In de jaren 70 en 80 was het inderdaad doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was het nog maar 1985. Toen was het Songfestival nog speciaal, nu moet het zo gek mogelijk. Ik vind dat niet kunnen.
Ik denk inderdaad dat dit even een paar keer beluisterd moet wordenquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:02 schreef summer52 het volgende:
Nou ik moest het even laten bezinken en de video een paar keer terugkijken maar...goh Joost.
Ik zag er meer. Eentje zei dat het verplicht zo woke mogelijk moestquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef Greys het volgende:
Oh god de wefwappen hebben het gevonden hoor. Reactie op ons esf twitter account.Niet op reageren hoor, lekker straal negeren.
[ x ]
Ik heb hem zien optreden voor een screensaver met WordArt en met een gast in een harnas.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet, met als dieptepunt vorig jaar. Ik heb eerlijk gezegd het staging gedeelte opgegeven.
ZO kan je live niet eindigen lijkt mequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Edit: je hebt gelijk.
Dat past binnen de 3 minuten!
Joost kan alles.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
ZO kan je live niet eindigen lijkt me
Ik dacht net 'dit is toch sowieso 300 keer leuker dan Mia en Dion of Lights and Shadows enzo'.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het nu een paar keer beluisterd, en ondanks dat dit totaal m'n ding niet is, waardeer ik dit een stuk meer dan een Finland, een Estland en een Kroatië. Vooral het hakken stukje en het gevoelige einde.
Dat sowieso, we hebben nu al meer fun dan tijdens Mia en Dion.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net 'dit is toch sowieso 300 keer leuker dan Mia en Dion of Lights and Shadows enzo'.
OMG ja zeker weten!quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net 'dit is toch sowieso 300 keer leuker dan Mia en Dion of Lights and Shadows enzo'.
Ja precies, en dat zeg ik als iemand die totaal niet van dit soort nummers hou. Het was de hoogste tijd om het eens een keer over een andere boeg te gooien.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |