abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212617245

quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside

Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
pi_212617269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:24 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Inderdaad!
Lekker over voetbalgerelateerde zaken lullen en als er ff een ander onderwerp voorbij komt ook geen probleem. Zoals VI vroeger ook was. Enige mindere vind ik het gekleurde gezever van Jansen.

Gijp zit totaal niet meer op zijn plaatst bij VI, Derksen neemt een standpunt in en blijft dat - ondanks veranderde inzichten - eindeloos herhalen en vind dat dan 'sterk' en Genee vind het allemaal wel best. Het is matig geworden.
pi_212617273
Vanavond gaat Gordon zingen playbacken (denk ik) :muziek:

[ Bericht 35% gewijzigd door Dutch_view op 28-02-2024 10:38:18 ]
pi_212617516
Dat Gordon bereid is te komen vind ik wel een verrassing, je zou denken dat hij daar de ballen niet voor had, een dag nadat er gezegd is dat hij geestesziek is, een patient.

Past wel bij zijn ziektebeeld eigenlijk.

Wat Gijp er nog doet... tja. Poep en pies.
-nee-
pi_212617926
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.

Tenzij je een boer bent, dan hoef je niet met oplossingen te komen, dan mag je steden en snelwegen slopen en dan heb je gewoon gelijk.
pi_212617965

De spijker op de kop! Maar dat zal onze populist zelf niet inzien...
  woensdag 28 februari 2024 @ 11:46:01 #7
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212618000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Hoho, als actiegroep mag je alleen protesteren als je ook een oplossing biedt voor toeslagenaffaire, woningnood en alle andere mogelijke problemen in Nederland.

Tenzij je een boer bent, dan hoef je niet met oplossingen te komen, dan mag je steden en snelwegen slopen en dan heb je gewoon gelijk.
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin. Gijp diskwalificeert zichzelf weer eens volkomen. Ook nog zeggen ‘het past niet bij ons programma’. Kortom: als het in hun kraam te pas komt dan is het prima, maar zodra meneer Gijp potentieel iets aan zijn leventje zou moeten aanpassen dan blijft hij liever thuis. Nou, doe dat dan.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:33:10 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212619071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond gaat Gordon zingen playbacken (denk ik) :muziek:
Die komt vast niet opdagen. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:43:17 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212619148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef NY_Giant het volgende:

De spijker op de kop! Maar dat zal onze populist zelf niet inzien...
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:44:44 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212619160
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Marsenal het volgende:

Wat Gijp er nog doet... tja. Poep en pies.
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!
  woensdag 28 februari 2024 @ 13:48:57 #11
466281 WismutVeilchen83
pi_212619195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben het eens een keer eens met Jort Kelder. Nice.
Inderdaad, massaal stemmen op populisten en partijen zonder enige bestuurlijke ervaring en dan verbaasd zijn dat het geen regering oplevert. En dat is allemaal de schuld van Frans Timmermans!
Rini dankjewel.
pi_212619341
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2024 13:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hihihi! NEUKEN! hahahahahahihihihihihihihihihi!
Denk je dat je voor dubbele rodel ook homo moet zijn?!?! Hahahahshsjhshaha
-nee-
pi_212620174
Duider Angela:

https://www.ad.nl/show/wa(...)e-kaarsrel~a5068a41/

quote:
Wat er allemaal gebeurde in Vandaag Inside: het was de ongemakkelijkste aflevering sinds ‘De Kaarsrel

Wat er dinsdag bij Gijp, Derksen en Genee gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver, schrijft Angela de Jong.

Dat de mannen van Vandaag Inside nieuwe gasten een dag later evalueren op tv is niks nieuws. Het is juist een van de dingen waar ze prat op gaan: niks is bij hen geheim, alles doen ze voor het oog van de kijker.

Maar wat er dinsdagavond allemaal gebeurde, ging zelfs voor VI-begrippen ver. Het resulteerde in de ongemakkelijkste aflevering van VI sinds ‘De Kaarsrel’ en ik weet eigenlijk nog steeds niet naar welk ongeluk ik precies heb zitten kijken.

Het begon er al mee dat er twee activisten van Extinction Rebellion aan de bar zaten. Sieger Sloot en Hannah Prins bij VI? Dat is als Kees van der Staaij op de Gay Pride. Of Caroline van der Plas in een getailleerd mantelpakje van Chanel op de catwalk van de Parijse modeweek. Dat klópt gewoon niet. Dit moesten de gasten zelf ook schoorvoetend toegeven. Hij had ooit wel een paar afleveringen van de talkshow gezien, merkte hij op. Zij had van het programma gehóórd, voegde ze er minzaam aan toe.

Achteraf was dat een cruciaal moment. Denk ik. Want ik moet het ook maar doen met wat ik zag gebeuren vanaf mijn hoekbank. René van der Gijp heeft een broertje dood aan types die neerkijken op het publiek van VI. En in dat ‘gehoord’ van Hannah Prins klonk dedain. Alsof ze voor de goede zaak, het klimaat dus, afdaalde naar het domme plebs in de modder.

Het duurde even, maar jawel, tijdens het zoveelste saaie Khalid & Sophie-achtige gereutel barstte hij uit. Wat hij met die twee gasten van Extinction Rebellion moest. Dat ze niet pasten in hun programma. Dat hij beter thuis had kunnen blijven. Dat zij weg moesten.

Was het netjes van Gijp? Nee. Had ik medelijden met de gasten? Nee, want dit is VI, daar kun je alles verwachten. En daarbij vind ik die types van Extinction Rebellion bloedje irritant. Maar tegelijk vroeg ik me wel af: als je gasten alleen maar kunt en wilt beledigen, waarom nodig je ze dan uit? Dat heeft VI niet nodig.

Hiermee was het ongemak nog niet klaar. Als Gijp getergd is, volgt er immers altijd meer. Vaak eindigt het in ruzie met Johan en hangt het voortbestaan van VI weer weken aan een zijden draadje. Maar dit keer besloot René dat het nationale geleuter over ‘het filmpje’ van Matthijs van Nieuwkerk lang genoeg had geduurd en verklapte hij wat Eus hem achter de schermen zou hebben verteld.

Dat drie of vier oud-redacteuren van DWDD zo verschrikkelijk vernederd zijn door de presentator dat ze acht jaar lang compromitterend materiaal hebben verzameld tijdens repetities. Ook hebben ze appjes van hem naar vrouwen. Dat houden ze achter de hand, voor het geval Matthijs er ooit nog over piekert terug te keren op tv.

Zo. Weten we dat ook weer. Maar of stamgast Eus en de betreffende oud-redacteuren daar zo blij mee zijn, vraag ik me af.

Terwijl de eindleader liep, was nog net te zien hoe Gijp boos de studio uit stierde. Dat werd vuurwerk in de kleedkamer. Ik durf het bijna niet te vragen, maar: is er misschien een filmpje van?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212620634
Ach verassing, toch geen Gordon vanavond :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)inside-wilfred-genee
pi_212620715
Ach Eus.
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212621229
Weer met kromme tenen naar Gijp gekeken gisteravond _O- Johan is op dat vlak toch een stuk sterker, die geeft zijn mening maar geeft ook ruimte voor een weerwoord
pi_212621918
Ik kon de aflevering vandaag pas terug kijken. Kan altijd pas achteraf kijken, meestal een uur later wel maar gisteravond hadden ze er een stoorzendertje opgezet, dwz elke 10 secondes versprong het beeld een minuut verder. Nou nou, misschien werd er even onderhandeld of die aflevering wel mocht blijven staan.

De ophef vond ik allemaal wel meevallen en Angela de Jong duidde de aanloop van de ergernis van Gijp m.i. aardig goed. Hij heeft een pesthekel aan elitaire snoevers, dus de opmerking "wel eens gehoord van dit programma" sloeg helemaal verkeerd. Vandaar zijn aanval "wat doen jullie hier dan?"

En Johan Derksen met zijn...er zijn belangrijkere zaken..tssssk

Jort Kelder had groot gelijk.
  woensdag 28 februari 2024 @ 19:04:11 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212622989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 15:30 schreef Dutch_view het volgende:
Duider Angela:

https://www.ad.nl/show/wa(...)e-kaarsrel~a5068a41/
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit voegt ook helemaal niks toe eh. Wat een dom mens is het ook. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_212623037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 16:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ach verassing, toch geen Gordon vanavond :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)inside-wilfred-genee
Die gaat alleen bij vereninznreetshows zitten.
pi_212623163
Wat een laffe zak. Ga daar gewoon zitten. paat net als Joling daar gewoon. paar ordinaire grappen en hij was in armen gesloten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212623345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:17 schreef RipCity het volgende:
Wat een laffe zak. Ga daar gewoon zitten. paat net als Joling daar gewoon. paar ordinaire grappen en hij was in armen gesloten.
Het is een emotioneel mens. 8-)
pi_212624081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hoezo op hun plek zetten? Ze bleven prima op de been. De algemeenheden dat mensen een dak boven hun hoofd moeten hebben is prima, maar een actiegroep maakt zich nou juist druk om wat zij (met recht) belangrijk vinden en niet om alle denkbare problemen.
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.

Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
pi_212624112
Dubbel
pi_212624187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik bedoel niet zozeer inhoudelijk op hun plek zetten. Meer dat Johan zei van je hoeft niet bang te zijn dat je sympathiek gevonden gaat worden. Daarmee liet ie ook blijken hoe hij over ze dacht, maar hij heeft wel naar ze geluisterd en nam het voor ze op toen Gijp zo raar deed.

Ik heb helemaal niks met linkse wappies, al geloof ik wel dat ze redelijk goede bedoelingen hebben (als het zuiver over klimaat gaat, het slaat al snel door naar woke in mijn ogen). Vind het ook prima om ze een keer aan het woord te laten, maar ze moeten ook accepteren dat sommige mensen andere prioriteiten hebben. Bijvoorbeeld de huizenmarkt of armoedebestrijding.
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.
pi_212624188
Overigens is Gijp in die podcast ook strontvervelend. Continu van onderwerp switchen, lult structureel door mensen heen, gaat op zijn telefoon zitten kijken. Deed ook heel autistisch toen Van der Sar binnenkwam, echt raar en respectloos gedrag. Jammer, want met de handrem erop over voetbal (en tv) vind ik hem sterk.
pi_212624265
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar die man had 2 kinderen, dat is de beste manier om het klimaat verder te vernielen.
Ook weer waar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 17:47 schreef Firuze60 het volgende:

En Johan Derksen met zijn...er zijn belangrijkere zaken..tssssk
.
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 11:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hahaha, true. Ook altijd zeggen: ‘het is wel belangrijk, maar er zijn grotere problemen’. Door dat eerste te zeggen probeert hij nog te doen alsof hij de feiten niet ontkent, maar met het tweede geeft hij aan dat hij het helemaal niet belangrijk vindt. Hij zegt alleen voor de bühne dat hij het belangrijk vindt om niet als totale wappie weggezet te kunnen worden, maar eigenlijk vindt hij het allemaal wel onzin.
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
pi_212624617
quote:
Dus als je andere zaken belangrijker vindt word je (ook) als wappie gezien? Leef jij niet te veel in een linkse bubbel? Ik vind je juist een wappie als je je blindstaart op klimaat en de andere problemen niet wil zien.
Klimaat gaat IEDEREEN aan. Heeft geen moer met blindstaren te maken. Het gaat eerder om hoe los je het op en zoek je, net als Jort Kelder zei, aanvaardbare oplossingen die ook nog betaalbaar zijn in een kapitalistische wereld.

Dat kapitaal enorm slecht verdeeld is, is duidelijk.
pi_212624824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:07 schreef ISVV het volgende:
Overigens is Gijp in die podcast ook strontvervelend. Continu van onderwerp switchen, lult structureel door mensen heen, gaat op zijn telefoon zitten kijken. Deed ook heel autistisch toen Van der Sar binnenkwam, echt raar en respectloos gedrag. Jammer, want met de handrem erop over voetbal (en tv) vind ik hem sterk.
Gevolg van een narcistische opvoeding en het succes van het programma denk ik. Gijp voelt zich toch een beetje mr. Bigstar..
pi_212625086
Gijp wilde ook niet zo'n show als dat ze nu hebben maar het betaald zo lekker.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:00:58 #30
466281 WismutVeilchen83
pi_212625234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:01 schreef ISVV het volgende:

[..]

Waarom zijn het wappies dan? Omdat het niet in jouw kwam te pas komt? Een wappie is iemand die dingen beweert die niet waar zijn. Wat zij beweren is ongemakkelijke waarheid. Waarheid waar mensen bang voor zijn, of waarbij mensen bang zijn voor de gevolgen. En dan zetten ze het maar liever weg als drammen of links gelul.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:04:40 #31
466281 WismutVeilchen83
pi_212625301
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 20:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ook weer waar.
[..]
Wat is daar mis mee? Hij mag toch andere zaken belangrijker vinden?
[..]
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.
Rini dankjewel.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:09:06 #32
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212625392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Precies wat eronder gezegd werd. Het feit dat je voor een zeer belangrijke zaak staat betekent niet dat je de verantwoordelijkheid hebt over al het andere. Johan laat heel duidelijk blijken dat hij het eigenlijk niet belangrijk vindt en dus min of meer ontkent. Het is ook altijd polariserend. Doen alsof andere dingen belangrijker zijn en dat het een keuze is tussen het één of het ander. Dat je eerst de voedselbank en het huizenprobleen moet oplossen en moet zorgen dat de ouderen gewassen worden voordat je aan het klimaat probleem kunt denken. Daarbij moet je het ook nog op zo’n manier brengen dat je er wel om kunt lachen en dat iedereen het begrijpt. Want als iemand na vijf minuten afhaakt dan ligt het aan de boodschapper. Ik word echt dood- en doodmoe van die houding. Er is gewoon een ontzettend urgent probleem, maar een belangrijk deel blijft gewoon weg kijken. Dat heeft niks met linkse bubbel te maken.
maar we geven wel 30 miljard uit aan een fictieve stisktofcrisis waar de europese maffia likkebaardend naar zit te loeren en angstvallig pogingen doet dit budget over te hevelen naar de lagere ambtenaren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212625570
Het zijn wel allemaal aparte mannen die podcast. Allemaal miljoenen verdienen en dan broodjes duur vinden, en de naam van de bakker noemen omdat ze dan gratis broodjes krijgen tsjongejonge.
pi_212625893
Kick
#superniger2020
pi_212625935
Optyfen met je koekoek.
#superniger2020
pi_212625938
Wat moeten die 2 nobuddies aan de bar.

Grap :')
pi_212625954
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:37 schreef RipCity het volgende:
Wat moeten die 2 nobuddies aan de bar.
Mislukte grap van Genee.
#superniger2020
pi_212625993
Wanneer weer eens Iwan Knipping en Tom van Duren aan de bar? Belchinezen alles
pi_212626091

Nobuddie
pi_212626111
Staaijgod _O_
pi_212626151
Johan :D
pi_212626229
OPHEF
#superniger2020
pi_212626233
Dit wordt weer een rel _O-
leven zoals het leven is
pi_212626243
Olcay is een prima gast.
#superniger2020
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:55:05 #45
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212626261
Struggles in Hilversum
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_212626284
Ojee vrouwenrechten ophef
pi_212626312
Merel heeft zo'n kwaaie kop altijd.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:58:02 #48
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_212626317
Johan :N
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_212626332
Wilfred krijgt even opdracht van de regie om te zorgen dat het geen rel wordt.
  woensdag 28 februari 2024 @ 21:58:44 #50
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_212626336
Nu de beelden van Johan van 20 jaar geleden graag
pi_212626362
Genee zit hier met een halfslappe.
pi_212626376
Mr. Bigstar.
#superniger2020
pi_212626381
Zeikwijven!
pi_212626397
Alleen Olcay en Merel zeggen zinnige dingen.
#superniger2020
pi_212626406
Caroline van der plas is klaar met de formatie gesprekken https://www.dumpert.nl/item/100086099_df0ed4f3

:o :o
pi_212626411
twitter

:')
pi_212626435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
[ x ]

:')
Wie zijn die nobuddies?
pi_212626445
Dit was toch oud nieuws van die verhoging
pi_212626521
4 boetes per maand. :')
#superniger2020
pi_212626523
Goh wat een raar land leven we toch dat je gestraft wordt als je 145 rijdt waar je 100 mag
pi_212626524
3/4 per maand :') Neem gvd een tomtom met flitsmeldingen dan en rem iig gewoon af bij de flitsers. Kan je daarna weer 170
pi_212626540
Nooit meer Eus.
#superniger2020
  woensdag 28 februari 2024 @ 22:10:30 #63
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212626559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:57 schreef RipCity het volgende:
Merel heeft zo'n kwaaie kop altijd.
In dit geval terecht.
pi_212626629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In dit geval terecht.
Wordt het dan nog wel neuken :?
Of juist niet
pi_212626909
Wat is die Olcay toch een prachtige vrouw.
  woensdag 28 februari 2024 @ 23:33:58 #66
466281 WismutVeilchen83
pi_212627543
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef superniger het volgende:
Eens.
Rini dankjewel.
  donderdag 29 februari 2024 @ 01:08:15 #67
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212627898
Mijn god, waar gaat dit programma heen. Waar gister Gijp door de ondergrens zakte is het nu Derksen die gefrustreerd zit te lallen :|W
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 29 februari 2024 @ 01:21:49 #68
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212627933
Derksen vindt iemand een notulist en geen journalist. Een zin later, iemand die geen kritische vragen aan een vvd'er mag stellen vindt hij normaal voor de telegraaf want die hebben een rechtse signatuur.

Over journalistiek gesproken. Wat is dit een dom programma geworden :r
  donderdag 29 februari 2024 @ 01:46:07 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212627979
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:01 schreef superniger het volgende:
Precies. Olcay en Merel 😍
pi_212628083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Meister1984 het volgende:
Heb je een mooie vrouw naast je in bed liggen. Mag je er alleen naar kijken, wat seks vind ze maar vies.
Dat is ook best wel kut -O-
  donderdag 29 februari 2024 @ 07:31:55 #71
466281 WismutVeilchen83
pi_212628210
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 06:09 schreef GM78 het volgende:

[..]
Heb je een mooie vrouw naast je in bed liggen. Mag je er alleen naar kijken, wat seks vind ze maar vies.
Dat is ook best wel kut -O-
Bron?
Rini dankjewel.
pi_212628458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 21:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Waarom zijn het wappies dan? Omdat het niet in jouw kwam te pas komt? Een wappie is iemand die dingen beweert die niet waar zijn. Wat zij beweren is ongemakkelijke waarheid. Waarheid waar mensen bang voor zijn, of waarbij mensen bang zijn voor de gevolgen. En dan zetten ze het maar liever weg als drammen of links gelul.
Bij XR beweren ze aan de lopende band dingen die niet waar zijn.
pi_212628600
Wat een treurige vertoning van Johan toch weer gisteren
  donderdag 29 februari 2024 @ 08:39:44 #75
466281 WismutVeilchen83
pi_212628754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bij XR beweren ze aan de lopende band dingen die niet waar zijn.
Ten aanzien van fossiele subsidies bleken ze om te beginnen volledig gelijk te hebben (al werd dat eerst ontkent).
Rini dankjewel.
pi_212628933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 08:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ten aanzien van fossiele subsidies bleken ze om te beginnen volledig gelijk te hebben (al werd dat eerst ontkent).
Nee. Al snap ik dat je dat denkt wanneer je alleen de eerste headlines hebt gelezen.

Het is natuurlijk volstrekt onzinnig dat wanneer bv de energiebelasting voor kleinverbruikers verhoogd wordt daarmee ‘subsidies om fossiele bedrijven te steunen’ toenemen.

Dan snapt iedereen dat die kwalificatie niet pasend is.

En het is al helemaal onzin dat daarmee budget ontstaat waarmee je ook woningen kan bouwen (Leugen van Prins op het einde van de uitzending).
pi_212629379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:30 schreef Meister1984 het volgende:
Geweldig leuk mens ja :).
pi_212629411
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 01:21 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen vindt iemand een notulist en geen journalist. Een zin later, iemand die geen kritische vragen aan een vvd'er mag stellen vindt hij normaal voor de telegraaf want die hebben een rechtse signatuur.

Over journalistiek gesproken. Wat is dit een dom programma geworden :r
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.

Wel sneu voor Merel, die zat er zichtbaar echt mee.
  donderdag 29 februari 2024 @ 09:57:58 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212629554
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 09:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij maakte zichzelf goed belachelijk. Goed gelachen wel. Die plaat voor zijn kop wordt steeds dikker naarmate ie ouder wordt. Schitterende tv.

Wel sneu voor Merel, die zat er zichtbaar echt mee.
Zelfs vader (conservatief en voorheen jarenlang een vaste kijker) is afgehaakt.

Ook voor deze groep kijkers wordt het weleens te gortig.
pi_212629603
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
pi_212629607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Kan het me wel voorstellen ja. Je merkt al tijden dat ie enorm aan projectie lijdt, enig voortschrijdend inzicht zit er niet in bij hem. Het zal alleen maar erger worden naarmate ie nog ouder wordt vrees ik.
  donderdag 29 februari 2024 @ 10:14:53 #82
505857 streamjohan
magnum is magnum
pi_212629725
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:02 schreef benhorse het volgende:
Iemand hier die nog een hekel heeft aan Olcay Gulzig, waarom lopen ze daar zo met haar weg? En hier ook?
Ik haat haar
pi_212629750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 10:14 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik haat haar
_O-
pi_212629845
quote:
Ik vind niet zoveel van haar, ze blinkt nergens in uit, gewoon een doodgewone vrouw, aardig, goed gemanierd.

Die er een stuk beter uitziet dan de meeste vrouwen van haar leeftijd, redelijke tietjes, beetje duckface... mwah, zou wel geven.

Mag vaker komen.
(OP MN GEZICHT HAHAHA)
-nee-
pi_212629858
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 09:57 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dit soort reacties lees ik al jaren, maar zie het niet terug in de kijkcijfers.
pi_212630321
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:09 schreef superniger het volgende:
Nooit meer Eus.
Eens.

Met Olcay hebben we een mooiere en betere vervanger en het is ook een Turk.
pi_212630337
Heeft er ooit iemand gelachen om Olcay Gulzig? Wij willen Bossie terug of Hansie
pi_212630652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Olcay Gulzig? Wij willen Bossie terug of Hansie
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
-nee-
pi_212630813
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hansie zou ik wel leuk vinden ja. Maar Olcay is wel leuk voor de verdunning en dan kan Eus ook wegblijven, dat vind ik echt een slappe vaatdoek.
Idd en tenminste wel elke keer tegen Johan in gaan en niet hele tijd stil. eus voegt oh zo weinig toe (net als Job). Sowieso paar keer per maand een wat nieuwere verrassende gast zou leuk zijn. En dan niet XR-wappies.
pi_212631005
De wandelgangen met Merel en Olcay

https://www.kijk.nl/progr(...)b=in-de-wandelgangen
pi_212631079
quote:
Een hekel nog wel. Op basis van?
pi_212631155
quote:
14s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.

Hendriks is leuk en Rutger zie ik ook graag opdraven. Jort ook prima. Mensen met een mening, humor en die zichzelf niet al te serieus nemen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 februari 2024 @ 13:15:35 #93
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_212632591
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 22:00 schreef superniger het volgende:
Mr. Bigstar.
Ik hoorde hem ook _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_212633178
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eus en die advocaat. Beiden figuren dat als ik ze zie dat ik alweer weet dat ik waarschijnlijk gedurende de uitzending in slaap ga vallen.

Hendriks is leuk en Rutger zie ik ook graag opdraven. Jort ook prima. Mensen met een mening, humor en die zichzelf niet al te serieus nemen.
Knoester is steeds slechter aan het worden ja. Nep meelachen, domme opmerkingen maken, maakt niet bepaald reclame voor de advocatuur op deze manier.
pi_212633206
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 07:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bron?
Bron: Libelle

quote:
Ze vertelt openhartig “Ik heb niet alleen een wat laag libido, ik ben ook een preuts wijf. Ik doe het pas als ik echt voor iemand wil gaan en de kans is groot dat ik in een jarenlange relatie beland als het gebeurt. Maar nog belangrijker: ik zie het plezier of de spanning er niet van in.”
@GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2024 13:59:45 ]
pi_212633318
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Je was me net voor.

Sta je in de slaapkamer om naar bed te gaan.
Ze kleed zich uit, en staat daar in een mooi lingerie setje.
Vervolgens mag je fapppen om je zak te legen, want mevrouw vind het allemaal maar vies :')
pi_212633451
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
[..]
@:GM78 had dus gelijk. Dit soort vrouwen kun je een relatie missen als kiespijn en gaan uiteindelijk alleen maar frustratie opleveren.
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212633842
quote:
1s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:10 schreef GM78 het volgende:

[..]
Je was me net voor.

Sta je in de slaapkamer om naar bed te gaan.
Ze kleed zich uit, en staat daar in een mooi lingerie setje.
Vervolgens mag je fapppen om je zak te legen, want mevrouw vind het allemaal maar vies :')
Van slut shaming naar prude shaming.

Past toch prima als je zelf ook zo in elkaar zit?
pi_212634720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 14:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Klinkt alsof ze aseksueel of demiseksueel is. Kan prima werken in een relatie met iemand die dat ook is of een laag libido heeft.
Dat kan ja. Maar bij de meeste mannen zal het niet werken of voor wrijving gaan zorgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2024 16:07:05 ]
  Moderator donderdag 29 februari 2024 @ 17:03:33 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212635640

"De boetes worden te hoog voor mensen met een middeninkomen" geneuzel _O- wtf? Oplossing daartegen is toch vrij simpel denk ik. Ze niet pakken.

Dit is nou een voorbeeld van misplaatste sympathie voor de minderbedeelden
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 29 februari 2024 @ 19:36:37 #104
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_212637600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:34 schreef Nober het volgende:
De wandelgangen met Merel en Olcay

https://www.kijk.nl/progr(...)b=in-de-wandelgangen
In 7 minuten meer diepte dan een gemiddelde week aan uitzendingen bij elkaar.. Kan natuurlijk snel zonder Johan Biden en manische René.
love & heet
pi_212638030
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:00 schreef DrDentz het volgende:
Achteraf gezien ben ik blij dat Bossie, Wimpie en Hansie niet meedoen aan dit programma. Gijp en Johan waren ooit ook helden van me, maar sinds Vandaag Inside heb ik schoon genoeg van ze gekregen.
pi_212639786
Kick
#superniger2020
pi_212639966
BakvissenGenot.
pi_212640017
Johan maakt zich weer belachelijk
  donderdag 29 februari 2024 @ 21:46:54 #109
311468 Van_Poppel
pi_212640024
Johan is ietwat conservatief
pi_212640052
Herhaling Inside
pi_212640056
Toen Johan hoofdredacteur was, in 1950.
  donderdag 29 februari 2024 @ 21:48:51 #112
311468 Van_Poppel
pi_212640063
Woke-gemeenschap
pi_212640067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 21:48 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Herhaling Inside
Dit ja, elke avond hetzelfde
pi_212640078
Johan act
pi_212640085
Johan die een ander verwijt niets nieuws te vertellen :D
pi_212640359
Boeken Inside.
#superniger2020
pi_212640380
Fijn dat René en Johan hun standpunten nog eens voor de 47e keer deze week herhalen
  donderdag 29 februari 2024 @ 22:19:29 #118
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212640411
Derksen en Gijp OUT
Boekestijn en De Wijk IN
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212640547
Echte flikker hé die Raimond, aandachtsouwehoer.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  donderdag 29 februari 2024 @ 22:44:26 #120
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212640684
Ja wat
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

"De boetes worden te hoog voor mensen met een middeninkomen" geneuzel _O- wtf? Oplossing daartegen is toch vrij simpel denk ik. Ze niet pakken.

Dit is nou een voorbeeld van misplaatste sympathie voor de minderbedeelden
Ja wat een onzin. De heren zijn multimiljonair en zeiken omdat ze een hoge boete krijgen bij 45% te hard rijden.
Schaamteloos
  vrijdag 1 maart 2024 @ 10:35:19 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 13:32:50 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 1 maart 2024 @ 13:42:44 #123
28033 Pek
je moet wat
pi_212647166
Het wordt toch wel tijd om die Gijp van de buis te halen, plaatsvervangende schaamte als ik naar die vent kijk en luister. Voetballen kon hij ook al niet 😄
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_212653481
Kick
#superniger2020
pi_212653558
Zouden ze in de redactievergadering nu niet eens tegen Johan zeggen dat hij zijn meningen elke uitzending 3x herhaald en dat elke dag. Het lijkt namelijk net alsof die het zelf niet doorheeft.
pi_212653560
Dood topic.
SAD
#superniger2020
pi_212653614
GAY
#superniger2020
pi_212653634
Ouderwetse topsjow. Aran is okay!!
pi_212653664
Zou Johan weten dat je kan toegeven dat je fout zit
pi_212653688
Ah het gaat weer over zwangerschapsverlof ;(
pi_212653691
FITTIE
#superniger2020
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:11:12 #132
311468 Van_Poppel
pi_212653692
Johan leeft nog in 1960
pi_212653700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:00 schreef Remco het volgende:
Het lijkt namelijk net alsof die het zelf niet doorheeft.
Stukje Biden.
pi_212653715
Wilfred met zijn woke act. :')
#superniger2020
  Moderator vrijdag 1 maart 2024 @ 22:13:04 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_212653716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan leeft nog in 1960
Hallo Wilfred :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_212653722
VECHTEN
#superniger2020
pi_212653725
Johan is MAD
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:13:46 #138
311468 Van_Poppel
pi_212653728
Dit gaat weer helemaal fout
pi_212653750
Wordt geen leuke pauze >:) ~O>
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:19:23 #140
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_212653802
Dat wordt straks weer met 200 km per uur boos terug rijden naar Drenthe.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:20:25 #141
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_212653812
Ik kreeg flashbacks van de Heerenveen ruzie net tussen JD en Genee
pi_212653831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:19 schreef Abrikozentaart het volgende:
Dat wordt straks weer met 200 km per uur boos terug rijden naar Drenthe.
Politie staat alvast klaar bij Hoogeveen B-)
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:26:55 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212653895
Zou Johan nog terugkomen? Tegengesproken door Bade, afgemaakt door Helene en daarna een woedeaanval over een kutfilmpje.
Laffe huichelaar
  vrijdag 1 maart 2024 @ 22:29:16 #144
311468 Van_Poppel
pi_212653923
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Politie staat alvast klaar bij Hoogeveen B-)
Niels Hoogma gaat dit weer prima oplossen
pi_212654338
Is Helene zwanger? "Jij mag niet op onze babyshower komen"
pi_212661468
Onvoorstelbaar dat Johan ooit kinderen heeft verwekt, met welke denkbeelden in de godsnaam? Wat een misogyne lulhannes.
pi_212673197
Ik denk dat alleen het Nederlandse equivalent van de Trump-stemmer nog enige waarde hecht aan het gebazel van Johan Derksen.
  zondag 3 maart 2024 @ 12:12:17 #148
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212673815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Zou Johan nog terugkomen? Tegengesproken door Bade, afgemaakt door Helene en daarna een woedeaanval over een kutfilmpje.
Haha, Johan kan wel wat hebben gelukkig. Hij kan uitdelen, maar ook incasseren.
pi_212677931
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
_O-

Ja, Johan kan ontzettend goed tegen kritiek.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 3 maart 2024 @ 22:55:12 #150
179002 GwaiLow
pi_212683434
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 16:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
_O-

Ja, Johan kan ontzettend goed tegen kritiek.
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs. Wanneer Johan zwaar is aangepakt op tv hoor ik hem regelmatig zeggen: ''ik ben wel de laatste die moet piepen als iemand mij hard aanpakt''.
  maandag 4 maart 2024 @ 02:26:15 #151
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_212683985
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 22:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs. Wanneer Johan zwaar is aangepakt op tv hoor ik hem regelmatig zeggen: ''ik ben wel de laatste die moet piepen als iemand mij hard aanpakt''.
Hij piept anders wel altijd. Hij is een grote hypocriete boomer.
pi_212684000
Angela de Jong is Johan's kryptonite.
  maandag 4 maart 2024 @ 02:55:56 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212684023
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 12:12 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
met zo een vergoeding dan zou ik ook alles incasseren en nog blijven lachen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212684487
Opzich wel grappig dat een bedrijf als Talpa dat wil uitdragen dat het staat voor een veilige en inclusieve werkomgeving etc iedere avond een werknemer op tv laat roepen dat klagende vrouwen zeikwijven en slapjanussen zijn. Denk dat weinig mensen in NL zich zo mogen uiten tegenover de kijker/klant.
  maandag 4 maart 2024 @ 11:22:48 #155
179002 GwaiLow
pi_212686803
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 02:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met zo een vergoeding dan zou ik ook alles incasseren en nog blijven lachen
Absoluut. Johan snapt maar all te goed dat dit ''all in the game'' is. Hij krijgt verschrikkelijk veel geld voor zijn eerlijke mening. En dan realiseert hij zich natuurlijk maar al te goed dat hij regelmatig draaien om de oren krijgt van mensen die hij aanpakt.
pi_212687226
quote:

[..]
De meeste ruzies in het programma ontstaan juist, omdat Johan helemaal los gaat op Wilfred/Rene of een gast omdat ze het niet met Johan eens zijn of het lef hebben om kritiek te leveren op Johan :')
  maandag 4 maart 2024 @ 13:42:25 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_212688543
quote:
Johan kan heel goed tegen kritiek zelfs.
_O- _O- _O-
  Trouwste user 2022 maandag 4 maart 2024 @ 19:09:21 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_212692637
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 11:22 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Absoluut. Johan snapt maar all te goed dat dit ''all in the game'' is. Hij krijgt verschrikkelijk veel geld voor zijn eerlijke mening. En dan realiseert hij zich natuurlijk maar al te goed dat hij regelmatig draaien om de oren krijgt van mensen die hij aanpakt.
En daarna niet meer uitnodigt en een dag later pas adrem een mes in de rug steekt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 4 maart 2024 @ 19:12:52 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_212692682
Ik vermoed dat m'n kritiek op Derksen langzamerhand gedeeld gaat worden.

Er reageert amper meer iemand in deze topics en het merendeel is negatief.

Gelukkig blijft Gijp relevant met de dildo op z'n hoofd, z'n uitschelden van Marcel van Roosmalen en uitgenodigde activisten die verder kijken dan hun eigen rijkdom

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212692830
Straks weer lachen om judas Eus.
#superniger2020
pi_212692912
Commands genot.

twitter
pi_212692929
Kijken er nog mensen naar die shitshow? Ik zag pas weer een VI van voor de kurhaushype en dat waren toch veel leukere tijden.
pi_212694563
De woke gemeenschap zorgt ervoor dat het woord ‘moeder’ wordt vervangen door de term ‘ouder uit wie het kind is geboren’, we zijn helemaal gek geworden in dit landje!
pi_212694571
De kijkcijfers zijn volgens mij nog steeds uitstekend (misschien zelfs beter dan ooit), maar ik vermoed dat het vooral 'nieuw' publiek is vergeleken met vroeger. Ook op Fok! zijn de meeste VI-hooligans wel afgehaakt denk ik.
  maandag 4 maart 2024 @ 21:19:30 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212695636
Tramschutter gaat in een vlek wrijven.
#superniger2020
pi_212695758
Eus door de mangel.
  maandag 4 maart 2024 @ 21:48:02 #169
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_212695769
Heel boeiend onderwerp.
sig verwijderd door FA
pi_212695810
Slap verhaal van Eus.
#superniger2020
pi_212695812
Is dit een herhaling? Heb een deja vu gevoel
pi_212695848
Als werkgever betaal je toch helemaal niet zelf als een vrouw op zwangerschapsverlof gaat
pi_212695849
Verstappen is een Belg.
#superniger2020
  maandag 4 maart 2024 @ 21:59:35 #174
311468 Van_Poppel
pi_212695881
Banaanschuimpjes en bierworstjes :9
pi_212695904
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Banaanschuimpjes en bierworstjes :9
Goeie combi ;(
  maandag 4 maart 2024 @ 22:02:18 #176
344884 monkyyy
pi_212695906
Misschien moeten we gaan fat shamen
pi_212695913
Ze zijn wel op dreef _O-
  maandag 4 maart 2024 @ 22:05:12 #178
179002 GwaiLow
pi_212695936
Ze tikken een leuk niveau aan vandaag. Ook Johan is weer sterk.
pi_212696106
Johan heft zijn fanclub van Omtzigt op volgens mij
pi_212696183
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De kijkcijfers zijn volgens mij nog steeds uitstekend (misschien zelfs beter dan ooit), maar ik vermoed dat het vooral 'nieuw' publiek is vergeleken met vroeger. Ook op Fok! zijn de meeste VI-hooligans wel afgehaakt denk ik.
Alle anekdotes kende ik tien jaar geleden al. En de meningen over actuele nieuwsberichten zijn, aangevuld met enkele gevleugelde uitspraken van de bingokaart, ook vooraf wel in te vullen.

Maar anderzijds zijn er de mensen die vroeger RTL7 vanwege het hoge aantal vechtende dwergen en truckers on ice oversloegen, die horen alles nu voor het eerst en staan versteld.
  maandag 4 maart 2024 @ 23:18:59 #181
179002 GwaiLow
pi_212696532
quote:
Ik ben toch een VI hooligan van het eerste uur, en ik kijk nog steeds! Overigens kijk ik de rest van alle talkshows echt maar zelden, dus ik denk toch dat er ook nog wat voetbalpubliek is blijven hangen. Voor mij zijn het gewoon de heren waar ik af en toe wel van kan genieten. Lekker met een korrel zout nemen allemaal. Gezellig voor op de achtergrond.
pi_212697817
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 07:51 schreef DrDentz het volgende:
Opzich wel grappig dat een bedrijf als Talpa dat wil uitdragen dat het staat voor een veilige en inclusieve werkomgeving etc iedere avond een werknemer op tv laat roepen dat klagende vrouwen zeikwijven en slapjanussen zijn. Denk dat weinig mensen in NL zich zo mogen uiten tegenover de kijker/klant.
Ach een beetje tegengas is ook wel eens verfrissend. Johan blijft er in ieder geval achter staan.
pi_212698470
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef superniger het volgende:
Verstappen is een Belg.
Factcheck:

Geboren Hasselt, België
Belgische ouder met baarmoeder maar ook een Nederlandse ouder zonder baarmoeder

Is Luuk de Jong een Zwitser omdat hij daar geboren is?
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:01:04 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700567
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef DrDentz het volgende:
De woke gemeenschap zorgt ervoor dat het woord ‘moeder’ wordt vervangen door de term ‘ouder uit wie het kind is geboren’, we zijn helemaal gek geworden in dit landje!
Dit kwam van rechts en heeft niks met woke te maken. Links en voor jou woke is niet aan de macht.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:02:19 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700587
quote:
De topics waren "vroeger" niet bij te houden. Nu is het Supernigger en een verdwaalde Timmmmmmmm

Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:03:40 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700599
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
Johan heft zijn fanclub van Omtzigt op volgens mij
Dat deed-ie al eerder met Thiery en Caroline. What else is new. Die lult met elke scheet mee.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:04:55 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700611
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 23:18 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ik ben toch een VI hooligan van het eerste uur, en ik kijk nog steeds! Overigens kijk ik de rest van alle talkshows echt maar zelden, dus ik denk toch dat er ook nog wat voetbalpubliek is blijven hangen. Voor mij zijn het gewoon de heren waar ik af en toe wel van kan genieten. Lekker met een korrel zout nemen allemaal. Gezellig voor op de achtergrond.
Dat is het probleem. "Vroeger" was het urgent. Moest je het hebben gezien. Nu is het nog erger dan Goedemorgen Nederland op NPO1

Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:07:10 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ach een beetje tegengas is ook wel eens verfrissend. Johan blijft er in ieder geval achter staan.
Het probleem is dat Derksen alleen z'n eigen tegengas relevant vindt. Heb je een andere mening word je belachelijk gemaakt of niet meer uitgenodigd. Raymond, Goodens, Eus en de giechelende wijven leggen hem geen strobreed in de weg. Ben van den Burg laat=ie uitrazen en Gijp hinkt er met een dildo op z'n hoofd achteraan. Nog effe directeurtje als randdebiel en op naar morgen.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 12:07:35 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_212700629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 09:05 schreef Nober het volgende:

[..]
Factcheck:

Geboren Hasselt, België
Belgische ouder met baarmoeder maar ook een Nederlandse ouder zonder baarmoeder

Is Luuk de Jong een Zwitser omdat hij daar geboren is?
Van het Schip een Canadees ?

pi_212701706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 12:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
De topics waren "vroeger" niet bij te houden. Nu is het Supernigger en een verdwaalde Timmmmmmmm

Ja maar toen moesten users ook nog met de combiregeling naar een uitwedstrijd in het Pauw & Witteman topic of het DWDD topic.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 maart 2024 @ 13:40:25 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_212701719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 13:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ja maar toen moesten users ook nog met de combiregeling naar een uitwedstrijd in het Pauw & Witteman topic of het DWDD topic.
Ha ha ha. En ondertussen bijtanken bij Studio Voetbal en Holland Sport :D

pi_212704949
Allemachtig, keek de herhaling van gisteren, probeert die Boekenstein een belegen mop te vertellen, daar krijg je toch kromme tenen van en ik neem gelijk de rest van zijn serieuze commentaar niet meer serieus, wat een paljas.
pi_212708987
Eierbalgenot :Y)
pi_212709209
Omtzigt is een autist.
#superniger2020
pi_212709214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 17:40 schreef Firuze60 het volgende:
Allemachtig, keek de herhaling van gisteren, probeert die Boekenstein een belegen mop te vertellen, daar krijg je toch kromme tenen van en ik neem gelijk de rest van zijn serieuze commentaar niet meer serieus, wat een paljas.
Lachen man. Sympathieke oom.
pi_212709377
haha Merel haalt even Johan zn argumenten onderuit :D
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:03:27 #197
344884 monkyyy
pi_212709393
Goh, Johan heeft zijn feiten niet op een rijtje, wie had dat gedacht
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:13:58 #198
466281 WismutVeilchen83
pi_212709559
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Zou Merel ook alles netjes doorslikken?
Rini dankjewel.
pi_212709578
Masturberen hahahihihoho Rene veert weer op
pi_212709583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zou Merel ook alles netjes doorslikken?
Denk t wel :9
pi_212709817
Vreemde meid zat er naast Johan }:|
pi_212709881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Vreemde meid zat er naast Johan }:|
Ze begon heel hard te glimlachen toen Genee over de holocaust begon.
pi_212710037
Vreemd dat Johan steeds switcht tussen een conservatieve mening en een progressieve mening.
Abortus: progressief.
Moeder en geen 'persoon die kind baarde': conservatief.
Lentekriebelweek: progressief.
Zwangerschapsverlof: conservatief.
Een beetje zoals Van Basten toen zei: jouw mening gaat zo Johan: /\/\/\/\/\/\

[ Bericht 13% gewijzigd door DrDentz op 05-03-2024 22:55:07 ]
  dinsdag 5 maart 2024 @ 22:52:00 #204
466281 WismutVeilchen83
pi_212710098
Het zou mij echt totaal niet verbazen als Wilfried hem er bij Merel ingehangen heeft. Voortdurend toespelingen op haar. Nu ook weer dat de eierbal ‘er helemaal in is gegaan’. Echt opvallend.
Rini dankjewel.
  dinsdag 5 maart 2024 @ 23:42:45 #205
179002 GwaiLow
pi_212710409
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het zou mij echt totaal niet verbazen als Wilfried hem er bij Merel ingehangen heeft. Voortdurend toespelingen op haar. Nu ook weer dat de eierbal ‘er helemaal in is gegaan’. Echt opvallend.
Haha, ik denk juist niet dat hij dit zou doen als hij 'm er echt bij haar had ingehangen. Was hij niet al eens beschuldigd van overspel? Of waren dat alleen roddels? Weet het niet precies meer.

Overigens lijkt Merel mij wel een enorm trouw en loyaal meisje naar haar vriendje toe. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn :D
pi_212710454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Denk ook dat ie dat juist niet gedaan heeft, maar het wel graag zou willen. De ladyshave is al opgeladen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ISVV op 06-03-2024 07:32:31 ]
  woensdag 6 maart 2024 @ 08:18:51 #207
466281 WismutVeilchen83
pi_212711651
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Denk ook dat ie dat juist niet gedaan heeft, maar het wel graag zou willen. De ladyshave is al opgeladen.
Dat hij het graag zou willen kan ook inderdaad.
Rini dankjewel.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 09:23:51 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_212712419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
Dat ga ik terugkijken. Dus Merel kan het nu schudden en wordt niet meer uitgenodigd ?

Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 09:24:37 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_212712433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 22:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Ze begon heel hard te glimlachen toen Genee over de holocaust begon.
Net zoals Gijp destijds toen Roxanne het over het overlijden van haar vader had.

pi_212712545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat ga ik terugkijken. Dus Merel kan het nu schudden en wordt niet meer uitgenodigd ?

Merel houdt volgens mij wel van een geintje en schunnige zaken. Dat is een reden dat ze blijft :P :@
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 09:40:35 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_212712687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:31 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Merel houdt volgens mij wel van een geintje en schunnige zaken. Dat is een reden dat ze blijft :P :@
Nee, dat is de reden dat ze mag blijven van de grote heer Derksen.

pi_212715830
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:24 schreef tong80 het volgende:

[..]
Net zoals Gijp destijds toen Roxanne het over het overlijden van haar vader had.

Gijp mist een vrachtwagenlading empatisch vermogen op sommige momenten, toen hij laatst grappen maakte over Ton Elias dat die vies dik is en Arie-Jan Boekenkast hem attendeerde op het feit dat Elias een ziekte heeft waardoor hij zo dik is stopte iedereen meteen met lachen behalve René, die gierde rustig door.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 16:39:34 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_212717895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Gijp mist een vrachtwagenlading empatisch vermogen op sommige momenten, toen hij laatst grappen maakte over Ton Elias dat die vies dik is en Arie-Jan Boekenkast hem attendeerde op het feit dat Elias een ziekte heeft waardoor hij zo dik is stopte iedereen meteen met lachen behalve René, die gierde rustig door.
Laatst zei-ie met een strak gezicht dat hij het haat als mensen worden beledigd. Weet niet meer in welke context.

woensdag 6 maart 2024 @ 16:45:36 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212717982
Theo en Bert allebei gecanceld _O- _O-
  Trouwste user 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 18:08:05 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_212718830
quote:
6s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Theo en Bert allebei gecanceld _O- _O-
Theo is niet gecanceld. Heeft zich zelf teruggetrokken.

pi_212719966
Ja, die is vrijwillig vertrokken.
pi_212720813
twitter

:r
  woensdag 6 maart 2024 @ 21:10:25 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212721606
Wieheeft nou grotere jopen :?
Helene of Lilian :P
pi_212722320
Typisch Derksen, alle geruchten over Maassen en Khalid kloppen niet en het is onzin dat ze gecanccelt zijn, maar Omtzigt is emotioneel onstabiel en compleet niet geschikt zoals uit net zulke wazige verhalen blijkt.
pi_212722458
Zit die zoon van Rene nou in het publiek
  woensdag 6 maart 2024 @ 22:07:33 #221
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_212722475
Johan weet helemaal niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_212722532
zijn ziel verdoofd
pi_212722741
Johan haalt weer alles door elkaar. ASML is niet de grootste werkgever van NL, maar het bedrijf met de grootste beurswaarde.
pi_212722772
topshowgasten: lilian, chris
pi_212722779
Die 40000 werknemers was ook zwaar overdreven.
sig verwijderd door FA
pi_212722866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
5 minuten ervoor had Johan het nog over 20.000 :7
pi_212722933
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
In NL hebben ze er minder, maar in totaal wel 40.000 hoor.
pi_212723065
Wat een walgelijke viezerik die chris
  donderdag 7 maart 2024 @ 01:06:22 #229
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_212723389
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:02 schreef Xylos het volgende:
Wat een walgelijke viezerik die chris
Joh :')

Marcel van Rosmalen had helemaal gelijk over Chris Woerts. Woerts is een slijmerige parasitaire slak die alles doet voor het geld. Walgelijke vent.
pi_212732793
Genee die zich afvraagt of die kerel van dat mensonterende winbet item erg langzaam praat. Jahehe, wat denk je zelf? Dat winbet moet natuurlijk zo lang mogelijk in beeld staan.

De... volgers... van... vandaag... inside... en... winbet... blablabla
pi_212732980
Ik zet altijd hun aflevering uit voor de reclame, dan komt de hoofdsponsor om de hoek, betcity, gokken op voetbaluitslagen, verplicht nummertje.
pi_212734915
Johanloos avondje! c_/
pi_212735146
Zonder Johannes is het ook maar een 'gewone' talkshow ;(
pi_212735154
Matig programma zonder de snor :7
pi_212735216
asterrenstatusstress
pi_212735557
Matig
Slecht
#superniger2020
  donderdag 7 maart 2024 @ 22:52:51 #237
179002 GwaiLow
pi_212735793
Zonder Johan valt het niveau helemaal weg. Al vond ik het ergens best leuk dat Raymond eindelijk eens wat meer (lees: veel) spreektijd kreeg. Hij moet natuurlijk niet al te vaak bij VI zitten, maar hij kan wel leuk kletsen.

Ik was in de tijd van Pownews (Geen Stijl) altijd wel gecharmeerd van Castricum, en was ook wel enthousiast dat hij regelmatig gast bij VI zou zijn. Maar dat valt echt heel erg tegen. Hij merkt natuurlijk dat hij goed geld kan verdienen in dit soort talkshows, dus probeert maar een beetje te lachen en mee te lullen. En blijkbaar slaat dit aan, want hij is straks in het programma van Helene ook weer vaste gast...
pi_212735930
Ik denk eigenlijk dat Gijp beter zou renderen bij Veronica Offside, met Bossie en Wimpie enzo over voetbal praten. Want daar is hij kenner van en gaat hem makkelijk af. Over algemene onderwerpen die de normale burger aangaan lijkt hij altijd wereldvreemd en valt dan al snel terug op dildo's en viagra enzo.
  donderdag 7 maart 2024 @ 23:25:24 #239
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_212736108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Gijp beter zou renderen bij Veronica Offside, met Bossie en Wimpie enzo over voetbal praten. Want daar is hij kenner van en gaat hem makkelijk af. Over algemene onderwerpen die de normale burger aangaan lijkt hij altijd wereldvreemd en valt dan al snel terug op dildo's en viagra enzo.
podcast die hij doet met Kieft en van Egmond is altijd heel leuk om te luisteren. Daar is hij echt top in lekker ouwehoeren over voetbal en oude verhalen vertellen
pi_212736455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Zonder Johan valt het niveau helemaal weg. Al vond ik het ergens best leuk dat Raymond eindelijk eens wat meer (lees: veel) spreektijd kreeg. Hij moet natuurlijk niet al te vaak bij VI zitten, maar hij kan wel leuk kletsen.

Ik was in de tijd van Pownews (Geen Stijl) altijd wel gecharmeerd van Castricum, en was ook wel enthousiast dat hij regelmatig gast bij VI zou zijn. Maar dat valt echt heel erg tegen. Hij merkt natuurlijk dat hij goed geld kan verdienen in dit soort talkshows, dus probeert maar een beetje te lachen en mee te lullen. En blijkbaar slaat dit aan, want hij is straks in het programma van Helene ook weer vaste gast...
Ik ervaar echt precies het tegenovergestelde van jou qua beleving. Zonder Johan is het juist tien keer zo goed dan met hem.

Ik vind Rutger een betere versie van Johan en zou hem als ideale opvolger zien mocht Johan stoppen met de show, al denk ik dat de kans groot is dat de andere twee er ook mee kappen.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:08:02 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736459
Ik kijk al tijden niet en ben dat eigenlijk ook niet meer van plan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_212736460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 22:52 schreef GwaiLow het volgende:

Rutger heeft idd potentieel maar dan moet die idd wat langer aan het woord gelaten houden. Nu zit die er alleen voor de 'sfeer' en heeft die bijna geen enkele eigen inbreng. Raymond is zeer goed geinformeerd maar wordt door de eindregisseur 'kort' gehouden en moet alles maar in korte snippets brengen. Waarom kunnen ze het nooit eens 10minuten over een onderwerp hebben? Meteen moet het maar afgekapt worden (al dan niet door Johan) of er moet een lollig filmpje komen. Ze experimenteren ook totaal niet. Maak eens een leuke reportage, laat Rutger eens ergens op af gaan. Tom Staal werkt ook altijd goed bij Offside. Misschien hebben ze onderzocht dat de kijker van VI concentratie heeft van een goudvis (zoals Gijp) maar zou leuk zijn als ze af en toe iig eens wat proberen..
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:13:03 #243
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736466
Johan moet met pensioen en daarmee ook het hele programma ...
Musica Español
Come On
pi_212736469
Ik vraag me af wat Gijp voor beroep zou hebben gehad als hij niet gezegend was met het voetbaltalent dat hij had.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:16:44 #245
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vraag me af wat Gijp voor beroep zou hebben gehad als hij niet gezegend was met het voetbaltalent dat hij had.
Koekenbakker... speelde vroeger ooit met een neefje van hem die er meer van kon ..
Musica Español
Come On
pi_212736474
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:16 schreef chufi het volgende:

[..]
Koekenbakker... speelde vroeger ooit met een neefje van hem die er meer van kon ..
kon van wat? voetballen?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 01:18:41 #247
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
kon van wat? voetballen?
ballen....ja
Kreeg les van zn oom Cor
Musica Español
Come On
pi_212736544
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 01:18 schreef chufi het volgende:

[..]
ballen....ja
Kreeg les van zn oom Cor
Gijp had toch meer talent dan oom Cor, dat zegt mijn broer altijd (hij is tien jaar ouder dan ik dus heeft hem zien voetballen, ik heb hem niet in actie gezien) alleen deed zijn gebrek aan discipline en werklust hem de das om, anders had hij veel meer kunnen bereiken in zijn carriere.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 02:25:02 #249
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736548
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 02:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Gijp had toch meer talent dan oom Cor, dat zegt mijn broer altijd (hij is tien jaar ouder dan ik dus heeft hem zien voetballen, ik heb hem niet in actie gezien) alleen deed zijn gebrek aan discipline en werklust hem de das om, anders had hij veel meer kunnen bereiken in zijn carriere.
Ze waren het net niet .. neefje speelde met ons , was wel goed en zo, maar weg pa weg neefje ... daana werden we wel kampioenen *O* *O* *O*
Musica Español
Come On
pi_212738517
quote:
Knakworstjes verkopen bij een golfbaan ofzo denk ik
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 11:12:00 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_212739018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Zonder Johannes is het ook maar een 'gewone' talkshow ;(
Lang leve de gewone talkshows _O_

Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2024 @ 11:20:58 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_212739101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 02:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Gijp had, met een normaal karakter, niet zwakbegaafd en schijtlollig, met PSV de EC-1 gewonnen en had naast Gullit, Rijkaard en van Basten in de grachten gevaren.

vrijdag 8 maart 2024 @ 14:28:35 #253
344884 monkyyy
pi_212741002
quote:
  vrijdag 8 maart 2024 @ 14:50:23 #254
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212741226
quote:
Kroegbaas of zo.

Iig iets waarbij niet te moeilijk doen en een moddervette lach een voordeel zijn.
pi_212741234
Voor de liefhebbers.

TV / De Oranjezondag #1
  vrijdag 8 maart 2024 @ 18:38:58 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212744229
Griselda Molemans was ‘neukertje van de chef’ bij Studio Sport: ‘Dan ben je toch ziek in je hoofd?’

Ze werd het ‘neukertje van de chef’ genoemd. Griselda Molemans, toen nog onder de naam Griselda Visser, werd tijdens haar periode bij Studio Sport geconfronteerd met seksisme, racisme en achterstelling. Nu doet ze haar verhaal. ,,We hebben het hier over Studio Sport. Waar al vijftig jaar hetzelfde aan de gang is. Wat een losgezongen koninkrijkje is. Waar de directie van de NOS nooit vat op heeft gekregen. Met eigen wetten en normen.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-je-hoofd~adad01b1/

Voor mensen met een abo

Kees Jansma en de snor worden er ook genoemd
  vrijdag 8 maart 2024 @ 19:10:25 #257
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212744871
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Kroegbaas of zo.

Iig iets waarbij niet te moeilijk doen en een moddervette lach een voordeel zijn.
deze man is sociaal gestoord, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren
Laffe huichelaar
pi_212745360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Kroegbaas of zo.

Maar dan wel zo'n uitzuiger, want Gijp heeft de arbeidsethos van een overleden luiaard
-nee-
  vrijdag 8 maart 2024 @ 21:37:38 #259
311468 Van_Poppel
pi_212747731
Boomermuziek
pi_212747830
Johan is weer opgelapt *O* :7
  vrijdag 8 maart 2024 @ 21:49:40 #261
311468 Van_Poppel
pi_212748006
Het niveau is weer hoog
pi_212748229
Het favoriete onderwerp is er weer
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:11:28 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212748442
Lekker omhoog neuken via Joep Schreuder of niet.
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:22:06 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212748589
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker omhoog neuken via Joep Schreuder of niet.
Daar heeft ze geen actieve herinnering aan vanavond :')
pi_212749164
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 18:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Griselda Molemans was ‘neukertje van de chef’ bij Studio Sport: ‘Dan ben je toch ziek in je hoofd?’

Ze werd het ‘neukertje van de chef’ genoemd. Griselda Molemans, toen nog onder de naam Griselda Visser, werd tijdens haar periode bij Studio Sport geconfronteerd met seksisme, racisme en achterstelling. Nu doet ze haar verhaal. ,,We hebben het hier over Studio Sport. Waar al vijftig jaar hetzelfde aan de gang is. Wat een losgezongen koninkrijkje is. Waar de directie van de NOS nooit vat op heeft gekregen. Met eigen wetten en normen.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-je-hoofd~adad01b1/

Voor mensen met een abo

Kees Jansma en de snor worden er ook genoemd
Wat is het trouwens toch met internationale vrouwendag dat het ineens het vieren van slachtofferschap is. Beginnen ze bij Vandaag Inside over de pink tax (ook al bij AD natuurlijk), iets wat al jaren geleden gedebunked is…

Deze dame werd door Derksen overigens wel flink aangepakt.
pi_212749238
Dit was geen vrouwvriendelijke uitzending, op internationale vrouwendag
  zaterdag 9 maart 2024 @ 09:49:33 #267
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212751451
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:37 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar dan wel zo'n uitzuiger, want Gijp heeft de arbeidsethos van een overleden luiaard
Lekker man.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 maart 2024 @ 16:38:17 #268
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_212756171
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_212757976
Dat beroep van Gijp als ie niet kon voetballen is oprecht een interessante vraag!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
deze man is sociaal gestoord, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren
Dit ja. Ik dacht nog aan vertegenwoordiger, maar dat valt dan ook al af. Wat een zondagskind is het ook.
pi_212767098
Terwijl bij Johan Derksen zijn AOW en pensioen gewoon blijft doorlopen, verwacht hij kennelijk ook nog eens dat hij doorbetaald blijft krijgen als hij niet komt opdagen bij VI.

Hij zei deze week ook nog dat hij 52% belasting betaalt, maar de rest van Nederland zit al vijf jaar maximaal op 49,5% belasting.
  zondag 10 maart 2024 @ 20:50:22 #271
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212777100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 18:44 schreef ISVV het volgende:
Dit ja. Ik dacht nog aan vertegenwoordiger
Vertegenwoordiger was ook het eerste wat me te binnen schoot. _O-
Maar als het niet gaat vanwege sociaal gestoord dan maar op geld van familie Gijp teren of laten afkeuren en uitkeringkje in.
  zondag 10 maart 2024 @ 20:51:43 #272
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212777149
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:42 schreef Idisrom het volgende:
Terwijl bij Johan Derksen zijn AOW en pensioen gewoon blijft doorlopen,
Ik kan me herinneren dat hij zijn AOW stop zou laten zetten als dat kon, omdat hij geld zat heeft. Maar dat kan blijkbaar niet.
pi_212777815
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vertegenwoordiger was ook het eerste wat me te binnen schoot. _O-
Maar als het niet gaat vanwege sociaal gestoord dan maar op geld van familie Gijp teren of laten afkeuren en uitkeringkje in.
Ik zie hem wel zo'n foodtruck hebben, of een kaasboertje ofzo. Kijk ie zo over z'n brilletje heen: wat wil je hebben ouwe reus? Stukje kaas, lekker man. Tis lekker weer vandaag hè? De mensjes trekken er weer op uit.
  zondag 10 maart 2024 @ 22:02:18 #274
179002 GwaiLow
pi_212779445
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat hij zijn AOW stop zou laten zetten als dat kon, omdat hij geld zat heeft. Maar dat kan blijkbaar niet.
Ach, Johan en zijn vrouw geven zo enorm veel aan goede doelen. Het geld zal daar wel allemaal heen gaan.
  maandag 11 maart 2024 @ 09:32:28 #275
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212782668
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik zie hem wel zo'n foodtruck hebben, of een kaasboertje ofzo. Kijk ie zo over z'n brilletje heen: wat wil je hebben ouwe reus? Stukje kaas, lekker man. Tis lekker weer vandaag hè? De mensjes trekken er weer op uit.
Ik kan hem gewoon horen praten. :D
pi_212791442
Kick
#superniger2020
pi_212791729
heus?
pi_212791858
Gijp xD
pi_212792113
ff lekker een groene jongen oprochelen :7
pi_212792149
Tijd voor een piemelfilmpje
#superniger2020
  maandag 11 maart 2024 @ 22:48:10 #281
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_212792680
Gijp was aardig dronken vanavond
  dinsdag 12 maart 2024 @ 09:32:28 #282
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212795050
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gijp zit er alleen nog voor de centen. :P
  dinsdag 12 maart 2024 @ 12:17:23 #283
179002 GwaiLow
pi_212796710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gijp zit er alleen nog voor de centen. :P
En terecht natuurlijk. Ik zou ook blijven zitten.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 13:13:23 #284
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212797386
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 12:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
En terecht natuurlijk. Ik zou ook blijven zitten.
Ik ookl. Lekker lazarus lallen op SBS. :P
  dinsdag 12 maart 2024 @ 15:03:10 #285
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212800263
quote:
Je moet wel met dat domme gelul van Derksen naast je avond na avond, gewoon niet uit te houden anders.
pi_212801232
Vanavond weer filmpjes van Hans Teeuwen.
pi_212801245
quote:
Dat is meer regel dan uitzondering, vraag me af of hij de 75 haalt.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 18:54:05 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212801361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef Specularium het volgende:
En lekker Halsema bashen
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 maart 2024 @ 18:58:56 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_212801420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En lekker Halsema bashen
Topshow!
pi_212803669
Kick
#superniger2020
pi_212803920
Tinkelpinkel :D :7
pi_212803940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef Specularium het volgende:
Komt ie al :P
pi_212804102
Lafbek Eus.
#superniger2020
pi_212804578
Komt door Andrew Tate natuurlijk dat Islam-gedoe van de Roelvinkjes, waarom snappen ze dat aan tafel niet
pi_212805750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Komt door Andrew Tate natuurlijk dat Islam-gedoe van de Roelvinkjes, waarom snappen ze dat aan tafel niet
Was ook mijn gedachte direct idd. Je merkt wel vaker dat ze heel veel info niet meekrijgen, simpelweg omdat ze niet op social media zitten.
Doel dan vooral op Derksen die niet eens ff youtube aanzet af en toe voor iets, want dan krijg je die Tate meuk vanzelf als suggestie gepusht.
  woensdag 13 maart 2024 @ 10:34:49 #297
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212807538
Het was handig geweest eerder te bedenken dat het niet helemaal een match is.

Dat was het voor 'Matthijs-gate' al niet.

twitter
pi_212807566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 10:34 schreef Eightyone het volgende:
Het was handig geweest eerder te bedenken dat het niet helemaal een match is.

Dat was het voor 'Matthijs-gate' al niet.

[ tweet ]
Mis je weinig aan
pi_212807587
Laat Albert maar een vaste plek krijgen, jammer dat hij dat niet wil.
  woensdag 13 maart 2024 @ 10:42:14 #300
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212807652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 10:36 schreef benhorse het volgende:

[..]
Mis je weinig aan
Ik vond hem altijd wel o.k., maar z'n verschijning in Vandaag Inside wat geforceerd. Het is een typische publieke omroep-man.
  woensdag 13 maart 2024 @ 13:17:25 #301
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_212809445
'eus' is echt een ontzettend sneue kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')