https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:24 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad!
Lekker over voetbalgerelateerde zaken lullen en als er ff een ander onderwerp voorbij komt ook geen probleem. Zoals VI vroeger ook was. Enige mindere vind ik het gekleurde gezever van Jansen.
Gijp zit totaal niet meer op zijn plaatst bij VI, Derksen neemt een standpunt in en blijft dat - ondanks veranderde inzichten - eindeloos herhalen en vind dat dan 'sterk' en Genee vind het allemaal wel best. Het is matig geworden.
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin. Gijp diskwalificeert zichzelf weer eens volkomen. Ook nog zeggen ‘het past niet bij ons programma’. Kortom: als het in hun kraam te pas komt dan is het prima, maar zodra meneer Gijp potentieel iets aan zijn leventje zou moeten aanpassen dan blijft hij liever thuis. Nou, doe dat dan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.
Tenzij je een boer bent, dan hoef je niet met oplossingen te komen, dan mag je steden en snelwegen slopen en dan heb je gewoon gelijk.
Die komt vast niet opdagen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond gaat Gordon zingen playbacken (denk ik)![]()
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef NY_Giant het volgende:
De spijker op de kop! Maar dat zal onze populist zelf niet inzien...
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Marsenal het volgende:
Wat Gijp er nog doet... tja. Poep en pies.
Inderdaad, massaal stemmen op populisten en partijen zonder enige bestuurlijke ervaring en dan verbaasd zijn dat het geen regering oplevert. En dat is allemaal de schuld van Frans Timmermans!quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.
Denk je dat je voor dubbele rodel ook homo moet zijn?!?! Hahahahshsjhshahaquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!
quote:Wat er allemaal gebeurde in Vandaag Inside: het was de ongemakkelijkste aflevering sinds ‘De Kaarsrel
Wat er dinsdag bij Gijp, Derksen en Genee gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver, schrijft Angela de Jong.
Dat de mannen van Vandaag Inside nieuwe gasten een dag later evalueren op tv is niks nieuws. Het is juist een van de dingen waar ze prat op gaan: niks is bij hen geheim, alles doen ze voor het oog van de kijker.
Maar wat er dinsdagavond allemaal gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver. Het resulteerde in de ongemakkelijkste aflevering van VI sinds ‘De Kaarsrel’ en ik weet eigenlijk nog steeds niet naar welk ongeluk ik precies heb zitten kijken.
Het begon er al mee dat er twee activisten van Extinction Rebellion aan de bar zaten. Sieger Sloot en Hannah Prins bij VI? Dat is als Kees van der Staaij op de Gay Pride. Of Caroline van der Plas in een getailleerd mantelpakje van Chanel op de catwalk van de Parijse modeweek. Dat klópt gewoon niet. Dit moesten de gasten zelf ook schoorvoetend toegeven. Hij had ooit wel een paar afleveringen van de talkshow gezien, merkte hij op. Zij had van het programma gehóórd, voegde ze er minzaam aan toe.
Achteraf was dat een cruciaal moment. Denk ik. Want ik moet het ook maar doen met wat ik zag gebeuren vanaf mijn hoekbank. René van der Gijp heeft een broertje dood aan types die neerkijken op het publiek van VI. En in dat ‘gehoord’ van Hannah Prins klonk dedain. Alsof ze voor de goede zaak, het klimaat dus, afdaalde naar het domme plebs in de modder.
Het duurde even, maar jawel, tijdens het zoveelste saaie Khalid & Sophie-achtige gereutel barstte hij uit. Wat hij met die twee gasten van Extinction Rebellion moest. Dat ze niet pasten in hun programma. Dat hij beter thuis had kunnen blijven. Dat zij weg moesten.
Was het netjes van Gijp? Nee. Had ik medelijden met de gasten? Nee, want dit is VI, daar kun je alles verwachten. En daarbij vind ik die types van Extinction Rebellion bloedje irritant. Maar tegelijk vroeg ik me wel af: als je gasten alleen maar kunt en wilt beledigen, waarom nodig je ze dan uit? Dat heeft VI niet nodig.
Hiermee was het ongemak nog niet klaar. Als Gijp getergd is, volgt er immers altijd meer. Vaak eindigt het in ruzie met Johan en hangt het voortbestaan van VI weer weken aan een zijden draadje. Maar dit keer besloot René dat het nationale geleuter over ‘het filmpje’ van Matthijs van Nieuwkerk lang genoeg had geduurd en verklapte hij wat Eus hem achter de schermen zou hebben verteld.
Dat drie of vier oud-redacteuren van DWDD zo verschrikkelijk vernederd zijn door de presentator dat ze acht jaar lang compromitterend materiaal hebben verzameld tijdens repetities. Ook hebben ze appjes van hem naar vrouwen. Dat houden ze achter de hand, voor het geval Matthijs er ooit nog over piekert terug te keren op tv.
Zo. Weten we dat ook weer. Maar of stamgast Eus en de betreffende oud-redacteuren daar zo blij mee zijn, vraag ik me af.
Terwijl de eindleader liep, was nog net te zien hoe Gijp boos de studio uit stierde. Dat werd vuurwerk in de kleedkamer. Ik durf het bijna niet te vragen, maar: is er misschien een filmpje van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
Duider Angela:
https://www.ad.nl/show/wa(...)e-kaarsrel~a5068a41/
[..]Dit voegt ook helemaal niks toe eh. Wat een dom mens is het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Die gaat alleen bij vereninznreetshows zitten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ach verassing, toch geen Gordon vanavond
https://www.rtlnieuws.nl/(...)inside-wilfred-genee
Het is een emotioneel mens.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef RipCity het volgende:
Wat een laffe zak. Ga daar gewoon zitten. paat net als Joling daar gewoon. paar ordinaire grappen en hij was in armen gesloten.
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.
Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
Ook weer waar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
En Johan Derksen met zijn...er zijn belangrijkere zaken..tssssk
.
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin.
Klimaat gaat IEDEREEN aan. Heeft geen moer met blindstaren te maken. Het gaat eerder om hoe los je het op en zoek je, net als Jort Kelder zei, aanvaardbare oplossingen die ook nog betaalbaar zijn in een kapitalistische wereld.quote:Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
Gevolg van een narcistische opvoeding en het succes van het programma denk ik. Gijp voelt zich toch een beetje mr. Bigstar..quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef ISVV het volgende:
Overigens is Gijp in die podcast ook strontvervelend. Continu van onderwerp switchen, lult structureel door mensen heen, gaat op zijn telefoon zitten kijken. Deed ook heel autistisch toen Van der Sar binnenkwam, echt raar en respectloos gedrag. Jammer, want met de handrem erop over voetbal (en tv) vind ik hem sterk.
Waarom zijn het wappies dan? Omdat het niet in jouw kwam te pas komt? Een wappie is iemand die dingen beweert die niet waar zijn. Wat zij beweren is ongemakkelijke waarheid. Waarheid waar mensen bang voor zijn, of waarbij mensen bang zijn voor de gevolgen. En dan zetten ze het maar liever weg als drammen of links gelul.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.
Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ook weer waar.
[..]
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?
[..]
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
maar we geven wel 30 miljard uit aan een fictieve stisktofcrisis waar de europese maffia likkebaardend naar zit te loeren en angstvallig pogingen doet dit budget over te hevelen naar de lagere ambtenarenquote:Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.
Mislukte grap van Genee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:37 schreef RipCity het volgende:
Wat moeten die 2 nobuddies aan de bar.
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef superniger het volgende:
Alleen Olcay en Merel zeggen zinnige dingen.
Precies. Olcay en Merel 😍quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef superniger het volgende:
Alleen Olcay en Merel zeggen zinnige dingen.
Heb je een mooie vrouw naast je in bed liggen. Mag je er alleen naar kijken, wat seks vind ze maar vies.quote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is die Olcay toch een prachtige vrouw.
Bron?quote:Op donderdag 29 februari 2024 06:09 schreef GM78 het volgende:
[..]
Heb je een mooie vrouw naast je in bed liggen. Mag je er alleen naar kijken, wat seks vind ze maar vies.
Dat is ook best wel kut
Bij XR beweren ze aan de lopende band dingen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom zijn het wappies dan? Omdat het niet in jouw kwam te pas komt? Een wappie is iemand die dingen beweert die niet waar zijn. Wat zij beweren is ongemakkelijke waarheid. Waarheid waar mensen bang voor zijn, of waarbij mensen bang zijn voor de gevolgen. En dan zetten ze het maar liever weg als drammen of links gelul.
Ten aanzien van fossiele subsidies bleken ze om te beginnen volledig gelijk te hebben (al werd dat eerst ontkent).quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij XR beweren ze aan de lopende band dingen die niet waar zijn.
Nee. Al snap ik dat je dat denkt wanneer je alleen de eerste headlines hebt gelezen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ten aanzien van fossiele subsidies bleken ze om te beginnen volledig gelijk te hebben (al werd dat eerst ontkent).
Geweldig leuk mens jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Meister1984 het volgende:
Wat is die Olcay toch een prachtige vrouw.
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.quote:Op donderdag 29 februari 2024 01:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen vindt iemand een notulist en geen journalist. Een zin later, iemand die geen kritische vragen aan een vvd'er mag stellen vindt hij normaal voor de telegraaf want die hebben een rechtse signatuur.
Over journalistiek gesproken. Wat is dit een dom programma geworden
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.
Wel sneu voor Merel, die zat er zichtbaar echt mee.
Kan het me wel voorstellen ja. Je merkt al tijden dat ie enorm aan projectie lijdt, enig voortschrijdend inzicht zit er niet in bij hem. Het zal alleen maar erger worden naarmate ie nog ouder wordt vrees ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.
Ook voor deze groep kijkers wordt het weleens te gortig.
Ik haat haarquote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
Ik vind niet zoveel van haar, ze blinkt nergens in uit, gewoon een doodgewone vrouw, aardig, goed gemanierd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
Dit soort reacties lees ik al jaren, maar zie het niet terug in de kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.
Ook voor deze groep kijkers wordt het weleens te gortig.
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Olcay Gulzig? Wij willen Bossie terug of Hansie
Idd en tenminste wel elke keer tegen Johan in gaan en niet hele tijd stil. eus voegt oh zo weinig toe (net als Job). Sowieso paar keer per maand een wat nieuwere verrassende gast zou leuk zijn. En dan niet XR-wappies.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
Een hekel nog wel. Op basis van?quote:Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
Knoester is steeds slechter aan het worden ja. Nep meelachen, domme opmerkingen maken, maakt niet bepaald reclame voor de advocatuur op deze manier.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.
Hendriks is leuk en Rutger zie ik ook graag opdraven. Jort ook prima. Mensen met een mening, humor en die zichzelf niet al te serieus nemen.
Bron: Libellequote:
@GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.quote:Ze vertelt openhartig “Ik heb niet alleen een wat laag libido, ik ben ook een preuts wijf. Ik doe het pas als ik echt voor iemand wil gaan en de kans is groot dat ik in een jarenlange relatie beland als het gebeurt. Maar nog belangrijker: ik zie het plezier of de spanning er niet van in.”
Je was me net voor.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Libelle
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Libelle
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Van slut shaming naar prude shaming.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef GM78 het volgende:
[..]
Je was me net voor.
Sta je in de slaapkamer om naar bed te gaan.
Ze kleed zich uit, en staat daar in een mooi lingerie setje.
Vervolgens mag je fapppen om je zak te legen, want mevrouw vind het allemaal maar vies
Dat kan ja. Maar bij de meeste mannen zal het niet werken of voor wrijving gaan zorgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.
Snel naar het lieve Dubai.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)uit-na-felle-kritiek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In 7 minuten meer diepte dan een gemiddelde week aan uitzendingen bij elkaar.. Kan natuurlijk snel zonder Johan Biden en manische René.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:34 schreef Nober het volgende:
De wandelgangen met Merel en Olcay
https://www.kijk.nl/progr(...)b=in-de-wandelgangen
Achteraf gezien ben ik blij dat Bossie, Wimpie en Hansie niet meedoen aan dit programma. Gijp en Johan waren ooit ook helden van me, maar sinds Vandaag Inside heb ik schoon genoeg van ze gekregen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Olcay Gulzig? Wij willen Bossie terug of Hansie
Ja wat een onzin. De heren zijn multimiljonair en zeiken omdat ze een hoge boete krijgen bij 45% te hard rijden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
"De boetes worden te hoog voor mensen met een middeninkomen" geneuzelwtf? Oplossing daartegen is toch vrij simpel denk ik. Ze niet pakken.
Dit is nou een voorbeeld van misplaatste sympathie voor de minderbedeelden
Stukje Biden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:00 schreef Remco het volgende:
Het lijkt namelijk net alsof die het zelf niet doorheeft.
Hallo Wilfredquote:
Politie staat alvast klaar bij Hoogeveenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dat wordt straks weer met 200 km per uur boos terug rijden naar Drenthe.
Niels Hoogma gaat dit weer prima oplossenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Politie staat alvast klaar bij Hoogeveen
Haha, Johan kan wel wat hebben gelukkig. Hij kan uitdelen, maar ook incasseren.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Zou Johan nog terugkomen? Tegengesproken door Bade, afgemaakt door Helene en daarna een woedeaanval over een kutfilmpje.
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, Johan kan wel wat hebben gelukkig. Hij kan uitdelen, maar ook incasseren.
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs. Wanneer Johan zwaar is aangepakt op tv hoor ik hem regelmatig zeggen: ''ik ben wel de laatste die moet piepen als iemand mij hard aanpakt''.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]![]()
Ja, Johan kan ontzettend goed tegen kritiek.
Hij piept anders wel altijd. Hij is een grote hypocriete boomer.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs. Wanneer Johan zwaar is aangepakt op tv hoor ik hem regelmatig zeggen: ''ik ben wel de laatste die moet piepen als iemand mij hard aanpakt''.
met zo een vergoeding dan zou ik ook alles incasseren en nog blijven lachenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, Johan kan wel wat hebben gelukkig. Hij kan uitdelen, maar ook incasseren.
Absoluut. Johan snapt maar all te goed dat dit ''all in the game'' is. Hij krijgt verschrikkelijk veel geld voor zijn eerlijke mening. En dan realiseert hij zich natuurlijk maar al te goed dat hij regelmatig draaien om de oren krijgt van mensen die hij aanpakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 02:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met zo een vergoeding dan zou ik ook alles incasseren en nog blijven lachen
De meeste ruzies in het programma ontstaan juist, omdat Johan helemaal los gaat op Wilfred/Rene of een gast omdat ze het niet met Johan eens zijn of het lef hebben om kritiek te leveren op Johanquote:Op zondag 3 maart 2024 22:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs. Wanneer Johan zwaar is aangepakt op tv hoor ik hem regelmatig zeggen: ''ik ben wel de laatste die moet piepen als iemand mij hard aanpakt''.
En daarna niet meer uitnodigt en een dag later pas adrem een mes in de rug steekt.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Absoluut. Johan snapt maar all te goed dat dit ''all in the game'' is. Hij krijgt verschrikkelijk veel geld voor zijn eerlijke mening. En dan realiseert hij zich natuurlijk maar al te goed dat hij regelmatig draaien om de oren krijgt van mensen die hij aanpakt.
Alle anekdotes kende ik tien jaar geleden al. En de meningen over actuele nieuwsberichten zijn, aangevuld met enkele gevleugelde uitspraken van de bingokaart, ook vooraf wel in te vullen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De kijkcijfers zijn volgens mij nog steeds uitstekend (misschien zelfs beter dan ooit), maar ik vermoed dat het vooral 'nieuw' publiek is vergeleken met vroeger. Ook op Fok! zijn de meeste VI-hooligans wel afgehaakt denk ik.
Ik ben toch een VI hooligan van het eerste uur, en ik kijk nog steeds! Overigens kijk ik de rest van alle talkshows echt maar zelden, dus ik denk toch dat er ook nog wat voetbalpubliek is blijven hangen. Voor mij zijn het gewoon de heren waar ik af en toe wel van kan genieten. Lekker met een korrel zout nemen allemaal. Gezellig voor op de achtergrond.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De kijkcijfers zijn volgens mij nog steeds uitstekend (misschien zelfs beter dan ooit), maar ik vermoed dat het vooral 'nieuw' publiek is vergeleken met vroeger. Ook op Fok! zijn de meeste VI-hooligans wel afgehaakt denk ik.
Ach een beetje tegengas is ook wel eens verfrissend. Johan blijft er in ieder geval achter staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 07:51 schreef DrDentz het volgende:
Opzich wel grappig dat een bedrijf als Talpa dat wil uitdragen dat het staat voor een veilige en inclusieve werkomgeving etc iedere avond een werknemer op tv laat roepen dat klagende vrouwen zeikwijven en slapjanussen zijn. Denk dat weinig mensen in NL zich zo mogen uiten tegenover de kijker/klant.
Factcheck:quote:
Dit kwam van rechts en heeft niks met woke te maken. Links en voor jou woke is niet aan de macht.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef DrDentz het volgende:
De woke gemeenschap zorgt ervoor dat het woord ‘moeder’ wordt vervangen door de term ‘ouder uit wie het kind is geboren’, we zijn helemaal gek geworden in dit landje!
De topics waren "vroeger" niet bij te houden. Nu is het Supernigger en een verdwaalde Timmmmmmmmquote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat deed-ie al eerder met Thiery en Caroline. What else is new. Die lult met elke scheet mee.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
Johan heft zijn fanclub van Omtzigt op volgens mij
Dat is het probleem. "Vroeger" was het urgent. Moest je het hebben gezien. Nu is het nog erger dan Goedemorgen Nederland op NPO1quote:Op maandag 4 maart 2024 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben toch een VI hooligan van het eerste uur, en ik kijk nog steeds! Overigens kijk ik de rest van alle talkshows echt maar zelden, dus ik denk toch dat er ook nog wat voetbalpubliek is blijven hangen. Voor mij zijn het gewoon de heren waar ik af en toe wel van kan genieten. Lekker met een korrel zout nemen allemaal. Gezellig voor op de achtergrond.
Het probleem is dat Derksen alleen z'n eigen tegengas relevant vindt. Heb je een andere mening word je belachelijk gemaakt of niet meer uitgenodigd. Raymond, Goodens, Eus en de giechelende wijven leggen hem geen strobreed in de weg. Ben van den Burg laat=ie uitrazen en Gijp hinkt er met een dildo op z'n hoofd achteraan. Nog effe directeurtje als randdebiel en op naar morgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach een beetje tegengas is ook wel eens verfrissend. Johan blijft er in ieder geval achter staan.
Van het Schip een Canadees ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 09:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Factcheck:
Geboren Hasselt, België
Belgische ouder met baarmoeder maar ook een Nederlandse ouder zonder baarmoeder
Is Luuk de Jong een Zwitser omdat hij daar geboren is?
Ja maar toen moesten users ook nog met de combiregeling naar een uitwedstrijd in het Pauw & Witteman topic of het DWDD topic.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De topics waren "vroeger" niet bij te houden. Nu is het Supernigger en een verdwaalde Timmmmmmmm
Ha ha ha. En ondertussen bijtanken bij Studio Voetbal en Holland Sportquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar toen moesten users ook nog met de combiregeling naar een uitwedstrijd in het Pauw & Witteman topic of het DWDD topic.
Lachen man. Sympathieke oom.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:40 schreef Firuze60 het volgende:
Allemachtig, keek de herhaling van gisteren, probeert die Boekenstein een belegen mop te vertellen, daar krijg je toch kromme tenen van en ik neem gelijk de rest van zijn serieuze commentaar niet meer serieus, wat een paljas.
Zou Merel ook alles netjes doorslikken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
haha Merel haalt even Johan zn argumenten onderuit
Denk t welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou Merel ook alles netjes doorslikken?
Ze begon heel hard te glimlachen toen Genee over de holocaust begon.quote:
Haha, ik denk juist niet dat hij dit zou doen als hij 'm er echt bij haar had ingehangen. Was hij niet al eens beschuldigd van overspel? Of waren dat alleen roddels? Weet het niet precies meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zou mij echt totaal niet verbazen als Wilfried hem er bij Merel ingehangen heeft. Voortdurend toespelingen op haar. Nu ook weer dat de eierbal ‘er helemaal in is gegaan’. Echt opvallend.
Denk ook dat ie dat juist niet gedaan heeft, maar het wel graag zou willen. De ladyshave is al opgeladen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zou mij echt totaal niet verbazen als Wilfried hem er bij Merel ingehangen heeft. Voortdurend toespelingen op haar. Nu ook weer dat de eierbal ‘er helemaal in is gegaan’. Echt opvallend.
Dat hij het graag zou willen kan ook inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Denk ook dat ie dat juist niet gedaan heeft, maar het wel graag zou willen. De ladyshave is al opgeladen.
Dat ga ik terugkijken. Dus Merel kan het nu schudden en wordt niet meer uitgenodigd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
haha Merel haalt even Johan zn argumenten onderuit
Net zoals Gijp destijds toen Roxanne het over het overlijden van haar vader had.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ze begon heel hard te glimlachen toen Genee over de holocaust begon.
Merel houdt volgens mij wel van een geintje en schunnige zaken. Dat is een reden dat ze blijftquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ga ik terugkijken. Dus Merel kan het nu schudden en wordt niet meer uitgenodigd ?
Nee, dat is de reden dat ze mag blijven van de grote heer Derksen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Merel houdt volgens mij wel van een geintje en schunnige zaken. Dat is een reden dat ze blijft![]()
Gijp mist een vrachtwagenlading empatisch vermogen op sommige momenten, toen hij laatst grappen maakte over Ton Elias dat die vies dik is en Arie-Jan Boekenkast hem attendeerde op het feit dat Elias een ziekte heeft waardoor hij zo dik is stopte iedereen meteen met lachen behalve René, die gierde rustig door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals Gijp destijds toen Roxanne het over het overlijden van haar vader had.
Laatst zei-ie met een strak gezicht dat hij het haat als mensen worden beledigd. Weet niet meer in welke context.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gijp mist een vrachtwagenlading empatisch vermogen op sommige momenten, toen hij laatst grappen maakte over Ton Elias dat die vies dik is en Arie-Jan Boekenkast hem attendeerde op het feit dat Elias een ziekte heeft waardoor hij zo dik is stopte iedereen meteen met lachen behalve René, die gierde rustig door.
Theo is niet gecanceld. Heeft zich zelf teruggetrokken.quote:
5 minuten ervoor had Johan het nog over 20.000quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die 40000 werknemers was ook zwaar overdreven.
In NL hebben ze er minder, maar in totaal wel 40.000 hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die 40000 werknemers was ook zwaar overdreven.
Johquote:
podcast die hij doet met Kieft en van Egmond is altijd heel leuk om te luisteren. Daar is hij echt top in lekker ouwehoeren over voetbal en oude verhalen vertellenquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Gijp beter zou renderen bij Veronica Offside, met Bossie en Wimpie enzo over voetbal praten. Want daar is hij kenner van en gaat hem makkelijk af. Over algemene onderwerpen die de normale burger aangaan lijkt hij altijd wereldvreemd en valt dan al snel terug op dildo's en viagra enzo.
Ik ervaar echt precies het tegenovergestelde van jou qua beleving. Zonder Johan is het juist tien keer zo goed dan met hem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Zonder Johan valt het niveau helemaal weg. Al vond ik het ergens best leuk dat Raymond eindelijk eens wat meer (lees: veel) spreektijd kreeg. Hij moet natuurlijk niet al te vaak bij VI zitten, maar hij kan wel leuk kletsen.
Ik was in de tijd van Pownews (Geen Stijl) altijd wel gecharmeerd van Castricum, en was ook wel enthousiast dat hij regelmatig gast bij VI zou zijn. Maar dat valt echt heel erg tegen. Hij merkt natuurlijk dat hij goed geld kan verdienen in dit soort talkshows, dus probeert maar een beetje te lachen en mee te lullen. En blijkbaar slaat dit aan, want hij is straks in het programma van Helene ook weer vaste gast...
Rutger heeft idd potentieel maar dan moet die idd wat langer aan het woord gelaten houden. Nu zit die er alleen voor de 'sfeer' en heeft die bijna geen enkele eigen inbreng. Raymond is zeer goed geinformeerd maar wordt door de eindregisseur 'kort' gehouden en moet alles maar in korte snippets brengen. Waarom kunnen ze het nooit eens 10minuten over een onderwerp hebben? Meteen moet het maar afgekapt worden (al dan niet door Johan) of er moet een lollig filmpje komen. Ze experimenteren ook totaal niet. Maak eens een leuke reportage, laat Rutger eens ergens op af gaan. Tom Staal werkt ook altijd goed bij Offside. Misschien hebben ze onderzocht dat de kijker van VI concentratie heeft van een goudvis (zoals Gijp) maar zou leuk zijn als ze af en toe iig eens wat proberen..quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Zonder Johan valt het niveau helemaal weg. Al vond ik het ergens best leuk dat Raymond eindelijk eens wat meer (lees: veel) spreektijd kreeg. Hij moet natuurlijk niet al te vaak bij VI zitten, maar hij kan wel leuk kletsen.
Ik was in de tijd van Pownews (Geen Stijl) altijd wel gecharmeerd van Castricum, en was ook wel enthousiast dat hij regelmatig gast bij VI zou zijn. Maar dat valt echt heel erg tegen. Hij merkt natuurlijk dat hij goed geld kan verdienen in dit soort talkshows, dus probeert maar een beetje te lachen en mee te lullen. En blijkbaar slaat dit aan, want hij is straks in het programma van Helene ook weer vaste gast...
Koekenbakker... speelde vroeger ooit met een neefje van hem die er meer van kon ..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vraag me af wat Gijp voor beroep zou hebben gehad als hij niet gezegend was met het voetbaltalent dat hij had.
kon van wat? voetballen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Koekenbakker... speelde vroeger ooit met een neefje van hem die er meer van kon ..
Gijp had toch meer talent dan oom Cor, dat zegt mijn broer altijd (hij is tien jaar ouder dan ik dus heeft hem zien voetballen, ik heb hem niet in actie gezien) alleen deed zijn gebrek aan discipline en werklust hem de das om, anders had hij veel meer kunnen bereiken in zijn carriere.quote:
Ze waren het net niet .. neefje speelde met ons , was wel goed en zo, maar weg pa weg neefje ... daana werden we wel kampioenenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 02:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Gijp had toch meer talent dan oom Cor, dat zegt mijn broer altijd (hij is tien jaar ouder dan ik dus heeft hem zien voetballen, ik heb hem niet in actie gezien) alleen deed zijn gebrek aan discipline en werklust hem de das om, anders had hij veel meer kunnen bereiken in zijn carriere.
Knakworstjes verkopen bij een golfbaan ofzo denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vraag me af wat Gijp voor beroep zou hebben gehad als hij niet gezegend was met het voetbaltalent dat hij had.
Lang leve de gewone talkshowsquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Zonder Johannes is het ook maar een 'gewone' talkshow
Gijp had, met een normaal karakter, niet zwakbegaafd en schijtlollig, met PSV de EC-1 gewonnen en had naast Gullit, Rijkaard en van Basten in de grachten gevaren.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 02:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Gijp had toch meer talent dan oom Cor, dat zegt mijn broer altijd (hij is tien jaar ouder dan ik dus heeft hem zien voetballen, ik heb hem niet in actie gezien) alleen deed zijn gebrek aan discipline en werklust hem de das om, anders had hij veel meer kunnen bereiken in zijn carriere.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Kroegbaas of zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 01:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
deze man is sociaal gestoord, dus dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kroegbaas of zo.
Iig iets waarbij niet te moeilijk doen en een moddervette lach een voordeel zijn.
Maar dan wel zo'n uitzuiger, want Gijp heeft de arbeidsethos van een overleden luiaardquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kroegbaas of zo.
Iig iets waarbij niet te moeilijk doen en een moddervette lach een voordeel zijn.
Daar heeft ze geen actieve herinnering aan vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker omhoog neuken via Joep Schreuder of niet.
Wat is het trouwens toch met internationale vrouwendag dat het ineens het vieren van slachtofferschap is. Beginnen ze bij Vandaag Inside over de pink tax (ook al bij AD natuurlijk), iets wat al jaren geleden gedebunked is…quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Griselda Molemans was ‘neukertje van de chef’ bij Studio Sport: ‘Dan ben je toch ziek in je hoofd?’
Ze werd het ‘neukertje van de chef’ genoemd. Griselda Molemans, toen nog onder de naam Griselda Visser, werd tijdens haar periode bij Studio Sport geconfronteerd met seksisme, racisme en achterstelling. Nu doet ze haar verhaal. ,,We hebben het hier over Studio Sport. Waar al vijftig jaar hetzelfde aan de gang is. Wat een losgezongen koninkrijkje is. Waar de directie van de NOS nooit vat op heeft gekregen. Met eigen wetten en normen.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-je-hoofd~adad01b1/
Voor mensen met een abo
Kees Jansma en de snor worden er ook genoemd
Lekker man.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dan wel zo'n uitzuiger, want Gijp heeft de arbeidsethos van een overleden luiaard
Dit ja. Ik dacht nog aan vertegenwoordiger, maar dat valt dan ook al af. Wat een zondagskind is het ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
deze man is sociaal gestoord, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren
Vertegenwoordiger was ook het eerste wat me te binnen schoot.quote:
Ik kan me herinneren dat hij zijn AOW stop zou laten zetten als dat kon, omdat hij geld zat heeft. Maar dat kan blijkbaar niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 09:42 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl bij Johan Derksen zijn AOW en pensioen gewoon blijft doorlopen,
Ik zie hem wel zo'n foodtruck hebben, of een kaasboertje ofzo. Kijk ie zo over z'n brilletje heen: wat wil je hebben ouwe reus? Stukje kaas, lekker man. Tis lekker weer vandaag hè? De mensjes trekken er weer op uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vertegenwoordiger was ook het eerste wat me te binnen schoot.![]()
Maar als het niet gaat vanwege sociaal gestoord dan maar op geld van familie Gijp teren of laten afkeuren en uitkeringkje in.
Ach, Johan en zijn vrouw geven zo enorm veel aan goede doelen. Het geld zal daar wel allemaal heen gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij zijn AOW stop zou laten zetten als dat kon, omdat hij geld zat heeft. Maar dat kan blijkbaar niet.
Ik kan hem gewoon horen praten.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie hem wel zo'n foodtruck hebben, of een kaasboertje ofzo. Kijk ie zo over z'n brilletje heen: wat wil je hebben ouwe reus? Stukje kaas, lekker man. Tis lekker weer vandaag hè? De mensjes trekken er weer op uit.
Gijp zit er alleen nog voor de centen.quote:
En terecht natuurlijk. Ik zou ook blijven zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gijp zit er alleen nog voor de centen.
Ik ookl. Lekker lazarus lallen op SBS.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Ik zou ook blijven zitten.
Je moet wel met dat domme gelul van Derksen naast je avond na avond, gewoon niet uit te houden anders.quote:
En lekker Halsema bashenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vanavond weer filmpjes van Hans Teeuwen.
Komt ie alquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vanavond weer filmpjes van Hans Teeuwen.
Was ook mijn gedachte direct idd. Je merkt wel vaker dat ze heel veel info niet meekrijgen, simpelweg omdat ze niet op social media zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Komt door Andrew Tate natuurlijk dat Islam-gedoe van de Roelvinkjes, waarom snappen ze dat aan tafel niet
Mis je weinig aanquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef Eightyone het volgende:
Het was handig geweest eerder te bedenken dat het niet helemaal een match is.
Dat was het voor 'Matthijs-gate' al niet.
[ tweet ]
Ik vond hem altijd wel o.k., maar z'n verschijning in Vandaag Inside wat geforceerd. Het is een typische publieke omroep-man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |