gewoon afwachten puzzquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan gaat de stemming vanaf nu dus al anders worden.
Ik maak me niet druk , ik zit nu al te genieten van een bange Dilliequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon afwachten puzz
misschien blijft het zo
misschien verandert er nog wat
maar allerlei theorieen er op los laten heeft toch geen nut
de 3 fans van Ty?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vrees dat BB bang is voor meer gejank en gedreig van het groepje calimero's en ze daarom op een of andere manier gaat matsen.
Dat er een twist gaat komenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
Vraagtekens op de nominees. Wat zal dat betekenen.
??
jankt al bjinaquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk , ik zit nu al te genieten van een bange Dillie
dan speelt BB een smerig spel en is het oneerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
Ik ben bang dat er een twist komt... dat deze 3 dadelijk vrijgesteld zijn... en Alice Danny Karin genomineerd zijn
Kan, maar die vraagtekens zag ik al eerder, en betekenen niets meer dan wie mag blijven, wie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou iemand morgen iemand mogen omwisselen?
Of iemand mag een genomineerde een vrijstelling geven en zelf de plaats op de bank van die persoon overnemen.
Kwestie van gunnen
of helemaal niksquote:
die is zelf weggegaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een Nathalie situatie zoals in 2021 willen voorkomen.
neee zou niet eerlijk zijn!! is de keuze toch. dan kan BB beter zelf kiezen!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
Ik ben bang dat er een twist komt... dat deze 3 dadelijk vrijgesteld zijn... en Alice Danny Karin genomineerd zijn
De bewoners hebben die nog nooit gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar die vraagtekens zag ik al eerder, en betekenen niets meer dan wie mag blijven, wie niet.
Dat noem ik dan de twistquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
of helemaal niks
en is het gewoon een mindfuck
wat dacht hij nou dat hij er werkelijk nooit op zou komen te staanquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron zegt vanaf nu pak ik alles uit de pot hadden jullie niet op me moeten stemmen.
Tyron zegt vanaf nu pak ik alles uit de pot hadden jullie niet op me moeten stemmen.
stoer man broquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
En Jimmy gooit Tom even onder de bus,quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
Dylano
waarom zou tom op mij stemmen
nou ehhhh ik kan wel een paar redenen bedenken
Als Jimmy lief en eerlijk was gebleven had hij grote kans gehad om dit te winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy is niet mijn favoriet, maar hij is wel by far de slimste en sluwste speler ....
vond ik wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En Jimmy gooit Tom even onder de bus,
Hoe liep het toen af?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ach wij kunnen nog steeds niet stemmen dus slaat nergens op is net zoals 2 weken terug
Omdat ze Alice er op hadden willen zetten?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Haha die zure gezichten van ashley en karen. Alles verkeerd gerekend
Nee zijn al eens eerder geweest..quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De bewoners hebben die nog nooit gezien.
Die waren erg verbaasd ze te zien.
Dus het is iets nieuws.
hij vindt het lullig voor Jimmyquote:
Ik vind dat ook een eng mannetje worden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy is niet mijn favoriet, maar hij is wel by far de slimste en sluwste speler ....
Denk niet dat ze een exit het einde van de wereld zal vinden. Ze neemt het goed op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef engine het volgende:
Sabeau geeft er geen zak omze gaat met trots op de bank zitten.
En gelijk heeft hij trek hem leeg. Hij weet toch al dat hij niet winnen gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
nope waren aan het smoezenquote:
Was toen volgens mij met 3 duo's, waarvan er 1 duo een dag later gesaved werd. Was die keer dat Arie uiteindelijk weg ging volgens mij.quote:
Nou hij zei er ook bij dat Tom z'n spel speelt en dat hij Dilano als een concurrent ziet.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond ik wel meevallen eigenlijk
Hij zegt dat Tom Alice wil saven
en als Dyllie boy goed had nagedacht
had hij dat zelf ook kunnen bedenken
is dat genaaid?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef kiki2024 het volgende:
randy heeft dilano genaaid als ik zo naar zijn gezicht kijk
dat was over Randyquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou hij zei er ook bij dat Tom z'n spel speelt en dat hij Dilano als een concurrent ziet.
Niet er aardig als je Tom ook als een hele goede maat ziet net zoals hij Dilano zo ziet.
Dan speel je je 2 maten tegen elkaar uit.
Ronahi/Tyron/Dilano/Sabeau zullen ondertussen wel beseffen dat ze niet meer zullen winnen; zeker na het vliegtuig dat er ook nog aankomt voor Tom en Ashley.. De winnaar wordt Tom (of heel misschien Glenn). Maak het interessant en geef de optie om met 10k van de geldpot het huis te verlaten. Het is nu toch allemaal heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij trek hem leeg. Hij weet toch al dat hij niet winnen gaat.
Hij owned het echt super weer g
dat deed hij de vorige keren ook. Hij zit er echt niet mee. Thuis heeft hij het ook goed.
Hij is het meest cool van allemaal.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tyron tegen Glenn he grote verrader haha
En goed willen maken misschien van 2 weken terugquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat genaaid?
of heeft hij gewoon meer met Alice
dat Tom voor karen, danny en alice kiest lijkt mij een soort van logisch..... wie zou hij moeten laten vallen dan volgens Dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Dyllie was er van overtuigd dat Tom hem ook wel zou saven
hij kan tom niet eens aankijken![]()
Dat is Ty idd wel , een boos en rancuneus ventjequote:Op woensdag 28 februari 2024 19:57 schreef marky het volgende:
Ty is los 10k en ik gooi zo een ander erop effe lekker stangen.
Yep dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
Mag hij ff lekker stangen......quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is Ty idd wel , een boos en rancuneus ventje
Jimmy denkt dat Randy alice heeft gesavedquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké sorry heb ik het verkeerd gehoord .
Niks over gehoord / gelezen/ gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog niets teruggezien vandaag, maar is er nog teruggekomen op pannekoeken gate ?
neequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog niets teruggezien vandaag, maar is er nog teruggekomen op pannekoeken gate ?
Kan ze dat niet zelf doenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley smoest dat jimmy moet vragen of randy op Alice heeft gestemd heeft. Wat zeikt ze toch karen staat toch nu er nog niet op. Die wil echt dat Alice erop komt
Ik stem voor.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:47 schreef Toweler het volgende:
neuhquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat morgen gewoon Alice op de bank zit in plaats van Dilano, weg vraagtekens ...
Ja en Glenn trapt er dus niet in. Ashley wordt steeds meer een gifbekerquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:04 schreef Thorelf het volgende:
wat ashley nu zegt maakt toch niet uit! komt toch op het zelfde neer!!! dit is praten om te stoken.
Exit Karen zou voor de broodnodige shock en spanning zorgen daar; exact wat het programma nu nodig heeft. De leegloop van team Ronahi is te voorspelbaar en makkelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik stem voor.
Maar het zou wel heel raar zijn als ze dat doen. Dan gaan ze meuten denk ik. Ze hebben toch niet voor Jan L gestemd.
Ze had het er vanmiddag over dat ze Dilano naar hun kamp wil trekken, maar zag Sabeau als groot obstakel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Positief , maar waarom snap ik ook niet
Wordt tijd dat Glenn zijn ogen open doet....quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en Glenn trapt er dus niet in. Ashley wordt steeds meer een gifbeker
Echt hè. Ik krijg weer Dikke Muis-visioenen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef Adat231 het volgende:
Sabeautje
jaaaa
Sabeautje
jaaaa
Sabeautje waar ga jij heen?
Naar oma
Naar oma
Naar oma
Dat heb ik idd gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze had het er vanmiddag over dat ze Dilano naar hun kamp wil trekken, maar zag Sabeau als groot obstakel.
Die twijfelen nogquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:09 schreef Thorelf het volgende:
zou wel lullig zijn alice , karen en danny denken nu vrij te zijn... en dan alsnog op de bank
dat weet ik niet want ze had het erover dat Jimmy mocht zeggen dat er stem uit vreemd hoek kwamquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja om vrij te houden en niet op de bank
Hoe kom je daar nu bij hij is helemaal niet boos. He just does not give a fuck.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is Ty idd wel , een boos en rancuneus ventje
Zo zien meerderen het in de COS, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij hij is helemaal niet boos. He just does not give a fuck.
gaat niet gebeuren. Dank eerder dat Ro Jimmy en Alice de kans krijgen met hun duo partner te ruilen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:09 schreef Thorelf het volgende:
zou wel lullig zijn alice , karen en danny denken nu vrij te zijn... en dan alsnog op de bank
As if...quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. Dank eerder dat Ro Jimmy en Alice de kans krijgen met hun duo partner te ruilen.
mag hopen van nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:10 schreef ben34567 het volgende:
Mijn hoop: dat vraagteken is hoe febo nu aan het brainstormen is hoe ze subtiel Sabo van de nominatiebank kunnen halen.
Het liefste direct de poort uitquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat Dilano en Sabeau nog even lekker gaan wandelen en ventileren ....
neeequote:
het is toch ook de week van gunnen. ze hebben eerder ook mogen kiezen te ruilen met hun duo partnerquote:
neequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vermoed dat er zometeen weer een game komt waardoor er nog gewisseld kan worden van powerfullen powerless en dat de tegenstanders van de genomineerde op die manier plaats ruilen met...
Ik bedoelde "as if" als in "alsof ze daar op in zouden gaan"quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het is toch ook de week van gunnen. ze hebben eerder ook mogen kiezen te ruilen met hun duo partner
jaquote:
Ja dat was een vreemde uitspraak hequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
zoals Sabeau vanmorgen deed
weet ze al dat ze zaterdag gaat
Rond 15 maart.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
welke week was dat
van die rode dakduivel
De cos heeft een negatief beeld bij alles wat Ty doet Als iemand zegt dat hij boos en rancuneus is slaat compleet nergens op. Hij pakt het zoals altijd heel goed op. Maar gaan ze geld bieden voor vrijstelling of een ander erop zetten dan gaat hij op die knop rammen omdat het hem geen donder schelen kan. Hij zit daar vanaf dag 1 niet voor de winst.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo zien meerderen het in de COS, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten?
okay... denk dat dilano wel verwacht dat jimmy dat wel gaat doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoelde "as if" als in "alsof ze daar op in zouden gaan"
Dat zou niet gebeuren. Denk eerder een geldbedrag of zo of iemand wil ruilen van plekquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Mijn complottheorie![]()
De powerfulls mogen morgenochtend nog een keer naar de DBK om van de genomineerden iemand om te wisselen![]()
Dilano en Alice gaan nog van plekje wisselen op de bank
Dit zou ik wel mooi vinden, Tom gaat Tyron niet saven gok ik zo, Ronahi twijfel ik over, maar denk uiteindelijk ook niet, blijft Jimmy over wat interessant gaat wordenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:09 schreef Ace90ace het volgende:
Misschien hier al geopperd.
Morgen gaan Tom, Ronahi en Jimmy naar de dagboekkamer moeten gaan en gaan ze de vraag krijgen om te switchen. Overwinnen ze de nominitatie zaterdag, dan zijn de volgende week ook save.
Soortgelijke vraag was er vorig jaar ook. Toen is er niemand op in gegaan. En deze week kon je steeds je plaatst afstaan.
Oke, dus als meerdere in het huis een rare Tom zien dan zal het wel zo zijn, maar als 85 tot 95% van de COS een Ty met kort lontje zien is dat dan niet zoquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:17 schreef marky het volgende:
[..]
De cos heeft een befatief beekd bij alles wat Ty doet Als iemand zegt dat hij boos en rancuneus is slaat compleet nergens op. Hij pakt het zoals altijd heel goed op. Maar gaan ze gekd bieden voor vrijstelling of een ander erop zetten dan gaat hij op die knop rammen omdat het hem geen donder schelen kan. Hij zit daar vanaf dag 1 niet voor de winst.
De powerfulls zijn powerfull deze week. Gaat verder helemaal nergens over deze week.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zou niet gebeuren. Denk eerder een geldbedrag of zo of iemand wil ruilen van plek
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: ik vraag me af wat randy heeft gedaan
ty: ga nu niet aan hem twijfelen
dat is ook een goede jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zou niet gebeuren. Denk eerder een geldbedrag of zo of iemand wil ruilen van plek
Nee hij zit er totaal niet mee inderdaad. Daarom zit hij ook 24/7 in jankmodus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij trek hem leeg. Hij weet toch al dat hij niet winnen gaat.
Hij owned het echt super weer g
dat deed hij de vorige keren ook. Hij zit er echt niet mee. Thuis heeft hij het ook goed.
Ze zei net dat ze dat niet had gedaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat ronahi dilano heeft genomineerd
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
Onze tactische MasterMind laat de radartjes zo hard draaien dat er zo rook uit zijn neusgaten komt
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
welke week was dat
van die rode dakduivel
Ja. Sabo heeft min of meer toegegeven dat ze het heeft gebruikt om Tom in een kwaad daglicht te stellen. Ze hoopte samen op de bank te komen en zo te winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee sabeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze dat niet had gedaan
Waar blijkt uit de reactie van Ty dat hij in dit geval een kort lontje heeft? Als een grote groep in de cos vindt dat Tom een waardeloze communicatie heeft neemt toch ook niet iedereen dat voor waar aan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, dus als meerdere in het huis een rare Tom zien dan zal het wel zo zijn, maar als 85 tot 95% van de COS een Ty met kort lontje zien is dat dan niet zo
Ze mag nog niks zeggen. Dus zegt ze gewoon dat ze het niet heeft gedaan. Maar Randy kan het ook zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen waren er 4 genomineerd, Matt samen met Jill, Liese en Julie.quote:
Iemand liegtquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
zal wel meevallen... als je echt pijn hebt wacht je nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely wil iemand spreken want ze heeft veel buikpijn. Ze is er al een week bezig mee.
maar ze vergeet het steeds aan te geven als ze in de dbk is.
Ik heb het niet specifiek over DIT geval, maar over Ty in het algemeen. Tis gewoon een naar ventje met een kort lontjequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:22 schreef marky het volgende:
[..]
Waar blijkt uit de reactie van Ty dat hij in dit geval een kort lontje heeft? Als een grote groep in de cos vindt dat Tom een waardeloze communicatie heeft neemt toch ook niet iedereen dat voor waar aan.
BB heeft vanmorgen gezegd dat het de laatste game was en de powerless daarna kans maakten op nominatie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:13 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vermoed dat er zometeen weer een game komt waardoor er nog gewisseld kan worden van powerfullen powerless en dat de tegenstanders van de genomineerde op die manier plaats ruilen met...
Of de genomineerde switchen met hun duo partner voor ¤5000 uit de pot ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk inderdaad de enige twist, dat de niet genomineerden kunnen switchen met hun duo partners ....![]()
Gunnen, gaat echt niet gebeuren ....
mooi.. hoop niet dat ze hem terug vinden!quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het nare clubje is finaal de weg kwijt nu
Dan wat ze hier zeggen ruilen to geld uit de pot of vrijstelling volgende weekquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB heeft vanmorgen gezegd dat het de laatste game was en de powerless daarna kans maakten op nominatie.
Waarom zou je dat ook doen? Het gaat wel om veel geld.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk inderdaad de enige twist, dat de niet genomineerden kunnen switchen met hun duo partners ....![]()
Gunnen, gaat echt niet gebeuren ....
Ze zoeken nog altijd hun kluts, dus die weg zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mooi.. hoop niet dat ze hem terug vinden!
Dat Randy hem genomineerd heeft.quote:
Heerlijk héquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:31 schreef engine het volgende:
Dus door de domme keuzes van Randy en Ronahi hebben ze zichzelf genaaid. Ze leren het ook nooit.
Mag ook nu gelijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:31 schreef Hznootje het volgende:
Mogen eraub 2 weg zaterdag? Sabo en Dilna graag
dubbelquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano weet nu exact hoe hij genaaid is.
Ook goed planquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag ook nu gelijken dan zaterdag Ty
hoezo hun eigen genaaid dan?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:31 schreef engine het volgende:
Dus door de domme keuzes van Randy en Ronahi hebben ze zichzelf genaaid. Ze leren het ook nooit.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano weet nu exact hoe hij genaaid is.
er waren mensen die beweerden dat Randy heel tactisch wasquote:
Nee hij heeft sabeau erop gezetquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
Randy kiest Alice ipv Dylano, heerlijk
Nog welquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Ze pakken het wel een stuk sportiever op dan bepaalde genomineerdenIk zie niemand boos. Ze lachen er maar wat mee.
He ik dacht dilanoquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy heeft Alice sabeau en Tyron gesaved
Vaag volgens mij, wat ik heb gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou zo maar eens kunnen. Zou wel een leuke zijn. Wie was het destijds die met 15K naar buiten liep. Matts ?quote:
Het is een van de leukste spelers van dit jaar. Voor iemand met een kort lontje is hij behoorlijk beheerst. Ty zorgt nog voor reuring.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over DIT geval, maar over Ty in het algemeen. Tis gewoon een naar ventje met een kort lontje
Mastermind heeft al een plannetje om dit weer te gebruikenquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog wel
Randy zit er nog bij
Benieuwd of ze straks ook nog zo lachen als Randy weg is.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Ze pakken het wel een stuk sportiever op dan bepaalde genomineerdenIk zie niemand boos. Ze lachen er maar wat mee.
ja sorry ik heet geen mastermindquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:35 schreef Puzzie het volgende:
Niemand hier snapt hoe het zit
Kleine geruststelling
Ik hoor het maar denk dat mastermind zich een beetje vergist nuquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Mastermind heeft al een plannetje om dit weer te gebruiken
Aww Koetjiekoetjoequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja sorry ik heet geen mastermind
dillie lult altijd alles door... en dan nu zegt hij dat hij jimmy naaien door te zeggen dat r. niet op hem heeft gestemd (en wss lult hij dit weer door aan jimmy)quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef Puzzie het volgende:
Dillie nu tegen zijn clubje over de manipulaties van Jimmy mbt Ash
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mss omdat niemand nog zeker isquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Omdat er nog niks definitief is. Laten we even hun reactie morgen afwachten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano denkt dat ze misschien in een gunstige positie zitten. Dat ze iemand mogen uitdagen. Karen is de zwakste schakel zegt hij.
omdat sommige hier het nomineren noemen en sommige het saven noemen weten we nu niet wie op wie positief of negatief heeft gestemdquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Wachten tot je in de uitzending hebt gezien wat er is gebeurt en dan zeggen: "Dat zei ik toch!!"quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Denk dat het er 3 blijven, 1 snel safe en dan de finale tussen 2.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Hznootje het volgende:
Dilano denkt dat hij zichzelf nog save kan spelen…duh…
jawel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:35 schreef Puzzie het volgende:
Niemand hier snapt hoe het zit
Kleine geruststelling
Ja hoor, ik vind het oké, jouw feestjequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:35 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een van de leukste spelers van dit jaar. Voor iemand met een kort lontje is hij behoorlijk beheerst. Ty zorgt nog voor reuring.
Ze willen niet onder doen voor Tyron..Het kan Tyron nl. geen zak schelen…quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:34 schreef engine het volgende:
Inderdaad slim van hemquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Randy heeft gewoon tactisch gestemd. Hij moet Dilano kwijt als NL man en Ty heeft meer kans met Dilano op de bank dan met Alice.
Randy doet of hij dom gedaan heeft, maar hij speelt gewoon zijn spel.
Eerlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
Ash Dylano Karen danny
Glenn ALice Karen Danny
Ro Alice Ty Dylano
Randy Alice Ty Sabeau
Tom Alice Karen Danny
Jimmy Dylano Karen Danny
ja maar ze hebben genomineerd zegt omaquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
Ash Dylano Karen danny
Glenn ALice Karen Danny
Ro Alice Ty Dylano
Randy Alice Ty Sabeau
Tom Alice Karen Danny
Jimmy Dylano Karen Danny
gesaved dus
ja eerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerlijk?
Ik geloof er weinig van als ik hier de chaos lees
Maar ze noemen er toch nooit 3, maar 2quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
Ash Dylano Karen danny
Glenn ALice Karen Danny
Ro Alice Ty Dylano
Randy Alice Ty Sabeau
Tom Alice Karen Danny
Jimmy Dylano Karen Danny
gesaved dus
Ik heb hier twijfels over.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel hoor
Ash Dylano Karen danny
Glenn ALice Karen Danny
Ro Alice Ty Dylano
Randy Alice Ty Sabeau
Tom Alice Karen Danny
Jimmy Dylano Karen Danny
gesaved dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |