gewoon afwachten puzzquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan gaat de stemming vanaf nu dus al anders worden.
Ik maak me niet druk , ik zit nu al te genieten van een bange Dilliequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon afwachten puzz
misschien blijft het zo
misschien verandert er nog wat
maar allerlei theorieen er op los laten heeft toch geen nut
de 3 fans van Ty?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vrees dat BB bang is voor meer gejank en gedreig van het groepje calimero's en ze daarom op een of andere manier gaat matsen.
Dat er een twist gaat komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
Vraagtekens op de nominees. Wat zal dat betekenen.
??
jankt al bjinaquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk , ik zit nu al te genieten van een bange Dillie
dan speelt BB een smerig spel en is het oneerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
Ik ben bang dat er een twist komt... dat deze 3 dadelijk vrijgesteld zijn... en Alice Danny Karin genomineerd zijn
Kan, maar die vraagtekens zag ik al eerder, en betekenen niets meer dan wie mag blijven, wie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou iemand morgen iemand mogen omwisselen?
Of iemand mag een genomineerde een vrijstelling geven en zelf de plaats op de bank van die persoon overnemen.
Kwestie van gunnen
of helemaal niksquote:
die is zelf weggegaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een Nathalie situatie zoals in 2021 willen voorkomen.
neee zou niet eerlijk zijn!! is de keuze toch. dan kan BB beter zelf kiezen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
Ik ben bang dat er een twist komt... dat deze 3 dadelijk vrijgesteld zijn... en Alice Danny Karin genomineerd zijn
De bewoners hebben die nog nooit gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar die vraagtekens zag ik al eerder, en betekenen niets meer dan wie mag blijven, wie niet.
Dat noem ik dan de twistquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
of helemaal niks
en is het gewoon een mindfuck
wat dacht hij nou dat hij er werkelijk nooit op zou komen te staanquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt vanaf nu pak ik alles uit de pot hadden jullie niet op me moeten stemmen.
Tyron zegt vanaf nu pak ik alles uit de pot hadden jullie niet op me moeten stemmen.
stoer man broquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
En Jimmy gooit Tom even onder de bus,quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
Dylano
waarom zou tom op mij stemmen
nou ehhhh ik kan wel een paar redenen bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |