ashley nu een smaller gezicht of worden haar lippen steeds groter...Ook haar wenkbrauwen zijn niet hoe ze binnenkwam dacht ik.
Gaan ze doen tijdens het eten oidquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
Ze had het bij de hele groep moeten zeggen
Bij wie zijn ze al geweest.
Ja ik doe dat wel anders zijn het maar een lichte haartjes.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De meesten tekenen hun wenkies bij. Iets wat ik niet zou kunnen
Of all People, die man ligt altijd horizontaalquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Randy sprak ze aardig aan over die 500
Het is zo’n held die Randy.. die durft echt niet te zeggen wat hij er werkelijk van vindt.. dat doet hij straks als hij met zijn zure groepje alleen zit.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Harry het volgende:
Ashley biedt de excuses aan voor het slapen aan Randy.
Randy: kan gebeuren man, maar we moeten nu wel scherp blijven.
Weer rijst... En het maar gek vinden dat ze niet meer afgaan.quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je je wenkies elke dag op de goede manier bijtekent . Ik heb het jaren gedaan en ik vond het een drama ,want hoe krijg je ze zo gelijk mogelijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja ik doe dat wel anders zijn het maar een lichte haartjes.
Maar volgens mij maakt ze de bocht nu scherper waardoor ze eerder boos lijkt.
Duo Tiet en Tepel kan ook nogquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie hier de namen Knabbel & Babbel steeds terugkeren.
Terwijl het volgens mij toch Knobbel & Bobbel is.![]()
[ afbeelding ]
Altijd witte rijst witte pasta en wit brood., ja dan raakt je wel verstoptquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weer rijst... En het maar gek vinden dat ze niet meer afgaan.
Niemand kan wat zeggen, want ze hebben zich er stuk voor stuk allemaal al schuldig aan gemaakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:12 schreef Harry het volgende:
Ashley (en ook Karen) biedt de excuses aan voor het slapen aan Randy.
Randy: kan gebeuren man, maar we moeten nu wel scherp blijven.
Ja man faya.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is zo’n held die Randy.. die durft echt niet te zeggen wat hij er werkelijk van vindt.. dat doet hij straks als hij met zijn zure groepje alleen zit.
En er is al een paar keer niet opgedaan maar gans Karen gaat het terugverdienenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : We willen ons ook aan de groep excuseren voor wat er gebeurd is vandaag. Het spijt ons enorm, en we gaan echt proberen het recht te zetten. We hebben al een paar keer op de knop gedrukt.
Ashley : Dus voor degenen die ons nog niet gehoord hebben. Excuses nogmaals.
Iemand : Yes... Cool....
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:16 schreef Snoozey het volgende:
tyron zegt ook al, ik maak me daar het vaakst schuldig aan. slapen overdag
En nog maar een pannenkoekje om het feest compleet te maken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Altijd witte rijst witte pasta en wit brood., ja dan raakt je wel verstopt
Is ook zo, maar gisteren heeft BB ervoor gewaarschuwd dat er geld van de pot af gaat .quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:16 schreef Snoozey het volgende:
tyron zegt ook al, ik maak me daar het vaakst schuldig aan. slapen overdag
Maar BB moet op meer zaken strenger ingrijpenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is ook zo, maar gisteren heeft BB ervoor gewaarschuwd dat er geld van de pot af gaat .
Zilvervliesrijst.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weer rijst... En het maar gek vinden dat ze niet meer afgaan.
Ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Is ook zo, maar gisteren heeft BB ervoor gewaarschuwd dat er geld van de pot af gaat .
Maar of ze de waarheid sprekenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat er hier zoveel commentaar was op het koken, maar de meiden krijgen complimenten, iedereen vindt het lekker![]()
Had-ie al gelijk bij het eerste vergrijp moeten doen, een week of zes geleden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En ze laat ook regelmatig iets uit haar mond terug op het bord vallenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
Wat eet Karin toch smerig. Mijn kinderen aten met 3 jaar al netter.....zo smerig met open mond en dan nog een ander aankijken die kan gaan genieten hoe het vermalen wordt.
Jawel hoor.....Ze hadden het van te voren gevraagd of B.B. het goed vond dat ze even voor tien minuten hun ogen dicht mochten doen...B.B. antwoorde niet en toen deden ze toch hun ogen dicht.....en ze lagen al plat in hun bedquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.
En?
Het kan gebeuren toch?
Ze gingen ook niet express liggen om te slapen.
Iedereen is nu bewust dat hij echt straft
Dat scheelt dan weer een beetje, maar bij een onregelmatig leven (wat ze daar toch leiden) is het zaak om vooral veel vezelrijk voedsel tot je te nemen en vooral ook wat variatie.quote:
Hm hmquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor.....Ze hadden het van te voren gevraagd of B.B. het goed vond dat ze even voor tien minuten hun ogen dicht mochten doen...B.B. antwoorde niet en toen deden ze toch hun ogen dicht.....en ze lagen al plat in hun bed
Ze blijft er ook continue beroerd uitzien.. hoe lang duurt gemiddeld zo'n "vrouwenperiode" ? toch geen 3 weken?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
Wat eet Karin toch smerig. Mijn kinderen aten met 3 jaar al netter.....zo smerig met open mond en dan nog een ander aankijken die kan gaan genieten hoe het vermalen wordt.
Misschien moeten ze het wat vaker doen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat er hier zoveel commentaar was op het koken, maar de meiden krijgen complimenten, iedereen vindt het lekker![]()
Valt me nog mee dat ze niet de hele dag loopt te boeren, à la Uto-Romy.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
En ze laat ook regelmatig iets uit haar mond terug op het bord vallen
Echt niet deden echt van elkaar af de ogen dicht....en kletste helemaal niet meer....Expres blijf de camera op hun gericht totdat er tienminuten om waren voordat het gemeld werd.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hm hm
Maar volgens mij overkwam het ze tijdens het kletsen.
Ik kan een andere lezing hebben
Ja, het is inderdaad geen gezelschap om mee te nemen naar De Librije.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom kijkt iedereen als ze zitten te eten en dan elke dag herhalen dat ze vies eten en met open mond blabla.
Valt mij op dat er maar een enkeling is die met mes en vork eten, de meesten schuiven het voer zo met de vork naar binnen.
Geniaal wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt niet deden echt van elkaar af de ogen dicht....en kletste helemaal niet meer....Expres blijf de camera op hun gericht totdat er tienminuten om waren voordat het gemeld werd.....
Maar ze dachten waarschijnlijk het zal niet zo'n vaart lopen.....
Heel kinderachtig ook....wilde gelijk naar B.B. om het nog goed te maken Maar die trapt er niet in....Smeken hielp niet . Lieve B.B. ook niet.quote:
Zal het aan het smetten zijn.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
De rijst stinkt naar voeten?Zilvervoetrijst?
Ik ga echt de hele tijd stuk om het feit dat alle bewoners onderhandelen met BB en lak hebben aan zijn regels en BB er niks tegen doet...quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel kinderachtig ook....wilde gelijk naar B.B. om het nog goed te maken Maar die trapt er niet in....Smeken hielp niet . Lieve B.B. ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Karen wilde eigenlijk om het uur op de knop drukken.....quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga echt de hele tijd stuk om het feit dat alle bewoners onderhandelen met BB en lak hebben aan zijn regels en BB er niks tegen doet...
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:40 schreef Kodiak100 het volgende:
zoals Alice nu kijkt heeft ze wel wat weg van kloontje![]()
Zo is het en 500¤ is niet veel uiteindelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niemand kan wat zeggen, want ze hebben zich er stuk voor stuk allemaal al schuldig aan gemaakt.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
Krijg flashbacks naar EJVJL met dit gedoe over het eten.Mooiste BB belevenis over eten was in BB5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Echt hèquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. gaat lekker in een TV-Show zitten... ik snap dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |